Şimdi Ara

Millenicom, iade etmeme rağmen modem ücretini bana ödetmeye çalışıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Belirtilen firma için(MİLLENİCOM) 07/10/2019 tarihinde abonelik işlemlerini başlattım, 10/10/2019 tarihinde internet hizmetim kullanıma açıldı ancak yaşadığım teknik problemler sebebiyle 11/10/2019 tarihinde Millenicom'a hizmet iptali dilekçesi faksladım ve aynı gün içerisinde iptal işlemi başlatıldığına dair Millenicom'dan mesaj aldım ardından 14/10/2019 tarihinde bana verilmiş olan modemi anlaşmalı kargo firması(Aras Kargo) ile Millenicom'a kargoladım. Yollamış olduğum modemin durumunu kargo sitesinde sorguladığımda 15/10/2019 tarihinde 17.00 saatinde Serhat Koç isimli firma çalışanı tarafından teslim alınmış olduğunu gördüm. Millenicom'dan 18/10/2019 tarihinde aldığım hizmetin sonlandırıldığı ile ilgili mesaj aldım.
    Problem şu ki 13/11/2019 tarihinde modemin iptal edilmediği ile ilgili mesaj aldım, modem teslim edilmezse ücretinin fatura edileceği yazıyordu. Aynı gün içerisinde millenicom'u aradım ve modemi onlara ilettiğimi söyledim, gerekli bilgileri paylaştım ayrıca aynı işlemi modemi onlara yolladığımı kanıtlayan fotoğrafları da yollayarak whatsapp hattından ilettim. Talep oluşturduklarını ve problemi gerekli birimlere aktardığını söyledi firma çalışanı ayrıca olayla alakalı problem çıkmayacağını(fatura kesilmeyeceini) söyledi.

    Bugün 08/12/2019, modem ücretinin faturasının kesildiğini yeni fark ettim, internet firmasını arayarak olayı tekrar anlattım ancak söyledikleri bir önceki aramamdaki ile aynıydı, olayla alakalı talep oluşturduklarını bana haber vereceklerini söylediler. Haksız yere modem ücretini bana ödetmeye çalışıyorlar.

    Millenicom, iade etmeme rağmen modem ücretini bana ödetmeye çalışıyorMillenicom, iade etmeme rağmen modem ücretini bana ödetmeye çalışıyorMillenicom, iade etmeme rağmen modem ücretini bana ödetmeye çalışıyorMillenicom, iade etmeme rağmen modem ücretini bana ödetmeye çalışıyorMillenicom, iade etmeme rağmen modem ücretini bana ödetmeye çalışıyorMillenicom, iade etmeme rağmen modem ücretini bana ödetmeye çalışıyorMillenicom, iade etmeme rağmen modem ücretini bana ödetmeye çalışıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qlkn -- 9 Aralık 2019; 8:40:43 >







  • Merhaba,sizlerle görüşüme sağladığımız üzere faturanız iadesi sağlanmıştır.İyi günler dileriz.
  • Son durum nedir ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçtiğimiz iki gün içerisinde Şikayetvar'a bakan millenicom çalışanı ve donanımhaber'e bakan millenicom çalışanı tarafından arandım. Tekrar tekrar yazmak istemediğimi için şikayetvar üzerinden verdiğim cevabı kopyala-yapıştır yapacağım.

    Bugün Millenicom çalışanı Zehra hanım tarafından arandım. Konuşma içeriğini uzun uzadıya anlatmayacağım, uzun lafın kısası bana haksız yere kestikleri faturayı iptal ettiklerini söyledi ve problem çözüldüğüne göre şikayeti kaldırmamı rica etti, şikayeti kaldırmanın tamamen benim kararım olduğunu en azından şikayete problem çözüldüğü için teşekkür bırakmamı rica etti. Çünkü bu şikayetler onları çok etkiliyormuş ancak Zehra hanıma söylediğim gibi ne şikayeti kaldıracağım ne teşekkür bırakacağım.
    Problemi çözmüş olmaları Millenicom'un bana böyle bir mağduriyet yaşatmadığı anlamına gelmiyor ayrıca teşekkür edilmesi gereken bir şey yapmadılar, bu yapılması gerekiyordu, bu benim hakkımdı. Zaten problemi çözmeseler bile ben hakkımı söke söke alırdım.

    Millenicom hizmet almaya başladığım ilk günden beri "neden abone oldum ki" diye kendime lanet ettiren bir İSS, çok geçmeden hizmetimi iptal ettirsem dahi bana yaşattıkları pişmanlıklar peşimi bırakmadı. Umarım bu son olur artık gerçekten başıma çıkarttıkları problemlerle uğraşmaktan sıkıldım. Geçmeyi düşünüyorsanız siz bilirsiniz ama bu olay size de kılavuz olsun, ben tavsiye etmiyorum.
    Beni arayan Zehra hanım için teşekkürlerimi iletiyorum, kendisi fikrimi değiştirmek için çok uğraştı.


    Bir gün sonrasında Millenicom Genel Müdürlüğünden arandım, bana donanımhaber üzerinden ulaştıklarını söyledi ve problemle ilgili bilgi istedi, bende problemin çözüldüğünü ilettim, süreçte cinnet yaşamama ramak kalan olayları ve bazı çalışanlarının, müşterileri aptal yerine koyduğunu, sorunu çözmeye yönelik insanlar olmadığını sadece talep oluşturduklarını anlattım. Konuşmayı daha da uzun tutmamak adına, "Şikayeti kaldırmamı istediğiniz için aradıysanız kaldırmayacağım ya da bu sorunu çözdünüz diye size teşekkür etmeyeceğim. Çünkü teşekkür edilecek bir şey yapmadınız, yapılması gereken zaten en başından beri buydu, ben hakkım olanı aldım." dedim ve görüşmeyi sonlandırdım.

    Eminim ki memnun olan vardır, seveni çoktur belki, ama benim için millenicom... Bir daha asla.




  • 2 ay önce modem iade etmeniz dendi aradım sizi mesajı dikkate almayın dediniz demin mesaj geldi 251tl faturanız var diye nasıl rezillik bu benimde elimde delil var. 2 3 saattir arıyorum telefonla ulaşamıyorum. Yarın tüketici hakem heyetine başvurumu yapıcam.

    Elimizde kanııt olmasa bu parayı alıcaklar resmen dolandırıcılıktır bu. Bide modemleri özenle kullanmış kutulu poşetli çiziksiz göndermişim.

    Sadece 2 mesaj atıp bırakmicam duyurabildiğim bütün mecralardan bu durumu duyuracağımı bildirmek isterim.

    Yarı fiyat bile olsa kimseye millenicom önermicem bu rezilliği çektikten sonra.
  • Geçmiş olsun hocam
  • Beyler telefonla ulaşamıyorum adamlara. Türknete geçiş sağlıcam. Modemi iade edecek miyim ? Ayriyetten iptal talebi açmama gerek var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.