Şimdi Ara

TTNET boş port sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese, 2 yıldır port sorunu yaşamaktayım. 19.11.2024 tarihinde şans eseri TTNET müdürlüğüne port için gittiğimde gece 12 itibarıyla 1 adet yeni boş port olduğunu söylediler. Ben de hemen farklı bir firmadan başvuru yapıp abonelik başlattım ve 1-2 gün içerisinde gelip internet erişimini açacaklarını söylediler. Diğer gün yani 20.11.2024 tarihinde ekiplerin beni arayıp geldiğini söylediler. Ekiple konuştuğumda altyapı maximum 50 Mbps hız alacağını size verilen hız 100 olduğu için kayıt oluşturamıyorum deyip aldığım internet yerini arayıp 50 hızına düşürmemi istedi. Daha önce 70 Mbps hızda bile kullandım bir sorun yoktu ancak böyle bir sorun neden oldu anlamadım. Hemen aldığım firmayı aradım böyle bir sorun olmadığını kendileri direkt iptal ettiğini söylediler ve benim aldığım portu direkt kendi abonelerine vermişler. Ekip geldiğinde söylediği şey müdür bulunduğum bölgedeki yerin interneti için boş portları kapatmasını söylemiş. Şimdi sizce bu durumda ne yapmalıyım ve bu gibi durumda nereye şikayet edip nasıl bir yol almalıyım. Adamlar bana boş portu veriyorlar bunlar ben onlardan almadığım için iptal edip başkasına veriyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Allah rahmet eylesin....

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tanerergul kullanıcısına yanıt

    Neden?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmedinzm A kullanıcısına yanıt

    Açık kapı, Btk hatta Cimer'e de şikayet oluşturun. Durumu açık ve kısa bir şekilde iletin. Müdürün yaptığı olayı da yazın kesinlikle.

    21.yy'da uğraştığımız olaya bakın. Fiberle hizmet vermek yerine, Vdsl boş port yok olayı ile karşılaşıyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt
    Biraz önce TTNET müdürlüğünden geldim. Adamlar yüksek hızdan dolayı iptal edip portu kapattık diyorlar. Tekrardan portu aktif edip 35 mbps hızında olan pakete geçmemi istediler, şu an firmayı arayıp 35 olana geçişimi yaptırdım. Eğer bir sorun çıkmazsa yarın geleceklermiş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gecmis olsun. Hat bağlandığında hat değerlerinizi yazarsanız detaylı bakılabilir problem neymiş anlasılır

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, en kısa sürede bağlantı gerçekleştiğinde buraya ekleyeceğim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.