Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    3 yıldır kullanmış olduğum Nokia N73 markalı cihazım 1 yılın ardından joystic sorunu vermeye başlamıştı.Ve yaklaşık 1,5 sene önce Tüketici Hakem Heyetine başvurdum.Uzun uğraşlar sonucu, en nihayetinde bugün karar açıklandı.Şöyle bir zarf geldi adresime;

    quote:

    Akdeniz Kaymakamlığı
    Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararıdır


    ŞİKAYET EDEN: .....

    ŞİKAYET EDİLEN: .....

    ŞİKAYET KONUSU: Tüketicinin Mersin ilinde bulunan yetkili satıcısından 01.07.2008 tarihinde almış olduğu Nokia N73 marka 353************ imei numaralı cep telefonunun bir yıl içersinide ikiden fazla aynı arızadan servise gönderilmesine rağmen arızanın giderilememesi nedeni ile tüketicinin bedel iadesi talebi şikayetin konusunu oluşturmaktadır.


    ŞİKAYET TARİHİ: 28.12.2009

    OLAYIN ÖZETİ: Tüketicinin Mersin ilinde bulunan yetkili satıcısından 01.07.2008 tarihinde almış olduğu Nokia N73 marka 353************ imei numaralı cep telefonunun bir yıl içersinide ikiden fazla aynı arızadan servise gönderilmesine rağmen arızanın giderilememesi nedeni ile tüketicinin bedel iadesi talebi ile başvuruda bulunmuştur.

    ŞİKAYET EDİLENİN SAVUNMASININ ÖZETİ: Satıcı firma konu hakkında vermiş olduğu savunma yazısında; şikayete konu cihazındefalarca servise gittiği halde arızasının giderilemediği tüketici tarafından belirtildiğini,cihazların değiştirilmesinden yetkili servislerin sorumlu olduğunu, garanti kapsamında yapılması gerekenlerin yetkili servis tarafından yapıldığını, yıl içerisinde 4 kez arızalanması durumunda değişim işlemlerinin yetkili servisler tarafından yapıldığı yazılı olarak bildirilmiştir.

    İNCELEME VE GEREKÇE: Yapılan incelemeler sonucu, Söz konusu cep telefonunun bilirkişiye incelettirildiği ve bilirkişi tarafından hazırlanan raporda "tüketicinin kullanım kusurunun bulunmadığı, cep telefonunda imalat hatası bulunduğu, belirtildiği görülmüş olup, bu durumda da tüketicinin talebinin yerinde olduğu anlaşılmıştır.

    HÜKÜM: Yukarıda izah edilen gerekçeler kapsamında;

    1- Tüketicinin talebinin kabulü ile cep telefonu bedeli olan 647,00 TL'nin satıcı firma tarafından tüketiciye iadesine,
    2- Kararın gereğini yerine getirmek üzere ilgililere tebliğine,
    3- 4077 Sayılı Yasa hükümleri uyarınca tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Tüketici Mahkemelerine itiraz yolu açık olmak üzere oybirliği ile karar verildi.


    Karar yukarıdaki gibidir.Şimdi benim yapmam gereken nedir,ne değildir? Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olurlar ise sevinirim.

    Not: Şikayet edilen firma İstanbuldadır.Ben ise Mersinde yaşıyorum.

    Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .eRCaN. -- 21 Mart 2011; 12:15:39 >







  • yav efsane_ercan kardes, bir yıldır ne oldu senin bu telefon işin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otuz3

    yav efsane_ercan kardes, bir yıldır ne oldu senin bu telefon işin?

    Ben 647 Liramı aldım hocam. Sen de hakkını ara, paranı al. Sen onların karşısında değil, onların senin karşında ezilsin. Müşteri hizmetlerinin arayınca ona göre sert konuş.

    Tüketici Hakem Heyeti'ne başvur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .eRCaN. -- 3 Ağustos 2012; 21:37:11 >
  • pazartesi THH ye gidiyorum, inceldiği yerden kopsun ansanısatim. bu ikinci yedim azkık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.