Şimdi Ara

TTNet Elit Hizmet?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
14.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Adamlar bana cevap dahi vermiyor artık teknikciyim diye gezinen bilgisi bile sıfır firmada.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ne şekilde uyarıda bulundunuz?
    Benimde internetim 20 günü aşkın yok. Modemin bağlı olduğu santralde çalışma olduğunu söyleniyordu. Aradığım her seferde sürekli ertelemeye alarak 20 gün sonra geleceği kesinleşti. Gelmesi gereken günde de TTNet iki adam yollamış. Ondan sonra da benim dsl sorunum çıktı. Dsl yanıp sönüyor ama sabitlenmiyor ve İnternet zaten hiç yoktu. Aradım arıza kaydı bildirdim .en fazla İki gün içinde geri dönüş olacağı söylendi. Sonra ben kendim arayarak öğrendim ki sorun iç tesisat kaynaklı. Zaten 20 günlük internet parasını tam odettiler. Bir de elit hizmetten ekiplerin gelip düzeltmesi gerekiyormuş. Bunun içinde 50 lira veya 100 lira ödeticekler. Kalkıp da ben kabloyu sökmemişken bir de bana ek fatura ödeticekler. Müşteri hizmetlerinde bu sizin kaynaklı sorun demekten başka bir şey demiyor. Bana gönderdiği ekip bu sorunu oluşturmuş olabilir mi? Lütfen acil geri dönüş yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hzlll

    Ne şekilde uyarıda bulundunuz?
    Benimde internetim 20 günü aşkın yok. Modemin bağlı olduğu santralde çalışma olduğunu söyleniyordu. Aradığım her seferde sürekli ertelemeye alarak 20 gün sonra geleceği kesinleşti. Gelmesi gereken günde de TTNet iki adam yollamış. Ondan sonra da benim dsl sorunum çıktı. Dsl yanıp sönüyor ama sabitlenmiyor ve İnternet zaten hiç yoktu. Aradım arıza kaydı bildirdim .en fazla İki gün içinde geri dönüş olacağı söylendi. Sonra ben kendim arayarak öğrendim ki sorun iç tesisat kaynaklı. Zaten 20 günlük internet parasını tam odettiler. Bir de elit hizmetten ekiplerin gelip düzeltmesi gerekiyormuş. Bunun içinde 50 lira veya 100 lira ödeticekler. Kalkıp da ben kabloyu sökmemişken bir de bana ek fatura ödeticekler. Müşteri hizmetlerinde bu sizin kaynaklı sorun demekten başka bir şey demiyor. Bana gönderdiği ekip bu sorunu oluşturmuş olabilir mi? Lütfen acil geri dönüş yapın
    6 yıl önceki mesajdan altıntı yapmışsınız hocam. Sanırım biz birşey yapmadık ve arıza kaydı açtırdım diye hatırlıyorum. Zaten DSL kaynaklı yaşadığım sorunların %99'u hep Telekom kaynaklı çıktı bugüne kadar. Sizde abonelik iptali kozunuzu oynayın eğer taahütünüz yeni ise. Bende taahhüt yoktu hiç.

    Edit: Bağlı olduğunuz Telekom ilçe müdürlüğüne gidip birim müdürü veya yetkilisi ile görüşün. Bu da çözmezse BTK şikayeti oluşturun. Ama en iyisi Telekom'dan uzak durmak yani imkanınız varsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 19 Eylül 2019; 19:20:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hzlll H kullanıcısına yanıt
    bana da iç tesiat arızası var dediler, gelip kutudan yer değiştirdiler 1 haftalığına düzeldi sonra kendi kablolarında çürüme olduğunu anladılar elit hizmet parasını geri aldığım gibi bozuk hat kullandığım için 2 ay para ödemedim, twitter üzerinden ceo'ya yaz,"santralde çalışma varken öncesinde sorun yokken aniden iç tesisat arızalanmaz" de "ses kayıtlarımı inceleyin yoksa kayıtlarımı almak için avukatıma talimat vereceğim" yaz sonra onlar sana 2 dk içinde dönüş yapacak, bir tane daha arıza kayıdı açtır saha dolabından yer değiştirin notunu yazdır, benim net düzeldi komuşarl için halen gelip iç/dış kutudan yer değişikliği yapıp düzeltiyorlar, evinde telefon varsa ve onda da arıza varsa tt online işlemlerden ona da arıza kayıdı çatır nota yer değişikliği istediğini söyle santralden arayacaklar düzgün bir muhabbet kur durumu anlat numarayı ayrıca kaydet.




  • Hzlll H kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Forum arkadaşlarımız cevaplamış, ben de bir başka sorunuzu cevaplayayım EliTT hizmeti güncel ücretleri şu şekildedir :https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/destek/internet/SozlesmeVeTaahhutnameler/Elit_Hizmeti_Formu_Internet.pdf
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.