Şimdi Ara

TTNET'te aldığım hız türknette verilemiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, TTNET üniversiteli kampanyasındaki taahhüdümün sona ermesinin ardından Türknetin kampanyası cazip geldi ve 16 mbite kadar internet ve telefon 49,99 Tl'ye olan kampanyaya başvurdum. bununla ilgili sıkıntı yok ama hattım yeniden bağlandı sonrasında hızın eskisi gibi olmadığını farkettim. Müşteri hizmetleri ile görüşmemde hat değerlerimin uygun olmadığı söylenndi. TTNET ten 8191kbps dl 799kbps ul alırken şu an 6569kbps dl 799kbps ul alıyorum. Hattımı TTNET'ten kapatmadan önce 16 Mbite kadar hat önerildi. hızın da mevcut hatta uyumlu olduğu söylendi. şu an ttnetten fibernet uygunluk aramasında hattımın ULTRANET uyumlu olduğu uyarısı alıyorıum. buna rağmen 6,5 mbitte kalmam garibime gidiyor. hat değerlerim de aşağıdaki gibidir. TTNET başka ISS olduğu için bir katakulli mi yaptı, gerçekten mi öyle yoksa Turknet mi vermerk istemedi anlayamadım. mevcut hat değerlerim aşağıdaki gibidir. Lütfen yardım ediniz.

    ADSL Hat Durumu SHOWTIME.L0  
    ADSL Modu G992.3
    Gönderme Hızı 799 kbps
    İndirme Hızı 6569 kbps
    İndirme Hızı Zayıflaması 37
    Gönderme Hızı Zayıflaması 22
    İndirme Hızı SNR Marjı 8.5
    Gönderme Hızı SNR Marjı 16.5
    Üretici ID'si TP-LINK
    Yazılım Versiyonu 4925ca26
    CRC hataları 1
    Gönderme Hızı BER 0e-7
    İndirme Hızı BER 0e-7
    Gönderme Çıkış Gücü 12
    İndirme Çıkış Gücü 19.5
    İndirme Hızı ES 19
    Gönderme Hızı ES 0
    İndirme Hızı SES 7
    Gönderme Hızı SES 0
    İndirme Hızı UAS 316
    Gönderme Hızı UAS 0







  • Hattin zaten bir ayağı uçurum da kayip fazla klasik ttnet satmak için destekliyor diyip kac aboneyi o yolla taşıdılar 6mbit stabil hali daha artarsa problem çıkarır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Port değişikliği olmuştur çeşke buraya bir uğrasaydın rahat duran sağlayıcı değiştirmeyin 2006 dan beri d-smart int kullanıyorum zırt pırt oynarsanız bunlar olur.
  • bununla ilgili yapmam gereken birşey var mı? mesela port değişiklik isteği gibi?
  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Telekoma hat sahibi dilekçe vermesi gerekiyor.
  • Benim başıma da doping de geldi böyle birşey söyle çözdüm Müşteri hizmetlerini ara ben bu hattımdan daha önce xx alıyodum suan düşük hat değerlerimin güncellenmesini istiyorum de Müşteri temsilcisi de böyle bi işlem sonunda bağlantınızda kopmalar olabilir diyecek sende tamam siz güncelleyin deyin kopma olursa ben ararım onlarda yapacaklar ve hızın yükselecek tüm işlem bukadar ben ttnet de 7 mbps ye cıkıyodu doping i bağladılar baktım hızım 4 e düşmüş aradım aynısını söyledim bana kopma olabilir dedi ama hızım 7 ye çıktı kopma felan da olmadı dene bunu sonuç alırsan bizede bilgilendir
  • bugun aradım turkneti hattım yaklaşık 6,5 mbps göstermesine rağmen download testim 0,95 mbps çıkıyor diye. dün de aynı sıkıntı olunca türknet sitesinde çalışma var başka yerde hız testi yapın dediler. Ben de bugun bir daha yaptım ekteki fotoğrafla karşılaştım. Durumu aynen anlattım hat kontrolü yap(tır)acaklarını soylediler. Sonucu yazacağım.

     TTNET'te aldığım hız türknette verilemiyor

     TTNET'te aldığım hız türknette verilemiyor

    @akinet23
     TTNET'te aldığım hız türknette verilemiyor TTNET'te aldığım hız türknette verilemiyor




  • Ercan
    G992.3 is ADSL2
    G992.5 is ADSL2+
    Sinyal kötü olduğu için bana sorarsan ayarlardan gdmt mi ne var onu yap 4Mb olur ama o zaman stabil çalışır adamlar hattı düzeltesiye.
  • BTK da tırt çıktı ne yapmalıyım?

    quote:


    198446 - Ttnet'te aldığım hızı Türknet'te alamıyorum. (01/10/2014 08:00:01)

    Mevcut ikamet adresimde yaklaşık 8 ay boyunca 1803225973 abone numarasıyla TTNET kullandım. Hızım tarifem gereği 8192 kbps iken bu süre boyunca bu hızı sorunsuz aldım. 26/09/2014 tarihinde Turknet ADSL kullanmaya başladım. Bu hattı daha önceki hattımdaki bana ait koşullardan hiçbirini değiştirmeden(aynı daire, aynı bağlantı kablosu, aynı modem ve aynı şekilde splitter kullanmadan)kullanmaya başladım. Bu tarihten sonra hızımda yavaşlama hatta stabilite kaybı yaşamaya başladım. Modemdeki hızım 6,5 mbps gösterirken hız testlerim 1mbps civarında gösteriyordu. Sitelerdeki grafikler bile çok yavaş açılmaktadır. Video hiç izleyemiyorum. Ancak verilen maksimum hıza çok parçalı indirme programları(torrent ve IDM) ile ulaşabilmekteyim. Neredeyse her gün müşteri hizmetleriyle görüştüm. Sistem üzerinden düzenlemeye çalışmaları yaptılar. En son 5422947 nolu arıza kaydıyla sahadaki hat ve port kontrolünün ve ölçümlerinin yapılması ile ilgili isteklerimi kayda geçirmeden hızımı 4095 kbps'ye sabitlediler. Evime gelen bağlantının hat ve port saha kontrollerinin YERİNDE yapılarak sorunumun giderilmesini talep ediyorum.
    İlgili Abone, Hizmet veya Telefon Numarası :
    0272*****

    Gönderen Cevap

    Sayın esozbir
    İlgili şikayet yazınızda,
    - Eski operatörünüzde 8 Mb hızda internet kullandığınız,
    - Aynı adreste ve hatta TurkNet’ten hizmet aldığınızda 1MB hız aldığınız,
    - Son yapılan çalışmalarda hızınızın 4 MB olduğu,
    İleri sürülerek, saha kontrollerinin yerinde yapılması talep edilmiştir.

    TurkNet aboneliğiniz incelendiğinde;

    Hizmetin 17.09.2014 tarihinde16 Mb e Kadar Kotasız Modemsiz (Tam İletişim) + TurkNet Sabit Telefon hizmeti Ucuza Konuşturan Tarife (Günün Her Saati Kampanyası) Aylık 82,99 TL yerine 49,99 TL kampanyalı olarak başlatılmıştır.

    16 Mb' e kadar olan bağlantılarda alınacak hız garanti edilmemekte olup, hattın uygunluğuna ve santrale olan mesafeye bağlı olarak 16 Mb' e kadar alınabilecek en yüksek hızda hizmet sağlanmaktadır.

    Çağrı Merkezimize yapmış olduğunuz bildirimleriniz üzerine tarafımızdan tüm ön inceleme ve kontroller yapılarak Türk Telekom’a arıza bildiriminde bulunulmuş olup ekiplerin çalışmaları sonucunda mevcut alt yapınızın 4 MB desteklediği ve hattınızın 4 MB’e sabitlendiği bildirilmiştir.
    Sözlü bilgi paylaşmak adına sistemlerimizde kayıtlı numaralarınızdan yapılan aramalarda size ulaşılamamış olup kısa mesaj yoluyla bilgilendirme yapılmıştır.

    Eski operatörünüzden TurkNet’e geçiş yaptığınız da mevcut santraliniz değiştiği için buna bağlı olarak hızınızda değişmektedir. Hattınızın desteklediği hız 4 MB’dir, tarafımızdan bu hıza bir müdahale yapılamamaktadır. Bu nedenle TurkNet kaynaklı kusur bulunmamaktadır.

    Tüm soru, görüş, öneri ve istekleriniz için 7 gün 24 saat hizmet veren 0850 2888080 nolu Çağrı Merkezi’miz ile iletişime geçerek de bilgi alabilirsiniz.

    Bilgilerinize,

    Saygılarımızla.

    TurkNet Müşteri Hizmetleri
    Tel: 0 850 288 80 80
    Faks: +90 212 216 55 60
    www.turk.net
    10/10/2014 17:10:21



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esozbir -- 10 Ekim 2014; 22:10:38 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.