Yaklaşık Kasım ayının ortasından beri internetim sık sık kesilmekte 8 mbit tarife kullanmama rağmen 4 mbit çıkan GÖSTERMELİK hız sonucum youtube vb. yerlerden 1 dakikalık videoyu 144p kalitesinde 25 dakikada İZLEYEMEMEM Türk Telekom'un verdiği kötü hizmeti bildirmek destek almak için aradığım 4440375 numarasının ay sonunda yine kendilerine ait TürkTelekom sabit hattıma 36 TL olarak yansıması bu ayıpların hepsi iş ahlakından yoksun TürkTelekom yani TTNET'e ait.Çoğu ülkelere göre daha yüksek ücretle aldığımız KISITLANMIŞ eski teknoloji internetin tüm bu şartlara tamam dediğimiz halde bunları bile verememesi sinir bozucu. Zaten kimsenin umrunda değil de buraya yazayım dedim sonuçta çağrı merkezindeki maaşlı elemanla kavga etmek bunu çözmez çünkü sorunun kaynağı onlar değil.Yani aldıkları bu kadar paraya rağmen verecekleri DANDİK hizmeti de vermemeleri pişkinlik örneğidir.Bana vaad edilen hizmeti alamamamın sebebi herhangi yönetici-CEO-Patron-çalışan artık kim ise hakkımı helal etmiyorum haram olsun bugüne kadar ödediğim paralar.