Şimdi Ara

TSI Motor hayranları ve Atmosferikçiler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
2
Favori
2.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RCZ deki 1.6 THP yer TSİ Yİ...siz övünün yağ yakmayı seven TSİ ciğinizle

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-sahibinden-cok-temiz-2014-model-270-hp-rcz-r-322887711/detay

     TSI Motor hayranları ve Atmosferikçiler
     TSI Motor hayranları ve Atmosferikçiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Bu atmosferikçilerdeki kafayı anlamıyorum. Kendimde bir atmosferik VVT-I kullanıcısıyım.
    Forumda defalarca yazdık.
    Bu civicciler kullandıkları aracın vtec olduğunu zannediyorlar. Vtec değil, i-vtec kullanıyorlar.
    Yahu kullandığınız araç devir falan çeviremiyor, hatta 6300 devirde kesiciye giriyor.
    Ve kullandığınız i-vtec motorlarla asla tsi motorların yakınına yaklaşamazsınız.
    tsi motorlara kafa tutacak olan, vtec motorlardır, i-vtec'ler değil. integra, type-r, nsx, s2000.

    Hepsini geçtim, şu devir çevirme muhabbetine hastayım, şu forumda kaç tane devir çevirebilen makinası olan var?
    i-vtec'li civic'i olan devir çevirdiğini zannediyor. gülermisin ağlarmısın.


    Accord 2.4 i-vtec ve redline 7000 de başlıyor ve 7000 de vites atıyor.

    Boşa devir de çevirmiyor zira 190ps'i 6800 devirde veriyor.

    Size göre bu motor devir çevirmemiş mi oluyor şimdi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://www.youtube.com/watch?v=IfntMgxXdSw

    üye ban konu kilit forum silinebilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • V12 atmosferik motor kullanıcısı olarak diyorum ki, otomotiv dünyasında artık tek gerçek turbo motorlardır. Aynı hacimdeki motordan daha yüksek tork ve beygir gücü alıp hem de daha verimli bir yakıt tüketimi elde ediliyor olmasına rağmen atmosferik motorun neyini beğeniyorsunuz hala merak ediyorum ferrari bile atmosferikten vazgeçip turboya yatırım yapmaya başladı, f1'de bile turbo motorlar kullanılıyor fakat bizim hondacılar hala atmosferik diye tutturuyorlar
  • Peki ya ben ne yapayım hem atmosferik kullanıyorum hem de lpg uyumlu değil hıanasını :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeLLaT_1905

    Yillarca atmosferik benzinli arac kullandim,şu anki aracım dizel benim oyum tsi'ye



    turno böyleyse isterim yoksa yemişim tiesayını, ya böyle olacak ya atmosferik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende 1.6 tdı 120 bg passat a biniyorum, benim kullandığım bu araç sürücüyle birlikte 1,5 ton ya :) Bu arabayla tokatlama vs türü saçmalıklar yapan adamın dış dünyayla alakası yoktur, yüksek hızlara çıkarsın iyide gider fakat bu tarz araçlar az yaksın konforlu sürüş sağlasın diye var :)

    Ayrıca bu tarz hız yaparım uçarım kaçarım muhabbeti yapacak arabalar, 200 bg altı konuşmasın bile dediğim gibi amaç hız ve kapışmak ise...Babamda 525xd var 220 bg ve bu araçta 1,5 tonu geçik bana sorarsanız bu araçta basmak için değil tasarımından yapısına kadar tamamen konforlu sürüş üstüne odaklı arabalar...

    Basmak için tasarlanan arabalar zaten bellidir, o arabalara sahip kişilerde bu forumda bir elin parmaklarını geçmez...120 140 160 bg arabayla motor teknolojisi kapıştırılmaz...
  • Verdandi Urd Skuld V kullanıcısına yanıt
    Karşılaştırdığımızda civic 1300 kg passat 1550 kg.

    Ayrıca hacim avantajı var ortada. Gidip 1.4 tsi golf Veya jetta ile yapacaksın karşılaştırmanı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eline alma verme olayına ne meraklısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    tsi cılar: atmosferik gitmez, çok yakar, lpg tü kaka patlar otoparka giremezsin motoru eline alırsın

    atmosferikçiler: ben devir çevirmeyi severim tsi 5000den sonra kesilir, lpg takamazsın, şehiriçi 10 litreden aşşa yakmaz 4.5 litre yalan dolan. Aşırı beslemeden motoru eline alırsın 150binde biter, honda motoru 500bin görür.

    dizelciler: turbo benzin de atmosferik de ocağa incir ağacı diker. Torkumla hepinizi ezerim, rampada gömerim. 1 depoyla 1864 km yol giderim.

    Hocam yalnız bahsi geçen 1.4 TSI 140 HP 1.6 TDI motorlar için konuşursak torkları aynı bu motorların. İkisi de 250 nm torka sahip bu yüzden 1.4 TSI 140 & 150 HP rampada da düzde de 1.6 TDI'larla değil 2.0 TDI'larla kapışıyor. Hatta bahsi geçen TSI motor Leon FR'daysa daha hafif kasası ve yüksek yol tutuşuyla 2.0 TDI'ları da geçiyor.

    Yav ben dalga geçmek için yazdım bunları. Herkesin diline dolaşmış klasik ifadeler. Hepi toplu max 150 beygir araba zaten kapışsan ne olur ezsen ne olur :) 3 sn basıyosun 4. saniye önünde trafik var zaten freni koyacaksın nihayetinde...




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Sahifedeki en güzel yorumlardan, artıyı verelim hemen.


    Bu arada ben hiç WRX e binmedim ama çok merak ediyorum, testte no name Çin telefonu ile gelsem olur mu?
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Çeşme otobanında gerçekleşiyor benim dediklerim hocam. Ondan uzayıp gidebiliyorsun. Şehir içinde kapışmak gibi bir apaçilik asla yapmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sahifedeki en güzel yorumlardan, artıyı verelim hemen.


    Bu arada ben hiç WRX e binmedim ama çok merak ediyorum, testte no name Çin telefonu ile gelsem olur mu?


    Binme zaten. Ben üç kere bindim. Birinde arka koltuğa. Satış temsilcisi öndeydi. İndiğinde yeri öptü (şoför amcam). Birinde sağ koltuğa oturdum. İndiğimde yeri öptüm. Diğerinde sol koltuğa oturdum... İnip kendi arabama bindiğimde hayat boş gelmeye başladı.




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
  • stasi kullanıcısına yanıt
    senin hiç 24 yıl önce üretilem f1 hakkında bilgin var mı ? Yoksa o şaheserden bi haber misin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sahifedeki en güzel yorumlardan, artıyı verelim hemen.


    Bu arada ben hiç WRX e binmedim ama çok merak ediyorum, testte no name Çin telefonu ile gelsem olur mu?


    Binme zaten. Ben üç kere bindim. Birinde arka koltuğa. Satış temsilcisi öndeydi. İndiğinde yeri öptü (şoför amcam). Birinde sağ koltuğa oturdum. İndiğimde yeri öptüm. Diğerinde sol koltuğa oturdum... İnip kendi arabama bindiğimde hayat boş gelmeye başladı.

    Subaru severler özellikle 2,5 litre torbo motoru överler. 2 litre böyleyse 2,5 ne yapar kim bilir.




  • "eline vermek"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    senin hiç 24 yıl önce üretilem f1 hakkında bilgin var mı ? Yoksa o şaheserden bi haber misin ?



    Dakikada 20 bin devir çevirip, her yarıştan sonra ıskartaya çıkan motorlar mı?
  • 1.6 les civicin 122lik passati tokatladigi video varsa atin,iyi pilotajla 122lik passatin imkani yok gecilmesinin.

    Bende atmosferik kullaniyorum,arkadaslar kabul edin devir turbo devri.Evet buyuk hacim atmosferik bana gore de daha zevkli,ama 1.6 atmosferigede su muameleyi yapmayin.

    Ayrica su "hamidiye su kadar hacminizle oturun oturdugunuz yerde" kafasini hic anlamiyorum.Aracimizin nasil veya nicin uretildigi nasil kullanacagimiza etki etmek zorunda degil.Ben sehirici sakin kullanirim arada bir oynarim ama otoban da affetmem kapatir giderim,ve aracimin sinirlarini muadilleriyle denerim zevk de alirim.Bu kafaya gore bench de 70 80 kgya cikinca da sevinmeyelim yada hic bahsetmeyelim ayip sonucta 180 200 kg basanlar var :).Sozlerimi bizi bu findik motorlara mecbur birakanlarin cibilliyetine dokundurmsk istedigimi belirterek bitiriyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizdeki vergi saçmalığı olmasa şu güçsüz sayılabilecek atmosferik motor varken kim gidip 1.0, 1.2 turbo motor alır? Ben alırım diyebilecek kimse var mı?

    Mazda 3 2.0 skyactive 120hp atmosferik. Evet, koca 2.0 motordan sadece 120hp almışlar. Tork 210nm.

    0 - 100 8.9sn
    Tüketim 5.1 litre.

    Ülkemiz için konuşursak lpg düşünen için en mantıklısı çekişi zayıf olsa da 1.6 ve altı atmosferik motorlar. Lpg'deki ekonomi hiçbirisinde yok. Lpg düşünmeyenler için vergi avantajıyla beraber turbo motorlar mantıklı. Ama turbo motorun asıl avantajı torku. Ekonomik açıdan uzun vadede fazla bir avantajı olacağını düşünmüyorum. Yakıttan kazansa arızadan, ikinci el değer kaybından kaybeder. İlk nesil 1.4 tsilerin ikinci el değerleri yerlerde.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.