Şimdi Ara

TP-LINK VC220-G3u MODEM ANA KONU / HIZ SORUNLARI & YAZILIM GÜNCELLEMESİ GELDİ (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
594
Cevap
17
Favori
89.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Yeniden başlatma işlemini modem arayüzündn yapıyoruz değil mi
    Yeniden başlatma yapınca ip almak gerekiyor diye duydum ama bizde oto kurulum var sanırsam olmazsada kullanıcı adı ve şifre ile yaparım herhalde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Arayüzden sistem araçlarında yeniden başlatma seçeneği yeniden başlatma sistemi kaldığı yerden devam ettirir sizin bişey yapmanıza gerek yok arayüze girmek için gereken kullanıcı adı admin şifre turktelekom dur değiştirilmediyse

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Şimdi tekrardan test yaptım ve eski değerlerrimi gördüm sanırsam arada böyle olabiliyor yeniden başlatmayi suanlik yapmıyorum o zmn ( henüz 1 haftalık internet)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydı açabilirsiniz tahaddüt hızınızı alamadığınız söylerek kayıt açın faydalı olacaktır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydı açmak için yetersiz bulacaklarını düşünüyorum 24mbs e kadar diye olduğu için altyapı vs şeyler diyerek
    Bildiğim kadarıyla kimse aldığı hızı tam alamıyor örneğin siz ne kadar hiz alıyorsunuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    24mbıt için 22mbit almanız gerekiyor ne kaybedersiniz ki hem artık tahaddüt edilen hız verilmezse cayma bedeli yok böyle bir hakkınız var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Hocam ben zaten 22 mbit alıyorum yanlış anladınız galiba konudaki modemi kullanıyorum bende (sorunlu olduğu söyleniyor)
    Ufak da olsa düşüş yaşayınca ilerde sıkıntı çıkarır mı acaba diye düşünmüştüm 24 de 22 almam normal ise sıkıntı yok
    Sizide meşgul ediyorum kusura bakmayın biraz takıntım var ...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Ne demek hiç problem değil bende takıntılıyım yalnız değilsiniz bende bu modemi kullanıyorum aldığımda ilk 5 gün zamanlayıcı kapalı olmasına rağmen hergün aynı saatte modem yeniden başlıyordu modemi aldığım ilk 14gün içinde koşulsuz değişim hakkım var olduğunu bilerek 6.günü twlekomu arayarak değişim istedim durumu anlattım direk değişim yaparak şuanda 1,5 aydır sorunsuz problemsiz kullanıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Hocam az önce mesaj attım gördünüz mü bilmiyorum ama geri sildim ip gozukme ile ilgili şeyler yüzünden hız testi sonucu atmıştım
    Sorun olur mu

    Bahsettiğim şey de modemi değiştirmek için reşit değilim babama geçerli bi sebeb söylemem gerekili şuan hatasız çalışıyor ve 14 gün değişim hakkımızı kullanmak için modemde sıkıntı olduğunu kanıtlamak zorunda mıyız?
    Aynı fiyatta başka modem seçme hakkımız mi oluyor?

    Hız sonucu da elle yazıyorum
    İndirme : 22.8
    Yükleme: 5.7
    (Tt hız testi)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Ping 12 13 olmalı o yüksek biraz indirme ve yükleme hız değerlerin gayet iyi sorun yok ping değerlerin için İnternet kabloların ve varsa siplitteri elden geçirmen yeterli olacaktır attığın ekran görüntüsü sorun oluşturmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Değişim için hızın tamamını alamasaysın sonra hat kopukluğu modemin durup dururken yeniden başlaması falan olsaydı o zaman Değişim isteyebilirdin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Peki vakit harcadınız için teşekkürler belki de üretilen bir parti hatalı olmuş olabilir bizde umarım sorun çıkartmadan devam eder
    İyi günler dilerim..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Rica ederim iyi günler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Hocam bugün hat değerlerini araştırayım dedim bir kaç yorumum var ama siz daha iyi bilirsiniz hat değerleri eklesem kontrol edebilir misiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Bakayım olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Buyrun hocam TP-LINK VC220-G3u MODEM ANA KONU / HIZ SORUNLARI & YAZILIM GÜNCELLEMESİ GELDİ





    O 1 saat önceki buda şuan ekleyeyim TP-LINK VC220-G3u MODEM ANA KONU / HIZ SORUNLARI & YAZILIM GÜNCELLEMESİ GELDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metehanQwe1 -- 2 Şubat 2022; 14:26:31 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Dostum hatalar ptks kısmında indirme 1044 o çok yüksek yani indirme veya yükleme ptks ne kadar yüksekse İnternet kopması o kadar çabuk olur bunun için telekom ile görüş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Bak benim değerler TP-LINK VC220-G3u MODEM ANA KONU / HIZ SORUNLARI & YAZILIM GÜNCELLEMESİ GELDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre7492 -- 2 Şubat 2022; 14:32:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Evet onu bende fark ettim sorun neyden kaynaklı olabiliyor pks hatalarınnda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.