Şimdi Ara

Trendyol kargo kurnazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Öncelikle şunu söylemek istiyorum ben çok cimri değilim ama çok paramda yok burada anlatmak istediğim durum para miktarı değil yapılan haksızlık

    22 Aralık günü trendyol dan 3 adet ürün siparişi verdim 30 TL üzeri kargo bedava olduğu için 3 ürün ekledim ve cazip geldi bu ürünlerden 1 tanesi kısa sürede tarafıma ulaştı fakat diğer iki ürün iki haftadır kargoya verildi olarak duruyor ben bekliyorum tabi iki hafta sonunda yazdım trendyol ia kargoya verilmediğini söyledi halledeceğiz dediler bende işi garanti altına almak için ilgili tedarilçiyi aradım ve ürünlerin gönderilmesini rica ettim tabi dediler

    Daha sonra trendyol arayıp konu şikayetiniz alındı çözüm için yönlendirdik dendi bende ürünlerin tarafıma gönderimini rica ediyorum stokta varsa dedim (tedarikçi stok sorunu olmadığını söyledi olay tamamen sistemsel bir sorun) onlarda tabi ne gerekiyor ise yapılacak falan filan dendi.
    Buraya kadar her şey tamam.

    Daha sonra bir mail bir hafta sonra yaklaşık bir ay sonucunda iade süreciniz başlatılmıştır bir de baktım ürünler için iade iptal süreci başlamış haberim yok trendyol arayıp sorduğumda sistemsel sorun olduğu tekrar sipariş vermem gerektiği sıfırdan yeni sipariş oluşturmamı istedi bende onla uğraşamam tamam iadem yapılsın bari dedim.

    Sorun kısmı burada başlıyor iade tutarı kargo parası kesilerek tarafıma yapıldı ee ben ücretsiz kargo ile sipariş vermiştim, bellü bir tutarın altına düştüğü için iadeler ile o yüzden dediler dedim ki iade ben yapmadım iptalde etmedim bir ay oldu bekliyorum siz yaptınız iptal işlemini evet haklısınız ama yapabileceğimiz bir şey yok dendi yani trendyol kendi çaldı kendi oynadı kendi iptal edip sonra benden kargo parası kesti 10 TL bir ücret çok değil ama her böyle sorundan 10 TL alsalar benim bu olayda suçum sipariş vermek mi thh başvuruda yaptım dediğim gibi tutar umrumda değil işleyiş süreç böyle olması bana saçma geldi sizinde başınıza gelebileceği için paylaşmak istedim

    Sonuna kadar okuyanlara teşekkürler

    Trendyol kargo kurnazlığı Trendyol kargo kurnazlığı Trendyol kargo kurnazlığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknik Pers -- 18 Ocak 2021; 11:3:45 >







  • Teknik Pers T kullanıcısına yanıt
    Şark kurnazlığı tepeden tırnağa bu milletin ruhunda var. Bana sorarsanız bu dünyada ticarette en güvenilmez toplum kim derseniz Türklerdir derim nokta.
  • Hep böyle atıyorlar cebe thh ye mutlaka verin
  • Verdim fakat bir şey çıkacağını sanmıyorum
  • Kingo Panda kullanıcısına yanıt
    Bu konuda kısmen katılıyorum işini çok düzgün yapan esnaflar da mevcut, fakat çinden ali üzerinden sarj kablosu almıştım altı ay sonra bozuldu mesaj attım aliye tedarikçi ile iletişime geçip yenisini yolladılar iki yıl garantili diye türkiye de böyle bir şey hayal edemiyorum
  • Teknik Pers T kullanıcısına yanıt
    Umarım çıkar hocam
    Miktar az diye iplemezlerse gerçekten rezillik bu sistem için.
  • Almanyadayken defalarca ebat.de den ikinci el sıfır ürün aldım 1 kez bir tereddüt yada şüpheye düşmedim. Satıcı Türk olunca defalarca düşünüyorum. Ticarette sıkıntılıyız. İnşaatından tutunda aldığınız kabloya kadar tüm sektörde dolambaçlı dalavereli üçkağıtçılık. (Dürüst insanları tenzih ederim)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.