Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 2016 yilinda aldigimiz bi casper notebook var. Urun garanti suresi icinde surekli bozuldu. 3 veya 4 kez garantiye gitti. 1- 2defa anakart ve yine 1- 2 defa klavyesi degisti. Suan garamtimiz bitmis durumda ve urun yine sorunlu şekilde yatıyor.


    Acaba bu kadar süre sonra hakem heyetine basvurulabilir miyiz veya bi sonuc alabilir miyiz?

    Malesef süre zarfinda faturamiz şuan alimizde değil. Casper den servis dokumlerini istesem verirler mi onu da bilmiyorum.


    Daha once THH ye basviran birileri bolgi verebilir mi? Basvuruda belge gerekli mi ve bu durum basvuru yapmak icin uygun mudur ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aslında bir ürün 3.defadan itibaren garantiye gittiğinde parça yerine direk ürün değişmesi olabiliyor diye biliyorum keşke siz öyle yapsaymışsınız garantisi varken ama sizin sıkıntınız ürünün garanti kapsamı bitti , caspere danışsanız yardımcı olurlarmı hiç sanmam benim de Türk markası bilgisayarım var siteleri ürünleri güncel değil


    Hakem heyetine 1 kere gitmiştim ama elektronik ürün için değildi.

  • En son değişen parça mı arızalandı yine ?
  • O zaman hic akıl edemedim iste. Aslinda garanti formuna yazmistim. Ayni sorun tekrarlaniyor, degisim yapin diye. Ama tabi ki bisey olmadi. Bu urun yuzunden markadan bezdim. Mecbur kalmadıkca uzak duracam artik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben şarj almadıgı icin soket arızalı diye dusundum. Ama bi bilgisayar tamircisi üstten bakıp soket saglam bence anakartta sorun olabilir dedi. Bilgisayarin daha once garamti kapsamında bir iki defa anakart değişimi yapılmıştı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yunus00541 Y kullanıcısına yanıt

    Saçma gelecek belki ama elektriniz hattınızda kötü olabilirmi ben nedenden dolayı 3-4 tane şarj adaptörü bozduğumu düşünüyorum.


    Anakart değişip aynı problemi veriyorsa cihazın kronik problemi olabilirmi forumlarda aynı modelde o problemi yaşayan varmı bakın bence

  • Araştıracam hocam. Teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oliver Wood kullanıcısına yanıt
    Hocam tesadufen urunun faturasıni buldum. Yaninda 1 tane de servis raporu var. Neler degistigi felan yaziyor. Simdide garanti dısı onarim icin gondermistim de o zaman 800 tl ye aldigimiz notebooka islemciniz yanmis diyerek 3200 tl masraf cikartmislar nasil bi islemciymis anlamadim artik.

    Siz daha once basvurmussunuz diye soruyorum. Elimdeki eski servis raporu ve simdi gelecek servis raporu +faturayla basvurumu yapsam bi sonuc elde edebilir miyim ? Basvuru yapan kisiyle fatura kesilen kisinin ayni kisi olmasi gerekiyor mu acaba?
  • yunus00541 Y kullanıcısına yanıt

    Belki saçma gelecek ama şimdiye kadar durduk yere işlemci yanması diye birşey duymadım üzerinde işlem yapılmadığı sürece ki sizin yaptığınızı farzetmeyerek söylüyorum o yüzden işlemci yanması ilginç geldi. Ürünün garanti varken sizden 3200 TL servis ücretimi aldılar yeni işlemci için ?


    Hakem heyeti kısmına gelirsek net birşey söyleyemem siz cihazı ünlü elektronik mağazalarındamı aldınız ? öyleyse bence direk şikayet edilen olarak o tarafı yazın örnek olarak şöyle diyim ; siz hakem heyetine gidip " xx.xx.2016 tarihinde bilgisayar aldım garanti süresinde 3-4 kere servise gitti daha sonra garanti bitti aynı problemler yine oluyor şuan başka servise verdim ama ben ürün değişimi talep ediyorum bu olurmu ?


    Ben olayı böyle anladım umarım yanılmamışımdır , dediğim gibi sizin tek sıkıntınız ürün şuan garanti çerçevesinde değil ben tüketici heyete gittiğimde ayakkabı için gitmiştim ayakkabı süreleri 6 - 12 ay arasında olduğu için hemen gidip iade istedim bu yüzden faydalandım.





  • Oliver Wood kullanıcısına yanıt
    Garantisi bitmisti. 3200 isteyince yaptirmadim. Zaten bana da sacma ve asiri yuksek geldi.

    Notebook Zincir bi teknoloji marketinden alindi. Ama firma galiba iflas etti.
    Lehime karar ciksa eger firmadan tahsil edilmek istense firma yok. Servisten isterlerse bi ihtimal.
    Biraz arastiracam eger lehime bi karar cikmazsa da bi ucret odenmeyecekse basvuru yaparim. Zaman ayırdiginiz icin teşekkürler.
  • Rica ederim umarım netice alırsınız.  

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.