Şimdi Ara

Tricity 155 Değer mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
7.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle selamlar arkadaşlar.

    Yaklaşık 100-120 kere scotty uygulaması ile motorda seyahat ettim(yolcu olarak tabi) farklı farklı motorlara bindim. en çok keyif aldığım motor xmaxdı.

    Artık scottye yatırdığım parayı scootera yatırayım istedim. Scooter almak istiyorum ama aile biraz başka kafada tabi. Karşı çıkıyorlar motora.

    Geçenlerde Yamaha Tricty'e denk geldim scottyde yeterince rahattı ve daha güvenli hissetim (öyle olduğunu idda etmiyorum. sadece hissetiğim). Ailem'e bir ihtimal 3 tekerlekliyi kabul ettirebilirim.

    Gelelim soruma. Tricity 155in ortalama fiyatı 20.000 diyebiliriz. peki fiyat performans olarak bu ücret değer mi? 3 tekerli olduğu için muhtemelen daha ağır olacak yakıt tüketimi daha çok olacak diye düşünüyorum. günlük ortalama 35 km yol yapacağım.

    Amacım kesinlikle hız yapmak veya trafikten kaçmak değil(kaçarsam iyi olur tabi ) Arabaya bütçem yetmediği için motor daha avantajlı düşünüyorum. Ne yolumdan olayım ne de ailemi kızdırayım diye de Tricity 155 almayı düşünüyorum.

    Boy 1.80 Kilo: 85

    Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Tricity 155 Hakkında Bilmeniz Gerekenler: Kapsamlı Bir İnceleme

    Günümüzün dinamik şehir ortamlarında ulaşım ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanan Yamaha Tricity 155, yenilikçi tasarımı ve pratik özellikleriyle öne çıkan bir maxiscooter'dır. Peki, Yamaha Tricity 155'in sunduğu özellikler nelerdir ve değeri nedir? İşte kapsamlı bir inceleme:

    Özellikler ve Avantajlar:

    • Üç Tekerlekli Stabilite: Tricity 155'in en belirgin özelliği, üstün denge ve yol tutuşu sağlayan üç tekerlekli konfigürasyonudur. Bu özellik, özellikle yeni sürücüler veya trafikte güvenli bir şekilde gezinmek isteyenler için faydalıdır.
    • 155cc Motor: 155cc hacimli motor, şehir içi sürüş için yeterli güç ve performans sunar.
    • Pratik Saklama Alanı: Tricity 155, kişisel eşyalarınızı saklamak için geniş bir sele altı saklama alanı sağlar.
    • Dijital Gösterge Paneli: Dijital gösterge paneli, hız, yakıt seviyesi, kilometre sayacı ve diğer önemli sürüş bilgilerini net bir şekilde görüntüler.
    • LED Farlar: LED farlar, gece sürüşlerinde daha iyi görüş sağlar ve şık bir görünüm kazandırır.

    Performans:

    • Son Hız: Yamaha Tricity 155'in son hızı, yaklaşık 120 km/s'dir.
    • Yakıt Tüketimi: Tricity 155, litre başına ortalama 28 km yakıt tüketir, bu da onu ekonomik bir seçenek haline getirir.

    Diğer Yorumlar:

    Yamaha Tricity 125 ile karşılaştırıldığında Tricity 155, daha güçlü bir motora ve daha iyi performansa sahiptir. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar Tricity 155'in daha ağır ve daha pahalı olduğunu belirtmektedir.

    Sonuç:

    Yamaha Tricity 155, dengeli ve pratik bir maxiscooter arayanlar için dikkate değer bir seçenektir. Üç tekerlekli konfigürasyonu, güçlü motoru ve geniş saklama alanı onu şehir içi sürüşler için ideal hale getirmektedir. Son hızı ve yakıt tüketimi de tatmin edicidir. Değeri, bireysel ihtiyaçlarınıza ve bütçenize bağlıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Tricity nin diğer 2 tekerli motorlardan hiçbir farkı yok. sadece görünüş olsun diye yapmışlar gibi bişey. ayaklığa almadan ayakta bile durmuyor. 155lik 20bin kesinlikle etmez. TR de çok tutulmadı zaten. ben yerinde olsam nmax alırım. parçası vs daha bol. fiyat uygun. ikinci el hareketli. ama aile sadece 3 tekere tav olur diyosan mecbur alınabilir. 125-155 bütçe meselesi. ama bence 155lik fiyatını hak etmiyor. temiz bir 125 işini görür. fakat 125te abs yok. değerlendirmek lazım.
  • Fiyat konusuna yorum yapmayacağım zira ülkemizde fiyatlar felaket seviyelerde. 2014 yılında 7000 liradan satışa sunulan ns200 bile bugün 15.000 liranın üzerinde fiyat etiketine sahip. Tricity önermem çünkü yedek parça konusunda sorun yaşamanız işten bile değil. Genel bakım parçaları (filtreler, kayış, fren balataları, buji) konusunda sorun yaşamazsınız ancak en ufak bir kaporta parçası için bile haftalarca beklemek zorunda kalabilirsiniz. Anladığım kadarıyla ilk motosikletiniz olacak. Kırıp dökeceksiniz çok büyük ihtimalle. İkinci el bir xmax alıp keyfini sürmenizi tavsiye ederim.
  • ılla oyle yap demıyorum fkat ben yerınde olsa ıdım ne yapardım dusundum.

    ılk motor,sıgorta yuksek cıkacak 0 da etkıleyecek,su an fıyatlar yuksek,ve ılla surutp cızdırılecek ılk motor ,o yuzden 2.elde temız alırdım.hem acemılıgımı atardım hem butceyı daha cok ekıpmana ayırırdım.ozellıklede artcı cok almaycaksan tr 125 bakardım ben.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-12-bin-km-bakimli-586521306/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-tricity-125-cc-589888571/detay

    5 yada 10 bin km yamaha ıcın hıcbır sey,yanı sankı 0 sayılabılır,kazası dusmesı yoksa.Yınede sonucta tercıh senın zevk senın para senın tabıkı.




  • Yaklaşık 6 aydır Tricity 155 kullanıyorum. 3 tekerlekli motorsiklete ön yargı ile yaklaşan kullanım deneyimi yaşamayan kişilerin yorumlarını dikkate almamak gerekir diye düşünüyorum. Bu 6 ay içerisinde yaşadığım deneyimleri kısaca yazayım.
    Bu motoru tercih etmemdeki en önemli sebep güvenlikti. Özellikle küçük tekerlekli scooter/maxi scooter kullanıyorsanız bence ABS olmazsa olmaz, buna dair çok fazla deneyim yaşadım, eğer kullandığım motorda ABS olmasaydı şimdiye kadar 2-3 defa kaza yapmıştım. Kombine fren sistemi olması da diğer avantajı. Ayrıca çoğu motorda yer almayan el freni de büyük rahatlık.
    İşin merak edilen tarafı öndeki iki tekerlek, birbirinden bağımsız çift amortisör sayesinde virajlarda tek tekerlekli motor kadar rahat yatabiliyorsunuz. Yere temas eden yüzeyin fazlalığı sayesinde önden kayma ihtimali çok düşük. Ayrıca bu temas yüzeyi frenlemede de işe yarıyor.
    Motor oldukça stabil Eko modu ile yakıt tüketimini takip edebiliyorsunuz. 100 kilometrede yaklaşık 2.8 litre yakıyorum. (Benzin 6.98 TL iken km'de ortalama 19-20 kr)
    Dezavantajlarına gelecek olursak, motor 165 kg, ağırlık motoru biraz hanta yapıyor. Hızlanma konusunda iyi ama son sürat konusunda 125'lik scooterların gerisinde kalabiliyor. Orjinal aynaları biraz geniş omuzluysanız sıkıntı, görüş konusunda problem yaşayabilirsiniz. Bakıma girdiğinizde öndeki falzla tekerlek size ekstra balata masrafı çıkarıyor. Ayrıca lastik değişiminde de geçerli bu durum. Buna rağmen sürüş güvenliği için çekilir bir durum bana göre.
    Önde iki tekerlek olmasına rağmen durduğunuzda motor kendi başına devrilmeden duramıyor diyen arkadaşlar haklı olmakla birlikte böyle bir beklentiye girmeye de gerek yok. Neredeyse durma noktasına kadar ayakları yere koymadan idare edebiliyorsunuz. Kırmızı ışıkta da ayağınızı bir zahmet yere koyun.
    Motorla nerede dursanız bakışlar üzerinize dönüyor, ayrıca motor başındayken sorulara maruz kalıyorsunuz.


    Genel olarak değerlendirmek gerekirse ben motordan oldukça memnunum. Özellike yeni başlayacaklar için ağırlığına rağmen güzel bir başlangıç motoru diyebilirim. Fiyat olarak alternatiflerinden biraz yüksek olmasına rağmen artılarından dolayı tercih edilebilir.




  • Alacağın motorda abs olsun.3.5 yıl Honda Spacy kullandım bir kez bile 10 saniyeden fazla 50 km hızı geçmedim.onu da sollarken geçtim.hızdan çok korkarım.30 km hızda ani fren yaptığımda spacy kaydı.ayağımı yere sertçe koymak zorunda kaldım ve ayağım incindi. Artçım da nerdeyse düşecekti.o günden sonra abs'li motor araştırdım.ya n max ya x max alacaktım.1.5 ay önce x max aldım.bu motorda da 50 ile giderken şehir içinde anayolda önüme kedi atladı ve panik fren yaptım abs devreye girdi. X max değil de spacy olsaydı yere yatardım.bana sorulsa ülkeye abs'siz motor sokmam.hiç değilse ön frende olmalı.

    Bence n max ile başla ve deneyim kazan.sonra x max alırsın. N max hem az yakar hem hafif motor.yeni başlayacaklar için ideal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Alacağın motorda abs olsun.3.5 yıl Honda Spacy kullandım bir kez bile 10 saniyeden fazla 50 km hızı geçmedim.onu da sollarken geçtim.hızdan çok korkarım.30 km hızda ani fren yaptığımda spacy kaydı.ayağımı yere sertçe koymak zorunda kaldım ve ayağım incindi. Artçım da nerdeyse düşecekti.o günden sonra abs'li motor araştırdım.ya n max ya x max alacaktım.1.5 ay önce x max aldım.bu motorda da 50 ile giderken şehir içinde anayolda önüme kedi atladı ve panik fren yaptım abs devreye girdi. X max değil de spacy olsaydı yere yatardım.bana sorulsa ülkeye abs'siz motor sokmam.hiç değilse ön frende olmalı.

    Bence n max ile başla ve deneyim kazan.sonra x max alırsın. N max hem az yakar hem hafif motor.yeni başlayacaklar için ideal.
    hocam siz egitim alsanız iyi olur anlattığınıza göre sürüşünüz zayıf honda yada yamaha rider academy kursları var onlara gitmelisiniz
    motosiklet korkularak sürülecek birşey değil korkarak surerseniz sürekli düşeceğim korkusundan zaten bir şey olduğunda hemen düşerseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Excision kullanıcısına yanıt
    bu kurslara illa fiziki mi katılmak gerekir? youtube'dan falan izleyerek öğrenemez miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    bu kurslara illa fiziki mi katılmak gerekir? youtube'dan falan izleyerek öğrenemez miyim?
    tabiki öğrenirsiniz ben kursa hiç gitmedim ama bu işin kitabı teknikleri var bunları okuyup öğrenip pratiğe döküp uygulamalısınız.
    Bileği Bükmek 2 adlı kitap ile başlayıp ve akabinde bu kitabın belgeseli ile basliyabilirsiniz
    isterseniz linklerini atarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Excision kullanıcısına yanıt
    İyi olur.ızleyip kendime bir şeyler katayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.