Şimdi Ara

Tüketici Hakları Teknik Servisler Hakk. (ANA KONU) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
117
Cevap
4
Favori
41.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar telefon yapıldı ama test ediliyor son kez dior yani bu test 3 gün sürermi ya allah belasını versin kvk nın intte yazan yazı

    Sayın Müşterimiz; Cihazınızın tamir işlemleri tamamlanmış olup size teslim edebilmek için son kez test edilmektedir. Test işlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.

    3 gündür böle ya deli olcam hem tel den sogudum hemde gidip kavga etcem böle giderse kvk ile
  • Merhaba arkadaşlar benim de bir sorum olacak, bilgisi olan arkadaşlar varsa yanıtlarsa sevinirim.

    Ocak 2011'de Yenibosna DARTY'den Nokia C5-03 aldım. Kısa mesafeden hafif düşürmeme rağmen telefonun alt soket yeri kırıldı. (Forumda da bu telefonu kullananların bir çoğunda bu kırılmanın olduğunu okudum.) ''Çok yavaş, dokunmatiğinin algılamasında sıkıntı var, ara ara donuyor.'' şikayetleriyle Mayıs 2011'de telefonumu servise verdim.
    Garanti kapsamında tamir edildiğini söylediler ama kırık yerin yenilenmesi dışında diğer şikayetlerim devam ediyordu. Son olarak 27 Haziran 2011 tarihinde tüm bu şikayetlere ek olarak, görüşme yaparken karşı taraftan ses gelmediğini ve telefonu görüşme sırasında kapatmak durumunda kaldığımı söyleyerek telefonu tekrar servise gönderdim. Cumartesi'ler de dahil olmak üzere 24 gündür (işgünü) telefonum serviste ve bana herhangi bir bilgi gelmedi telefonumla ilgili.

    Hiç memnun kalmadığım bu telefonun para iadesini isteyeceğim. Çünkü aynı model telefondan almak istemiyorum. Tamir sürem 20 işgününü aştığı için DARTY'e böyle bir talepte bulunacağım. Para iadesi yapmak gibi bir zorunlulukları var mı? Yapmazlarsa Tüketici Hakları'na başvurursam sonuç lehime olur mu sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi William Dufresne -- 25 Temmuz 2011; 14:19:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin*


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa-k24

    tamam hocam saol cvp için


    Eyw sen sağol çözemediğin birşey olursa KVK ile iligli yaz buraya ben zevaplarım


    HOCAM ÜRÜN SIFIR DEĞİŞTİRDİLER... PARASINI ALAMADIMK AMA SIFIRNI ALDIK
  • Dostlarım benim bir problemim var, yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Telefonum değişim yapılmış, imei si değişmişti. Sonra 5 kez daha tekrar arızalanınca ücret iadesi için başvurdum, karar çıktı.

    Karar olumlu fakat özellikle değişim olduğunu ve daha sonra "farklı imeili" cihazın 5 kez arızalandığını belirtmeme rağmen kararda eski imei numarası yazıyor. Bu durumda paramı alırken sorun yaşar mıyım, değişim yapıldığı Genpa'nın kayıtlarında mevcut.

    Bir de, karardan sonra 15 gün beklemem gerekiyor, il dışına çıkacağımdan 1 ay sonra kararla gideceğim mağazaya, bu sorun olur mu; zaman aşımı falan?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim, teşekkürler.
  • Tüketici Mahkemsinde davanın sonuçlanması ortalama olarak ne kadar sürüyor? Telefonumu servise verdim 1050 liraya almıştım, şimdi 19 lira için hakem heyetine gidemeyip, mahkemeye mi gitmek zorunda kalacağım . Tamir süresinin dolması durumunda Nokiadan kiminle iletişime geçip para iadesi istediğimi belirtmem gerekiyor, servis mi müşteri hizmetleri mi? Ben telefonu 22sinde verdim buradaki servise, onlar 1 gün sonra İstanbula gönderdiler, KVK giriş tarihi olarak 27si diyor, 20 iş günü hesaplamasına 22sinden itibaren başlayacağım değil mi? Öyle olursa ayın 13ü son gün, inşallah o güne kadar gelmez telefonda parasını geri alırım .




  • hocam selamlar ben 5800 telefonumu 30haziranda verdim bugun aradılar alabilirsiniz diye ama 20 iş gününü geçti bende tüketici hakem heyetine dilekçe verdim istemiyorum yenisiyle değiştirilsin diye genpa gelip alın telefonunuzu dedi ben şimdi ne yapayım gidip alayımmı telefonu yoksa hakem heyitinin karırınımı bekleyiyim çünkü 20 iş gününü geçti tamir süresi ? ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
  • Kırık ürün garanti kapsamına girmez doğrudur
    Şöyle bi olaya rastgeldim ben söyleyim aklınızda bulunsun
    Balkondan düşüp ekranı kırılan bi telefoniu garantiye verdik garanti kapsamına girmediği için 70 lira talep ettiler
    Kabul ettik daha sonra telefon yapıldı gelin alın dediler telefonu verrlirken yapıldı ama telrar sorun olabilirmiş öyle dediler bizde bu şekilde teslim almayız telefonu dedik o zaman tekrar tamir edelim dediler
    Kısaca telefonu sorunsuz tamir edemedikleei için sıfırını verdiler.
  • güzel konu inşallah ihtiyacım olmaz.
  • teknosadan satın aldiğım telefonu teleservice e verdim cihaz serviste 20 günü geçince aradım "anakart değişimi bekliyor" dediler bende 20 iş günü geçtiğini ve ücret iadesi istediğimi belirttim uzlaşma olmayınca ertesi gün konuyu tüketici halem heyetine götürdüm hakem heyeti 3 aydan erken sonuçlanmaz diyor sizce bu kadar uzar mı sonucun lehime çıkma ihtimali nedir?bu durumları tecrübe etmiş arkadaşlar görüş paylaşırsa memnun olurum.
  • Arkadaşlar, Genpa benim telefonumu 10 iş gününde onarmya başlatmadı. Bu konuda şikâyetçi olsam sonuç alabilir miyim?
  • 20 iş günü geçtiyse kararın senin aleyhine çıkma olasılığı diye birşey yok zaten.
    Hemen Heyete müracatını yap bence, hakkımızı yedirtmeyelim, onlardan zenginmiyiz biz....

    2 kez bedel iadesi aldım ilkinde 3 ay, ikincisinde 15 sürdü Heyet kararı. Heyetin elindeki dosya sayısına, personel durumuna göre süreler değişebilir ama %100 haklı olduğumuz durumda peşini bırakmamak lazım bence...


    quote:

    Orijinalden alıntı: svideoz

    teknosadan satın aldiğım telefonu teleservice e verdim cihaz serviste 20 günü geçince aradım "anakart değişimi bekliyor" dediler bende 20 iş günü geçtiğini ve ücret iadesi istediğimi belirttim uzlaşma olmayınca ertesi gün konuyu tüketici halem heyetine götürdüm hakem heyeti 3 aydan erken sonuçlanmaz diyor sizce bu kadar uzar mı sonucun lehime çıkma ihtimali nedir?bu durumları tecrübe etmiş arkadaşlar görüş paylaşırsa memnun olurum.


    20 iş günü geçmeden şikayette bulunamazsın bu konuda. Bence bırak 20 iş gününü geçirçinler bedel isteme hakkını elde edersin...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Strazburg

    Arkadaşlar, Genpa benim telefonumu 10 iş gününde onarmya başlatmadı. Bu konuda şikâyetçi olsam sonuç alabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 9 Ekim 2011; 18:35:40 >




  • Merhaba arkadaşlar.Geçen hafta laptop aldım internetden.Laptop geldi evde açtığımda tuşun biri sallanıyordu.Alt tarafından disin biri çıkmış yada kırılmış.Geri gönderdim değişim istedim.Tüketici haklarını aradım.Onlar kıran belli olmadığı için yapılacak birşey yok diyor.Bu nasıl tüketici hakkı oluyor.Firma kırık gönderip sen kırdın derse yapılacak birşey yok mu?Laptop toplam 2 saat kalmadı geri gönderdim
  • Androidtelefonlarından galaxy s2 telefon aldım 1.440TL faturalı 3 gün kullandım sorunlarından ötürü servise yolladım bugün nerdeyse 56gün oluyor cuma günü yeni cihaz gondericeklerini söylediler hala ortada bir şey yok eğer pazarteside gönderilmez ise hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum 55 60gün nedir ya ben hayatımda böyle ilğisiz servis görmedim geri dönüş yapıcaz diyolar hadi eyvallah bidaha ne arayan ne soran var 56gün oldu daha 1 kere geri dönüş olmadı hep ben aradım uzak durulması gereken frimalardan birisi alana satana kadar sorun yok garanti servisleri çok berbat
  • Bunu ancak bizim ülkemizde yapabiliyorlar, neden? çünkü tüketici haklarını en rahat hiçe sayabildikleri yerlerden birisi de malesef ülkemiz. Avrupada böyle bir şey yapmaları biraz sıkar.

    Biz de koz elimize geçince, yasal haklarımızı kullanıp tereddütsüz heyete müracaat etmeliyiz. 20 iş günü geçtikten sonra yasalar bizden yana. Sırf bu tüketiciyi önemsemeyen zihniyete yara açmak adına bedel iadesi alıp, gidip başka marka bir cihaz almalı.

    Biz mücadele ettikçe belki birşeyler değişebilir...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deagles48

    Androidtelefonlarından galaxy s2 telefon aldım 1.440TL faturalı 3 gün kullandım sorunlarından ötürü servise yolladım bugün nerdeyse 56gün oluyor cuma günü yeni cihaz gondericeklerini söylediler hala ortada bir şey yok eğer pazarteside gönderilmez ise hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum 55 60gün nedir ya ben hayatımda böyle ilğisiz servis görmedim geri dönüş yapıcaz diyolar hadi eyvallah bidaha ne arayan ne soran var 56gün oldu daha 1 kere geri dönüş olmadı hep ben aradım uzak durulması gereken frimalardan birisi alana satana kadar sorun yok garanti servisleri çok berbat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Bunu ancak bizim ülkemizde yapabiliyorlar, neden? çünkü tüketici haklarını en rahat hiçe sayabildikleri yerlerden birisi de malesef ülkemiz. Avrupada böyle bir şey yapmaları biraz sıkar.

    Biz de koz elimize geçince, yasal haklarımızı kullanıp tereddütsüz heyete müracaat etmeliyiz. 20 iş günü geçtikten sonra yasalar bizden yana. Sırf bu tüketiciyi önemsemeyen zihniyete yara açmak adına bedel iadesi alıp, gidip başka marka bir cihaz almalı.

    Biz mücadele ettikçe belki birşeyler değişebilir...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deagles48

    Androidtelefonlarından galaxy s2 telefon aldım 1.440TL faturalı 3 gün kullandım sorunlarından ötürü servise yolladım bugün nerdeyse 56gün oluyor cuma günü yeni cihaz gondericeklerini söylediler hala ortada bir şey yok eğer pazarteside gönderilmez ise hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum 55 60gün nedir ya ben hayatımda böyle ilğisiz servis görmedim geri dönüş yapıcaz diyolar hadi eyvallah bidaha ne arayan ne soran var 56gün oldu daha 1 kere geri dönüş olmadı hep ben aradım uzak durulması gereken frimalardan birisi alana satana kadar sorun yok garanti servisleri çok berbat



    Para iade hakkımın olup olmadığı kendilerine sorduğumda tebesümlü bir hayır aldım iade falan istemiyorum yeni cihazı hızlı göndersinler yeter zaten pazarteside kendilerine bunu bildiricem yasalar dediğiniz gibi benden yana ozaman bir yerleri tutuşunca nasıl vericekler bakalım bu arada imel değişim işlemleri falan dediler sanırım kasaya yeni board takıcaklar keşke kasaya iz miz bişey yapsaydım ufacık anlaması kolay olurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    20 iş günü geçtiyse kararın senin aleyhine çıkma olasılığı diye birşey yok zaten.
    Hemen Heyete müracatını yap bence, hakkımızı yedirtmeyelim, onlardan zenginmiyiz biz....

    2 kez bedel iadesi aldım ilkinde 3 ay, ikincisinde 15 sürdü Heyet kararı. Heyetin elindeki dosya sayısına, personel durumuna göre süreler değişebilir ama %100 haklı olduğumuz durumda peşini bırakmamak lazım bence...


    quote:

    Orijinalden alıntı: svideoz

    teknosadan satın aldiğım telefonu teleservice e verdim cihaz serviste 20 günü geçince aradım "anakart değişimi bekliyor" dediler bende 20 iş günü geçtiğini ve ücret iadesi istediğimi belirttim uzlaşma olmayınca ertesi gün konuyu tüketici halem heyetine götürdüm hakem heyeti 3 aydan erken sonuçlanmaz diyor sizce bu kadar uzar mı sonucun lehime çıkma ihtimali nedir?bu durumları tecrübe etmiş arkadaşlar görüş paylaşırsa memnun olurum.


    20 iş günü geçmeden şikayette bulunaazsın bu konuda. Bence bırak 20 iş gününü geçirçinler bedel isteme hakkını elde edersin...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Strazburg

    Arkadaşlar, Genpa benim telefonumu 10 iş gününde onarmya başlatmadı. Bu konuda şikâyetçi olsam sonuç alabilir miyim?



    22. iş günü itibarıyla thh müracatımı yaptım zaten şuan 34. günde ve cihaz halen serviste anakart değişimi baklemeye devam ediyor "azami tamir süresi olan 20 iş günü geçtiği için fatura tutarının iadesini talep ediyorum" şeklinde bir dilekçe doldurdum fatura,servis fişleri ve cihazın halen serviste bulunduğuna dair ekran alıntısıyla beraber thh'ne teslim ettim bakalım ne olacak umarım ücret iadesi alabilirim.




  • Heyetten kesinlikle senin lehine karar çıkacak, hiç merak etme....

    quote:

    Orijinalden alıntı: svideoz

    22. iş günü itibarıyla thh müracatımı yaptım zaten şuan 34. günde ve cihaz halen serviste anakart değişimi baklemeye devam ediyor "azami tamir süresi olan 20 iş günü geçtiği için fatura tutarının iadesini talep ediyorum" şeklinde bir dilekçe doldurdum fatura,servis fişleri ve cihazın halen serviste bulunduğuna dair ekran alıntısıyla beraber thh'ne teslim ettim bakalım ne olacak umarım ücret iadesi alabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Heyetten kesinlikle senin lehine karar çıkacak, hiç merak etme....

    quote:

    Orijinalden alıntı: svideoz

    22. iş günü itibarıyla thh müracatımı yaptım zaten şuan 34. günde ve cihaz halen serviste anakart değişimi baklemeye devam ediyor "azami tamir süresi olan 20 iş günü geçtiği için fatura tutarının iadesini talep ediyorum" şeklinde bir dilekçe doldurdum fatura,servis fişleri ve cihazın halen serviste bulunduğuna dair ekran alıntısıyla beraber thh'ne teslim ettim bakalım ne olacak umarım ücret iadesi alabilirim.



    sağol inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi

    Merhaba arkadaşlar.Geçen hafta laptop aldım internetden.Laptop geldi evde açtığımda tuşun biri sallanıyordu.Alt tarafından disin biri çıkmış yada kırılmış.Geri gönderdim değişim istedim.Tüketici haklarını aradım.Onlar kıran belli olmadığı için yapılacak birşey yok diyor.Bu nasıl tüketici hakkı oluyor.Firma kırık gönderip sen kırdın derse yapılacak birşey yok mu?Laptop toplam 2 saat kalmadı geri gönderdim

    İnternet'ten ürün aldığınız da kargodan teslim alırken kırık veya çizik var mı kontrol etmeniz gerekir. Bu açık bir dille sitelerin belli bölümlerinde ve genelde uzunca maddeler halinde yazılar olan ve son bir onay bekleyen o ekranda belirtilir.

    İnternet'ten yapılan alışverişler de genel bir kuraldır. Aldığınız ürünü kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etme olayı. Şayet cihazda çizik, çatlak, kırılma, ıslanma gibi durumlar varsa kargo görevlisine tutanak hazırlatıp ürünü geri göndermeniz gerekir. Böylece cihazın sizden kaynaklanmayan sebeplerle hasar aldığını ispatlamış olur ve böylece yeni cihaz yada iade isteme hakkınız olur.

    Bu dediklerim yüzünden heyet senin talebini geri çevirmiştir. Üzülerek yazıyorum sen kargo teslimatı sırasında bu kontrolü yapmayarak hata yapmışsın arkadaşım. Çünkü o cihazı firma kargo firmasına sağlam teslim etmiş olup cihaz kargo firmasın dayken de arızalanmış olabilir.

    Kargo firmaları ne yazık ki ülkemiz de çok özenli değiller ve ürün satan online sitelerin yapabileceği fazla bir şey yok kargo sırasında meydana gelen arıza olayının önüne geçme konusunda. Ancak Kargo firması o firmaya ait ürünler de çok fazla bu tür sorun yaşanmasına sebep olursa firmalar kargo firmasını değiştirirler.

    Kargo da olan ürünler bozulduğu zaman bildiğim kadarı ile kargo firmaları firmalara ödeme yapıyorlar. Tabi tespit edilmesi durumunda. Nasıl tespit edilir sersen. Ürünleri alanlar tutanak tutturup geri gönderirlerse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Bunu ancak bizim ülkemizde yapabiliyorlar, neden? çünkü tüketici haklarını en rahat hiçe sayabildikleri yerlerden birisi de malesef ülkemiz. Avrupada böyle bir şey yapmaları biraz sıkar.

    Biz de koz elimize geçince, yasal haklarımızı kullanıp tereddütsüz heyete müracaat etmeliyiz. 20 iş günü geçtikten sonra yasalar bizden yana. Sırf bu tüketiciyi önemsemeyen zihniyete yara açmak adına bedel iadesi alıp, gidip başka marka bir cihaz almalı.

    Biz mücadele ettikçe belki birşeyler değişebilir...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deagles48

    Androidtelefonlarından galaxy s2 telefon aldım 1.440TL faturalı 3 gün kullandım sorunlarından ötürü servise yolladım bugün nerdeyse 56gün oluyor cuma günü yeni cihaz gondericeklerini söylediler hala ortada bir şey yok eğer pazarteside gönderilmez ise hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum 55 60gün nedir ya ben hayatımda böyle ilğisiz servis görmedim geri dönüş yapıcaz diyolar hadi eyvallah bidaha ne arayan ne soran var 56gün oldu daha 1 kere geri dönüş olmadı hep ben aradım uzak durulması gereken frimalardan birisi alana satana kadar sorun yok garanti servisleri çok berbat



    15 günü geçtik den sonra firmaların geçici olarak bir cihaz vermesi gerekiyordu bir aralar o çok fazla hatta hiç uygulanmadığı için sanırım 30 gün süresini 20 güne çekmiş olsalar gerek.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.