Şimdi Ara

Tüketici Hakları Teknik Servisler Hakk. (ANA KONU) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
4
Favori
41.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozkara

    DOSTLAR MERHABA;BENDE SAMSUNG WAVE 8500 VAR SERVİSE BİR TEKNİK OLARAK GİTTİ 2 KEREDE İMEİ KLONLANDIĞI İÇİN 2 KEREDE ADANA SERVİS TARAFINDAN İMEİ KAYIT YAPTIRILDI BU HUSUSLARDA BEN TELEFON İADESİ İSTEYİP PARAMI ALMAYI TALEP EDEBİLİRMİYİM SAYGILAR..

    evet talep edebilirsin , klonlama ayıplı mal statüsündedir tek numaraya eşleştirmek gibi bir rezil uygulamaya tutulduğu için

    hocam öncelikle tşk ederim ilgilendiğiniz için peki bunun için nereye başvurmam gerekir,ayrıca ben telefonu 2.el olarak almıştım fatura başkasının adına kayıtlı bu durumda bir aksilik çıkması söz konusu olabilir mi? teşekkrü ederim tekrar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozkara

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozkara

    DOSTLAR MERHABA;BENDE SAMSUNG WAVE 8500 VAR SERVİSE BİR TEKNİK OLARAK GİTTİ 2 KEREDE İMEİ KLONLANDIĞI İÇİN 2 KEREDE ADANA SERVİS TARAFINDAN İMEİ KAYIT YAPTIRILDI BU HUSUSLARDA BEN TELEFON İADESİ İSTEYİP PARAMI ALMAYI TALEP EDEBİLİRMİYİM SAYGILAR..

    evet talep edebilirsin , klonlama ayıplı mal statüsündedir tek numaraya eşleştirmek gibi bir rezil uygulamaya tutulduğu için

    hocam öncelikle tşk ederim ilgilendiğiniz için peki bunun için nereye başvurmam gerekir,ayrıca ben telefonu 2.el olarak almıştım fatura başkasının adına kayıtlı bu durumda bir aksilik çıkması söz konusu olabilir mi? teşekkrü ederim tekrar..

    senin durum biraz sıkıntılı ne yazıkki,çünkü fatura sahibine ödeme yapılıyor banka aracılığıyla .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 30 Mart 2012; 16:31:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    quote:

    Orijinalden alıntı: 6Clas

    Ben bir sıradan vatandaşım 29.09.2010 tarihinde 2 yıl garantili bilgisayar parçası olan ekran kartı almıştım ANKARA/Söğütözü/VATAN BİLGİSAYARDAN ürün arızalandı Vatan'a götürdüm hemen forum verdiler servise gönderdiler 1 ay bekledim yapıldı dediler gittim almaya aldım geldim denedim yapmamışlar ertesi gün götürdüm yapılmamış;servisleri İstanbulda DATA GATE adlı firmaymış.neyse 2. defa vatana gittim verdim kart yine aynı diye servise gitti 1 ay daha bekledim neyse kart geldi dediler gittim aldım geldim yine taktım bilgisayara yine aynı ertesi gün gittim parçada yine sorun var yapsınlar artık şu parçayı dedim 3. defa servise gönderdiler aynı parçanın yenisini vermişler 1 aydır kullandım yine aynı bu gün(13.09.2011) götürdüm yine 4. defa bakalım ne olacak kesin 1 ay daha beklerim,Firmanın verdiği garanti 2 yıl parça 1 yıldır servise gidip geliyor ben paramla madur oldum bilgisayarımı kullanamadım başka bir parça ile bilgisayarım sorunsuz çalışıyor bunların yeni diye sattıkları parça bozuk parça satıp tamiriyle fazla ilgilenmiyorlar lütfen yardım edin.Artık psikolojim bozuldu bu nasıl Tüketici hakları İnsan Hakları diye adalet bu mu.Bugün kart geldi(09.10.2011) ve yine aynı 5. defa gidecek bu hep böylemi sürecek anlamıyorum.


    Donanımsal arıza varsa ekran kartında onarım olmaz. Direk değiştirmeleri lazım. Bilgisayarda bir donanım parçası yazılım dışı bir arızaya sahipse o parça yenisi ile değişir onarım olmaz. Eski TV'er gibi yada radyo çalarlar gibi lehim yada devre değişimi gibi tamir edilecek cihazlar değillerdir bilgisayar parçaları.

    Tüketici hakları heyetine başvur hemen.

    Nasıl donanımsal parçalarda tamir olmazmış.Çizgi elektronik nasıl anakartları vs tamir ediyor o zaman.Çipler vs. özel havyalar ve özel sıvılar kullanılarak çok rahat değiştirilebiliyor.Adam özel sıvıyı, çipin bacaklarına döküyor,havyayı da bacaklarda bir gezdiriyor tamam.Lehimlerin bu sıvı olmadan yapılması neredeyse imkansız.Videosunu da seyretmiştim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qnedim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    quote:

    Orijinalden alıntı: 6Clas

    Ben bir sıradan vatandaşım 29.09.2010 tarihinde 2 yıl garantili bilgisayar parçası olan ekran kartı almıştım ANKARA/Söğütözü/VATAN BİLGİSAYARDAN ürün arızalandı Vatan'a götürdüm hemen forum verdiler servise gönderdiler 1 ay bekledim yapıldı dediler gittim almaya aldım geldim denedim yapmamışlar ertesi gün götürdüm yapılmamış;servisleri İstanbulda DATA GATE adlı firmaymış.neyse 2. defa vatana gittim verdim kart yine aynı diye servise gitti 1 ay daha bekledim neyse kart geldi dediler gittim aldım geldim yine taktım bilgisayara yine aynı ertesi gün gittim parçada yine sorun var yapsınlar artık şu parçayı dedim 3. defa servise gönderdiler aynı parçanın yenisini vermişler 1 aydır kullandım yine aynı bu gün(13.09.2011) götürdüm yine 4. defa bakalım ne olacak kesin 1 ay daha beklerim,Firmanın verdiği garanti 2 yıl parça 1 yıldır servise gidip geliyor ben paramla madur oldum bilgisayarımı kullanamadım başka bir parça ile bilgisayarım sorunsuz çalışıyor bunların yeni diye sattıkları parça bozuk parça satıp tamiriyle fazla ilgilenmiyorlar lütfen yardım edin.Artık psikolojim bozuldu bu nasıl Tüketici hakları İnsan Hakları diye adalet bu mu.Bugün kart geldi(09.10.2011) ve yine aynı 5. defa gidecek bu hep böylemi sürecek anlamıyorum.


    Donanımsal arıza varsa ekran kartında onarım olmaz. Direk değiştirmeleri lazım. Bilgisayarda bir donanım parçası yazılım dışı bir arızaya sahipse o parça yenisi ile değişir onarım olmaz. Eski TV'er gibi yada radyo çalarlar gibi lehim yada devre değişimi gibi tamir edilecek cihazlar değillerdir bilgisayar parçaları.

    Tüketici hakları heyetine başvur hemen.

    Nasıl donanımsal parçalarda tamir olmazmış.Çizgi elektronik nasıl anakartları vs tamir ediyor o zaman.Çipler vs. özel havyalar ve özel sıvılar kullanılarak çok rahat değiştirilebiliyor.Adam özel sıvıyı, çipin bacaklarına döküyor,havyayı da bacaklarda bir gezdiriyor tamam.Lehimlerin bu sıvı olmadan yapılması neredeyse imkansız.Videosunu da seyretmiştim.

    Hocam anakarttaki parçalardan sadece switchler lehimle değişir..Diğerlerii sıcak hava tabancası ile değişir..Ama tabiki sonuçta sesnin dediğin doğru ekran kartlarının felan tamiri var..Adam değişecek parçaya flaxı döküyor sonra sıcak hava ile ısıtıp çıakrıyor yolları temizleyip yenisini takıp cımbızla tutraken diğer eliyle ısıtıyor ve ototturuyor..Sonra saf alkollede fırçalıyor alsana mis gibi onarım..Atıyorum bir kapasitör şişmiş diye servis hiç yenisni verirmi değiştirir tabiki ozaman bu çizgi elektornik felan neye yaroyor boşunamı teknik servis hizmeti veriyor




  • Selam millet benimde diğer arkadaşlarım gibi bir sorunum var bu ve benzeri forumları okudum kendi olayımla ilgili tam bir sonuca varmadan önce burada paylaşmak ye yapacağım bazı işlemlerin açıkllıkavuşmasını istiyorum.
    Cep telefonum donanımsal bir hatadan dolayı cevahir KVK servise verdim onlar cevahirden bjk servise oradanda kardal servise göndermişler
    03-08-2012 bugününü tarihi ise 02-09-2012 benim saydığıma göre arada 22 iş günü geçmiş (ramazan bayramını ve 30 ağustos zafer bayramını aradan çıkarttıktan sonra + cumartesileri sayarak)

    ve bugün hala KVK nın sayfasında : ''Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemleri devam etmekte olup, işlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.''

    Diğe yazıyor ve ben para iadesinde bulunmak istiyorum fakat nereye başvuracağımı tam anlamadım fiyata bağlı olarak başvuracağım yer değişiyor galiba.Telefonumun faturası '' 1.968.00 TL'' fakat faturada benim adıma değil.Ve ben para iadesinde bulunmak istiyorum.

    Şimdi size sorum nereye başvurmam gerekiyor?
    Elimde de fatuta,kvk teknik servis e verdiğim tarihli makbuz var.




  • ++++ yorum ??? ;))
  • 3 kere servise verdim fakat sorun devam ediyor para iadesi isteyeceğim fakat ilk 2 servis kağıdını kaybettim. heyete giderken bu kağıtlar da isteniyormuş. nereden temin edebilirim ya da bir sorun olur mu acaba? bilen biri cevaplarsa sevinirim
  • Heyetin müracatını kabul etmesi için yeter sayıda servis fişini görmesi lazım. Servise gidip istersen sana birer nüsha verebilecklerini düşünüyorum...

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperqaan

    3 kere servise verdim fakat sorun devam ediyor para iadesi isteyeceğim fakat ilk 2 servis kağıdını kaybettim. heyete giderken bu kağıtlar da isteniyormuş. nereden temin edebilirim ya da bir sorun olur mu acaba? bilen biri cevaplarsa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Heyetin müracatını kabul etmesi için yeter sayıda servis fişini görmesi lazım. Servise gidip istersen sana birer nüsha verebilecklerini düşünüyorum...

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperqaan

    3 kere servise verdim fakat sorun devam ediyor para iadesi isteyeceğim fakat ilk 2 servis kağıdını kaybettim. heyete giderken bu kağıtlar da isteniyormuş. nereden temin edebilirim ya da bir sorun olur mu acaba? bilen biri cevaplarsa sevinirim



    teleservice'e vermiştim media markt aracılığıyla. teleservice'e sorayım o vakit teşekkür ederim ilginiz için




  • Rica ederim, geçmiş olsun. Müracatını yaparken mutlaka bedel iadesi olarak yap, sakın değişim olarak talepte bulunma...
  • slm arkadaşlar ben bişey danışmak istiyorum benim nokıa c6 telefonum var alalı 1 yıl bile olmadı 9.ayda usb kablosunu takın diye sinir bozucu bir sinyal vermeye basladı aldığım yere götürdüm onlar servise gönderdiler daha sonra benı arayıp telefonda sıvı teması var garanti dışı deyip 100 tl talep ettıler ve eminim sıvı teması falan yoktu neyse yetrkı olsun vaktimde yok uğrasacak ödedim kuzu kuzu.Sonra telefonumu teslim ettiler bi baktım daha yoldayım aynı sinyal usb kablosunu takın yoldan geri döndüm. tekrar servise gitti tekrar geldi bu sefer sinyal yok donma var bidaha götürdüm bi daha geldi bu sefer donma yok sesim karsıya gitmiyor artık bıktım attım teli bir köşeye öyle uyuyor .tesadüf kvkda çalışan biriyle tanıstım bana servis belgelerini cıkarttı hiç öyle 100 tl ücret gözkmüyor sadece bi tane 60tl var sizce ne yapmalıyım tüketici haklarına gıtsemmı:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leo leo -- 5 Aralık 2012; 16:07:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Rica ederim, geçmiş olsun. Müracatını yaparken mutlaka bedel iadesi olarak yap, sakın değişim olarak talepte bulunma...

    21 Kasım 2012 tarihinde servise giren telefonum için hala herhangi bir işlem gerçekleştirilmedi. Bu akşam 20. günü dolacak ve bende yarın kaymakamlığa bedel iadesi talebiyle baş vuracağım. Ama kafama takılan bi şey var. Geçmişe dönük yazıları okudum ve sizde böyle bir işlemde bulunduğunuzdan deneyimleriniz doğrultusunda hareket edeceğim.

    Para iadesi talebiyle kaymakamlığa baş vuracağım, direk nokia ya haber vermeden mi gidip işlem yapayım yoksa nokia ya ben bedel iadesi talep ediyorum deyip ret cevabını aldıktan sonra mı gideyim? Nokia bedel iadesini kabul etmeyecektir bunu biliyorum. Nokia ya haber vermeyip baş vuruda bulunsam nokia kendi kafasına göre telefonu değiştirip, ben zaten cihazı değiştirdim deyip işin içinden sıyrılabilir düşüncesindeyim. Kaymakamlığı aradım bilgi almak amaçlı ama kaymakamlığım bilgisi yetersiz durmadan bişeyler geveliyor, bende yetinmeyip başka bir ilçenin kaymakamlığını aradım orada görevli nokia ya haber verme seni zorla değişime sürüklerler sen yarın direk bağlı bulunduğun kaymakamlığa git işlemleri başlat dedi. Benimde kafam karıştı, değişimi kesinlikle istemiyorum bedel iadesi almak istiyorum ve işlemlerin bu doğrultuda devam etmesini istiyorum. Sizce ne yapmalıyım, nokia yı arayıp bedel iadesi istediğimi söyleyip mi işlemleri başlat malıyım yoksa haber vermeden direk mi işlemleri mi başlat malıyım?




  • Lütfen yardım edin arkadaşlar psikolojim bozuldu

    Benim durumum aşağıdaki 2 konuda da mevcut ama kısaca özetlemek istiyorum ...

    http://forum.donanimhaber.com/getQuotes_ajax.asp?rd=yes&t=68757514
    http://forum.donanimhaber.com/getQuotes_ajax.asp?rd=yes&t=68096681

    Ben 15.11.2012 tarihinde ereyon sitesinden beyaz sony telefon aldım ve işlemler şu şekilde ilerledi :

    + Telefonu teslim aldım
    + Telefona hat takmadım ve telefonu açtım ve kontrol ettim ve kamerasında problem olduğunu gördüm .
    + Ereyon sitesine durumu bildirdim geri gönderin dediler bende ertesi günü geri gönderdim .
    + Ürünün beyazının yenisiyle sıfırıyla kutusunun açılmamış olanıyla değişimini istedim (Çünkü 7 gün içinde para iade hakkım bile vardı)
    + Ereyon telefonun değişim/iade talebi için teleservice 1 hafta sonra göndermiş telefonu .
    + Ve teleserviceden değişim talebi 10küsür günde onaylandı .
    + Teleservice ürünün sıfır jelatinli kutusu açılmamış şeklinde ama siyah renkte değiştirdiklerini bildirdiler, ben telefonla arayınca onları, ve ben siyah istemediğimi söylemiştim, onlarda bana : beyaz tedarikçi firmalarda bulunmuyor dediler . Bende eğer jelatinli açılmamış ise ereyona gönderin onlar siyahını alır bana beyazını kendi stoklarından gönderirler madem dedim ve ereyonlada görüştüm tamam dediler stoklarımızda kalırsa olur dediler, olmazsa ücret iadesi yaparız dediler . Tamam dedim ...
    + Ve değişim ürünü teleservice tarafından ereyona kargolanmıştı . Ama ereyonla geçen çarşamba görüştüğümde teleserviceden gelen ürünün kutusu deforme olmuş ve kutusunun açılmış olduğunu söylediler ve bu şekilde bu ürünü başkasına satamayacaklarından dolayı ürün ücretini geri ödeyemeyiz bu durumda dediler . Ama bu durumu çözmeye çalışacaklarını söylediler 2 gün içinde haber vereceklerdi ama ne haber var nede başka birşey . Biri diyor jelatinli açılmamış kutu gönderdik, diğeri diyor kutusu açılmış deforme olmuş diyor ... Benim suçum nedir anlayamadım !... Birde ereyon siz müdahale etmeyin dedi : bende ben müdahale etmedim sadece bilgi istedim dedim ...
    + Ben şimdi ne yapmalıyım, tüketici hakem heyetine gitmeli miyim ve gidince orda ne gibi işlemler yapmalıyım hiçbir bilgim yok ? Konuyu aydınlatacak arkadaşa şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum ...

    (Bu anlattıklarımın hepsi süre olarak : önümüzdeki hafta içi tam 30 gün olacak) ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ystipi -- 14 Aralık 2012; 20:58:36 >




  • Arkadaşlar selam,

    Bende telefonumu teleservice verdim 3 aydır bekliyorum değişim cihazı , fakat gelmedi. Ücretiadesi için nasıl bir prosedür var , yardımcı olabilir misiniz. Sizce mantıklı olan nedir? Deneyimi olan biririnden yardım bekliyorum.
  • merhabalar arkadaşlar

    Herkes garanti kapsamındaki telefonlardan bahsediyor ama bir ürünün faturası yoksa ve bu yuzden uretım tarıhınden ıtıbaren mantıgı ıle garantısı gecmıs gorunuyorsa servise verdim telefondan ses seda yok kı ugradıgımda henuz yapılmadıgını ıfade ettıler ve 20 gun olmak uzere.benım hak talep edebılecegım bırsey oluyor mu?
  • Arkadaşlar ben yaklaşık bir senedir bu işle uğraşıyorum gecen sene eylul ayında samsungun wonder model cihazını almıştım ve cihazda 2. ayda parazit sorunu çıktı ve servıse her goturmemde sadece yazılım atıldı sonrakı goturmelerımde ellenmedı bıle telefona ve soruna rastlanmadı dendı bende tuketıcı hakları heyetıne gıttım onlarda cıhazı bılır kısıye sundular ve benım sorunları onlarda gordu ve mahkeme kararı lehime çıktı buraya kadar bir problem yok o belgeyi aldım ve servıse gıttım ve servıs bana kararı merkeze yollıcaklarını ordan onay gelırse parayı hesabıma aktarcaklarını soyledıler tabıkı bu sadece oyalamaymıs benı tam bır bucuk ay beklettıler ve sonunda canıma tak ettı tekrardan tüketici hakem heyetine gittim karara karşın paramı alamadığımı bildirdim onlarda beni icra memurlarına yönlendirdiler ve icraya verdim firmayı onlarda bı hafta içinde paramı alacaklarını söylediler. Bunları yazmamın sebebı benım bu konuda bir bilgim yoktu ve benm gıbı bılgısı olmayan arkadaslaarda olabılır bu yuzden sız benm yaptıgmı yapmayın beklemeyın karar cıktıgındn sonra 15 gunluk surede paranızı alamazsanız direk icra memurlarının yanına gidin 24.30 tl bi masraafı oluyo okadar benim durumumda parasını hala bekleyen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir inşallah bide merak ettiğim şimdi icra memurları parayı hesabıma yatırcaklarmıs ben hiçkimseyle muhattap olmicam anladığım kadarıyla fakat telefon bende hala acaba telefonu almadan mı vercekler parayı icralık olduğu için.




  • MERHABA

    Konuyu özetlemeye çalışacağım yardımcı olursanız sevinirim.09/2012 tarihinde N9 telefon aldım 10 gün içinde ekran arızası verdi ve ürün yenisiyle değiştirildi.Daha sonra ağustos ayında ölü piksel oluştu telefonu servise yolladım 1 ölü piksel normal diye geri yolladılar sağlam bir yazı yazıp tekrar yolladım bu sefer ekranı değiştirdiler ama servisdeyken telefonu düşürmüşler kasasında ezikler vardı.Servisi aradım üst serviste oldu kargo da olmuştur biz yapmadık diye sıyrıldılar işin içinden.Yollayın tekrar dendi servise gitti servis formuna müşteri kaynaklı ezilmeler mevcut ücretiyle değişim yapılır demişler.Ekranın üstünde karartılar fark ettim değiştirdiğiniz ekran hatalı diye yolladım format atıp geri yolladılar.Anlayacağınız toplamda 6 kere servise gitti farklı şeylerden dolayı bu telefonu istemiyorum artık ücret iadesi için ne yapmam gerekiyor
  • arkadaşlar merhaba 2 ay önce galaksi s4 aldım bataryası şişti garantiye gönderdim 12 gün içinde telefonun anakartıyla bataryayı değiştirmişler gittim aldım eve geldim neyse akşam yatmadan şarja taktım sabah bir baktımki telefonun şarj yuvası arka kapak kasa ve şarj aletimin ucu komple yanmış tabi gene götürdüm mecbur ve değişim istedim bu olay dünyanın bir çok yerinde olmuş ve çoğunu samsung karşılamış değişim yapmışlar sizce nasıl bi yol izlemeliyim telefonun değğiştirmek yada para iadesi için
  • arkadaşlar yardıma ihtiyacım var. s3 mini cep telefonumda ses yankısı ve parazit sorunu var. 1 kere parça değiştirildi sorun devam etti. 2. ye tekrar servise verdim sorun yok diyip yazılım atıldı ok dendi. şimdi 3 ye aynı arızadan dolayı teslim edeceğim ve servis yine arıza yok derse tüketici hakem heyetine gideceğim. Benim sormak istediğim soru şu: normalde 1 yıl içinde aynı arıza 4 kere tekrarlarsa deniliyor, değişim hakkı oluyormuş, ancak ben servise ne zaman götürsem telefonumu arıza yok diyip yazılım yapıp geri veriyorlar. Bu durumda arızadan muzdarip olduğum halde 2. 3. 4. defa tekrar ettiğini kanıtlama şansım kalmıyor. Acaba hiç uğraşmayıp arızamı tespit etmiyorlar diye tüketici hakem heyetine mi gideyim yoksa garanti olsun diye 4-5 kere telefonu servise göndereyim mi?
  • ARKADAŞLAR MERHABA SİZDEN ACİL ŞEKİLDE YARDIM İSTİYORUM..

    KLİKSA.COM DAN SAMSUNG S4 MARKA TELEFON ALDIM.ÜRÜN ALDIKTAN 1 2 HAFTA SONRA KENDİ KENDİNE GRÜŞME ESNASINDA KAPANMAYA BAŞLADI,1 AYLIK SÜRANİN DOLMASINA 2-3 GÜN KALA MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM YERİNDE HİZMET ADI ALTINDA BİR HİZMET TEKLİF ETTİLER.TELEFONU DÜN İNCELEDİLER VE BÜYÜK İHTİMALLE BATARYA PROBLEMİ OLDUĞU SÖYLENDİ..BURDAKİ BAKAN SERVİS TELEFONU GENEL MERKEZE YOLLAYACAKLARINI SÖYLEDİ..TABİ BENDE KLİKSADAN TELEFONUN DEĞİŞİMİNİ YADA PARA İDAESİNİ İSTEDİM..
    BİRAZ ÖNCE KLİKSADAN MSJ GELDİ..TALEBİNİZ RED EDİLMİŞTİR.ÜRÜNÜNÜZ 3 İŞ GÜN İÇERİSİNDE TARAFINIZA GÖNDERİLECEKTİR ŞEKLİNDE MSJ GELDİ.

    SANIRIM BATARYASI DEĞİŞİP BANA YOLLUYCAKLAR..BEN BU KAPANMALARIN TELEFONUN PARÇALARINA ZARAR VERMİŞ OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.
    ONUN İÇİN TELEFONU İSTEMİYORUM.DEĞİŞİM YADA İADE İÇİN NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM.
    BANA ACİL YOL GÖSTERİN..
    YOLLADIKLARI TELEFONU ALMAYIP TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE Mİ BAŞVURAYIM NASIL YAPAYIM?ACİL YARIM!!




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.