Servisin telefonumu bozduğunu düşündüğüm için tüketici hakları hakem heyetine başvurmaya karar verdim.İki sorum var; 1-Dilekçeye Samsung'u değil de telefonu aldığım küçük esnafı yazmamı söyledi,bu durumda muhattabımın kim olduğunu düşündürdü lehime karar çıkarsa telefonu aldığım yerle uğraşmak zorunda mıyım veya zararı ona dokunur mu,nihayetinde Samsung servisin hatası...?
2-Dilekçe verirken adam telefonu da istedi bilirkişiye göstermek için bende bayram geliyor diye bayramdan sonra bırakırım deyip dilekçeyi vermedim.Sorum ise bilirkişi için telefonu vermek zorunda mıyım bilirkişi geleceği zaman beni arayın diye talep etme şansım var mı ya da telefon teslim ederken uyguladıkları bir prosedür var mı bildiğiniz tüketici hakem heyetinin tüketici malına zarar verebilmesi ihtimaline karşı..?