< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Turbo Manuel vs Atmosferik Otomatik? (2. sayfa)
-
-
Hyundai ye kıyasla daha kaliteli. Ben mesajımda kaliteli araç demedim, daha kaliteli dedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu segmentte her turlu satilir ya. D segment bir sedan filan olsa sikinti olabilir de bunda olmaz. İllaki bir alicisi cikar.
6. Viteste bir otobus sükunetinde sessiz sedasiz rampa cikmanin tadi yeter bence.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
5 ileri olması da ayrı bir sıkıntı
Şu an 2011 6 ileri manuel Yaris'im var. Gayet memnunum ancak hem km si iyice yükseldi hem bagajına artık zor sığıyor eşyalarımız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Otomatik iyidir. benzin olmuş 20 lira yemişim performansı, çak lpg yi devam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aman aman Lpg bence pişmanlıktır, varsın çok yaksın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem hanede herkesin kullanabilmesi, hem de ikinci elde otomatik avantajı sebebi ile i20 öne çıkar.
Performans kıyaslaması yaparken 1.0 atmosferik ile 1.0 turbo karşılaştırılsa turbo öne çıkar fakat 1.0 turbo ile 1.4 atmosferik arasında pek fark olmaz. Eski i20 lerde 4 ileri sanziman biraz bağırıyordu fakat yeni kasada 6 ileri ile bu sorun çözüldü.
i20 nin dezavantajı daha yüksek tüketim ve daha yüksek mtv olur, yoğun kullanım halinde lpg uyumu iyidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önceliğe göre karar verilir. Ben otomatik olsun derdim. Eğer çok km yapmıyorsanız aman aman farkedeceğini düşünmüyorum, yok yapıyorsanız da iyi bir usta ile LPG takılır, sorun çözülür
-
Bu performans verilerine göre 1.0 turbo, 1.4 atmosferik otomatiğin içinden geçmiş. Rollig yapsan turbo olan etrafında daire çizer i20 nin.
günlük kullanımda 2 bin devirde turbo olan, atmosferik olandan %70 daha güçlüdür. 3 bin devirde ise %30-%40.
bu iki motor anca 5-6 bin devirde eşit güç üretir.
(motor devri*tork) / 5252= HP. Buradan hesaplayabilirsiniz. Turbo olan 2 bin devirde 175nm tork üretiyor. Atmosferik olan anca 80-90 üretir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Evet dediklerin çok doğru ancak şöyle bir durum da var. Bugün 3-4 bayiyi aradım. İki araç da piyasada yok. Ne zaman geleceğini bilen yok. Bu arabaların sıfırını bulanlar nasıl buluyor çok merak ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben olsam manuel b segmentine bulaşmam. Manuel turbo C segment sahibi olarak söylüyorum. B segmenti araçlar daha çok kadınlar tarafından tercih ediliyor. Onlarda otomatik istiyor. Aslında herkes otomatik istiyor.
hyundai cephesinde ağırlığı bayana vermişler. İ20 den daha avantajlı. İlla atmosferik olacaksa bu olmalı bence.
ikinci el yada galeriden sıfır kabul ederim diyorsanızda araç alımını hızlıca yapın. 400 e sıfır turbolu ve otomatik araç her türlü bulursunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ortalama 3 bin km 1.2 110 HP DSG Fabia ve 1000 km civarı i20 mpi otomatik tecrübem var.. İ20'den sonra Fabia'ya binince gaza basmaya korkuyordum altımdan kaçacak diye. i20 ile otobanda sabit 80le gitmek bile ölüm.
-
Fiyat uygunluğu bakımından Kia Rio 1.0T manuel de bakabilirsiniz, tabi ellerinde kaldıysa.
-
Senelerdir Hyundai kullanıcısyım hem motor hem donanım olarak hem yeni kasa olarak net Skoda Fabia. 1.0tsı çok verimli bir motor. 1.4 direk lpg lik bayondada kullanılma sebebi bu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Manuel golf yerine otomatik Auris tercih ettim. Pişman değilim yine olsun yine yaparım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
uzun yıllardır atmosferik otomatik kullanıcısıyım, performans olarak ölü ama sonuçta hiçbirimiz yollara yarışmak için düşmüyoruz. Bu iki araç arasında otomatiği alır geçer, sağ şerit aboneliğime devam ederdim.
-
Usta soforler ve arac mekaniginden anlama seviyesi yuksek olanlar icin, turbo manuel tercih edilecektir
Manuel kullanamayan da, buhar kazanli bile olsa mecburen otomatigi alir
Bu nedenle, aslinda tartismaya pek acik bir konu degil
Sahsen tercihim her zaman manuel arac yonunde
(Not aracim otomatik)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 6 Nisan 2022; 10:32:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam eski Skoda kullanıcısıyım şimdi de şirkette 3 Clio, 3 i20 var. Hangisi denk gelirse onunla çıkıyorum. İ20'ler eski kasa ( bir önceki ) dolu paket. Performans ve multimedya ekranı dışında Hyundai, Skoda'dan kötü araç değil. Totalde 3 aşağı 5 yukarı benzerler. Burdan Hyundai alın demiyorum ama sadece bu kriter ile değerlendirmeyin diyorum. VW grubunu konumlandırmayı daha çok model üzerinden yapıyor ve B sınıfı Skoda çok yavan kalıyor ve grubun en altında konumlanıyor sanki. Yani Polo ayarında bekleyip üzülmeyin diye söylüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Skoda ve Hyundai bayileri burunlarından kıl aldırmıyor. Bu araçlar yok Allah yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.4mpi 6 ileri tam otomatik o kadar da kotu bir kombinasyon degil, b sinifi icin beklentileri karsilar. Fabianin i20 den kaliteli oldugu gorusune katiliyorum ama en nihayetinde iki arac da b sinifi. Tercihim otomatik olan olurdu. Bu arada yakit ve mtv olarak i20 nin dezavantaji olsa da yetkili servis bakiminda daha az uzecektir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X