Şimdi Ara

TURBO MOTORA LPG YAPTIRANLAR.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
11.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • gili trawangan kullanıcısına yanıt
    Bilgi icin teşekkür ederim, Opel1.4 A14NET - Suzuki 1.4 K14C DITC motorlarinin aynı olduğunu (suzuki GM ile yaptığı iş birliği nedeniyle) düşünmüştüm ki yanılmışım.

    O zaman o iş zor, bilinmeyen bir motora lpg takmak daha riskli bir iş aldığı risk urukuttugune değmeyebilir.

    1.6DDis dizel motorlu otomatik kombinasyonu olan vitara çok ideal bir araca benziyor belki eldekini cikarip onu almak temizini daha avantajli bir çözüm olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 13 Kasım 2018; 8:35:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uğur Toprak Bozzoyoutube
    SUZUKİ BOOSTERJET ÇALIŞMA SİSTEMİ ANLATIMI.(TÜRKÇE ALTYAZI)
    https://www.youtube.com/watch?v=JlOWFiqMOHA



    http://www.jdmspiritturkey.com/index.php/2016/10/10/suzukiden-sessiz-devrim-booster-jet/




  • KIŞ LASTİĞİ LAZIMSA ,
    1160 Kg olan araca 215/55R17 yerine 205/55R17 kışlık lastik takılırsa biraz daha yakıt tasarruflu olur.
    kışlıkta bir ebat küçük takılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Arkadaşımda çok araştırdı,

    900-1000 EURO civarına pirins gibi kaliteli Karma LPG sistemi taktırmak yerine ,

    Aracın kendi enjektörlerini kullanan

    2250 euro'ya, eski fiyatla, indirimle 9000 lira civarına BRC Sıvı sistem taktırdı.

    Net %50 yakıt tasarrufu sağladı.

    5500 LİRA CİVARINA da marjet marka varmış .
    6 ay önceki fiyat bunlar.

    .

    Karma sistem taktırsaydı %25-30 ancak tasarruflu olurdu. Subab arızaları da cabası.
    .
    "otomatik tork konvertörlü şanzımanla beraber Allgrip 4 çeker sistemine rağmen
    0-100 km/h hızlanması; 10,2 sn ve
    İngiliz otomobil magazini testlerine göre uzun dönem ortalamasının 6.5 L/100 km yakıt verimliliği
    FEVKALADENİNDE FEVKİNDE HARİKA."
    Hocam selam, hem brc hem de prinsin yetkili servisleriyle görüştüm, ikisi de sıvı sistem önermedi, uyumsuz dediler ve karma sistem önerdiler.. Acaba sıvı sistemden verim alamadılar mı yoksa suzuki motoru mu uyumsuz, emin olamadım.. Arkadaşınızda hangi araç vardı?




  • freemangroovy kullanıcısına yanıt
    suzuki 1.4 boosterjet motor için Kanıtlanmış lpg sistemi olduğunu sanmıyorum.
    daha önce uygulanmış karma sistemi var mıymış ?
    biz taktık oldu mu diyecekler.
    bence ilk denenen siz olmayın.
    6.5 - 7 litre çok iyi değerler.
    takipte kalın bence.
    .
    hyundai 2017 tucson 1.6 turbo otomatik vites. brc sıvı lpg.
    normalde 10 litre benzin tüketiyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    suzuki 1.4 boosterjet motor için Kanıtlanmış lpg sistemi olduğunu sanmıyorum.
    daha önce uygulanmış karma sistemi var mıymış ?
    biz taktık oldu mu diyecekler.
    bence ilk denenen siz olmayın.
    6.5 - 7 litre çok iyi değerler.
    takipte kalın bence.
    .
    hyundai 2017 tucson 1.6 turbo otomatik vites. brc sıvı lpg.
    normalde 10 litre benzin tüketiyordu.
    Brc servisi daha önce suzuki ile anlaşmaları olduğunu, şu an anlaşma olmasa da, pekçok yeni turbo vitaraya karma sistem taktıklarını ve sorun olmadığını söyledi.. Prins ise vsi-2di modelini önerdi ve fiyat verdi ve servise görüşmeye çağırdı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freemangroovy -- 13 Kasım 2018; 15:26:31 >
  • youtube veya google aratın candan mühendislik sizin aracın aynısına montaj yaptı videoları var
  • freemangroovy kullanıcısına yanıt
    Direkt enjeksiyonlu karma lpg kitleri %75 LPG %25 benzin (bu oranlar yazılım ile değiştirilebilir) mantığı ile çalışır.
    Sebebi, supapları yüksek ısıdan korumak için benzinle soğutmak ve yağlamaktır.
    Haftada 400 kilometre yol yapan bir araç, yolun ortalama 300 km'sinde LPG, 100 km'sinde ise benzin kullanır denebilir.
    Kışın soğuk havalarda araç LPG'ye geç geçeceği için benzin tüketimi biraz daha artabilir.
    Ayrıca sistem, supapları koruma amaçlı yüksek devirlerde benzine atabilir.
    karma sistemin kullanıcı yorumlarında üçte bir / dörtte bir benzin tükettiği çokça rastlanmaktadır.
    en iyi ihtimalle beşte bir.

    Direkt enjeksiyon bir kit en fazla %25-35 arası tasarruf yapabilir.
    Yani aylık 500 TL benzinde yakıt gideri olan bir sürücü,
    direkt enjeksiyon karma kit taktırdıktan sonrası yakıt giderini 350-400 TL'ye kadar ancak düşürebilir.
    100 lira için değmez bence.
    .
    benzin tüketimi sıfıra yakın olan SIVI likit sistem oluyorsa taktırın, yoksa benzinde binin derim.
    tork konvertörlü bir araç için şehir içi 6.5 - 7 litre fevkalade iyi değerler.
    ama takibi de elden bırakmayın. illaki bu motora da sıvı sistemli kitler gelecektir.
    .
    15 yıldır, yaklaşık 200.000 km,
    çok nokta enjeksiyonlu normal tip atmosferik motorlu
    araçlarda normal sıralı sistem lpg kullandım.
    tecrübe ettiğim uzun yıllar kullanım değerlerim;
    araç normalde 8 litre benzin tüketiyorsa, (bir yıl benzinde kullandım)
    normal sıralı sistem lpg ile,
    %20 si kadar fazla yani %120 litre LPG ve
    ARTI olarak %10 litre benzin tüketimi olmaktadır.
    yani yaklaşık 9.5 litre lpg ve 0.8 litre benzin tüketimi olmaktadır.
    eğer bu araç direk enjeksiyonlu ve karma sistem kullansaydı,
    100 km de 2 litre den az benzin tüketmesine imkan yoktu.
    yukarıda anlattığım şartlarda benzin tüketimi 3 litrelere kadar da çıkabilir.
    .
    10-12 litre tüketimi olan ix35 - sportage - tucson gibi araçlarda karma lpg mantıklı ama
    6.5 - 7 litre tüketimi olan aracınız için riske ve masrafa değmez bence.
    dizel araçlar bile 6 litreden az yakmıyor.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.