Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı - Nokia - KVK Ücret İadesi (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
2
Favori
26.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Onun için durumunu anlat dedim TSHH'ne, mutlaka bir yol gösterirler. Senin elinde yok ama mutlaka serviste kaydı var bunların...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba
    samsung N7000 cep telefonum 1 yıl içinde 2 kez board 1 kez lcd ekran 1 kez titreşim motoru değişti. Şimdi ise 2. kez lcd ekran değişimi yapılacaktı bu duruma istinaden ben fatura bedelinin iadesini talep ettim ve telefonu servis formuyla tüm aksesuarları ve faturasıyla eksiksiz iade ettim. Şu an samsung dan onay bekliyorum. Durum olumsuz olması durumunda ne yapmam gerekli fatura bedeli 2250 tl.
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Arkadaşlar merhaba
    samsung N7000 cep telefonum 1 yıl içinde 2 kez board 1 kez lcd ekran 1 kez titreşim motoru değişti. Şimdi ise 2. kez lcd ekran değişimi yapılacaktı bu duruma istinaden ben fatura bedelinin iadesini talep ettim ve telefonu servis formuyla tüm aksesuarları ve faturasıyla eksiksiz iade ettim. Şu an samsung dan onay bekliyorum. Durum olumsuz olması durumunda ne yapmam gerekli fatura bedeli 2250 tl.
    Teşekkürler.

    Kardes bu anlattıgın arızaların her bırı ıcın elınde ayrı ayrı form varsa şuan elinde 5 adet form var ve hepsınde teknik müdahale ile parça değişimi olmuş.Servis değişim yada iade onayını almadan kutu içeriğini almıyordu büyük bir ihtimalle cihazının iadesi yerine önce sana farklı dengi model aynı model yada bir üst model seçmen konusunda arayacaklardır.Değişimi Kabul etme Tüketici hakem heyeti nezdinde ücret iadesini talep etme hakkın doğmuş.Her halukarda hakkını alacaksındır.Ama benim düşünceme göre,Değişim ile ilgili senden talimat beklerlerse şayet 3-4 ay tüketici hakem heyetiyle uğraşamam dersen kabul et Muhtemelen ellerinde n7000 yoksa N7100 istermisin diye sorarlar.Bu arada garanti olayını eski cihaz üzerinden sayıyorlar.eski cihazının kaç ayı kaldıysa okadar (servisten söylemişlerdi)Seninle yapacakları telefon görüşmelerinde Kesin ol çünkü Haklı konumdasın Olmasaydın Servis iade yada değişime sunmazdı.Öncelik Samsungdan para iadesi olsun sonuçta onların garantisiz verecekleri cihaz yerine 2250 liraya n7100 alırsın 2 yılda garantin olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Arkadaşlar merhaba
    samsung N7000 cep telefonum 1 yıl içinde 2 kez board 1 kez lcd ekran 1 kez titreşim motoru değişti. Şimdi ise 2. kez lcd ekran değişimi yapılacaktı bu duruma istinaden ben fatura bedelinin iadesini talep ettim ve telefonu servis formuyla tüm aksesuarları ve faturasıyla eksiksiz iade ettim. Şu an samsung dan onay bekliyorum. Durum olumsuz olması durumunda ne yapmam gerekli fatura bedeli 2250 tl.
    Teşekkürler.

    Kardes bu anlattıgın arızaların her bırı ıcın elınde ayrı ayrı form varsa şuan elinde 5 adet form var ve hepsınde teknik müdahale ile parça değişimi olmuş.Servis değişim yada iade onayını almadan kutu içeriğini almıyordu büyük bir ihtimalle cihazının iadesi yerine önce sana farklı dengi model aynı model yada bir üst model seçmen konusunda arayacaklardır.Değişimi Kabul etme Tüketici hakem heyeti nezdinde ücret iadesini talep etme hakkın doğmuş.Her halukarda hakkını alacaksındır.Ama benim düşünceme göre,Değişim ile ilgili senden talimat beklerlerse şayet 3-4 ay tüketici hakem heyetiyle uğraşamam dersen kabul et Muhtemelen ellerinde n7000 yoksa N7100 istermisin diye sorarlar.Bu arada garanti olayını eski cihaz üzerinden sayıyorlar.eski cihazının kaç ayı kaldıysa okadar (servisten söylemişlerdi)Seninle yapacakları telefon görüşmelerinde Kesin ol çünkü Haklı konumdasın Olmasaydın Servis iade yada değişime sunmazdı.Öncelik Samsungdan para iadesi olsun sonuçta onların garantisiz verecekleri cihaz yerine 2250 liraya n7100 alırsın 2 yılda garantin olur.

    Kardeş 4 forum var son forum lcd degişmeden iade talebi açmış olmam totalde 5 forum oluyor. Cihazı lcd değişipte onarıldı diye teslim edebilirler. Teknik servis istanbula bağlı oldugundan benim talebimi aldı ama önerisi cihaz değişimi oldu büyük ihtimalle değişirler dedi ama para iadesi zora koşarlar dedi fatura bedeli 2250 oldugu için fiyat farkı çok dedi sonuç ne olur bilmiyorum 2250 tl ye th hakem heyeti bakmıyor sanırım mebla yüksek diye mahkemeye başvurmam gerekebilir diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Arkadaşlar merhaba
    samsung N7000 cep telefonum 1 yıl içinde 2 kez board 1 kez lcd ekran 1 kez titreşim motoru değişti. Şimdi ise 2. kez lcd ekran değişimi yapılacaktı bu duruma istinaden ben fatura bedelinin iadesini talep ettim ve telefonu servis formuyla tüm aksesuarları ve faturasıyla eksiksiz iade ettim. Şu an samsung dan onay bekliyorum. Durum olumsuz olması durumunda ne yapmam gerekli fatura bedeli 2250 tl.
    Teşekkürler.

    Kardes bu anlattıgın arızaların her bırı ıcın elınde ayrı ayrı form varsa şuan elinde 5 adet form var ve hepsınde teknik müdahale ile parça değişimi olmuş.Servis değişim yada iade onayını almadan kutu içeriğini almıyordu büyük bir ihtimalle cihazının iadesi yerine önce sana farklı dengi model aynı model yada bir üst model seçmen konusunda arayacaklardır.Değişimi Kabul etme Tüketici hakem heyeti nezdinde ücret iadesini talep etme hakkın doğmuş.Her halukarda hakkını alacaksındır.Ama benim düşünceme göre,Değişim ile ilgili senden talimat beklerlerse şayet 3-4 ay tüketici hakem heyetiyle uğraşamam dersen kabul et Muhtemelen ellerinde n7000 yoksa N7100 istermisin diye sorarlar.Bu arada garanti olayını eski cihaz üzerinden sayıyorlar.eski cihazının kaç ayı kaldıysa okadar (servisten söylemişlerdi)Seninle yapacakları telefon görüşmelerinde Kesin ol çünkü Haklı konumdasın Olmasaydın Servis iade yada değişime sunmazdı.Öncelik Samsungdan para iadesi olsun sonuçta onların garantisiz verecekleri cihaz yerine 2250 liraya n7100 alırsın 2 yılda garantin olur.

    Kardeş 4 forum var son forum lcd degişmeden iade talebi açmış olmam totalde 5 forum oluyor. Cihazı lcd değişipte onarıldı diye teslim edebilirler. Teknik servis istanbula bağlı oldugundan benim talebimi aldı ama önerisi cihaz değişimi oldu büyük ihtimalle değişirler dedi ama para iadesi zora koşarlar dedi fatura bedeli 2250 oldugu için fiyat farkı çok dedi sonuç ne olur bilmiyorum 2250 tl ye th hakem heyeti bakmıyor sanırım mebla yüksek diye mahkemeye başvurmam gerekebilir diye düşünüyorum.

    Üstad tshh ne başvuruda bulunman için telefonun elinde olması gerekiyor.T.sorunları Hakem heyeti cep telefonunu rehin alıp incelemeye alıyor.Sonra senin teknik servisi şikayet etmene izin vermiyor Şikayet ettiğin mercii cep telefonunu aldığın mağaza.2250 lira olayıda Haklısın T s hakem heyetinin aldığı karar bağlayıcı olmuyor Şayet cihazı aldığın Mağaza itiraz ederse.Benim olayımda beni Mağaza Tshh ne yönlendirdi Benim s2 ninde fatura bedeli 1820 liraydı.Biz mağduriyeti gidermek için Tshh nin kararını kabul ediyoruz dediler.Anlayacağın Satın aldığın mağaza kabul ettiği taktirde Tüketici Hakem Heyetinin Kararını Kabul ediyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Arkadaşlar merhaba
    samsung N7000 cep telefonum 1 yıl içinde 2 kez board 1 kez lcd ekran 1 kez titreşim motoru değişti. Şimdi ise 2. kez lcd ekran değişimi yapılacaktı bu duruma istinaden ben fatura bedelinin iadesini talep ettim ve telefonu servis formuyla tüm aksesuarları ve faturasıyla eksiksiz iade ettim. Şu an samsung dan onay bekliyorum. Durum olumsuz olması durumunda ne yapmam gerekli fatura bedeli 2250 tl.
    Teşekkürler.

    Kardes bu anlattıgın arızaların her bırı ıcın elınde ayrı ayrı form varsa şuan elinde 5 adet form var ve hepsınde teknik müdahale ile parça değişimi olmuş.Servis değişim yada iade onayını almadan kutu içeriğini almıyordu büyük bir ihtimalle cihazının iadesi yerine önce sana farklı dengi model aynı model yada bir üst model seçmen konusunda arayacaklardır.Değişimi Kabul etme Tüketici hakem heyeti nezdinde ücret iadesini talep etme hakkın doğmuş.Her halukarda hakkını alacaksındır.Ama benim düşünceme göre,Değişim ile ilgili senden talimat beklerlerse şayet 3-4 ay tüketici hakem heyetiyle uğraşamam dersen kabul et Muhtemelen ellerinde n7000 yoksa N7100 istermisin diye sorarlar.Bu arada garanti olayını eski cihaz üzerinden sayıyorlar.eski cihazının kaç ayı kaldıysa okadar (servisten söylemişlerdi)Seninle yapacakları telefon görüşmelerinde Kesin ol çünkü Haklı konumdasın Olmasaydın Servis iade yada değişime sunmazdı.Öncelik Samsungdan para iadesi olsun sonuçta onların garantisiz verecekleri cihaz yerine 2250 liraya n7100 alırsın 2 yılda garantin olur.

    Kardeş 4 forum var son forum lcd degişmeden iade talebi açmış olmam totalde 5 forum oluyor. Cihazı lcd değişipte onarıldı diye teslim edebilirler. Teknik servis istanbula bağlı oldugundan benim talebimi aldı ama önerisi cihaz değişimi oldu büyük ihtimalle değişirler dedi ama para iadesi zora koşarlar dedi fatura bedeli 2250 oldugu için fiyat farkı çok dedi sonuç ne olur bilmiyorum 2250 tl ye th hakem heyeti bakmıyor sanırım mebla yüksek diye mahkemeye başvurmam gerekebilir diye düşünüyorum.

    Üstad tshh ne başvuruda bulunman için telefonun elinde olması gerekiyor.T.sorunları Hakem heyeti cep telefonunu rehin alıp incelemeye alıyor.Sonra senin teknik servisi şikayet etmene izin vermiyor Şikayet ettiğin mercii cep telefonunu aldığın mağaza.2250 lira olayıda Haklısın T s hakem heyetinin aldığı karar bağlayıcı olmuyor Şayet cihazı aldığın Mağaza itiraz ederse.Benim olayımda beni Mağaza Tshh ne yönlendirdi Benim s2 ninde fatura bedeli 1820 liraydı.Biz mağduriyeti gidermek için Tshh nin kararını kabul ediyoruz dediler.Anlayacağın Satın aldığın mağaza kabul ettiği taktirde Tüketici Hakem Heyetinin Kararını Kabul ediyorlar.

    Aynen sana katılıyorum bugün gittim tüketici hh cihaz serviste dedim onarılmış teslim almadım. Onlarda cihazı al tekrar arızalandıgında tüketici mahkemesine gidersin mayıstan itibaren orada ücretsiz oluyormuş heyet gibi yani. Sonuç orda daha hızlı çıkar dediler. O yüzden servise gidip cihazımı aldım komple ekran ve kasayı değiştirmişler sıfır gibi fakat sorun tekrar çıkacagına inanıyorum çünkü tasarım hatası var.Sonrasında cihazı teknosadan alınma ordaki arkadaşa sormuştum ve heyete iade kararı çıkarsa 1 ay içerisinde veriyoruz demişti. Şu anda tel elimde bakalım ilerleyen günlerde ne olacak çok merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Arkadaşlar merhaba
    samsung N7000 cep telefonum 1 yıl içinde 2 kez board 1 kez lcd ekran 1 kez titreşim motoru değişti. Şimdi ise 2. kez lcd ekran değişimi yapılacaktı bu duruma istinaden ben fatura bedelinin iadesini talep ettim ve telefonu servis formuyla tüm aksesuarları ve faturasıyla eksiksiz iade ettim. Şu an samsung dan onay bekliyorum. Durum olumsuz olması durumunda ne yapmam gerekli fatura bedeli 2250 tl.
    Teşekkürler.

    Kardes bu anlattıgın arızaların her bırı ıcın elınde ayrı ayrı form varsa şuan elinde 5 adet form var ve hepsınde teknik müdahale ile parça değişimi olmuş.Servis değişim yada iade onayını almadan kutu içeriğini almıyordu büyük bir ihtimalle cihazının iadesi yerine önce sana farklı dengi model aynı model yada bir üst model seçmen konusunda arayacaklardır.Değişimi Kabul etme Tüketici hakem heyeti nezdinde ücret iadesini talep etme hakkın doğmuş.Her halukarda hakkını alacaksındır.Ama benim düşünceme göre,Değişim ile ilgili senden talimat beklerlerse şayet 3-4 ay tüketici hakem heyetiyle uğraşamam dersen kabul et Muhtemelen ellerinde n7000 yoksa N7100 istermisin diye sorarlar.Bu arada garanti olayını eski cihaz üzerinden sayıyorlar.eski cihazının kaç ayı kaldıysa okadar (servisten söylemişlerdi)Seninle yapacakları telefon görüşmelerinde Kesin ol çünkü Haklı konumdasın Olmasaydın Servis iade yada değişime sunmazdı.Öncelik Samsungdan para iadesi olsun sonuçta onların garantisiz verecekleri cihaz yerine 2250 liraya n7100 alırsın 2 yılda garantin olur.

    Kardeş 4 forum var son forum lcd degişmeden iade talebi açmış olmam totalde 5 forum oluyor. Cihazı lcd değişipte onarıldı diye teslim edebilirler. Teknik servis istanbula bağlı oldugundan benim talebimi aldı ama önerisi cihaz değişimi oldu büyük ihtimalle değişirler dedi ama para iadesi zora koşarlar dedi fatura bedeli 2250 oldugu için fiyat farkı çok dedi sonuç ne olur bilmiyorum 2250 tl ye th hakem heyeti bakmıyor sanırım mebla yüksek diye mahkemeye başvurmam gerekebilir diye düşünüyorum.

    Üstad tshh ne başvuruda bulunman için telefonun elinde olması gerekiyor.T.sorunları Hakem heyeti cep telefonunu rehin alıp incelemeye alıyor.Sonra senin teknik servisi şikayet etmene izin vermiyor Şikayet ettiğin mercii cep telefonunu aldığın mağaza.2250 lira olayıda Haklısın T s hakem heyetinin aldığı karar bağlayıcı olmuyor Şayet cihazı aldığın Mağaza itiraz ederse.Benim olayımda beni Mağaza Tshh ne yönlendirdi Benim s2 ninde fatura bedeli 1820 liraydı.Biz mağduriyeti gidermek için Tshh nin kararını kabul ediyoruz dediler.Anlayacağın Satın aldığın mağaza kabul ettiği taktirde Tüketici Hakem Heyetinin Kararını Kabul ediyorlar.

    Aynen sana katılıyorum bugün gittim tüketici hh cihaz serviste dedim onarılmış teslim almadım. Onlarda cihazı al tekrar arızalandıgında tüketici mahkemesine gidersin mayıstan itibaren orada ücretsiz oluyormuş heyet gibi yani. Sonuç orda daha hızlı çıkar dediler. O yüzden servise gidip cihazımı aldım komple ekran ve kasayı değiştirmişler sıfır gibi fakat sorun tekrar çıkacagına inanıyorum çünkü tasarım hatası var.Sonrasında cihazı teknosadan alınma ordaki arkadaşa sormuştum ve heyete iade kararı çıkarsa 1 ay içerisinde veriyoruz demişti. Şu anda tel elimde bakalım ilerleyen günlerde ne olacak çok merak ediyorum.

    Biraz önce kaymakamlığı aradım beni haksız bulmuşlar Tüketici Mahkemesine başvuracağım Sendeki ilerleme hakkında arada bilgilendirirsen banada yol gösterir




  • Tamam hocam aynı şekilde sendende bekliyorum teşekkürler.
  • Hakem Heyeti lehimize sonuç verirse, elimizdeki evrak ile nereye başvuruyoruz?
    Benim teknik servisle problemim olmuştu, oraya mı gitmeliyim yoksa telefonu aldığım yere mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canx

    Hakem Heyeti lehimize sonuç verirse, elimizdeki evrak ile nereye başvuruyoruz?
    Benim teknik servisle problemim olmuştu, oraya mı gitmeliyim yoksa telefonu aldığım yere mi?

    Şikayet başvurusunu yaparken şikayet ettiğin yani forma yazdığın yere gideceksin.telefonu nereden almıştın.Çünkü Hakem heyetine basvururken sana cihazı aldıgın yeri şikayet ettiriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Tamam hocam aynı şekilde sendende bekliyorum teşekkürler.

    kardeş Mahkemeye başvuruda bulunmadım.Sormaki başıma ne geldi.
    Telefonu kaymakamlıktan teslim aldım.Aynı Şehirde başka bir yetkili servise verdim Nekadar fiyat çıkaracagını Merak Ettiğim için.Adamlar yarım saat sonra mesaj Atmazmı Telefonunuzun tamiiri tamamlanmıstır Teslim alabilirsiniz.Önce Anlamadım Bir sinirlendim Benden okey almadan nasıl tamir ederler diye gitttim Telefonu cıkarıp Elime verdiler Ön panel Yani EKRAN Çerçeveyle değişmiş Şaşırdım.Bir süre anlayamadım Sorduğumdada Üretici garantili dediler teslim aldım.Sonra Hani içime battı Diğer Kötü kadın Çocuğunun yaptıkları Ertesi gün Adliyeye gittim.Bir tanıdıgım vardı Dedim beni bu işe Vakıf biriyle konustur ben mahkemeye vereceğim.Tecrübeli vatandaşın Makam Mevkisi Önemli değil Dediki Telefondaki Mağduriyetin giderildiyse hiç başvurma İlk Duruşmada Gereği yok kararı verirler dedi.Anlican 3 ay boşu boşuna telefonsuz kalıp strese girdim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Tamam hocam aynı şekilde sendende bekliyorum teşekkürler.

    kardeş Mahkemeye başvuruda bulunmadım.Sormaki başıma ne geldi.
    Telefonu kaymakamlıktan teslim aldım.Aynı Şehirde başka bir yetkili servise verdim Nekadar fiyat çıkaracagını Merak Ettiğim için.Adamlar yarım saat sonra mesaj Atmazmı Telefonunuzun tamiiri tamamlanmıstır Teslim alabilirsiniz.Önce Anlamadım Bir sinirlendim Benden okey almadan nasıl tamir ederler diye gitttim Telefonu cıkarıp Elime verdiler Ön panel Yani EKRAN Çerçeveyle değişmiş Şaşırdım.Bir süre anlayamadım Sorduğumdada Üretici garantili dediler teslim aldım.Sonra Hani içime battı Diğer Kötü kadın Çocuğunun yaptıkları Ertesi gün Adliyeye gittim.Bir tanıdıgım vardı Dedim beni bu işe Vakıf biriyle konustur ben mahkemeye vereceğim.Tecrübeli vatandaşın Makam Mevkisi Önemli değil Dediki Telefondaki Mağduriyetin giderildiyse hiç başvurma İlk Duruşmada Gereği yok kararı verirler dedi.Anlican 3 ay boşu boşuna telefonsuz kalıp strese girdim...

    Üstad bendede aynısı oldu mahkemeye verdim ekranı değişmesi için karar sonuçlanmadan değişim yapmayan yer getirin değiştirecegiz dedi okadar boşa bekletti ardından 1,5 ay geçti yine kılcal çatlamalar oluştu bu sefer farklı servis noktasına gittim ücret iadesi istedim red cevabı geldi sonrasında 3 gün olmadı degiştirdiler ekranı hemde komple kasayla iyi hoş güzel 2 hafta geçti bu seferde kamera chipi yandı kamera iptal oldu bu sefer servise gittim durumumu izah ettim güzel bir dille yardımcı olmalarını rica ettim ücret iadesi için kendi cihazınız gibi tüm sorumluluk sizde dedim. Adamlara tekrar ret cevabı vermişler konuştuğum eleman bu sefer değişim için yazışmış değişime okey vermişler şu anda 13. gün hala değişim onayı bekliyor cihaz bekle bekle ne olacak sonumuz bakalım kaç gün sürüyor bu süreç ayrıca değişim onayı çıkarsa ücret iadesi hakkımda doguyormuş sanırım direk ücret talep edecegim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Tamam hocam aynı şekilde sendende bekliyorum teşekkürler.

    kardeş Mahkemeye başvuruda bulunmadım.Sormaki başıma ne geldi.
    Telefonu kaymakamlıktan teslim aldım.Aynı Şehirde başka bir yetkili servise verdim Nekadar fiyat çıkaracagını Merak Ettiğim için.Adamlar yarım saat sonra mesaj Atmazmı Telefonunuzun tamiiri tamamlanmıstır Teslim alabilirsiniz.Önce Anlamadım Bir sinirlendim Benden okey almadan nasıl tamir ederler diye gitttim Telefonu cıkarıp Elime verdiler Ön panel Yani EKRAN Çerçeveyle değişmiş Şaşırdım.Bir süre anlayamadım Sorduğumdada Üretici garantili dediler teslim aldım.Sonra Hani içime battı Diğer Kötü kadın Çocuğunun yaptıkları Ertesi gün Adliyeye gittim.Bir tanıdıgım vardı Dedim beni bu işe Vakıf biriyle konustur ben mahkemeye vereceğim.Tecrübeli vatandaşın Makam Mevkisi Önemli değil Dediki Telefondaki Mağduriyetin giderildiyse hiç başvurma İlk Duruşmada Gereği yok kararı verirler dedi.Anlican 3 ay boşu boşuna telefonsuz kalıp strese girdim...

    Üstad bendede aynısı oldu mahkemeye verdim ekranı değişmesi için karar sonuçlanmadan değişim yapmayan yer getirin değiştirecegiz dedi okadar boşa bekletti ardından 1,5 ay geçti yine kılcal çatlamalar oluştu bu sefer farklı servis noktasına gittim ücret iadesi istedim red cevabı geldi sonrasında 3 gün olmadı degiştirdiler ekranı hemde komple kasayla iyi hoş güzel 2 hafta geçti bu seferde kamera chipi yandı kamera iptal oldu bu sefer servise gittim durumumu izah ettim güzel bir dille yardımcı olmalarını rica ettim ücret iadesi için kendi cihazınız gibi tüm sorumluluk sizde dedim. Adamlara tekrar ret cevabı vermişler konuştuğum eleman bu sefer değişim için yazışmış değişime okey vermişler şu anda 13. gün hala değişim onayı bekliyor cihaz bekle bekle ne olacak sonumuz bakalım kaç gün sürüyor bu süreç ayrıca değişim onayı çıkarsa ücret iadesi hakkımda doguyormuş sanırım direk ücret talep edecegim.

    Elinde kac form var dostum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Tamam hocam aynı şekilde sendende bekliyorum teşekkürler.

    kardeş Mahkemeye başvuruda bulunmadım.Sormaki başıma ne geldi.
    Telefonu kaymakamlıktan teslim aldım.Aynı Şehirde başka bir yetkili servise verdim Nekadar fiyat çıkaracagını Merak Ettiğim için.Adamlar yarım saat sonra mesaj Atmazmı Telefonunuzun tamiiri tamamlanmıstır Teslim alabilirsiniz.Önce Anlamadım Bir sinirlendim Benden okey almadan nasıl tamir ederler diye gitttim Telefonu cıkarıp Elime verdiler Ön panel Yani EKRAN Çerçeveyle değişmiş Şaşırdım.Bir süre anlayamadım Sorduğumdada Üretici garantili dediler teslim aldım.Sonra Hani içime battı Diğer Kötü kadın Çocuğunun yaptıkları Ertesi gün Adliyeye gittim.Bir tanıdıgım vardı Dedim beni bu işe Vakıf biriyle konustur ben mahkemeye vereceğim.Tecrübeli vatandaşın Makam Mevkisi Önemli değil Dediki Telefondaki Mağduriyetin giderildiyse hiç başvurma İlk Duruşmada Gereği yok kararı verirler dedi.Anlican 3 ay boşu boşuna telefonsuz kalıp strese girdim...

    Üstad bendede aynısı oldu mahkemeye verdim ekranı değişmesi için karar sonuçlanmadan değişim yapmayan yer getirin değiştirecegiz dedi okadar boşa bekletti ardından 1,5 ay geçti yine kılcal çatlamalar oluştu bu sefer farklı servis noktasına gittim ücret iadesi istedim red cevabı geldi sonrasında 3 gün olmadı degiştirdiler ekranı hemde komple kasayla iyi hoş güzel 2 hafta geçti bu seferde kamera chipi yandı kamera iptal oldu bu sefer servise gittim durumumu izah ettim güzel bir dille yardımcı olmalarını rica ettim ücret iadesi için kendi cihazınız gibi tüm sorumluluk sizde dedim. Adamlara tekrar ret cevabı vermişler konuştuğum eleman bu sefer değişim için yazışmış değişime okey vermişler şu anda 13. gün hala değişim onayı bekliyor cihaz bekle bekle ne olacak sonumuz bakalım kaç gün sürüyor bu süreç ayrıca değişim onayı çıkarsa ücret iadesi hakkımda doguyormuş sanırım direk ücret talep edecegim.

    Elinde kac form var dostum.

    Ha bu arada benim ekranımın tamamını garantiden değiştiren servis elemanı dediki abi telefonunu cok kurcalamıslar dedi.düzen tutmayabilir
    haberin olsun dedi bende dedim bundan sonra bir problem oldugunda ben sana getiriğ hususi senin müdahaleni isterim dedim.Benimde düşüncem Şayet form yeter sayısına ulaşırsam.Hiç tereddüt etmeden tekrardan Tüketici sorunları hakem heyetine vericem.zaten bir defa rezil oldum telefon yüzünden 4 ay bekledim.Birkez daha beklerim.Tshakem heyetine zerre güVenim kalmadı ama Elinde Form yeter Sayın varsa Aksi bir karar vereceklerini sanmıyorum,Gerci bir önceki konuda alenen aleyhimdeydi Ama demekki incelemeden karara baglamıs adamlar.Bu arada benim telefonu aldıgım magaza yetkilisi Bana Heyet kurul raporunu getirin tereddüt etmeden Magduriyetinizi gideririm demişti birde ona güveniyorum bazen bazı magazalar işi yokusa sürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Tamam hocam aynı şekilde sendende bekliyorum teşekkürler.

    kardeş Mahkemeye başvuruda bulunmadım.Sormaki başıma ne geldi.
    Telefonu kaymakamlıktan teslim aldım.Aynı Şehirde başka bir yetkili servise verdim Nekadar fiyat çıkaracagını Merak Ettiğim için.Adamlar yarım saat sonra mesaj Atmazmı Telefonunuzun tamiiri tamamlanmıstır Teslim alabilirsiniz.Önce Anlamadım Bir sinirlendim Benden okey almadan nasıl tamir ederler diye gitttim Telefonu cıkarıp Elime verdiler Ön panel Yani EKRAN Çerçeveyle değişmiş Şaşırdım.Bir süre anlayamadım Sorduğumdada Üretici garantili dediler teslim aldım.Sonra Hani içime battı Diğer Kötü kadın Çocuğunun yaptıkları Ertesi gün Adliyeye gittim.Bir tanıdıgım vardı Dedim beni bu işe Vakıf biriyle konustur ben mahkemeye vereceğim.Tecrübeli vatandaşın Makam Mevkisi Önemli değil Dediki Telefondaki Mağduriyetin giderildiyse hiç başvurma İlk Duruşmada Gereği yok kararı verirler dedi.Anlican 3 ay boşu boşuna telefonsuz kalıp strese girdim...

    Üstad bendede aynısı oldu mahkemeye verdim ekranı değişmesi için karar sonuçlanmadan değişim yapmayan yer getirin değiştirecegiz dedi okadar boşa bekletti ardından 1,5 ay geçti yine kılcal çatlamalar oluştu bu sefer farklı servis noktasına gittim ücret iadesi istedim red cevabı geldi sonrasında 3 gün olmadı degiştirdiler ekranı hemde komple kasayla iyi hoş güzel 2 hafta geçti bu seferde kamera chipi yandı kamera iptal oldu bu sefer servise gittim durumumu izah ettim güzel bir dille yardımcı olmalarını rica ettim ücret iadesi için kendi cihazınız gibi tüm sorumluluk sizde dedim. Adamlara tekrar ret cevabı vermişler konuştuğum eleman bu sefer değişim için yazışmış değişime okey vermişler şu anda 13. gün hala değişim onayı bekliyor cihaz bekle bekle ne olacak sonumuz bakalım kaç gün sürüyor bu süreç ayrıca değişim onayı çıkarsa ücret iadesi hakkımda doguyormuş sanırım direk ücret talep edecegim.

    Elinde kac form var dostum.

    Ha bu arada benim ekranımın tamamını garantiden değiştiren servis elemanı dediki abi telefonunu cok kurcalamıslar dedi.düzen tutmayabilir
    haberin olsun dedi bende dedim bundan sonra bir problem oldugunda ben sana getiriğ hususi senin müdahaleni isterim dedim.Benimde düşüncem Şayet form yeter sayısına ulaşırsam.Hiç tereddüt etmeden tekrardan Tüketici sorunları hakem heyetine vericem.zaten bir defa rezil oldum telefon yüzünden 4 ay bekledim.Birkez daha beklerim.Tshakem heyetine zerre güVenim kalmadı ama Elinde Form yeter Sayın varsa Aksi bir karar vereceklerini sanmıyorum,Gerci bir önceki konuda alenen aleyhimdeydi Ama demekki incelemeden karara baglamıs adamlar.Bu arada benim telefonu aldıgım magaza yetkilisi Bana Heyet kurul raporunu getirin tereddüt etmeden Magduriyetinizi gideririm demişti birde ona güveniyorum bazen bazı magazalar işi yokusa sürüyor.

    Üstad 6 tane servis formu oldu en son ki ile halen değişim onayında bekliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Tamam hocam aynı şekilde sendende bekliyorum teşekkürler.

    kardeş Mahkemeye başvuruda bulunmadım.Sormaki başıma ne geldi.
    Telefonu kaymakamlıktan teslim aldım.Aynı Şehirde başka bir yetkili servise verdim Nekadar fiyat çıkaracagını Merak Ettiğim için.Adamlar yarım saat sonra mesaj Atmazmı Telefonunuzun tamiiri tamamlanmıstır Teslim alabilirsiniz.Önce Anlamadım Bir sinirlendim Benden okey almadan nasıl tamir ederler diye gitttim Telefonu cıkarıp Elime verdiler Ön panel Yani EKRAN Çerçeveyle değişmiş Şaşırdım.Bir süre anlayamadım Sorduğumdada Üretici garantili dediler teslim aldım.Sonra Hani içime battı Diğer Kötü kadın Çocuğunun yaptıkları Ertesi gün Adliyeye gittim.Bir tanıdıgım vardı Dedim beni bu işe Vakıf biriyle konustur ben mahkemeye vereceğim.Tecrübeli vatandaşın Makam Mevkisi Önemli değil Dediki Telefondaki Mağduriyetin giderildiyse hiç başvurma İlk Duruşmada Gereği yok kararı verirler dedi.Anlican 3 ay boşu boşuna telefonsuz kalıp strese girdim...

    Üstad bendede aynısı oldu mahkemeye verdim ekranı değişmesi için karar sonuçlanmadan değişim yapmayan yer getirin değiştirecegiz dedi okadar boşa bekletti ardından 1,5 ay geçti yine kılcal çatlamalar oluştu bu sefer farklı servis noktasına gittim ücret iadesi istedim red cevabı geldi sonrasında 3 gün olmadı degiştirdiler ekranı hemde komple kasayla iyi hoş güzel 2 hafta geçti bu seferde kamera chipi yandı kamera iptal oldu bu sefer servise gittim durumumu izah ettim güzel bir dille yardımcı olmalarını rica ettim ücret iadesi için kendi cihazınız gibi tüm sorumluluk sizde dedim. Adamlara tekrar ret cevabı vermişler konuştuğum eleman bu sefer değişim için yazışmış değişime okey vermişler şu anda 13. gün hala değişim onayı bekliyor cihaz bekle bekle ne olacak sonumuz bakalım kaç gün sürüyor bu süreç ayrıca değişim onayı çıkarsa ücret iadesi hakkımda doguyormuş sanırım direk ücret talep edecegim.

    Elinde kac form var dostum.

    Ha bu arada benim ekranımın tamamını garantiden değiştiren servis elemanı dediki abi telefonunu cok kurcalamıslar dedi.düzen tutmayabilir
    haberin olsun dedi bende dedim bundan sonra bir problem oldugunda ben sana getiriğ hususi senin müdahaleni isterim dedim.Benimde düşüncem Şayet form yeter sayısına ulaşırsam.Hiç tereddüt etmeden tekrardan Tüketici sorunları hakem heyetine vericem.zaten bir defa rezil oldum telefon yüzünden 4 ay bekledim.Birkez daha beklerim.Tshakem heyetine zerre güVenim kalmadı ama Elinde Form yeter Sayın varsa Aksi bir karar vereceklerini sanmıyorum,Gerci bir önceki konuda alenen aleyhimdeydi Ama demekki incelemeden karara baglamıs adamlar.Bu arada benim telefonu aldıgım magaza yetkilisi Bana Heyet kurul raporunu getirin tereddüt etmeden Magduriyetinizi gideririm demişti birde ona güveniyorum bazen bazı magazalar işi yokusa sürüyor.

    Üstad 6 tane servis formu oldu en son ki ile halen değişim onayında bekliyor

    Mahkeme basvurunu cektinmi duruyormu.Cektiysen telefonu aldigin magaza yoneticisiyle gorus tshh nin kdegisim ve iade kararini kabul ediyorlarmi ediyorlarsa tshh sikayette bulun en azinda paranin iadesini alirsin 2 yil garantili cihaz alirsin. Diget sekilde gsm firmasi 0 cihaz dahi gonderse degisen telefonun garanti suresi icine dahil ediliyor.Bu benim nacizane fikrim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersivgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Tamam hocam aynı şekilde sendende bekliyorum teşekkürler.

    kardeş Mahkemeye başvuruda bulunmadım.Sormaki başıma ne geldi.
    Telefonu kaymakamlıktan teslim aldım.Aynı Şehirde başka bir yetkili servise verdim Nekadar fiyat çıkaracagını Merak Ettiğim için.Adamlar yarım saat sonra mesaj Atmazmı Telefonunuzun tamiiri tamamlanmıstır Teslim alabilirsiniz.Önce Anlamadım Bir sinirlendim Benden okey almadan nasıl tamir ederler diye gitttim Telefonu cıkarıp Elime verdiler Ön panel Yani EKRAN Çerçeveyle değişmiş Şaşırdım.Bir süre anlayamadım Sorduğumdada Üretici garantili dediler teslim aldım.Sonra Hani içime battı Diğer Kötü kadın Çocuğunun yaptıkları Ertesi gün Adliyeye gittim.Bir tanıdıgım vardı Dedim beni bu işe Vakıf biriyle konustur ben mahkemeye vereceğim.Tecrübeli vatandaşın Makam Mevkisi Önemli değil Dediki Telefondaki Mağduriyetin giderildiyse hiç başvurma İlk Duruşmada Gereği yok kararı verirler dedi.Anlican 3 ay boşu boşuna telefonsuz kalıp strese girdim...

    Üstad bendede aynısı oldu mahkemeye verdim ekranı değişmesi için karar sonuçlanmadan değişim yapmayan yer getirin değiştirecegiz dedi okadar boşa bekletti ardından 1,5 ay geçti yine kılcal çatlamalar oluştu bu sefer farklı servis noktasına gittim ücret iadesi istedim red cevabı geldi sonrasında 3 gün olmadı degiştirdiler ekranı hemde komple kasayla iyi hoş güzel 2 hafta geçti bu seferde kamera chipi yandı kamera iptal oldu bu sefer servise gittim durumumu izah ettim güzel bir dille yardımcı olmalarını rica ettim ücret iadesi için kendi cihazınız gibi tüm sorumluluk sizde dedim. Adamlara tekrar ret cevabı vermişler konuştuğum eleman bu sefer değişim için yazışmış değişime okey vermişler şu anda 13. gün hala değişim onayı bekliyor cihaz bekle bekle ne olacak sonumuz bakalım kaç gün sürüyor bu süreç ayrıca değişim onayı çıkarsa ücret iadesi hakkımda doguyormuş sanırım direk ücret talep edecegim.

    Elinde kac form var dostum.

    Ha bu arada benim ekranımın tamamını garantiden değiştiren servis elemanı dediki abi telefonunu cok kurcalamıslar dedi.düzen tutmayabilir
    haberin olsun dedi bende dedim bundan sonra bir problem oldugunda ben sana getiriğ hususi senin müdahaleni isterim dedim.Benimde düşüncem Şayet form yeter sayısına ulaşırsam.Hiç tereddüt etmeden tekrardan Tüketici sorunları hakem heyetine vericem.zaten bir defa rezil oldum telefon yüzünden 4 ay bekledim.Birkez daha beklerim.Tshakem heyetine zerre güVenim kalmadı ama Elinde Form yeter Sayın varsa Aksi bir karar vereceklerini sanmıyorum,Gerci bir önceki konuda alenen aleyhimdeydi Ama demekki incelemeden karara baglamıs adamlar.Bu arada benim telefonu aldıgım magaza yetkilisi Bana Heyet kurul raporunu getirin tereddüt etmeden Magduriyetinizi gideririm demişti birde ona güveniyorum bazen bazı magazalar işi yokusa sürüyor.

    Üstad 6 tane servis formu oldu en son ki ile halen değişim onayında bekliyor

    Mahkeme basvurunu cektinmi duruyormu.Cektiysen telefonu aldigin magaza yoneticisiyle gorus tshh nin kdegisim ve iade kararini kabul ediyorlarmi ediyorlarsa tshh sikayette bulun en azinda paranin iadesini alirsin 2 yil garantili cihaz alirsin. Diget sekilde gsm firmasi 0 cihaz dahi gonderse degisen telefonun garanti suresi icine dahil ediliyor.Bu benim nacizane fikrim.

    Evet ediyorlar da telefon meblası 2250 oldugu için hakem heyeti telefonu almıyor tüketici mahkemesine sevkediyor oda ücretli 400 tl felan bilirkişi vs.. bu aylarda ücretsiz olacak deniyor ama kesin birşey yok zaten değişim onayı çıkarsa ücret iadeside alabiliyormuşuz bilmiyorum ne olacak




  • herşeyden önce iyi geceler ben bu kvk denen şirkete tüketici mahkemesinde dava açtım kazandım ürün iadesi için sonra mahkeme kararını verdim adamlara size 1 hafta içinde dönüş yaparız dediler ve bidaha ses çıkmadı ben şimdi ne yapmalıyım?
  • KVK'ya telefonla ulaşıp neden beklettiklerini sor bakalım, ard niyetli iseler ona göre çözüm düşünülür...

    quote:

    Orijinalden alıntı: muho198

    herşeyden önce iyi geceler ben bu kvk denen şirkete tüketici mahkemesinde dava açtım kazandım ürün iadesi için sonra mahkeme kararını verdim adamlara size 1 hafta içinde dönüş yaparız dediler ve bidaha ses çıkmadı ben şimdi ne yapmalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 26 Mayıs 2013; 0:27:07 >
  • ben kararı teknik servise vermistim 24 gün önce geçen haftada aradım bize böyle birşey ulaşmadı adanadaki servise tekrar sorup dönüş yapacağız dediler ama yine cevap yok p.tesi tekrar arıycam
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.