Şimdi Ara

TTNet Elit Hizmet??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
14.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 1 haftadır kullanamadığım ve ardarda bıraktığım arıza kayıtlarından sonra sonunda bugün sorunun bizim bina veya dairede kaynaklandığını söylediler ve elit hizmet alıp almamak istediğimi sordular buraya kadar herşey iyi güzel


    işin enteresan tarafı elit hizmet için daire içersinde bi sorun çıkarsa (modem,splitter,kablo vs ) 10 Tl hizmet bedeli faturaya yansıtılcakmış neyse hadi ona da eyvallah diyelim

    binadaki kutuda ki ona ankastre diyolar( ne alakaysa) bi arıza veya sorun varsa faturaya 40 TL kutu değişim ücreti yansıtacaklarmış..


    bu konuda bilgisi olan varmı? ben yanlış anlamışımdır inşallah ttnet kendi kutusunun arıza çıkarmasını bana neden ihale yapsın?


    Not: Yarın gelip bakıcaklar bakalım sonuç ne olacak...







  • Santralden ankastre kutusuna kadar gelen hattın sorumluluğu telekoma ait ama gerisi size ki sorun sendeyse yaptır ttnete bitsin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen tongaya gelmeyin bence. Bizede kendilerinden kaynaklı sorunlar için ücretli hizmet teklif ettiler, direttik, hatta BTK'ya yazdık ve ücretsiz çözüldü. Olta atıyorlar. Bence son çare olarak düşünün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hemen tongaya gelmeyin bence. Bizede kendilerinden kaynaklı sorunlar için ücretli hizmet teklif ettiler, direttik, hatta BTK'ya yazdık ve ücretsiz çözüldü. Olta atıyorlar. Bence son çare olarak düşünün.

    dün akşam internet geldi kendi kendine bende randevuyu iptal ettim 10 tl'den kurtulduk en azından.
  • Arkadaşlar bu elit hizmet yeni mi çıktı ben de bugün itibariyle bununlar karşılaştım.
    Şimdi ben sorunumu şöyle anlatayım. Uzun süredir 8 mbit internet kullanıyordum ta ki düne kadar. Dün sokakta bulunan telefon direğindeki kutuyla uğraşıyorlardı. Ben de o anda eve girdim ve interneti açtım ve sürekli kopmalar olmaya başladı. O sırada adamlar gitmişti artık kutuya yeni hat mı bağladılar ne yaptılarsa bilmiyorum. Hemen ttnet i aradım ve durumu bildirip arıza kaydı bıraktım. Bugün yine eve geldiğimde baktım ki sadece hızı düşürmüşler 8mbit hızı 4mbit düşürmüşler. Tekrar arayıp sorduğumda gerekçe de bağlantınız bunu destekliyor 8 e çıkarırsak kopmalar olur dendi. Şu ana kadar 8192 ile bağlanan hat nasıl olduysa artık 4mbitin üzerine çıkınca kopmalar oluyor. Bugün yine aradılar sorun çözüldü mü diye yok deyince sizin problem ankastre , modem, veya splitter dan kaynaklanıyor. Bizde bir sorun yok çözüm için 50 Tl karşılığı elit hizmeti onaylıyor musunuz dediler. Şimdi benim modeme kablo direkt sokaktaki direkte bulunan o kutudan (ankastre olduğunu yeni öğrendim)geliyor ve o kutuyla uğraşanlarda kendileriydi. Şimdi benden 50Tl ye o kutunun parasını mı istiyorlar? bir de o kutuya sadece benim hat bağlı değil ki... Tabii ben şimdilik kabul etmedim sorun öylece kaldı. Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar? 50 Tl kutuya istiyorlarsa direkten söküp benim eve taksınlar öyleyse.




  • scientist8 kullanıcısına yanıt
    Ttyi ara beceriksiz elemanlari yer değişmiştir cok berbat bir sirket gecende benimkini bozdular birde biz birsey yapmadik diyo şeytan dedi kafayi vur ankastreye sok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elit hizmet dedikleri heralde yalan dolan bi şey: bugün saaat 17:30 da gelecekti, gelmedi. 3 hafta öncede gelecekti yine gelmedi. ttnet sürekli internet hız sorunu için bina iç tesisata kabahat buluyor.Direk cat 6 çektim ankastreden modeme sonuç yine değişmedi.Elit hizmet çözecek dedi onlarda zaten gelmiyor.Ne yapacağımı şaşırdım,sürekli başa dönüyoruz.ÇÖZÜM YOK,DİPSİZ KUYU TTNET VE VDSL ( HİPER NET)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • elite ekibi banada yönlendirelim dediler. Gelen giden oldu mu bilmiyorum ama sorunlarımın %70 i çözülmüş. Bakalım faturaya ne yansıtacaklar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scientist8

    Arkadaşlar bu elit hizmet yeni mi çıktı ben de bugün itibariyle bununlar karşılaştım.
    Şimdi ben sorunumu şöyle anlatayım. Uzun süredir 8 mbit internet kullanıyordum ta ki düne kadar. Dün sokakta bulunan telefon direğindeki kutuyla uğraşıyorlardı. Ben de o anda eve girdim ve interneti açtım ve sürekli kopmalar olmaya başladı. O sırada adamlar gitmişti artık kutuya yeni hat mı bağladılar ne yaptılarsa bilmiyorum. Hemen ttnet i aradım ve durumu bildirip arıza kaydı bıraktım. Bugün yine eve geldiğimde baktım ki sadece hızı düşürmüşler 8mbit hızı 4mbit düşürmüşler. Tekrar arayıp sorduğumda gerekçe de bağlantınız bunu destekliyor 8 e çıkarırsak kopmalar olur dendi. Şu ana kadar 8192 ile bağlanan hat nasıl olduysa artık 4mbitin üzerine çıkınca kopmalar oluyor. Bugün yine aradılar sorun çözüldü mü diye yok deyince sizin problem ankastre , modem, veya splitter dan kaynaklanıyor. Bizde bir sorun yok çözüm için 50 Tl karşılığı elit hizmeti onaylıyor musunuz dediler. Şimdi benim modeme kablo direkt sokaktaki direkte bulunan o kutudan (ankastre olduğunu yeni öğrendim)geliyor ve o kutuyla uğraşanlarda kendileriydi. Şimdi benden 50Tl ye o kutunun parasını mı istiyorlar? bir de o kutuya sadece benim hat bağlı değil ki... Tabii ben şimdilik kabul etmedim sorun öylece kaldı. Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar? 50 Tl kutuya istiyorlarsa direkten söküp benim eve taksınlar öyleyse.

    Hız problemi için hızın artırılmasını isteyin kopmalar olabilir dediklerine bakmayın bana 3 mbit internet veriyolardı dedim çıkarın koparsa kopsun çıkardılar ama hiç kopma olmadı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlpiNeT11
    Hız problemi için hızın artırılmasını isteyin kopmalar olabilir dediklerine bakmayın bana 3 mbit internet veriyolardı dedim çıkarın koparsa kopsun çıkardılar ama hiç kopma olmadı


    Sorunu aslında kendileri oluşturdu. Tesadüfen eve girerken baktım sokakta bulunan direkteki kutuyla uğraşıyorlardı. O kutudan gelen kablo direkt benim modeme bağlı. Arada bina içi tesisat, spliter falan hiç yok. Kutuyu bozan kendileri.
    8mbitte çalışıyor fakat sürekli kopmalar oluyor. 3 yıl boyunca 8 mbiti hiç kopma olmadan aynı hatta alırken şimdi kopma olmadan alamıyorum. Bende 4e falan düşürmeyin bırakın kalsın 8 de dedim öylece kaldı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shamshiel

    Ttyi ara beceriksiz elemanlari yer değişmiştir cok berbat bir sirket gecende benimkini bozdular birde biz birsey yapmadik diyo şeytan dedi kafayi vur ankastreye sok.


    Onu da denedim bir iki defa aradım. Adamlar kolay çözümü bulmuşlar. Kopmalar oluyor deyince hemen 4mbite sabitliyorlar. Israr edince de 50 TL ye onay verin elit ekip gelsin diyor. Ama o kutuyu bozan kendileri. (Elitin ta kendisi)
    Bir de diyelim ki verdim o kutuda bir iki ayar yapıp gittiler. Birkaç ay sonra tekrar gelip kutuyla oynayıp bozarlarsa yine mi 50 TL verecem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scientist8 -- 26 Aralık 2014; 17:14:55 >




  • Usulsüz kazanç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni moda kazık yöntemi bu olsa gerek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutu degisimi icin 40 tl vermistim ama zaten kutu eski idi ben degistirin dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Güncellenmiş Türk Telekom elit kapsamı ve güncel elit ücertlerine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Türk Telekom elit hizmeti sayesinde eve kadar arıza desteği alabilirsiniz.
    https://www.freeteknoloji.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sergycan -- 28 Eylül 2019; 22:32:58 >
  • Elit hizmet akşamları düzenli olarak hızın 2 mbitlere kadar düşmesini çözebilecek mi? Göreceğiz.
  • sergycan kullanıcısına yanıt
    Şimdi ben servis ücreti 50tl + iç tesisat ücreti 40tl tyoplam 90 lira verirsem benim bina içi kablolarımı 90 liraya yenileyeceklermi yoksa kablo içinde ekstradan metre başına ücret isteyeceklermi biliyormusunuz?
  • Alın size elit hizmet örneği. Dolabın adeta ırzına geçip olay yerinden ayrılan taşeron ekip.

     TTNet Elit Hizmet??

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustafa Dmrl kullanıcısına yanıt
    Merhaba Mustafa Bey,

    Elit hizmet ücretlerinde size söylenen yada elit formunda belirtilen ücretlerin dışında herhangi bir ücret alınmamaktadır. Güncel sözleşmede Kablo için ekstra bir ücret bulunmuyor. İç tesisat ya da ankastre hizmeti kısa sürede maksimum fayda sağlayabileceğiniz şekilde sunulmaktadır.Evinize gelen Türk Telekom ekibinin devam eden bir iş akışı olması nedeni ile bir elektrik tesisatçısının yaptığı kablolama şeklinde olmayacaktır.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Yaptığı işe saygısı olmayan herif işte o kutuyu öyle kirletenide tespit edip gerekli cezayı vermeleri lazım görsel kirlilik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Yaptığı işe saygısı olmayan herif işte o kutuyu öyle kirletenide tespit edip gerekli cezayı vermeleri lazım görsel kirlilik.
    Ne cezası hocam. Nerde... Ceo dahil destek ekibine bildirdim ama hiç dikkate almadılar. Aynı anlayış tepeden tırnağa hakim demek ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.