Şimdi Ara

TUCSON 2007 2008 2.0 CRDI ALINIR MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
12.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar sayamadığım bilmem kaçıncı başlığım bu. kısaca yine bahsedip sorumu soracağım. Doğuda küçük bir ilin merkezden 70 80 km uzak bir ilçesinde ikamet ediyorum. merkeze gidip gelme durumumdan dolayı araç arayısına girdim. ancak hem doğuda bulunmam hem de hava sartlarının kar vs gibi sorunlarla karsıma cıkabilecek olması beni binek aractan uzaklastırdı. yolları kötü degil ama sert virajlar mevcut ve alacagım ilk arac olacak. manuel tecrübem yok denecek kadar az o yüzden bu zamana kadar açtığım başlıklardan doyurucu birşeyler de alamadığım için tekrar başlık açtım. Bir önceki başlıklarımda karar verdigim alfa romeo 147 1.9 jtd motorun bana uymayacağını düşünen ev ahalisi tucson 2.0 crdi 2007 2008 otomatik üzerinde baskı kuruyor. 40bin altına tanıdıgımızın aracını aldırmak istiyorlar arac 70bin km'de. temiz yani. Ancak aracın performansı (tecrübe sahibi değilim sadece teknik veriler üzerinden konuşuyorum) yerlerde. ayrıca yakıt tüketimi de 1.4 1.6 benzinli araclardan daha fazla. ilk aracım olacak sartlarımı tekrar yazayım.

    -Araç ilk aracım olacak

    -Otomatik olup olmaması şart degil

    -haftada 1 belki 2 70 80 km'lik git gel'ler yapacağım ancak yolun bir yarısı asfalt ama tek şerit ve virajlı

    -yol uzun yol sayılacagı için güclü bir araç olsun istiyorum.

    tucson bu şartlarıma uyar mı? 140 bg 300 küsür NM torkluk aracın acaba sadece 0-100'ü mü kötü? çünkü herkes bastaki hızlanmasından bahsetmiş. en azından sonraki hızlanma degerleri ve torku 100'den sonra veriyorsa yine sorun degil ama 16 sn de cok yüksek bir rakam. keza karsılastırdıgım diger binek arac modellerinin 8-9 saniye civarında olmaları beni onlara itiyor. siz ne dersiniz? Rahatlık ve konforuna değer mi tucsonun?







  • quote:

    Orijinalden alıntı: nev20.06

    esp ve 4x4 sayesinde yol tutuşunu bir nebze olsun kurtarır belki

    de c segmente ikna edemedim zaten. tavsiye ettiğim c segmentlere peder bey bahaneler buluyor. kendi önerdiği araclar da kriterlere uymuyor.

    Esp yol tutuşunu arttırmaz hocam. Yanlış değilsem 4x4 olayı belli hızın altında geçerliydi.

    Araba almışsınız hayırlı olsun.

    Ben yine de tucson arayan biri başlığı okursa diye bilgi vereyim.
    2010 model 4x2 modelini uzun süre kullandım hala zaman zaman kullanıyorum. Araba gerçekten çok güzel.
    Artıları
    -iç hacmi çok geniş. Aynı paraya içi daha geniş suv ben bilmiyorum
    -2.0 dizel arabaya çok güzel yetiyor.
    - aracın tutuşu yerden yüksekliğine göre son derece yeterli. Örnek vermek gerekirse ankara istanbul otobanında 180 altına düşmeden çok rahat gidilebiliyor.
    - aracın yüksek oturma pozisyonu sayesinde etrafa hakimiyet çok güzel. Bayanlar için avantaj
    -ön koltuklarda ısıtma var kışın harika oluyor
    -araç diğer suvlarla kıyaslayınca nispeten ucuz.
    - arka koltuklar yatınca düz bir geniş alan elde ediliyor. Büyüklüğünü şöyle anlatayım: Şişme yatak atıp 2 kişi yatılabilecek kadar geniş ve uzun.
    -aracın ısıtma ve soğutma sistemi çok başarılı
    -araçtaki esp son derece uygun müdahaleler yapıyor. İstenirse kapanması avantaj
    -büyük dizel deposu var. Şöyle anlatayım pompa attıktan sonra 100 tl lik daha alıyor. İbre çizginin bile üstüne çıkıyor :)
    -aracın parçası pahalı değil. Kia ile ortal parçalar var haliyle. Bakımları sıkıntı değil
    -aracın üstünde body kit olunca (orjinal) son derece kalıplı ve kendini belli ediyor
    -elektronik kapanan yan aynalar


    Negatif yönleri
    -dizel olmasına rağmen her hyundai gibi çok yakıyor
    -Aracın multimedia sistemi başarılı değil
    -otomatik 4 ileri şanzuman çok başarılı değil
    -yokuş kalkış desteği yok, çok dik yerlerde el freni olmadan kaçırıyor
    - 150 den sonra rüzgar sesi fazla yalıyor. Yalıtım zayıf
    -arabaya ilk binişte deri koltuk yazın yakıyor kışın buz gibi :)


    Aklıma gelenler bunlar
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai Tucson 2.0 CRDi (2007-2008): Satın Almadan Önce Bilmeniz Gerekenler

    Giriş

    Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007-2008 yılları arasında üretilen kompakt bir SUV'dur. Güçlü ve verimli dizel motoru ve konforlu iç mekanıyla bilinmektedir. Ancak, bazı potansiyel sorunların farkında olmanız önemlidir.

    Kronik Sorunlar

    • Enjektör Arızaları: Tucson 2.0 CRDi'lerde en yaygın kronik sorunlardan biri enjektör arızalarıdır. Bu, motor performansına, yakıt verimliliğine ve emisyon seviyelerine zarar verebilir.
    • Türbin Arızaları: Türbin arızaları da Tucson 2.0 CRDi'lerde bildirilen bir başka sorundur. Bu, güç kaybına, artan yakıt tüketimine ve motor hasarına yol açabilir.
    • Dizel Partikül Filtresinin (DPF) Tıkanması: DPF tıkanması, emisyonları azaltmaya yardımcı olan bir cihazdır. Tucson 2.0 CRDi'lerde, DPF'ler kısa mesafeli sürüş veya uygun olmayan yakıt kullanımı nedeniyle tıkanabilir. Bu, motor performansını düşürebilir ve onarımlar maliyetli olabilir.

    Diğer Potansiyel Sorunlar

    Yukarıdaki kronik sorunlara ek olarak, Tucson 2.0 CRDi'lerde aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka potansiyel sorunlar da bildirilmiştir:

    • Süspansiyon sorunları
    • Elektriksel sorunlar
    • Şanzıman sorunları

    Yorumlar ve Öneriler

    Hyundai Tucson 2.0 CRDi, güçlü yönleri ve zayıf yönleriyle karmaşık bir araçtır. Satın almadan önce, potansiyel sorunların farkında olmak önemlidir.

    Genel olarak, iyi bakımı yapılmış ve düşük kilometreli bir Tucson 2.0 CRDi, güvenilir ve uygun fiyatlı bir SUV olabilir. Ancak, kronik sorunlar için geçmiş kayıtları kontrol etmek ve olası onarım maliyetlerini göz önünde bulundurmak esastır.

    Diğer kullanıcı yorumlarını okumak ve araç hakkında daha fazla bilgi edinmek için çevrimiçi forumları veya inceleme sitelerini ziyaret etmek de faydalı olabilir. Ayrıca, satın almadan önce kalifiye bir mekanik tarafından kapsamlı bir inceleme yaptırmanızı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ralliyemi hazırlanıyorsunuz hocam ?
  • Belki de nice sofuoğullarını engelleyen bir cevap :)

    keyif almak istiyorum hocam sadece :) ve arabaya binmeyi seviyorum hepsi bu. o yüzden sevecegim beni üzmeyecek arac istiyorum.
  • Arkadaş doğru yazmış.
    Ralliye mi çıkacaksın?

    Bilindik, tanıdık araba bilinmeyenden iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nev20.06

    Belki de nice sofuoğullarını engelleyen bir cevap :)

    keyif almak istiyorum hocam sadece :) ve arabaya binmeyi seviyorum hepsi bu. o yüzden sevecegim beni üzmeyecek arac istiyorum.

    Sofuoğlu sokaklarda 0-100 yapmıyor ama diyorum ki araç temizse alınır chip yaptırılıp iyi sonuçlar elde edilebilir diyorum
  • mecburiyetten zaten tucsona dogru gidiyoruz.

    ama daha spor ve güclü, tüketimi benzinl olmasına ragmen daha uygun olacak ve bakımı üzmeyecek bir arac almak varken gereksiz kasıntı ve gösteriş yaratacak bir araç almak istemiyorum :) ama anlaşılan forumun belli bir kısmı sadece muhalefet etmek ve kendince laf sokmak için var :)
  • :) konuda da belirttiğim gibi aracı şehir içinde kullanmayacağım. neredeyse 1 yıl boyunca sadece uzun yol olacak. yol tutuşunun da ön planda olması benim için çok daha önemli.

    tek artısı karlı havalarda 4x4'ün avantajı olsa gerek ama diğer yönden cekindiğim için yazdım. zaten farkındaysanız fabrika verileri üzerinden konuşuyorum, mesele baktıgım araclarla 2 katı deger farkına varacagı için sıkıntı olusturacagını düşünüp de yazdım.

    chip meselesini ben de bir kaç yerden okudum ancak detaylı bilgi ve yapanların tecrübelerini okuyamadım henüz :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nev20.06

    :) konuda da belirttiğim gibi aracı şehir içinde kullanmayacağım. neredeyse 1 yıl boyunca sadece uzun yol olacak. yol tutuşunun da ön planda olması benim için çok daha önemli.

    tek artısı karlı havalarda 4x4'ün avantajı olsa gerek ama diğer yönden cekindiğim için yazdım. zaten farkındaysanız fabrika verileri üzerinden konuşuyorum, mesele baktıgım araclarla 2 katı deger farkına varacagı için sıkıntı olusturacagını düşünüp de yazdım.

    chip meselesini ben de bir kaç yerden okudum ancak detaylı bilgi ve yapanların tecrübelerini okuyamadım henüz :)

    Forumun Dh garaj bölümünde uygulama yapanlar var bilgi alabilirsiniz




  • aradım ancak bulamadım. varsa link verebilir misiniz ? :-)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericx

    Arkadaş doğru yazmış.
    Ralliye mi çıkacaksın?

    Bilindik, tanıdık araba bilinmeyenden iyidir.
    Otomobiller kimilerine göre sizi A noktasından B noktasına taşıyan motorlu araçlardır. Tanımı bu kadar basittir. En ekonomik olanı, en uygun fiyatlısı, en az arıza çıkarma ihitmali olan araçlar en ''iyi'' otomobillerdir bu kesime göre.

    Ama ben de dahil olmak üzere otomobillere daha farklı anlamlar yükleyen insanlar da var etrafta. Konuyu açan arkadaş; 2 lt aracın tüketim ve vergisine rağmen bunu almaya aklını koyduysa; elbette ki aklına en yatan aracı isteyecektir.

    Ve illa da ralli yapmasına gerek yoktur. Ralli dediğiniz şey için olmazsa olmaz şart motor gücü yüksek bir araçtan ziyade güvenlik önlemleri alınmış bir araçtır. İnsanlar Paris Dakkar gibi belki de en zorlayıcı etapları Renault 12 benzeri araçlarla aşmıştır zamanında.

    Şimdi birisi çıkıp size Renault 12 mi yoksa Kartal mı diye sorsa; ona da mı ralliye gideceksin diye soracaksınız?

    Bence illa cevap vermek için kendinizi yormayın, varsın isteyen 335d alsın isteyen de 318d. Sonuçta aynı şase, aynı üretici firma fakat farklı müşteri beklentilerine göre üretilmiş araçlar.

    Konuya dönecek olursak; bakımları yapılmış bir Tucson'un arkasında Hyundai firması duracaktır. Eğer araç temizse neden olmasın ayrıca fiyat fazla uygun geldi bana.




  • DR059 D kullanıcısına yanıt
    Öncelikle eyvallah üstadım!

    Açıkçası mantıklı araç bulmak kadar mantıklı tavsiye ve yorumda bulmak zor bu zamanda!

    Fiyatının fazla uygun gelmesinin tek sebebi satacak olanın amcam olmasıdır. taş çatlasa 40bine kapatırız yüksek ihtimalle. araç kazasız 70bin km'de ve otomatik. yakıtı ve performansı nasıldır diye merak ettim çünkü peder ısrarla tucson diyor ve bütçeyi de oluşturdum. ben de ikilemde kalınca başlık açtım ancak yorumunuz gayet tatminkar geldi. araca zaten almadan da binecegim görecegim. eger gercekten bekledigimden iyiyse zaten severek binerim.

    arabaya binme isteği olan binmeyi seven keyif almak isteyen birisi olarak garipsemek ve yargılamak yerine yardımcı olduğunuz için teşekkürler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nev20.06

    aradım ancak bulamadım. varsa link verebilir misiniz ? :-)

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=8921015


    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=59180603





  • ilk araç için uygun değil çok fazla. Dizel-jeep-eski-doğudasın. yol tutuşu binek araç gibi olmaz.


    c segment sedan tavsiye ederim.
  • 2.0 motoru olupta 16 saniye de 100km hıza çıkan bir araç almak istemem doğrusu, alfa 147 1.9'un yakıt tüketimi bundan daha az olur, yakıt için vazgeçildiyse tucson almak daha saçma olur.
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    esp ve 4x4 sayesinde yol tutuşunu bir nebze olsun kurtarır belki

    de c segmente ikna edemedim zaten. tavsiye ettiğim c segmentlere peder bey bahaneler buluyor. kendi önerdiği araclar da kriterlere uymuyor.
  • orktas O kullanıcısına yanıt
    İşin komik ve düşündüren yanı da o oldugu için bu başlığı açtım ben de :) ama sanırım ilk araç olacagı için bu verilere ulasmamıs olsam 147 1.9'a binene kadar zaten farkedemeyecektim. çok yüksek ihtimalle işi araba olan ama yeni araçlara bakım yapsa da performanslarından ve yakıtlarından bihaber olan babam bunu anlamamakta ısrarcı. her ama her yönden zaten 147 daha uygun olurdu, benim tek düşündüğüm yüksekligi zaten.

    tucson'a da sonunda karar vermemin tek sebebi rahatlıgı olacak. belki yol tutusu o kadar iyi olmayacak belki dizel olmasına ragmen 35 kurus 40 kurus arası yakacak ama önyargıları yıkamadığım için başka birşey kabul ettiremedim.
  • arkadaşlar tucsona karar verilmiş olmasına rağmen ve az cok kabul etmeme rağmen benden habersizce vazgeçildi. ben de perşembe günü 147 1.9 jtd ile tekrar bağlantı kurdum ve ani bir kararla gidip gordum begendim ve aldım. herşeyde bir hayır vardır diye boşuna denmiyor. iyi ki böyle olmuş.

    yardımcı olan arkadaslara teşekkürler. incelemelerimi eve döndükten sonra yapacağım. ancak erzincan sivas arası acemi oldugum için 80i gecmemeye calisarak geldim. 1/8 depoyla 250km yaptım. tüketim ekranını yola çıkmadan sıfırladım.yolun sonunda ortalama 4.9l idi. ve aracın çekişi muazzam. düşünen arkadaşlar mümkünse bulup görüp beğenip binsinler :-) isteyen herkese daha güzeli nasip olsun kazasız belasız sürüşler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nev20.06

    esp ve 4x4 sayesinde yol tutuşunu bir nebze olsun kurtarır belki

    de c segmente ikna edemedim zaten. tavsiye ettiğim c segmentlere peder bey bahaneler buluyor. kendi önerdiği araclar da kriterlere uymuyor.

    Esp yol tutuşunu arttırmaz hocam. Yanlış değilsem 4x4 olayı belli hızın altında geçerliydi.

    Araba almışsınız hayırlı olsun.

    Ben yine de tucson arayan biri başlığı okursa diye bilgi vereyim.
    2010 model 4x2 modelini uzun süre kullandım hala zaman zaman kullanıyorum. Araba gerçekten çok güzel.
    Artıları
    -iç hacmi çok geniş. Aynı paraya içi daha geniş suv ben bilmiyorum
    -2.0 dizel arabaya çok güzel yetiyor.
    - aracın tutuşu yerden yüksekliğine göre son derece yeterli. Örnek vermek gerekirse ankara istanbul otobanında 180 altına düşmeden çok rahat gidilebiliyor.
    - aracın yüksek oturma pozisyonu sayesinde etrafa hakimiyet çok güzel. Bayanlar için avantaj
    -ön koltuklarda ısıtma var kışın harika oluyor
    -araç diğer suvlarla kıyaslayınca nispeten ucuz.
    - arka koltuklar yatınca düz bir geniş alan elde ediliyor. Büyüklüğünü şöyle anlatayım: Şişme yatak atıp 2 kişi yatılabilecek kadar geniş ve uzun.
    -aracın ısıtma ve soğutma sistemi çok başarılı
    -araçtaki esp son derece uygun müdahaleler yapıyor. İstenirse kapanması avantaj
    -büyük dizel deposu var. Şöyle anlatayım pompa attıktan sonra 100 tl lik daha alıyor. İbre çizginin bile üstüne çıkıyor :)
    -aracın parçası pahalı değil. Kia ile ortal parçalar var haliyle. Bakımları sıkıntı değil
    -aracın üstünde body kit olunca (orjinal) son derece kalıplı ve kendini belli ediyor
    -elektronik kapanan yan aynalar


    Negatif yönleri
    -dizel olmasına rağmen her hyundai gibi çok yakıyor
    -Aracın multimedia sistemi başarılı değil
    -otomatik 4 ileri şanzuman çok başarılı değil
    -yokuş kalkış desteği yok, çok dik yerlerde el freni olmadan kaçırıyor
    - 150 den sonra rüzgar sesi fazla yalıyor. Yalıtım zayıf
    -arabaya ilk binişte deri koltuk yazın yakıyor kışın buz gibi :)


    Aklıma gelenler bunlar




  • Hayırlı olsun. 1.9 JTD doblo kullanmıştım 2 ay kadar. Çekişi muazzam ama bir o kadar çok yakıyordu. Sizin 147 kaç model kaç binde kaça aldınız?
  • Sofuoğlu yetişmez o motorcu
    Otomobil yariscisi şöyle
    SİPAHİ olabilir di
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.