Herkese iyi forumlar. Vodafone'dan, GıbırNet'e geçiş yaptım. İptal yapmadan geçiş formuyla (churn) başvuru yaptığım için gıbırnetin dediğine göre fiber modemin mülkiyeti yeni İSS'ye taşındı. Buna rağmen Vodafone tarafından modem iadesi talep edildi ve iade yapmadığım için 400lira fatura oluşturuldu. Bu süreçte fatura oluşturan vodafone mu yoksa defalarca modemi iade etmeyin diyen gıbırnet mi haklı? Benzer süreci yaşayan üyeler yardımcı olursa sevinirim. Faturayı son ödeme tarihi geldiği için mecburen ödedim fakat iadesini talep edeceğim. İki taraf da kendini haklı gösteriyor fakat sonuç olarak para müşteriden çıkıyor. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. |
Vodafone Net'den Başka İSS'ye Geçince Modem İade Ücreti Çıkartıldı
-
-
geçişlerde modemi iade etmeye gerek yok. vodafone a baskı yapın para iadesi isteyin. -
ben de aynı sorunu yaşıyorum. vodafone'dan millenicom'a geçiş yaptım. vodafone modemi geri isteyince ben de geçiş yaptığım ve 2 gün kadar kaldığım millenicom'u da tamamen fesih ettirdim. bu sefer millenicom da modemi geri istiyor. 2'si de modemi geri istiyor. vodafone yanlış yapıyor gibi geliyor bana. siz de sonuç ne oldu?
-
SMS attılar modem ücreti alacağız diye. Müşteri temsilcisi bizde ıslak imzalı sözleşmeniz var, modem bize ait göndermek zorundasınız dedi.
BTK'ya şikayet ettim ücret yok dediler.
Vodafone'nun böyle ufak hesaplar peşinde koşan bir şirket haline gelmesine üzüldüm.
SMS'leri
Değerli müşterimiz, internet hizmetinizin iptali sonrasında 10 gün içerisinde modem iadenizi gerçekleştirmediğiniz tespit edilmiştir. 400 TL modem bedeli son faturanıza yansıtılacaktır. B016
BTK şikayetime cevapları
Sayın ... ...,
İlgili yazınıza istinaden ... müşteri numarası ile alınan hizmete ilişkin şikayetiniz incelenmiştir.
Yapılan incelemede; İlk 3 Ay ................. kampanyası ile katılım sağladığınız görülmüştür.
Şikayete konu hususun fatura ile ilgili olduğu anlaşılmıştır. Yapılan incelemede talebiniz ve onayınız doğrultusunda ...... tarihinde E devlet sistemi üzerinden Vodafone Net aboneliğiniz Rakip Kampanya Üstünlüğü kırılımı ile iptal ettiğiniz görülmüştür. TTV1 altyapılarda farklı firmaya Churnout olan (geçiş yapan) müşteriler için mevcut modem mülkiyeti geçiş yapılan servis sağlayıcıya geçtiği için modemi tarafımıza göndermemeniz gerektiği bilgisini paylaşmak isteriz. Modem ücreti yansıması durumunda farklı firmaya geçiş yaptığınıza dair herhangi bir dökümanı paylaşmanız halinde müdahale sağlanılacağını iletmek isteriz. Ek olarak bahsi geçen firmaya sorunlarınıza en hızlı çözüm için, şikayetinizi sitede bulunan ilgili Millenicom firma başlığı altından iletmenizi rica ederiz. ..... Gsm numaranız üzerinden yapılan aramalarda tarafınıza ulaşılamadığından bilgilendirme yapılamamıştır.
Yenilenen Vodafone Yanımda mobil uygulamamız üzerinden dilediğiniz zaman iletişim bilgilerinizi güncelleyebilir, fatura ödeme, görüntüleme gibi birçok işlemi kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Uygulamayı indirip, "Ev internetim" hesabından giriş yapmanızın yeterli olacağını belirtmek isteriz.
Talep etmeniz halinde 0850 542 0 542 müşteri hizmetlerimiz ile görüşme sağlayabilirsiniz.
*0850 542 0 542 aramaları bütün operatörler ve sabit hatlar için mevcut tarifeler üzerinden ücretlendirilecektir.
Bilgilerinize sunarız,
Saygılarımızla.
-
Bahse konu tutar silindi mi?
-
Fatura kesilmeden önce şikayet ettim BTKya. hiç faturaya yansıtmadılar. Eğer fatura kesildiyse tüm belge, SMS ne varsa görüntğlerle direk Tüketici Hakları Mahkemesine (internetten) başvur.
-
Aklıma şunu getirdi:
7.31 dk.
AkademikLinkyoutubeMarkalar sizleri nasıl kazıklar serisinin ardından bir de ahlaksızca ceplerimizdeki paraları almaya çalışan markalara odaklanalım dedik. Bu video öncesinde bir çok kişi "dava açılır" yapma dedi. Sponsor artık bulamazsın dedi. Bana bu durum çok ironik geliyor, yahu bir tüketici olarak herkesin bildiği ve başımdan geçenleri anlatıyorum ve bunun sonuncunda eğer bu firmalar yaptıkları işi düzeltmek yerine bize dava açacaksa daha ne diyebilirim :). Neyse efendim sonuç itibariyle işte karşınızda o video, ahlaksızlar. Bu videolarda belirtilmiş olan tüm markalar ve olaylar tamamen bir tüketici olarak kişisel eleştirilerimdir ve bu eleştirilerimi dile getirmekten başka bir amaç taşımamaktadır. Katıl butonu ile hem ekibimize hem de babişko asumanlar ile savaşımıza destek olmak için: https://www.youtube.com/channel/UCFH3gPaFetVFPHOiU5tUj8g/join Patreon üzerinden bize destek olmak için: https://www.patreon.com/akademiklink Bitcoin ile destek olmak isterseniz: bc1qzrn9cmukhkzwmfu7gy0jx4stjmvgeze0pentgu Eteryum ile destek için: 0x7bDe14B5A86e8C40bD0837BBE2F920Bc95335c45 Doge ile destek için (her coinden hesap açtık maşallah :)): DAEeEYvfDxVzy1xYA2zWrh1LdZ9JH36hET Kısa sürede Türkiye’nin En Çok Dinlenen podcastlerinden biri olduk çünkü Podcast için Muhteşem içerikler üretiyoruz :) ( Dinleyen pişman olmaz öyle de İDDİALIYIZ!) Spotify üzerinden dinlemek için: https://open.spotify.com/show/2zzpDjAvDtfZCIPjgyf3dS?si=0zFsQMnCQza6UBaCIJ42tg&utm_source=copy-link&nd=1 Apple podcast üzerinden dinlemek için: https://podcasts.apple.com/gb/podcast/akademiklink/id1533634249 Tamamen ücretsiz olarak Google Podcast üzerinden dinlemek: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9hbmNob3IuZm0vcy8zNmM5ZDgwNC9wb2RjYXN0L3Jzcw Akademiklink.net web sitemizde yer alan anketlerin linkleri: https://akademiklink.net/category/testler/ #ahlak #marka #kazıkhttps://www.youtube.com/watch?v=-XDeXa5tLfc
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursalıtimsah -- 24 Eylül 2024; 15:32:19 > -
Fatura ettiler 400 lirayı ve ödedim .. sonrasında evraktalepleri@vodafone.com buraya mail attım geçiş yaptığım yeni iss olan sözleşmemi. ardından tüketici hakları hakemine şikayet oluşurdum. Telefondan arayıp iban'a fatura bedelini 1 hafta içinde iade ettiler.
Benim gibi uğraşan azınlık parasını geri alıyor, uğraşmayanı öpüyorlar :D
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X