Yaklaşık 2 ay önce TP Link TD-W8961ND modem satın aldım, normalde hiçbir sorunum yok modem gayet güzel çalışıyor çekim gücü felanda istediğim düzeyde, ama iphone 5s telefonumla wifi ye bağlandığımda, 4-5 saniye sonra internet kopuyor, garip olan tarafı ise evin sadece 1 odasında sorunsuz bağlanabiliyorum, diğer tüm odalar aynı sorun var, daha önce kullandığım modemde kesinlikle bu sorun olmuyordu birde başka herhangi biryerde kafelerde olsun başka bir evde olsun denedim kesinlikle sıkıntı yok, acil yardım istiyorum telefonumdan wifi bağlanamıyorum bu yüzden :(
Ek bilgi : Modem 1 alt katta bulunuyor fakat çekim kuvvetinde hiçbir şekilde sorun yok, ayrıca telefonuma format atmayı denedim ve yazılım güncellemeside yaptım sorunun telefonla alakalı olduğunu düşünmüyorum, çünkü başka herhangi biryerde sıkıntı olmadı sadece izmirdeki evimde ve bu modemde sorun yaşadım :/
Nadiren bu tip wifi bağdaşmazlık sorunları olabiliyor. Size önerebileceğim çözüm: Modem arayüzünden WiFi ayarlarına girip kanal kısmındaki değerleri tek tek denemeniz. Büyük ihtimalle sorunu çözer.
Ayrıca telefonunuzdan başka cihazlarda sıkıntı çıkıyor mu?
quote:
Orijinalden alıntı: chucky3535
Merhaba,
Yaklaşık 2 ay önce TP Link TD-W8961ND modem satın aldım, normalde hiçbir sorunum yok modem gayet güzel çalışıyor çekim gücü felanda istediğim düzeyde, ama iphone 5s telefonumla wifi ye bağlandığımda, 4-5 saniye sonra internet kopuyor, garip olan tarafı ise evin sadece 1 odasında sorunsuz bağlanabiliyorum, diğer tüm odalar aynı sorun var, daha önce kullandığım modemde kesinlikle bu sorun olmuyordu birde başka herhangi biryerde kafelerde olsun başka bir evde olsun denedim kesinlikle sıkıntı yok, acil yardım istiyorum telefonumdan wifi bağlanamıyorum bu yüzden :(
Ek bilgi : Modem 1 alt katta bulunuyor fakat çekim kuvvetinde hiçbir şekilde sorun yok, ayrıca telefonuma format atmayı denedim ve yazılım güncellemeside yaptım sorunun telefonla alakalı olduğunu düşünmüyorum, çünkü başka herhangi biryerde sıkıntı olmadı sadece izmirdeki evimde ve bu modemde sorun yaşadım :/
Sayın chucky3535,
Bahsetmiş olduğunuz problem için aşağıda iletmiş olduğumuz Wireless Ayarlarını kontrol edip uygulamanızı rica ederiz. Sorunun devam etmesi durumunda bizleri tekrar bilgilendirebilirsiniz.
Cihaz ara yüzünde QSS/WPS fonksiyonunu kapatmanız ve kablosuz kanalı 1,6, veya 11 kanallarında birinde sabitlemenizi öneririz. Ayrıca cihazın bulunduğu yerde mikrodalga sinyaller yayan farklı bir cihazın olmamasına (telsiz telefon, mikrodalga fırın, vb. diğer aygıtlar) dikkat ediniz. QSS/WPS fonksiyonunu kapatmak için cihaz ara yüzünden (192.168.1.1) Ara Yüzü Ayarları>Kablosuz sayfası içinde Çoklu SSID Ayarlarında QSS/WPS Kullanın>Hayır işaretleyiniz, Access Point Ayarlarında Kanalı 1,6 veya 11 yapınız ve sayfadaki Kaydet butonuna basarak ayarlarınızı kaydediniz. İşlemler için aşağıda yer alan şablonu inceleyebilirsiniz.
Saygılarımızla,
Enes bey ve Tp link Türkiye'ye çok teşekkür ederim problemim düzeldi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme