Şimdi Ara

Turbobit üyelik iptali?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
12.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 aylık turbobit premium üyeliği aldım kredi kartı ile, ancak bu meret her ay yeniliyor kendini otomatik olarak, banka yardımcı olmuyor, site ile çözeceksiniz diyor.
    Sitelerinde şöyle bir yazı buldum;
    --How do I cancel my turbobit.net subscription?
    ----You can easily cancel your Turbobit subscription at any time. To cancel your subscription use the instructions in emails from Plimus.com. When you cancel, your account will continue to be Turbo access until the end of the term that you have already paid for.

    Bu ödemenin her ay yenilenmesini nasıl sağlayabilirim?



  • Kardeş banada oldu gitti 10 tl bir şeyler yaptım inşallah iptal olmuştur.Yaptıklarımı gösteriyim inşallah yardımcı olur.

    http://bestpaytime.com/support/login önce bu adrese gir

    sonra karşına böyle bir ekran gelecek

     Turbobit üyelik iptali?


    BİLGİLERİ GİR

    Sonra şöyle bir ekran çıkacak.

     Turbobit üyelik iptali?


     Turbobit üyelik iptali?


    BEN BUNLARI YAPTIM OLMUŞTUR İNŞALLAH
     Turbobit üyelik iptali? Turbobit üyelik iptali?




  • Dediğini yaptım, umarım başarmışsızdır
  • dediklerinizi bende yaptım şöyle bi cevap geldi maile ne dedmişler anlayamadım vereceklermi geri vermeyeceklermi paramı

    Dear Erkan ,
    Thank you for contacting Customer Support Center

    Based on the information you have provided in your mail, it appears that you are not satisfied with the service and would like to cancel the order.

    Please note that under Refund Policy and the terms and conditions you accepted during purchase of service we are supposed to refund any customer only if he/she do not authorize the charge or has duplicate charge or if the service was not provided.

    You can read Refund policy and the terms and conditions once again by a link below:
    http://turbobit.net/rules/terms
    http://turbobit.net/rules/payment#bestpaytime

    So we request you to provide us the details of the problems you experience with the service.

    Please note, if you have any technical issues you can contact technical support:
    http://support.turbobit.net/

    Once they find the issue to be a non-resolvable one, they will refund you immediately. If the solution of the problem exists they will provide you the details on how to get it fixed and you can go ahead using the service.

    Thank you for cooperation,
    Alex,
    Customer Support Center




  • çıkmasında ne var allah aşkına yaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugimama

    çıkmasında ne var allah aşkına yaa

    biliyorsan yardımcı ol birader burda yazana kadar durum değiştirilemez diye cevap geliyor
  • Gelen mailde kısaca para iadesini sadece belirli durumlarda yaparız demiş. Onlar da şunlarmış : Eğer kredi kartı ile ödeme yapan kişi kartın sahibi değilse (yetkili değilse demiş kısaca bu anlama gelir) , aynı abonelik için hatalı olarak birden fazla ödeme alınmışsa fazla alınan tutar iade edilirmiş son olarak servis verilememişse iade olurmuş.

    Bu nedenle yaşadığın sorunun ne olduğunu kendilerine iletmen gerekiyormuş, şu anda bir iade yapmıyorlar kısacası..
  • Olmuyor sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende bir haftalık aldım telefon yoluyla. iptal etmem gerekirmi. yenilermi kendini
  • metciii M kullanıcısına yanıt
    Kardeşim Allah razı Olsun Dediğini Yaptım İnşallah olmustur
  • Aynı dert benimde başıma geldi. Bu işlem oluyormu? yapan arkadaşlardan biri cevap verebilirse memnun olurum.
  • arkadaşlar kimse oluyormu diye cevap vermedi bari ben söylim =)

    http://support.turbobit.net e attığım bu konudaki soruya cevap olarak


    Hello.
    If You wish to cancel recurrent charges please follow step-by-step instructions listed below.

    1. Please click here or insert the following link into the address bar of your browser: http://bestpaytime.com/support/login/
    2. Once the page is open, fill in at least two blank fields with the following information to locate your transaction:
    - Last 4 digits of Your Credit Card number used while purchasing the product
    - Your order number
    - E-mail used while purchasing the product
    3. Choose "Login" to enter
    4. Once your order information page appears, press "Cancel subscription" in "Order Status" area.
    5. View drop-down menu on next page to select the reason of your subscription termination.
    6. Click "Cancel subscription" to confirm cancellation for next charge.


    Yani arkadaşımızın bahsettiği çözüm yolunu sundu kısaca... bende yaptım inş. olmuştur demek gelmiyor içimden turbobit destek söylediyse %99 olmuştur =)




  • CEPTEN MESAJLA IPTAL YAZ 7979 A GÖNDER. ÜYELİKLERİN BELLİ OLUR. TEKRAR IPTAL YAZ BOŞLUK BIRAK KODUNU YAZ . GENELLİKLE 372 OLUR BU KOD. 7979 A GÖNDER VE BU SOYGUNDAN KURTUL.
  • arkadaşlar turbobit e üyeliğim aktif ve bestpaytime.com dan üyelik iptalimi için bilgileri yazıyorum login e tıklıyorum üyelik bulunamadı diyor ne yapmam lazım
  • "order number" size gelen mailde "order #" dan sonra yazan numaradır. "premium code" karşısında yazan rakam ve harflerle karıştırmayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yukarıda arkadaşın bahsettiği işlemi aynen yaptım üyeliğim iptal edildi. ve bi kaç ingilizce mail sonrasındada otomatik olarak yapılan üyeliğimin bedelini tekrar kartıma iade olarak aldım.
  • Telefonla haftalık aldığım hizmeti şu şekilde iptal ettim: IPTAL yaz 7979'a gönder. Gelen mesajda aynen şu yazıyor: "Mevcut abonelikleriniz şu şekildedir (Turbobit, kod: 749) İptal etmek istediğiniz aboneliğin kodunu IPTAL KOD şeklinde yazıp 7979'a yollayarak iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz." Yani IPTAL 749 yazıp gönderdim ve halloldu.
  • Verilen bilgileri uyguladım. Sonra ilk sekmede uyeliğimin(Subscription) yanında iptal(canceled) yazısı vardı. Bu şekilde sizinde varsa: Üyelik durumunun iptal olduğunu gösteriyor ama hala devam ediyorsa sıkıntı var demektir.

    Items Ordered:
    7 days TURBO access with rebill
    12.94/TRY
    "Subscription: cancelled"

    Eğer Sayfanın basında arkadasın paylaştığı ikinci foto da
    Status: Shipped yazıyorsa devam ediyor demekttir.

    İlk sayfada benim yaptığım alışverişi gösteren ve kredi kartı bilgilerini gösteren bir bilgi var altında da burada paylaştığım yazı vardı. Bu şekilde ise sıkıntı olacağını zannetmiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devrekaybi -- 24 Şubat 2014; 18:36:59 >
  • Arkadaşlar benim paylaştığım sistem işe yarıyor ama parayı o firma aracılığı ile ödediyseniz.
  • Aynı olayı bende yaşadım ama ok basit bir çözümü varmış şimdi yaptım..
    Durum şu dostlar ;

    Telefonunuzdan mesajla ''IPTAL 914 '' yazıp 7979 'a yollayın olayınız son bulsun!:d
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.