Şimdi Ara

TP-LINK WA500G access point ile ilgili yardım !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar, evdeki internetim ve bağlamalarım hakkında öncelikle bilgi vereyim:

    Uydunet kullanıcısıyım.
    Modemim MOTOROLA SB5101 - 1 portlu kablolu kablo modem.
    TP-LINK marka TL-SF1005D model numaralı switch kullanıyorum.
    TP-LINK marka WA500G model Access point kullanıyorum.

    tek portlu modemimi switche bağlayarak, bir portunu masaüstü bilgisayarıma, bir portunu access pointe bağlamak suretiyle hem wireless hem kablolu şekilde interneti kullanmaktayım. Sorun şu ki access pointin ağ adını ve şifresini değiştirmek istiyorum yapamıyorum. Ayrıca bir de şöyle bir problem var. Sürekli modeme reset atmak zorunda kalıyorum. Sanırım IPler çakışıyor ve bunu düzeltmek için ne yapmam gerekiyor. Access pointin arayüz ya da ayarları herneyse ona nasıl girebilirim ve önceden dediğim gibi ağ adı ve şifresini nasıl değiştirip, IP çakışmasını önleyebilirim. Kullandığım tüm aletlerin marka modelini yazdım. Bunları göz önünde bulundurarak bi çözüm yolu önerirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.







  • Uydunetten kaynaklanan bir IP alamama durumu var sizde. Aynı sorunu bende yaşıyorum. Ya bilgisayarı ve router'i aynı anda açmanız gerekiyor yada hiç kapatmamanız. Yoksa masaüstü IP alamıyor. Bu durumda da tek çözüm modemin resetlenmesi.

    AP üzerindeki değişikliğide arayüz üzerinden yapmanız gerekiyor.

    Başlat->Çalıştır'a cmd yazıp enterleyin. Açılan ekrana ipconfig yazın ve enterleyin. Listedeki alt ağ geçidinin yanında yazan IP adresi AP'nin arayüz IP adresi. Bu IP adresini herhangi bir tarayıcının adres çubuğuna yazarak arayüze girebilirsiniz.

    Eğer bu ayarları hiç değiştirmediyseniz AP'nin altındaki etikette arayüz IP adresi, k.adı ve şifresi yazıyor olacaktır.
  • teşekkür ederim bilgiler için.

    fakat ipconfig komutuyla yazdığımda karşıma çıkan bilgilerde;

    "alt ağ maskesi"nin altında yazan "varsayılan ağ geçidi" ip'sini tarayıcıya yazdığımda "bağlanma girişimi başarısız" diye tarayıcı uyarısı alıyorum.

    yani arayüze giriş yapamadım hala, bu uyarının nedeni ne olabilir ?
  • AP'nin altındaki etikete bakın, ordada yazması gerek
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.