Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
9
Favori
101.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar..

    Uzun zamandır peşinde koşturduğum telefon en son arızasında değişim için gitmişti fakat değiştiremediler ve 30 iş günümü doldurdular.. Arayıp ücretimin iade edilmesini istediğimde böyle birşeyin olamayacağını söylediler .. Öyle böyle tartıştık sonuca varamadım.. Ben de Servis formlarım garanti belgem ve dilekçemle Tüketici Hakem Heyetine başvurdum.. Aslında daha kısa sürebilirdi fakat devlet işlerinin yavaş gitmesi yüzünden 2ay gibi bir süre oldu.. Karar benim adıma verildi sadece üstyazısı ve tebligatı kaldı. Şu an itibariyle yasal olarak işlemlerim tamamlandı diyebiliriz.. Sırada bunu onlara iletmek ve paramı geri almak kaldı..

    Bu saatten sonra şimdi de desinler yapamayız öyle birşey diye.. En kötü ihtimalle icra takibi yerler, tekrar akılları başlarına gelir..

    Bu süreç içerisinde ben değil Nokia bei aradı tabi :) en son aradıklarında da kararı bize faxlayın işlemleriniz daha hızlı gerçekleşir tarzında birşey dediler.. Aranızda yine bu yolla ücret iadesi alan ve bu kararı Nokia'ya faxlayan var mı acaba?







  • Nokia'nın faks numarasını bilen var mı acaba?..
  • Tebrik ederim.. Hakkını geri alman çok güzel.. Sonucunu bildirirsin..
  • helal olsun..kutluyorum seni..

    tüketiciyi enayi yerine koyamayacaklarını göstermişsin bu kapitalist pezvn...klere...
  • 16.03.2008 tarihinde almış olduğum nokia 6300 model cep telefonu 4 defa teknik servise girmiş olup iki defa aynı sebepten arızalandi. 3. defa aynı sorunu verdiğinde ürün değişimi talep etmek için teknik servise gittiğimde teknik servis 3. kez başka bir firmaya devredildiği için muhatap alacak bir yetkili karşımda bulamayınca tüketici haklarına başvurdum ve cihaz bilirkişi tarafından incelendikten sonra hakem heyeti 16.12.2009 tarihinde lehimde karar aldı.Elime karar 16,01,2010 (tarihten tam olarak emin değilim) tarihinde geçti ve hemen nokiaya faksladım.Bana 1 hafta sonra arayıp durumu kontrol etmemi söylediler ve 1 hafta sonra arayınca karara itiraz edeildiğini iddia ettiler ve mahkeme celbinin elime en geç 1 hafta içinde ulaşacağını söylediler.Aradan 1.5 ay geçmiş olmasına rağmen hiçbir yasal belge ulaşmadı.Nokia destek hattını aradığımdaysa bana hangi icra mahkemesinde davanın görüşüleceğini bildirmeyi reddettiler.kısacası nokia destek hattı hiçbişi yapmıyo yarın Ankara hukuk fakültesi prof larından biriyle görüşüp icra mahkemesine başvurcam artık cihazı seve seve değişmezlerse başka türlü hallolcak...yani boşuna destek hattıyla falan uğraşma direk mahkemeye git çünkü tüketici hakları kanununa göre 800(küsur) tlnin altındaki ürünlere verilen hükümler bağlayıcı nitelikte...




  • bu arada biraz geç veriorum ama eline geçmediyse nokia faks no 02123371718
  • arkadaslar bende 02,02,2010 da vatan bilgisayrdan e 63 tel aldım.aldıktan sonra 6 gun sonra bozldu.genpa teknık sevrısne verdm.3 gun sonra yapıldı dıye aldım.ama aldıktan 3 saat sonra tekrar bozldu.bu safer vatana degsım ıstgyle gıttım.onlarda mekeze gonderdıler.13 gun bekldıkten sonra merkez telde sorun bıle olmadgını soleyrek bozuk telefonu gonderdıler.ama ordanda aldıktan ertseı gun tekrar bozuldu.adamlarla kavga ettım ama degsmedler.cunku teknık servs onayı lazımms.onlarda vermıyrlar.vatandakı gorevlı gıt sıkyet et ozamn dedı.bende gıttım bılgı aldım 3.kez garntıye ver dedıler.tekrar genpaya verdım 3 gun sonra aldıım.bu sefer parcası degstı ve yapıldı dendı ama ordanda aldıktan 2 saat sonra tekrar bozuldu.bende tuketıcı haklarına sıkayet ettm.1.5 bellı olur dedıler.30 gunluk telefon 3 kere garantıye verdım ve hala sorunlu.sımıdıde kutusunda beklıyor.sızce ne olur???.para ıadesı ıle sıkayet ettm.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tüketici Hakem Heyeti Mahkemesi
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • kararı bekle sonra nokia ya falan fakslamadan direk icra takibi başlat bu kararla...çünkü eğer nokiaya fakslarsan sen onların peşine düşüosun ve hiçbi işini düzgün yapmıolar ama icra takibi başlatırsan onlar seni aramaya başlıorlar....kuyrukları sıkıştığı içindir heralde....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behbeh

    arkadaslar bende 02,02,2010 da vatan bilgisayrdan e 63 tel aldım.aldıktan sonra 6 gun sonra bozldu.genpa teknık sevrısne verdm.3 gun sonra yapıldı dıye aldım.ama aldıktan 3 saat sonra tekrar bozldu.bu safer vatana degsım ıstgyle gıttım.onlarda mekeze gonderdıler.13 gun bekldıkten sonra merkez telde sorun bıle olmadgını soleyrek bozuk telefonu gonderdıler.ama ordanda aldıktan ertseı gun tekrar bozuldu.adamlarla kavga ettım ama degsmedler.cunku teknık servs onayı lazımms.onlarda vermıyrlar.vatandakı gorevlı gıt sıkyet et ozamn dedı.bende gıttım bılgı aldım 3.kez garntıye ver dedıler.tekrar genpaya verdım 3 gun sonra aldıım.bu sefer parcası degstı ve yapıldı dendı ama ordanda aldıktan 2 saat sonra tekrar bozuldu.bende tuketıcı haklarına sıkayet ettm.1.5 bellı olur dedıler.30 gunluk telefon 3 kere garantıye verdım ve hala sorunlu.sımıdıde kutusunda beklıyor.sızce ne olur???.para ıadesı ıle sıkayet ettm.

    Böylelerine 50 YIL hapis cezası vereceksin ki , ibret olacak.




  • Tebrikler arkadaşım. Herkesin bu şekilde hakkını araması lazım özellikle böyle büyük firmalarla. Canları yansın ki hata yapmasınlar. Parayı peşin almayı biliyor milyar dolarlık şirketler ama hatalı olunca nedense ödemek zor geliyor. Bence bu forum üzerinde böyle bir bilinçlendirme hareketi yapılabilir. Özellikle elektronik ürünler artık dikkatli de kullansan yeni de alsan bozuluyor ve bence bilinçli bozulması sağlanıyor ki yeniden tüketici para harcasın.

    Bence bir başlık altında böyle bir hareket başlatılmalı. İnsanlar hakkını kazandıkça yazmalı ve bu diğer tüketicileri harekete geçirmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: löyy

    bu arada biraz geç veriorum ama eline geçmediyse nokia faks no 02123371718




    Teşekkürler kardeş halletim o işi paramı da kuruşu kuruşuna aldım geçen hafta buraya da yamıştım hatta sağol yine de

    donanımhaber forum
    Tüketici Hakem Heyeti Kararı - Nokia - KVK Ücret İadesi » Sayfa 1 - 6
    http://forum.donanimhaber.com/m_38057438/tm.htm




  • icra takibini nasıl yapcam acaba?..buyuk fırmalar ucuz satıyorlar bazı ürünleri.nasil ve neden ucuz sattıklarını araştırmak lazım aslında.duzgun mal degilki sattıkları ondan ucuz oluyor.ve önünede ugrasamayacagn kadr madde koyuyorlar.sonrada tüketici hakları diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behbeh

    icra takibini nasıl yapcam acaba?..buyuk fırmalar ucuz satıyorlar bazı ürünleri.nasil ve neden ucuz sattıklarını araştırmak lazım aslında.duzgun mal degilki sattıkları ondan ucuz oluyor.ve önünede ugrasamayacagn kadr madde koyuyorlar.sonrada tüketici hakları diyorlar.



    Eğer senin kararına herhangi bir şekilde 15 gün içerisinde olumlu veya olumsuz dönüş yapmazlar ise tüketici hakem heyetine gidersen onlar sana gerekli açıklamayı yapacaklardır.. Sadece bir dilekçe yazıp işlemleri başlatmak kalcak o zaman
    Sen haklarını bildikten sonra ve haklı olduğun bir konu ise istedikleri kadar madde koysunlar önüne.. Bana da aynısı demişlerdi size değişim kararı verdik ücret iadesi yapamayız dediler.. Siz misiniz öyle diyen diyerek verdim ellerine kararları tıpış tıpış yatırdılar parayı




  • saol kardes.bana karar gelsın ondan bakcaz gerı kalanına.
  • Arkadaşlar Merhaba

    06.06.2009 da teknosadan aldığım 469,00 tl ücretli telefonda yazılım sorunu vardı hakem heytine başvurdum.yenisi ile değişim talebim kabul edilmiş

    Lehime sonuçlandı. karar tarihi 28.05.2010 yazıyor ama ben 02.06.2010 da kararı yazılı olarak teslim aldım.Evrakda : karar tebliğinden itibaren 15 gün

    içersinde tüketici mahkemelerine itiraz yolu açık olmak üzere diye bir ibare var.Şuan benim ne yapmam gerekiyor.aynı evrak teknosayada gitmişmidir

    yoksa benim götürmemmi gerekiyor.konuyla iligili yardımınızı bekliyorum
  • Tebrik ederim kardeşim paranı almışsın aynı dertten bende muzdaribim ben 2 aydır tüketici hakları hakem heyetini bekliyorum en son gittiğimde 10.05.2010 tarihindeydi iyi hatırlıyorum daha sırak bekliyodu ve vereli 1 ay 10 gün olmuştu :) komik bir olay ama işler çok yavaş yürüyo adam bu işlemleri başlattıktan sonra yaklaşık 3-3.5 ay içinde işlemler hallolur meraklanmayın beyefendi gibisinden birşeyler söylemişti.Nese bende hayırlısıyla paramı geri alıcam inş.
  • Bu sefer 1 ayda kararı çıkarıp bana bildirdiler, teşekkürler TSHH....
  • quote:

    Arkadaşlar Merhaba

    06.06.2009 da teknosadan aldığım 469,00 tl ücretli telefonda yazılım sorunu vardı hakem heytine başvurdum.yenisi ile değişim talebim kabul edilmiş

    Lehime sonuçlandı. karar tarihi 28.05.2010 yazıyor ama ben 02.06.2010 da kararı yazılı olarak teslim aldım.Evrakda : karar tebliğinden itibaren 15 gün

    içersinde tüketici mahkemelerine itiraz yolu açık olmak üzere diye bir ibare var.Şuan benim ne yapmam gerekiyor.aynı evrak teknosayada gitmişmidir

    yoksa benim götürmemmi gerekiyor.konuyla iligili yardımınızı bekliyorum


    Sizin elinize ulaşan karar aynı tarihte posta yoluyla karşı tarafa da gidiyor.Yani sizin teslim etmenizi gerektiren bir durum yok.Karar lehinize çıktığına göre Teknosa 15 gün içerisinde aksini iddiaa edecek delillerle itiraz edebilir fakat şu ana kadar pek yapılmış bir tutum değildir bu :) O yüzden sadece değişiminizi bekleyin 15 gün içerisinde değişimi yapmazlar ise tekrar tüketici mahkemesine başvurarak icra takibini başlatabilirsiniz..

    quote:



    Tebrik ederim kardeşim paranı almışsın aynı dertten bende muzdaribim ben 2 aydır tüketici hakları hakem heyetini bekliyorum en son gittiğimde 10.05.2010 tarihindeydi iyi hatırlıyorum daha sırak bekliyodu ve vereli 1 ay 10 gün olmuştu :) komik bir olay ama işler çok yavaş yürüyo adam bu işlemleri başlattıktan sonra yaklaşık 3-3.5 ay içinde işlemler hallolur meraklanmayın beyefendi gibisinden birşeyler söylemişti.Nese bende hayırlısıyla paramı geri alıcam inş.



    Tüketici mahkemesinde (Tüketici hakem heyetinde) akıl almaz şekilde dosyalar mevcut.Aslında bir yerde iyi birşey insanların haklarını araması ama öyleleri var ki elinde garanti belgesi yok ama mahkemeye gitmeye çalışıyor,elinde hiçbir şekilde haklı çıkaracak gerekçe yok ama dilekçe dolduruyor,aslında biliyoruz bazı şeyleri,farkındayız ama eksik/yanlış biliyoruz işte.Bu yüzden giden her dilekçeye cevap yazılmak zorunda ve gereksizler yüzünden (eksik belgeler dolayısıyla) asıl işlemler de bir o kadar geç kalıyor.Tabi bunda sadece tüketiciler değil bu belgeleri imzalama yetkisine sahip kişi/ler de aynı şekilde.Her hafta,2 hafta da bir toplanmaları gerekirken genelde canları istediğinde toplandıklarından hep geç tarihlere erteleniyor sonuçlar.. Yapabilcek birşey yok eğer küçük bir ildeyseniz sürekli giderek işlemleri BELKİ hızlandırabilir dosyanızı bir kaç sıra öne attırabilirsiniz

    quote:


    Bu sefer 1 ayda kararı çıkarıp bana bildirdiler, teşekkürler TSHH....


    Tebrik ederim




  • Teşekkürler, karar yazısı dün eve gelmiş. Bugün, biraz önce hemen Nokia'yı arayıp TSHH kararından bahsettim, fakslamamı istediler. Fakstan sonra teyit almak için aradığımda, bedel iadesi talebimin Nokia tarafından da teyit edildiğini ve ilgili servise müracaat edip bedel iadesi sürecini başlatabileceğimi bildirdiler....

    quote:

    Orijinalden alıntı: MzLgNy


    quote:


    Bu sefer 1 ayda kararı çıkarıp bana bildirdiler, teşekkürler TSHH....


    Tebrik ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 9 Haziran 2010; 20:04:03 >
  • inanılmayacak kadar süper hızlı bir şekilde bugün paramı da aldım arkadaşlar....
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.