Şimdi Ara

Turbo ile Bi-Turbo ve TwinTurbo Arasındaki Fark Nedir ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
1
Favori
58.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.si aslında orjinali wolksvagen fakat sonradan volkswagen diye değiştirilmiş :)
    Tabi bu şaka w ile v nin yerini değiştirdim ama yinede anlaşılıyor ;)

    2. si ne tür komprassor kullanılıtyor?
    turboda zaten bir çeşit komprassor değilmi.

    3. sü başlıkta twin turbo diyordu sitenin adrsini almadım ama bulursam mutlaka forma yazacam

    4. sü .... 4. yü sonra söyliyecem ;)
  • kendi broşüründe de twincharger diye geçiyor ama chargerların biri super diğeri turbo ( :
    2. ye bi cevabım malesef yok
    1. ye diycek sözüm bile yok ( :
  • Eski kasa Vectra biturbo vardı, gümüş renkte. Deli makineydi. Galiba bu kadran da ona ait

     Turbo ile Bi-Turbo ve TwinTurbo Arasındaki Fark Nedir ?
  • benim bi sorum olacak
    what is the difference betwen super charger and turbo charger?
    yani süper şarjer la turbo şarjer arasında ne fark var?

    açıklarsan sevinirim

    ;)
  • birazdaha zorlasa kadranı kıracak beah;)

    bu arada doğuş otomotiv okadar kötümü gerçekten
  • turbo egzoz manifoldundan ters basınçla dolar ve belli bi devir aralığında faaldir..
    supercharger'ın nerden dolduğu meçhul =) ama daha az bi miktar olmakla birlikte sürekli güç verir..
    aşırı besleme araçlarda fabrika çıkışı genelde turbo olur.. genelde ( :
  • hangisinin performassa daha çok etki edeceğini araçtırsak sayfalar yetmez bu tartışmaya sonu yine ? olur

    Coupe FX 230 hp almış ölçülen dinanometreyi bilmediğim için hakkında pek fazla yorum(230 hp verirmi vermezmi)

     Turbo ile Bi-Turbo ve TwinTurbo Arasındaki Fark Nedir ?

     Turbo ile Bi-Turbo ve TwinTurbo Arasındaki Fark Nedir ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    turbo egzoz manifoldundan ters basınçla dolar ve belli bi devir aralığında faaldir..
    supercharger'ın nerden dolduğu meçhul =) ama daha az bi miktar olmakla birlikte sürekli güç verir..
    aşırı besleme araçlarda fabrika çıkışı genelde turbo olur.. genelde ( :





  • ozaman ben cevap vereyim
    turbo charger dediğin gibi gücünü eksoz manifoltundaki basınçtan alır
    süper charger ise gücünü krank milinden alır. bu sayede motor çalışıtğı sürece o da çalışır belli bir devir artışına(eksoz basıncına) ihityaç duymaz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    turbo egzoz manifoldundan ters basınçla dolar ve belli bi devir aralığında faaldir..
    supercharger'ın nerden dolduğu meçhul =) ama daha az bi miktar olmakla birlikte sürekli güç verir..
    aşırı besleme araçlarda fabrika çıkışı genelde turbo olur.. genelde ( :





  • http://www.banksblog.com/archives/2005/08/index.html

    işte twin turbo teknolojisini açıklayan bir site:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    turbo basıncı 1,2-1,5(rakamdan emin değilim) bar ın üzerine çıkınca 2,turbo üniteye yerleştiriliyor cayenne turbo s de 1,9 barlık basınclı iki adet turbo ünite görev yapıyor


    abi naaptın ya o kadar basınç fazla deil mi ya şaha kalkması lazm o basınçta bide çift turbo ise ...
    mazur görün bildiğimdem deil şaırdım biraz çünkü 0.2 bara yaklaşık 20hp düşüyor 1.9 olsa 180 hb x2 360 hp artı bide motor var yani o yüzden dedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lee-on! -- 25 Ocak 2007; 14:30:31 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nikherşeyime

    işte bu demek
    http://www.youtube.com/watch?v=ogxP8MdamEM


    arkadaşım senin gönderdiğin video hızlandırılmış yani üstünde oynama var ses de bana wrombox dan (herhalde böyle yazılıo) çıkıyormuş gibi geldi biraz fakelik var yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lee-on! -- 25 Ocak 2007; 14:33:31 >
  • bunu ben değil porsche söylüyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: ***blood***

    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    turbo basıncı 1,2-1,5(rakamdan emin değilim) bar ın üzerine çıkınca 2,turbo üniteye yerleştiriliyor cayenne turbo s de 1,9 barlık basınclı iki adet turbo ünite görev yapıyor


    abi naaptın ya o kadar basınç fazla deil mi ya şaha kalkması lazm o basınçta bide çift turbo ise ...
    mazur görün bildiğimdem deil şaırdım biraz çünkü 0.2 bara yaklaşık 20hp düşüyor 1.9 olsa 180 hb x2 360 hp artı bide motor var yani o yüzden dedim




  • 0.2 bara 20hp düşmek ne demek ya?
    örneğin leon cupra R 0.8 bar basıyor (225hp), aynı 1.8 20v makinanın turbosuzu 125hp.. 100hp/8 mi yapıcaz 0.1 barın kaç hp verdiğini bulmak için?
    veya dizel otomobillerdeki turboların benzinlilere göre çok daha fazla basınçla çalıştığını biliyor musunuz? aynı genellemeyle bi çok turbo dizelin 200+hp olması lazım..
    saçma saçma genellemeler veya kaynağının kesinliği olmayan bilgilerle burda konuşmayın..
    kaldı ki porsche cayenne turbo s zaten şaha kalkıyor.. 5.5 saniyede 100e çıkmak kolay değil sen merak etme ( :



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ukku -- 25 Ocak 2007; 15:51:28 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    0.2 bara 20hp düşmek ne demek ya?



    valla arkadaş ne demek istedi bende anlamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    0.2 bara 20hp düşmek ne demek ya?



    valla arkadaş ne demek istedi bende anlamadım

    hortt
  • quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    0.2 bara 20hp düşmek ne demek ya?



    valla arkadaş ne demek istedi bende anlamadım

    hortt

    Sakın CORTLAMASINLAR seni Ozzie dostum.




  • 3.35 le 3.30 un motorları aynı değildir ne hacimleri ne blokları atmosferik olan magnezyum alaşımla bilrlikte kullanılan bir bloga sahiptir ve hacmi az da olsa daha büyüktür bloğu turbo olandan 10 kg daha ağırdır turbo olan ise tamamen aliminyum alaşımdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fatihfy

    benim bi sorum olacak
    what is the difference betwen super charger and turbo charger?
    yani süper şarjer la turbo şarjer arasında ne fark var?

    açıklarsan sevinirim

    ;)


    This is a supercharger from Hampton Blowers. Don Hampton produces since 1957 - the best blowers of the world - gattcha?
    Bazılarınız belki hatırlar MAD MAXin ElCamino sunda vardı hani...


     Turbo ile Bi-Turbo ve TwinTurbo Arasındaki Fark Nedir ?


     Turbo ile Bi-Turbo ve TwinTurbo Arasındaki Fark Nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guru68 -- 15 Temmuz 2008; 5:29:53 >




  • biturbo araçlarda kompressor (supercharge / 2. turbo ) 3000 d/dk dan sonra by pass vanasını kapatıyor
    motordan hareket almıyor ve çalışmıyor diye hatırlıyorum
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.