Şimdi Ara

TSI (1.0) motor ömrü? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
46.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hızlı yaşayıp genç ölen bir motor
    O yüzden cesedi yakışıklı görünüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 4 Eylül 2019; 14:13:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Donanım haber mühendisleri TSI motorun ömrü 200 bin diyorsa 200 bin dir hadi dağılın şimdi burdan
    Millet motor ustası olmuş.. Kafasına göre ömrü kısadır yok öldü bitti... Doğmamış çocuğa don biçiyolar...kötü mü iyi mi ilerde belli olur zaten.

    ülkemizde olmayan civic hb 1.0 vtec turbo 129 beygir güce sahip.. Ford un 1.0 140 bg ecobost u var...poloda ise 1.0 tsi 95 beygir mütevazı bir güç koyulmuş.. Netice itibariyle ömürsüz olduğunu düşünen almasın kardeşim.. Gitsin 1.6 alıp lpg attırıp binsin...Lpg de aracın motor ömrünü kısaltır...yalnızca hondanın fabrika çıkışı lpg ye uyumlu motorları hariç çünkü özel modifikasyonlar yapılıyor o motorlarda...
    Başka alternatif ne var dizel...dizel de alırken kafadan 15~20 bin ödüyoruz sonra mtv den her yılda yine içerdesin 600~700 tl, bakımı tuzlu ve masraf açtı mı sanayi esnafı kucaklar seni.. Yani dizelle kafa kafaya avantajı ve dezavantajları...
    Keşke elektrikli araçlar cazip fiyat olsa, her yerde şarj istasyonu olsa, menzilleri uzun olsa alsak...ama daha gelişmesi lazım.




  • Okuduklarimdan sonra şok oldum ve ne kadar büyük hata yaptığımı anladım. Dizelci arkadaşlar aranızda bı 20000 toplayıp beni fındık motordan kurtararak seçilmiş ulu dizelciler kulübüne dahil eder misiniz?
    Bu arada dikkatli olun, farkında değilsiniz ama büyük resmi apaçık ortaya çıkarıp oyunu bozmaya başladınız!
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Asil downsizing dizelde. Dizel arac atmosferik beslemede benzinli bir aracın gücünü verebilmesi icin yaklaşık 1.5 kat büyük olmalı. Sana istersen bunla ilgili örnekler vereyim.

    Citroen saxo 1.5 50 beygir.
    Corsa 1.0 60 beygir.

    Tdi pd motor 1.9 90hp
    1.6 sr motor 102 beygir.

    Yanı 1.0 turbo 110 beygirlik bir araçla 1.6 dizel 110 beygirlik turbo dizel bir arac arasında eşit oranda bir turbo desteği var.

    1.6 dizel sorunsuz ama 1.0 turbo sorunlu.

    Boş isler bunlar.

    Ha sunu dersin anlarım. Vw nin motorları sağlam değil vs. Ama yıllardır olan kullanılan bir sistemi yeni çıkmış sorunlu birsey olarak görmek cok komik.
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Normalde "boş işler bunlar" "çok komik" gibi bilmişçe yazmasan alıp karşıma tek tek anlatacağım ama böyle kelimeler kullanınca cinlerim tepeme çıkıyor. Yine de sakince yazacağım, mesajımız silinmesin.

    Citroen'de VW'de atmosferik-turbo dizelde gördüğün fark sıkıştırma ile ateşleme yapan dizel motorda turboşarjın ne kadar efektif olduğu ile alakalı. Turbo benzin motor sıkıştırma değil, buji ile ateşler, dizel motor ise salt sıkıştırma ile. Bu yüzden dizelde turbo basıncı binince atmosferikle dizelle aradaki devasa güç çıkışı farklarını görüyorsun, turbo basıncı farkı değil gördüğün, dizel motorun güç üretmek için turboya nasıl muhtaç olduğunu görüyorsun. Yüksek basıncın dizel motora yaptığı etki ile benzinliye yaptığı etki arasında zerrece alaka yok.

    Dizel motoru yakıtı verimli patlatabildiğin sürece istediğin kadar sıkıştırırsın, turbo benzinlide ise ilk ateşlemeyi veren buji olduğu için sıkıştırmayı arttırdıkça detonasyon riski yaşarsın, yakıtı kafana göre sıkıştıramazsın. Bu yüzden dünyaca binlerce insan ilk downsize motorlar çıktığından beri pistonları-bujileri kırdı, motorlar çöpe gitti, davalar açıldı, bir çok üretici motorları yeniden dizayn etti. Bu yüzden etrafında bir tane bile 2007 model Golf GT, Golf 6 1.4 tsi, motoru değişmemiş tek bir yüksek km Scirocco, ilk nesil TSI A3'leri vb görmüyorsun. Direkt enjeksiyon olmayan 1.6T İnsignia'lar bile defalarca motor yedi, eski bütün downsize motorlar yalan oldu. Ancak her yer hala eski "dandik atmosferik" otomobil dolu. Neredeyse yaşadıkları sorunların tamamını LPG problemleri yüzünden yaşıyorlar, benzinle yürüyen tüm klasik makinalar taş gibi. Çünkü bu araçların motor konseptleri "doğru".

    Ayrıca birileri sana turbodizel sorunsuz demişse, sana zahmet git ondan alıntı yap, ona yaz bana değil. Ben sadece turbodizel "uzun ömürlü" olacaktır yazdım ki kesinlikle böyle, sorunsuz yazmadım. Dizellerin de kendine özgü bin türlü sorunu var. Ancak bunlardan biri ömür sorunu değil, ömür problemi downsize motorlara has.

    Herhalde koskoca Ford gerizekalı değil küçük dizellerinin ömrü ile ilgili tek kelime etmezken, 1.0 ecoboost motorun tahmini ömrünü 240bin km olarak versin. Amerikada daha önceki atmosferik 6.0 V8 motorları ile ilgili tek açıklama yapmamışken onların yerine gelen 3.5lt V6 ecoboost'larda 150bin mil gibi rakamlar teleffuz etsin.

    İster 1.0 ecoboost, ister 1.0 tsi, 1.2-1.6THP, ister Astra 1.4T bu motorların hepsi ömürlerinin tamamında yüksek silindir içi basınçlarla yürüyor. Siz 40bin km'deki gıcır arabada alt devirde gaza basıp sessiz sedanız yokuş çıkınca bu potansiyel sorunlar yok olmuyor, ikinci üçüncü sahibi sanayide sürünüyor, sürünecek. Ha derseniz ki bana ne ben zaten alıp bir kaç yıl kullanıp satıyorum, garantide biniyorum, başım gözüm üstüne. Otomobillerin kullan-at cihazlara evrildiğini düşünene lafım yok, bu da bir görüştür hatta kanımca doğrudur. Çıkıp absürd örnekler vermeyin yeter.




  • tsi bilmem ama 0.9 tce çok rahat 350bin kmyi deviriyor hemde lpg ile kullanımda videoda yorumlarda dediği kadarıyla 550bin kmde motoru yenilemiş. zaten renault 800bin km test etmiş bu motoru uzun ömürlü olmasının sebebi mpi enjeksiyon sistemine sahip olması




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi predator93 -- 5 Eylül 2019; 21:15:34 >




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Daihatsu yrv turbo. 1.3 hacimli 130 beygir. Bu araclar hakkında da ayni şeyi düşünüyor musun? Zira bunlar 2002 model filan.

    2 litre turbolu 300 beygir mitsubishi ler Subaru lar, cosworth laf hakkında böyle birsey söylüyor musun? Zira bunlar özellikle 2000 öncesi ferrari muadilleri.

    Bak motor üretim kalitesi dusuk dersin, içimden sallıyor der geçerim. Ama turbo herhangi bir motorun ömrünü kısaltmaz.

    Ve sunuda ekleyim. Eskiden Şahin, brodway zamanında 200 bin de el değmemiş arac bulamazdın. Suan 200 bin km’yi 3-4 senede yapanlar var ve araçlara hicbirsey olmuyor.

    1.4 dizel otomatik 90 binde aurisim var. Foruma sorsan hem motor hem şanzıman sorunlu. Aracımı gören usta sıfır arac diyor. Bilmem anlatabiliyor muyum? Ve hiç bozulmadı benim aracım.

    Gerçek hayat dediklerinle uyuşsa 3 güne vw batardı. Bakıyorsun vag alan bir daha alıyor. Şimdi bu olay turkiyede böyle diyeceksen hiç konuşmayalım.

    Ek olarak dizel araçtan örnek vermemin sebebi motorlarının sağlam olması. Cahil bir insanın elinde bile 200 bini görmeyeni yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 5 Eylül 2019; 22:54:36 >




  • predator93 kullanıcısına yanıt
    Hocam olur mu öyle şey montajdır onlar montaj,dh de test edildi onaylandı 50 binde pert.
    En iyisi 1.6 tüplü hocam manifoldu iyi deldirecen yalnız.
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Sen düz turboşarjlı motorlarla direkt enjeksiyon downsized motorları birbirine karıştırmaya başladın. Turbo motorlara birşey diyen yok, 100 yıllık teknoloji turboşarj zaten. Yrv turbo örneği ne alaka yahu, downsize motor değil o, maksimum torkunu 3200 devirde veren, tamamen üst devirde güç üreten, alt devirleri falan pert performans amacıyla yapılmış bir makina. Ona kadar 0.8 turbo Smartlar var yıllardır, Mpi enjeksiyon bir sürü küçük turbo motor bulursun, bütün bir japon kei-car iç market arabaları 660cc turboşarj oluyor.

    Yukarıda 0.9 tce motor örneğini vermiş arkadaş, uzun ömürlü diye. Mpi enjeksiyon olur da, silindir içini soğutmak için ekstra yakıt enjekte ederse, tork değerleri bu kadar kısıtlanırsa (135nm) tabiki sorun olmaz. Buna rağmen motor iç hararet artınca soğutmak için motora çok kısa yakıt enjeksiyonları yapıyor. Yakıt tüketimi ve performans olarak da ecoboost-tsi gibi 1.0 makinalara rakip olamıyor zaten.

    Downsized motorlarından kasıt, daha büyük hacimli modellerin yerini emisyon kaygıları ile alan, çoğu avrupa kökenli küçük hacim direkt-enjeksiyon turbo motorlar.

    hani google'a "piston kırma" yazınca motor önerleri çıkıyor ya, VW, Opel, Scirocco, 1.2 peugeot falan,

    TSI (1.0) motor ömrü?

    Google bunları bir tarafından uydurmadı, araçların kullanıcıları yazdı bu sorunları, taliplileri arattı bunları. Sonuçlara girince sayfalarca konular, mahkemeler, davaları arka arkaya 2 piston kıran arabaları, çatlayan blok gömlekleri, contalar, Ford'un 1.6 ecoboost'larındaki problemler, buji kıran 1.2 thp'ler, acayip yağ eksiltme sorunları.. Motor sağlamlığı ile meşhur, downsize trenine yıllar sonra binen Honda bile Amerikadaki 2.0 turbo motorlarında emme subaları çevresinde karbon birikimi sorunları yaşadı, 1.5 turbo vtec motorlarda benzinin yağa karışma sorunları yaşadı, geri çağırdılar bazı ülkelerde araçları. Yıllardır en ufak motor problemine adı bile karışmamış marka, bu süreçlerden geçiyor.

    Tüm bunlara rağmen ne diyorum, belki 1.0 tsi motor veya başka yeni çıkan bir küçük turbo iyidir, sağlamdır diyorum. Ancak insanlarda şüphe olması da downsized motorların karanlık geçmişine bakınca çok normal. Tartışma olması normal, birilerinin çıkıp şüphe belirtmesi normal. Çıkıp da daha kendini ıspatlamamış motorlara, hiçbirşey olmaz, bunlar taş gibi en iyisi demek anormal olan.

    Ayrıca şu her yer VW Opel Fiat bilmemene konusu da sıktı. VW alan adam bayiye gidip kucağına motor alıp çıkmıyor, koskoca komple bir otomobil alıyor. VW hitler motoru, FSI motorları satarken de avrupa satış şampiyonuydu, eski pompa-meme dizelleri satarken de. Adam kafasında VW alma güdüsü ile bayiye gidiyor zaten, içinde ne motor alsa alacak, araçların imajı kalite hissi piyasası yüksek. Konunun donwsize motorlarla doğrudan alakası yok.

    Gidip bayiye araba alan ahmet mehmet dayının ayşe fatma teyze de bırak downsize motoru, turbo motor nedir bilmiyor. Otomatik dizel VW arabası almak için gidiyorlar, DSG bile bilmiyorlar, debriyajı olmasın işte, sadece fren gaz olsun. Bu forum kadar otomobille alakasız kitlelere anlam yükleyen, tercihlerini yüceltip kutsallaştıran bir komün daha hayatımda görmedim. Adam ne bilsin downsize, direkt enjeksiyon bilmem ne yahu. Gibip ezbere alıyorlar diye konuyu kapatalım mı, ne yapalım? Herkes alıyor o zaman sorgulamayalım. Teknik bir konu konuşuyoruz, ahmet mehmet dayının ne yaptığı bu konuyu ilgilendirmiyor.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    quote:

    Yukarıda 0.9 tce motor örneğini vermiş arkadaş, uzun ömürlü diye. Mpi enjeksiyon olur da, silindir içini soğutmak için ekstra yakıt enjekte ederse, tork değerleri bu kadar kısıtlanırsa (135nm) tabiki sorun olmaz. Buna rağmen motor iç hararet artınca soğutmak için motora çok kısa yakıt enjeksiyonları yapıyor. Yakıt tüketimi ve performans olarak da ecoboost-tsi gibi 1.0 makinalara rakip olamıyor zaten.


    yukardaki videoda görüldüğü gibi 350bin kmde 4.0lt/100km tüketim verebilen bir motor rakiplerinden fazla yaktığı yok benzer yakıyor. torkun biraz düşük olmasını sorunsuz olması ile kapatıyor. 0.9 TCe motorun amacı zaten ekonomi ayrıca güç olarakta çokta kötü değil tork eğrisine baktığınız zaman alt devirleri 3bin d/d ya kadar 1.6 16v 105 motor ile aynı çekişi sunuyor ve daha az yakıyor. yakıt püskürtme mevzusu da her zaman fazladan yakıt püskürtecek anlamına gelmiyor motoru aşırı zorlarsan renault mühendislerinin motoru korumak için geliştirdiği bir sistem, püskürttüğü yakıt önemsenmeyecek kadar az miktardır ve yağ yakmasından iyidir. sorun olarak görülemez. ayrıca kim 0.9 motoru zorlasın ki?




  • Tisiaylar 10binde yağ yakar 20binde piston kırar 30binde rektefelik olur 40binde ise kesin sandık motor ister. Dizel motorda 500bine kadar sanayi yüzü görmezsin taam mı.
  • Dizel motorlar gelecek nesillerin yaşam hakkından çalan çağdışı bir motor.ama burası dizel hariç bütün motorların, yerden yere vurulduğu bir platform.torunlarınıza da anlatırsınız eskiden kuşlar ,böcekler vardı diye.
  • predator93 kullanıcısına yanıt
    550 değil, 450bin km'de sandık motor değişmiş ki bu iyi bir rakam.

    4.0lt tüketim yakaladığı minimum tüketim, ortalaması 6.5lt görünüyor, B sınıfı manuel bir Clio'da bu değer normaldir. Ne iyidir ne kötüdür, normaldir. Piyasada hem turbolu, hem atmosferik bir çok modern B sınıfı araç mevcut bu değerde veya altında tüketim yapıp, çok daha yüksek performans potansiyeli verebilen.

    Motor aşırı zorlayınca değil, düzenli olarak günlük kullanımda, piston üstü hararet belli bir değerin üstüne çıkınca yakıt sevkediyor. Aşırı zorlamalarda zaten yüksek benzin debisi yanma odasını soğutuyor, sorun düşük devir-yüksek gaz açıklıklarında motorun aşırı fakire kaldığı durumlarda mevcut. Yarattığı sorun da çoğunlukla emisyon odaklı. Yanma odasına soğutmak için yakıt enjekte edince yanmamış hidrokarbonlar açığa çıkıyor. renault'un motoru korumak için keyfen yaptığı değil, yapmaya "mecbur kaldığı" bir uygulama,
    finance.yahoo.com
    Exclusive: Carmakers forced back to bigger engines in new emissions era
    https://finance.yahoo.com/news/exclusive-carmakers-forced-back-bigger-105041145.html


    In real-driving conditions, the French carmaker's 0.9-litre gasoline H4Bt injects excess fuel to prevent overheating, resulting in high emissions of unburned hydrocarbons, fine particles and carbon monoxide.

    Bu yüzden avrupada tüm direkt enjeksiyon turbolar partikül filtresine geçiş yaparken, Mpi normal enjeksiyonlu motorlar ve Mazda'nın direkt enjeksiyon atmosferikleri partikül filtresine ihtiyaç duymadı. 0.9 tce motorun yerini de 1.0 turbo tce 100 partikül filtreli motor aldı.

    0.9 tce motor downsizing neferlerinden biri değil, yüksek ısıl verimli ileri teknoloji bir motor da değil 1.0 tsi'lar gibi. Sadece küçük modellerde kullanılmak üzere dizayn edilmiş düşük maliyetli, alt devirlerde makul tork üreten bir motor. Sanki piyasadaki tek donwsized makina buymuş gibi örnek vermek birşey anlatmıyor. Tablonun tamamına bakmak lazım.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Valla kardeşim sende peygamber sabrı varmış tebrik ederim.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Direk enjeksiyon kaç yıllık teknoloji? Hangi markalar kullanmış?

    Hani herseye bir bahanen var.
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Git google'a sor, hizmetçin yok. O kadar etraflıca detaylı düzgün yazıyoruz, bahanemiz varmış. Harcadığım vakite yazık, uza git daha fazla muhattap olma.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Sen bilmediğin icin sana soruyorum. Ne direk enjeksiyon, ne turbo, ne benzinli arac, ne dizel arac, ne hibrit arac, ne full elektrikli arac bugünün teknolojisi değil.

    Kimi firma bunları düzgün yapar, araçları dayanıklı olur. Ornegin Toyota’nın hibriti çok iyidir ama Honda nin hibriti iyi değildir. Ornegin 1.5 dizel reno sağlam ve ekonomiktir, 1.6 tdi vw motoru sikintilir.

    Yanı vw araçlara sağlam değil dersen anlarım da, sen kemdi konuşmanın farkinda değilsin. Bu motorlarla yüzbinleri deviren insanlar var. Alıyorlar, eskiyor, bir daha aliyorlar. Neyse sen kullanmadığın, sahip olmadığın, yüz binlerce km çevirmedigin araclar hakkında sıkıntılarını anlatmaya devam et.

    Mahalle ağzı yakışmış bu arada. Böyle devam.
  • Arkadaşlar 20 yıllık şoförüm sürekli aktif araç kullanırım. 5 yıldır da 1.2 tsi kullanıcısıyım. Lütfen kullanmadığınız araçlar ile ilgili bilmeden yorum yapmayın. Aşağıya 1.2 tsi de problem sandığınız ancak problem olmayan durumları yazıyorum.

    1. Tsi yağ yakıyor sorusu: Her 15.000 km bakımda 1 litreye yakın yağ EKSİLTMESİ normaldir. Çünkü bu araç turbo beslemelidir. Bütün turbo araçlar böyledir. Atmosferik farklı bir teknoloji olduğundan japon araçları haricinde olan atmosferiklerde belli km den sonra yağ eksiltir eğer motor sorunluysa yakar.

    2. İlk çalıştırmada bazen vuruntu oluyor: Bu durum aracın motor teknolojisi ile ilgili. Hava sıcaklığı ne olursa olsun araç zengin bir karışım ile turboyu ve motoru sizin için hazır hale getiriyor. Max 10 saniye sürer 2000 devirde kendini hazırlar ve devir iner. Sonra hava -20 bile olsa rahat bir yolculuğa devir kesmeden devam edebilirsiniz. Bunu yapmayan tsi araçta problem vardır. Araç 5 saatten uzun kontak basmadıysa %90 bu durum olacaktır.

    3. Kontağı açtığımda marşa basmadan arkadan öne doğru bir ses geliyor sorusu: Arkadaşlar tsi lerde benzin pompasının bar basıncı biraz yüksek oluyor. Duyduğunuz ses benzin pompasının öne gönderdiği yakıtın sesidir. Eğer bu ses sizi rahatsız ediyorsa yakıt borularını 10 tl lik özel bantlar ile izole ettirin. Yarım saatlik işi var maaliyetsiz bir uygulama.

    4. Tsi motor ömrü az olur: Arkadaşlar bunu söyleyenler tam bir cehalet abidesi. Büyük ihtimalle de kahvede kafede arkadaşları ile birlikte otururken araştırmadan kendi kendilerini kendi doğrularına inandıran kişilerin safsataları. Benim almış olduğum sıfır 1.2 tsi 2013 aracım şu anda 158.0000 km de. Motor ilk günkü gibi sağlam ve diri. Çekiş mükemmel sorunsuz sessiz bir motor. Üfleme tekleme vs tarzında hiç bir problem görmedim. Aldığım günden beri bakım zamanı, cam suyu, stop lambası uyarıları dışında bir kere arıza lambası yakmadı. Benim kullandığım araç zincirli 180.000 de kontrol edilecek. Her bakımda sadece hava, yağ, polen filtreleri ve yağını değiştiriyorum. Özel servisteki ustam pc ile kontrol eder lifte kaldırır gözle kontrol eder. Bana Allaha şükür şimdiye kadar hiçbir masraf çıkartmadı. 80.000-90.000 arası buji değişimi istiyor. Birde doğal olarak fren balataları. Haricinde bu araç bu km ye kadar bana klima gazı eksilmesi masrafı bile çıkartmadı. Hidrolik yağları eksilmedi. Akü değiştirdim sadece geçen sene.

    5. 1.0 -1.2- 1.4tsi 122-125 ve 140-150-160 beygir arasındaki farklar nedir: Arkadaşlar bu motorun sıkıntılı bir serisi var. Bunu özel serviste ustama gelen araçlardan biliyorum. 1.4 tsi 160 bg olan tiguan sirocco modellerinde araca fazla yük bindirildiğinden ve amansızca devir yükseltildiğinden pistonlarında problem çıkıyor. Distribütör ise araçların çok zorlanmasından kaynaklandığını iddia ediyor. Yinede bu serileri geri çekti. Onun haricinde 1.0 tsi 1.2 tsi ye göre tork olarak (200)-(175) olarak biraz daha güçlü ancak yakıt olarak ekonomik olan 1.2 tsi dir. Çünkü 1.0 tsi nin devir aralığı daha kısadır ve zorlandığında 1.2 tsinin zorlanmasına göre çok daha fazla yakacaktır. Bu araçlar düşük devirlerde ekonomi aracıdır. Çekişi oldukça iyidir. Asfaltı eşelesin istiyorsan 1.4 tsi 150 bg olanı alacaksın. 1.4 tsi ler 1.0 ve 1.2 lere göre daha fazla yakıyor doğal olarak araç DSG ise bu farkı hissetmezsiniz. 1.4 tsi ler 122 lik, 125 lik, 140 lık, 150 lik, 160 lık ve 180 bg likler olarak değişiyor. 1.4 tsinin en iyi serisi ise 125 lik ile 150 lik olanlarıdır.

    6. Bu araçlar şehir içinde çok yakıyor: Kullanımdan kullanıma değişmektedir. 1.2 tsi 50 litre depo ile uzun yolda maksimum 1100 km gittim. Şehir içinde maksimum 850 km gittim. İstanbul da ise şehir içinde klima açık sürekli dur kalk modunda agresif kullanımla 680 km gibi bir yol gitti full depo ile. Atmosferik motorlarda şehir için performansı genelde kafa kafayadır. Ancak uzun yolda her zaman tsi daha az yakar bundan emin olun.

    7. Bu motor kısa sürede rektefiyelik olur yazmış arkadaşın biri Ben iddia ediyorum. Bu motor bakımları zamanında yapıldığında sorunsuz ve sıkıntısız şekilde 500.000 km leri görür. Bunu yeni motorları komple söküp teknolojileriyle ilgili araştırma yapan 46 yıllık audi ci ustamla birlikte söylüyoruz. Ustam tsi motoru kendi dizayn etmiş gibi hangi elini attığı yerde hangi civata hangi parça hangi diş var bilir. Turbo motorlar içerisinde (0.9 -1.2 tce, 1.0 ecobost, 1.4 T, 1.5 T, vs) en iyi ve en sağlam ve en kararlı motordur. Saydığım bütün motorları modelleri ve araçlar kullanan biri olarak konuşuyorum. Herkese iyigünler




  • Mrkaj M kullanıcısına yanıt
    Sizin motorun omru bitmis hocam,ordinaryus prof.commandx vs yancilari yalan soylemez.
  • Aynı muhabbet zamanında meşhur 1248cc olan multijet motorada da oldu mu diye merak ediyorum. Çoğu dizelden daha sorunsuz kendisi 90 hp yi 2004 yılında almalarına rağmen. Tsi ı bilmiyorum ama 1.0 ecoboostta 220 bin kmleri gördüğüm oluyor.
    1.0 a3 kullanıcısıyım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.