Şimdi Ara

Trendyol mu, bir daha düşünün....

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.028
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Her şey dün tarafıma gelen bir e-posta ile başladı. Açıkçası eşim aldı sanıp, çok dikkate almadım e-postayı.

    Trendyol mu, bir daha düşünün....
    Trendyol mu, bir daha düşünün....

    Fakat aradan 1 saat geçtikten sonra bir e-posta daha gelince, hem de ne benim ne de eşimin adı yerine hiç tanımadığım bir insanın adına ve adresini görünce ister istemez rahatsızlık duydum.

    Trendyol mu, bir daha düşünün....

    Tabi hemen bana ait olduğunu düşündüğüm(!) kullanıcı adım ve şifrem ile giriş yapıp, siparişlerim kısmına baktım. Bana ait olmayan sipariş kargoya verilmişti bile. Alıcı kısmında belirtilen telefon numarasını aradım tabiki, telefona cevap veren bayan Tuzla'da oturduğunu, sipariş veren kısmında adı yazan şahsı hiç tanımadığını belirtti. Trendyol müşteri hizmetlerini aradım (menüsünde kendi hesabınızdan bilginiz dışında alışveriş yapılmış ise şu tuş diye bir seçenek var(!!!)). Kargo şirketini arayıp, kargoyu iptal edeceklerini ve sonrasına tarafıma bilgi verileceği bilgisi verildi.

    Trendyol mu, bir daha düşünün....

    Trendyol mu, bir daha düşünün....

    Sonrasında Trendyol'da adres bilgilerime bakayım dedim, alışveriş yapılmış, adres kayıt edilmiş, üzerine "kayıtlı kredi kartlarım" sekmesinde bile alışverişi yapan kişi kartını kayıt etmiş.

    Trendyol mu, bir daha düşünün....

    Trendyol mu, bir daha düşünün....



    Şimdi gelelim sorulara;
    1. Trendyol'da yapılan bu alışveriş, çalıntı bir kredi kartı ile yapılmış olsa benim başım belaya girer mi? Muhtemelen girer.
    2. Hadi iyi niyetli düşünelim ve Trendyol sisteminde bir hata olduğunu düşünelim, KVKK kapsamında Trendyol'un başı belaya girer mi? Kesinlikle
    3. Bir daha Trendyol'dan alışveriş yapılır mı? Onun kararını da size bırakıyorum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi badbora -- 24 Mayıs 2019; 12:36:54 >







  • merhaba son durumunuz nedir?aynısı dün gece başıma geldi. trendyolun iptak etme ekibinin hala beni aramasını bekliyorum.
  • Trendyol'a benim mail adresim üzerinden bir kız kayıt olmuştu. Muhtemelen kendi yanlış yazmıştı... Ben ilk başta bizim hanım benim adıma kayıt oldu sanmıştım. Sonrasında alınan ürünler ile ilgil bildirimler gelince farketmiştim mevzuyu... Tabi hemen iptal ettim. Demem o ki burada suçlu kesinlikle trendyol... Hiç umurlarında bile değil. En azından mail adresine onay linki gönderir, güvenliği azıcık artırırsın.
  • hesabımdan geçen bedelleri iptal ettik ve karta iade süreci başladı dediler. beklemedeyim bakalım. bir yandan savcılığa iletiyorum kendisini. alıcının tüm bilgilerini ileteceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melmur

    merhaba son durumunuz nedir?aynısı dün gece başıma geldi. trendyolun iptak etme ekibinin hala beni aramasını bekliyorum.
    Ne bir arama, ne bir mail
  • Ben trendyoldan arandım iptalleri yaptılar. Fakat ben dolandırıcının tüm bilgilerini öğrendim. Savcılığa dosyamı hazır edince teslim edeceğim. Gecenin bir vakti uykumdan edip hayatımı kabus eden bu kişinin cezalandırılması için elimden geleni yapacağım.
  • Trendyoldan ürün aldım, TrendyolExpress ile gelecek. Satıcı ürünü kargoya vermiş ama 15 gündür ürün "Çıkış Hazırlanıyor" kısmında bekliyor. Kargoda hiçbir hareket yok. MH ulaşamıyorum, destek talebi açamıyorum. Varmıdır çaresi ?



    "Değerli müşterimiz, kargo hizmetlerindeki yoğunluk nedeni ile ürünlerinizin teslimatı normalden daha uzun sürebilir. Siparişlerinizi size ulaştırmak için tüm gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz. Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür eder, siparişlerde önceliklendirme yapılamadığını hatırlatmak isteriz."
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.