Şimdi Ara

TT Net kullanıcısıyım, TürkNet'e geçme hakkında sorular

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
1.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, ben yıllardır TTnet kullanıcısıyım. Taahhüttüm yok ve Türk Nete geçmek istiyorum ama aklımda bazı sorular var yardımcı olursanız sevinirim. Bana sunulan paketi resim olarak ekliyorum.TT Net kullanıcısıyım, TürkNet'e geçme hakkında sorular



    1-İlk sorum hattın bağlanmasıyla ilgili. Dediğim gibi yıllardır TT net adsl kullanıyorum. Bu durumda ekstradan kablo çekimi, bağlantı vs olacak mı? Yoksa sadece yeni VDSL modemi kurup aynı kablolarla aynı şekilde kullanmaya devam edicek miyim? Teknik bilgim yeteri kadar yok basit bir soru olduysa kusura bakmayın :)

    2-Modem kurulumu yapıyorlar mı? Yoksa kendimiz mi yapmak zorundayız? Müşteri hizmetleri telefondan mı yardımcı oluyor yoksa? Yorumlardan okuduğum kadarıyla müşteri hizmetlerinin iyi çalışmadığını okudum, bu yüzden çekincelerim var.

    3-İnternette kopmalar oluyor mu? TT net yavaş ve pahalı olmasına rağmen senelerdir 1-2 kez dışında bana kesintisiz internet vermeyi başarmıtı. İşim dolayısı ile internet kesintileri yaşamamam gerekiyor. Bu konuda kullanan arkadaşlardan cevap bekliyorum.

    4-İstanbul Fatihte oturuyorum. TürkNet hız sorgulama kısmında adresten bulma kısmında apartman numaram yok. Diğer apartman numaraları varken sadece benim bulunduğum apartman yok. Bu durumda apartmanımda VDSL hizmeti olmaması mümkün mü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hooke5 -- 22 Ağustos 2017; 14:23:23 >







  • 1- TT saçmalamazsa kablolamada hiçbir değişiklik yapmadan, sadece modeme turknet'in verdiği kullanıcı adı ve şifrenizi girerek bağlanabilmeniz lazım. İşletmeci değişikliği şeklinde başvurmaya dikkat edin. Abonelik sözleşmesi, ürün hizmet bilgi formu dışında iki nüsha "abonenin işletmeci değiştirmesi için talep formu" başlıklı evrak imzalayıp göndermeniz lazım.

    2- Kurulumun k'sı yok. Diğer firmalar hediye adı altında kurulum yapıp taahhütnameye 200-250 lira yazıyor, cayma halinde çatır çatır bu parayı alıyor. Müşteri hizmetleri insanı deli edebiliyor, youtube vs yerlerden kurulum videolarına bakabilirsiniz, zor bir olay değil.

    3- Kopma olayı tt'nin sahibi olduğu ve her bölgede farklılık gösteren altyapı ile alakalı. Bölgenizde sıkıntı yoksa, büyük ihtimal bunda da sıkıntı olmaz.

    4- Binanız yeni ise port tahsis edilmemiş olabilir veya tt'nin adres sisteminde bir sıkıntı olabilir. Bunu Türk Telekom müdürlüğüne bizzat gidip sormanızda fayda var. Bütün iss'ler tt'nin sistemini kullanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 22 Ağustos 2017; 14:27:23 >




  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için çok teşekkürler.

    4-Oturduğum bina 50 yıllık aslında. En iyisi arayıp sormak dediğiniz gibi.
  • 1- Normalde yok ama Türknet'in sağı solu belli olmaz, benim işlemlerim yapılırken 1 hafta telefonsuz internetsiz kaldım, bahaneler tükenince sizin iç hat bozuk diyerek sallama yoluna gittiler. Yeni hat çekmeye falan uğraşmadım tabi ki ve kendi kendine düzeldi ama düzelmeseydi mecburen hat çekip bir de ondan sonra çalışmıyor diye şikayet etmem gerekecekti, sen kablonu hazır et.

    2-Yapmıyorlar ama müşteri hizmetlerinden destek alabilirsin. Müşteri hizmetlerinden alabileceğin tek destek de budur, başka bir şey olursa yandın.

    3-Türk Telekom neyse bunlarda da o ama yapa dedikleri altyapıları işin içine girince ne olur bilmiyorum, geçen forumda bi arkadaş vardı ixir cdsi ile internete girdiğim dönemdeki hızı alıyordu, o hızı veren bağlantıyı da koparır her şey olur.

    4-Sorgu kısmında adresin numaran olsa da, sana vdsl var deseler de 10mbit hızla bağlanman mümkün.
    İşte ben;
    75mbit hız dediler en fazla 14 gördüm, nedenini sordum, 1.5 ay sonunda vdsl port yok diyerek salladılar, gittim türk telekom'a sordum port var diye belge verdiler.

    Kısaca sitelerinde ne yazıyorsa yalandır inanma, ekte gelen port yok sms'i ve türk telekom'dan aldığım sorgulama ekranına ait ekran görüntüsü var, tarihli imzalı.

    Türknet yalancıdır, müşterisinden çalar, vermediği ve veremeyeceği hizmetin parasını ister.
    TT Net kullanıcısıyım, TürkNet'e geçme hakkında sorularTT Net kullanıcısıyım, TürkNet'e geçme hakkında sorular




  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Banada başta port yok demişlerdi. Taşındım süperonline nakil yapamadı taahhüdü bozdu. Vodafone vs. hiç biri abonelik başlatmaya bile yanaşmadı. Sadece TT ve Türknet abonelik başlatmaya yanaşıyordu. Türknete başvurdum. Geldiler türktelekomdan port bozuk çıktı dsl cevap vermedi. 20 gün port olmadığından aktivasyon gerçekleşmedi. adsl portu boşaldı 1 ay adsl kullandım. Vdsl e geçmek için çok talepte bulundum fakat port yok dendi. Online işlemlerde paket yükseltme bölümü var. Orayı her gün kontrol etmemi söylediler. 1 ay hergün kontrolun ardından 50mb seçeneğini orada gördüm. Yükselt dememin ardından 50 ye geçirdiler.

    buraya kadar her şey normal.

    Hattım 75 i kaldırıcak düzeydeydi türknete bunu defalarca belirtmeme rağmen hızım 75 e yükseltilmedi. Saçma sapan yalanlar söylendi 35 mb nin 50 mb nin 75 in 100mb nin portları farklıdır. 50mb vdsl desiniz 75 mb için boş port bile yok dendi :D
    müsteri hizmetleri gerçekten rezalet.

    Sonra burdaki @TurkNetDestek e yazdım. Sağolsun hemen 75 e geçirdi.

    Fakat 75 mb hızı alıyorum şuan kesintisiz dalgasız pingsiz. Hatta sırf kablosuzda performans kaybı yaşamamak için asus dsl ac55u modem aldım.

    Port yok diyorlarsa yoktur sana gözükeni türktelekom kendine ayırmış olabilir. olunca zaten online işlemlere düşüyor.




  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    hocam, taahhüt bitirme arefesinde olduğum için sürekli olarak takip ediyorum forumu. senin bu firma hakkında sürekli, düzenli ve inatçı yorumlarını da sürekli okuyorum ve bu çabaların ve karşılaştığın anlamsız ve talihsiz durum için bıkmadan usanmadan yazdığın cevaplar ve ayırdığın vaktin için müsaade edersen önünde saygıyla eğilmek istiyorum :)

    tek başına koca firmanın başına karabasan gibi çöktün, firma batarsa senin harcadığın mesai sayesinde olacak :)
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Hayır hayır bu "port varsa türk telekom kendine ayırmıştır" olayı yalan, bunu millete nasıl yedirmişler inanamıyorum



    Küçükyalı Telekom müdürlüğünden o kağıdı alırken özellikle sordum, bu port telekom'a geçip de port istersem mi müsait yoksa diğer issler için de geçerli mi dedim, kesinlikle öyle birşey yok, müsaitse herkese müsaittir xtelekom ynet fark etmez" dediler



    Zaten online hizmetlerde de 75mbit görünüyordu hız.

    Ben hep yazdım, türknet bu yalanları müşteriyi düşük hızda tutmak için söylüyor ve telekom'un kötü şöhtetinden faydalanıyor. Cem çelebiler'in röportajında da var, hızlı ve yüksek aknli internet sunuyorlar ama kullanıcı belli bir kullanımın üstüne çıkınca türk telekom'a yaptıkları ödeme artıyor ve o kullanıcıdan zarar etmeye başlıyorlar. Bu yüzden herkese yüksek hız vaad ediyorlar ama herkese yüksek hız vermiyorlar, her kullanıcı mutlaka bir kere müşteri hizmetlerini arayıp hız dilenmek zorunda kalıyor.



    Bunun kasıtlı yapıldığını düşünüyordum, yeni abonelere verilecek hızı 35'e düşürdüler emin oldum



    Türk Telekom'dan illallah ettik ama türknet'in bu durumu kullanıp vaad ettiği hizmeti vermemesine bahane olarak kullanmasına izin vermemek lazım



    Zaten önce türk telekom'a bok atıyorlar sonra o bitince iç hat diyorlar modem diyorlar en son göklerden gelen karar diyerek yok oluyorlar.

    Bak mesela burada bi patates müşteri temsilcisi var, hiç cevap veriyor mu görüyor musun? Yok.



    Müşterisinden çalan, yalanı şirket politikası haline getirmiş, sorun çözmekten aciz türknet'ten uzak durun



    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valery kullanıcısına yanıt
    Herşeyden önce türknet pişmanlıktır diyorum ve uzak durmanı tavsiye ediyorum.

    Yorumun için teşekkür ederim, artık amacım sorunuma çözüm bulmak değil çünkü bu firma sorun çözebilecek durumda olmadığını 3 günde gösterdi

    Benim amacım senin gibi yeni üye olacakları durumdan haberdar etmek ve mümkünse uzak durmanızı, ağlarına düşmenizi engellemek



    Mutlu olan bir iki kullanıcının tecrübelerini, çakma müşteri memnuniyeti ödüllerini mutlak doğru kabul edip abone olursun, sonra allah belasını versin bir ben mi yaşıyorum bunları, yok bir ben değilsem bu herifler yaşadıklarını niye yazmamışlar diye kafayı yersin diye düşündüğümden yazıyorum



    Bir nevi kamu spotu

    Türknet pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Sizin Bina altyapınızda Fiber kablo ve kutu var diğer İSS firmaları pek yanaşmıyor Türk Telekom ciddi ücretler talep ediyorlar.

    Sadece Adsl'ye kapı açıyor buda mahkemelik olmayalım diye zaten belgelerde Vdsl modem olmadığını ve bu sebeple altyapının kaldırmadığını port yok olarak size bildirmişler.

    Türk Telekom'dan Vdsl olarak internet bağlatabilirsiniz.
  • arkadaşlar bence hiç bulaşmayın 13 gün oldu geçeli bir kere gece download yaptım hemen gündüze yazmışlar kanmayın 150 gb hiçbir anlamı kalmıyor
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Selam, o belgede modemim olmadığı için verilemediği yazmıyor, vdsl altyapısı olduğu yazılı ve yararlanmak için vdsl modeme ihtiyaç duyulduğu not düşülmüş.

    Altta da port durumu müsait yazıyor, sadece türk telekom değil herhangi bir iss o port üzerinden kendi müşterisine hizmet verebiliyor, bu bilgiyi küçükyalı telekom müdürlüğünden aldım, müsait port varsa iss fark etmeksizin kullanılabiliyor.

    Olay, türknet'in müşteriyi bahane ve yalanlarla düşük hıza ikna etme çabasından ibaret, başka bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba bende ttnet yalın adsl kullaniyorum sözleşmem bitti interneti dondurdum 3 aylik surede dolmak uzere son 1 ayim kaldı bir ay sonra direk kapaticam fakat tüm servis saglayicilarini aradim baktim arastirdim yani ttnet yine mantikli geldi 75 akn 16 mgbt 64tl yalın tarifem. Ya aslinda pahalı biktim artik yani kendimi salak gibi hissediyorum bu fiyatlarda odeme yapınca tüm firmalari aradim ama uygun internet yok bir tek turknet de var belkide 5 kere konuştum musteri hizlerinle herseyi sordum turknete artik sikayet.com dan bahsettim youtubedeki kullanici yorumlardindan bahsettim turknet musteri hizleri bana dediki onlarin hepsi bizi karalamaya calisiyorlar cunki en uygun bizde baska yok hani bakinca harbide oyle yani fiyat olarak. Kafam cok karışık internetin bu kadar pahali olmasina sebep olan kimse allah belasini versin yeterrr yani 49 59 69 79 her yil boyle artti bu nedir ya neyse turknet musteri hizmetleri sosyal medyada sadece bizi kotuluyorlar diyor hicbiei gercek kullaniclarimiz degil dediler bana :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ismailtuna İ kullanıcısına yanıt
    Tamam en uygun fiyat onda ama her şikayete karalama demek de milletle dalga geçmek olur. Sorunların büyük çoğunluğu altyapı sahibi türk telekom kaynaklı olsa da turknet'in daha çok fırın ekmek yemesi gereken noktalar var. Turknet işi şans işi, bölgenizde tt ekibi adam gibiyse sorun yaşama ihtimaliniz düşük, ama diğer iss müşterilerini insandan saymayıp işkembeden arıza kayıtlarını kapatıyorsa işiniz zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailtuna

    Merhaba bende ttnet yalın adsl kullaniyorum sözleşmem bitti interneti dondurdum 3 aylik surede dolmak uzere son 1 ayim kaldı bir ay sonra direk kapaticam fakat tüm servis saglayicilarini aradim baktim arastirdim yani ttnet yine mantikli geldi 75 akn 16 mgbt 64tl yalın tarifem. Ya aslinda pahalı biktim artik yani kendimi salak gibi hissediyorum bu fiyatlarda odeme yapınca tüm firmalari aradim ama uygun internet yok bir tek turknet de var belkide 5 kere konuştum musteri hizlerinle herseyi sordum turknete artik sikayet.com dan bahsettim youtubedeki kullanici yorumlardindan bahsettim turknet musteri hizleri bana dediki onlarin hepsi bizi karalamaya calisiyorlar cunki en uygun bizde baska yok hani bakinca harbide oyle yani fiyat olarak. Kafam cok karışık internetin bu kadar pahali olmasina sebep olan kimse allah belasini versin yeterrr yani 49 59 69 79 her yil boyle artti bu nedir ya neyse turknet musteri hizmetleri sosyal medyada sadece bizi kotuluyorlar diyor hicbiei gercek kullaniclarimiz degil dediler bana :)

    Asıl bu firmayı övenlerin yarısı firma elemanı, kişi kendinden bilir işi.
    onlara de ki sizin ben yalanlarınızı yirim.
    al kardeşim bak bu benim türknet'te de kayıtlı olan cep numaram: 0541 545 35 50

    Bu da yaşadıklarımı detaylı şekilde yazdığım mesaj;
    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=128543262

    Lan bu kadar yalancı üçkağıtçı olunmaz, herifler hem hizmet vermiyor hem de şikayet edenler bizim müşterimiz değil diye yalan söylüyor... bu yalanı söyleyen yavşak müşteri hizmetleri elemanı %1000 benimle görüşmüştür ha bu arada.




  • Kesinlikle ama kesinlikle TÜRKNET DÜŞÜNME muşteri temsilcileri yerine robot koysalar aynı görevi görür gsm numarınızı alabilirmiyiz kaudinizi olustirdum birimlere iletecem 48 saat sonra donecekler bizi aradiginiz icin tesekur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Sende farklı İss'lerde çalışıyorsun bir çok konunda rakip olan İSS'lere laf atıyorsun ve kötülemek amaçlı yalan dolan konular açıyorsun desem hoşuna gider mi kaç yıldır bu forumdayım kimin çalışan kimin abone olduğunu biliyorum ve anlıyorum ben Türknet'i öneriyorsam taahhütün olmayışını ve fiyatın uygun sabit olduğunu ayrıca akk'siz kullandığımı ifade ediyorum.

    Tüm İss'lerin bakır ve fiber hattını kullandım.

    Fiber'de uydunet gözümde 1 numaradır.

    Ama bakır hat varsa Allah'a emanetsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.