Arkadaşlar öncelikle size türk.net e geçmenizi önermiyorum. Arkadaşlar temmuzun 2'sinde Türk Telekom toplam da 256 kişilik 4 apartmana fiber çalışmalarını başlattı.( Türk.net o kadar bilgisiz ki 2022 yılında fiberin gelmeyeceğini iletmişti.😂😂) Temmuzun 10 gibi de fiber çalışmaları bitti ve tüm dairelere fiber döşendi. Bende fiber bittikten sonra Türk Telekom yetkilisine ne zaman fiber sinyali gelir dedim o da bana 1 haftaya gelir dedi. Tabi ki 1 hafta sürmedi 2 hafta da anca geldi. Ayın 25'nde sinyalimin geldiğini gördüm ve hemen türk.net te konu açtım ve fiber için geçişimin yapılmasını istedim onlarda fiber için arayacaklarını söylediler. Temmuzun 25'nden ağustos 5 ine kadar bekliyorum ama ne arayan var ne soran. Ayrıca kaç kere ticket açtığımı bilmiyorum. Bu süreçte Türk. Net'in Baykal adındaki bir net uzmanı da sorun çözülmeden ticketlerimi kapatması sinir etti ayrıca yeni ticket açıp ''Neden kapatıyorsunuz cahil misiniz?'' demem sonrası dava edilmekle bile tehdit edildim. Hala fiber için ne arayan var ne soran. Zam yapıp kalitesini düşüren başka bir firma bulamazsınız onu söyleyeyim. Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EREN.SİMSEK -- 5 Ağustos 2022; 14:32:27 > |
Türk.net 2 haftadır fiber geçiş talebini iletmiyor
-
-
Merhaba, kontrol edebilmem için destek kayıt numaranızı iletir misiniz? -
Destek Numarası: 54686831
Bir şey olacağından değil öylesine atıyorum.
-
Merhaba, konu hakkında ilgili ekiplerimiz ile iletişime geçip şikayetinizi ilettim. En kısa sürede sözlü görüşme yapılması adına sizinle iletişime geçeceğiz. -
“Türk.net o kadar bilgisiz ki 2022 yılında fiberin gelmeyeceğini iletmişti.”
Türk Telekom un fiber getireceğini Turknet nerden bilsin anlamadım?
yüksek ihtimal Turknet in kendi fiber altyapısı icin sorguladınız ve size 2022 de gigafiber’in gelmeyeceğini iletti. Siz de onunla Türk Telekom un altyapısını aynı sanıyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendileri bana ilimdeki Türk telecom yetkilileriyle konuştuklarını ve 2022 yılı için fiber gelmeyeceğini ilettiler ayrıca turk.net kendi altyapısı hakkında bilgisi yok Türk telecom altyapısı hakkında bilgisi olması sasirtirdi acikcasi.
Bu da sözlü olarak destek kaydında yazdıkları.
Karşınızdaki kişide belki sizin kadar bilgilidir.
Turnet'i savunmayın lütfen hele ki bazen Turnet çalışanı çıkıyor cildiriyorum
ayrıca hala fiber bağlantım yapılmadı ama mt güzel laklak ediyor o kadar.
-
Turknetin , TT yetkilileri ile görüşüp fiber planlaması hakkında bilgi alması çok tuhaf geldi. İşten anlamayan destek ekibine denk gelmişsiniz.
gerçi işten anlayan ekine denk gelseniz de derdinizi anlatamıyorsunuz. Sürekli zaman geçirme derdindeler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, bu bilginin iletildiği destek kaydının numarasını paylaşır mısınız? -
Gerçekten yazıklar olsun. Hala gelip kurulumu yapan yok rezil herifler sizi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aboneye gram saygıları yok sadece yaptıkları şey bizden aldıkları faiş ücretleri alıp İstanbul'a fiber döşemek başka bir şey yaptıkları yok. O yüzden batacaksınız istediğiniz kadar sponsorlara para yağdırın BATACAKSİNİZ.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, dönüşüm süreciniz devam ediyor, ekiplerimiz kurulum için sizinle iletişime geçecekler. -
Dostum 6 ay once size başvurduğumda altyapımın olduğunu söylediğiniz ve o yüzden katildim fakat 6 aydır internet gelmedi.
Turk Telekom'a başvurdum fakat kablo parasini siz odersiniz dedi sonra kablo aldim yine ilgilenen olmadi ayrıca kablo aldım 5bin tiye fakat hala çekmiyorsunuz özelden telefon numaramı atabilirim neden hala internet çekilmedi?
-
Merhaba, PM üzerinden müşteri numaranızı iletmenizi rica ederim. -
Beş bin TL ye kablo mu aldınız? Ne kablosu hocam bu, faturası, görseli vs var mı? @Ö1f1
-
Sayın konu sahibi;
İnsanlar haklı iken nasıl haksız duruma düşer sözünün karşılığı olmuş sizin durum.
Öncelikle karşınızdaki insana "cahil misiniz" demişsiniz, onlar da sizi dava açabilecekleri konusunda bilgilendirmişler. "Belki karşınızdaki sizden daha bilgilidir" diye bir mesajınızı gördüm. İkisini yan yana koyduğumda görüntü az çok netleşiyor çok özürlerimi dileyerek iletiyorum bunu. Buna tehdit edilmek değil, uyarılmak denir.
Diyeceğim şu ki, isim vererek ve hedef göstererek şu şu kişi kayıtlarımı kapattı diyerek umuma açık bir platformda ilgili çalışanı rencide edici ve söz hakkı doğduğu halde söz hakkını kullanamayan (buraya üye mi bilmiyoruz kendisi) kişiyi düşürdüğünüz pozisyon çok rahatsız edici.
İlgili çalışanların yöneticilerinden habersiz bir vaziyette veya görev ve sorumlulukları dışında kendi istek ve şahsi düşünceleri ile işlem yapabileceklerini düşünmeniz ise "belki karşınızdaki sizden daha bilgilidir" diyen birisi için fazla yavan bir cümle olmuş. Zira yöneticileri ne söylerse onu yapan çalışanlar genelde hedef tahtasının en önünde oluyor maalesef. Oysa ki düşünmek lazım, görev yetki ve sorumluluk alanında yapılan işin (eylemin) karşılığı (sonucu) nedir örneğin. İlgili kişinin ismini vererek ve kendisini rencide ederek aslında iyi bir şey değil, kötü bir şey yapıyorsunuz. Zira ilgilinin, ilgili kanunlarca belirlenmiş "yüz kızartıcı suç" işlemediği ortada.
Velhasıl, bazen birden çok kayıt olduğunda kayıtları birleştiriyorlar ve bu yüzden hepsini kapatıp birini açık bırakıyorlar. Benzer sistem İbb çözüm masası uygulamasında da var. Bazen de bir başvuruyu birden fazla parçaya bölüyorlar. Bunlar zaten bu talep şikayet sistemlerinin doğal yansımaları.
Benim size tavsiyem haklı iken haksız duruma düşmeyin. Orada çalışanlar elbette işlerini iyi yapmalılar buna bir sözüm yok ancak karşınızdaki insana kurumsal dilden uzak bir şekilde "cahil misiniz" yazmak ne kadar doğru? Kurumsal bir firma ile irtibata geçerken "gelirken iki ekmek alsana kanka" tadında yazışmak ne kadar doğru? Resmi dilden ayrılmamayı bir kenara koyarak, önce insanız. Personel ile ilgili bir şikayetiniz varsa yeni bir kayıt açarsınız, şu şu personelizin hatalı davranışı olduğunu düşünüyorum lütfen inceler misiniz dersiniz ve hepsi bu. Baktınız firma çözüm bulmadı, bunun bir üst yetkilisi BTK var. Şahsınıza yönelik bir suç işlediğini düşünüyorsanız da MÜRACAAT SAVCILIĞI makamı var.
Her ne olursa olsun, çalışanların hatası varsa o kişiler rencide edilmeden (kanunlarla belirlenmiş yüz kızartıcı suçlar hariç) hatalarının farkına vardırılması mümkündür.
Bu arada yüz kızartıcı suçlar hariç dediğime bakmayın. Kişinin suçu ne olursa olsun ifşa edilemez, rencide edilemez. Yalnızca ilgilinin cezasını kanunlar verir. Kanunlardan daha üst bir yer de yoktur ama son yıllarda adalet biraz sosyal medyadan işlediği için bu durumu anlayışla karşılamak mümkün gözüküyor, en azından gidişat bunu gösteriyor şimdilik.
@Ö1f1
@TurkNetDestek Hocam sizler de ilgili görevlilerin ismini sistemde X***** tarzında yapsanız daha iyi olur diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Ağustos 2022; 15:51:39 >
-
İstanbul'da yeğenden aldığım için fatura yok fakat fotoğraflarla kanıtlayacağım off cildiriyorum super konu olacak.
Ayrica kablolunun bu kadar pahalı olmasının sebebi şehir içi kalın fiber kablo olmasından kaynaklı.
1 km internet çekmek turk telekom ve Turnet benden istenmişti.
Turk telekom çekmek istemiyormuş lan zaten senin görevin bu.
Turk Telekom ve Turnet beni top yapıp nasıl sektirdiklerini göstereceğim.
Gerçekten bilgisizler ve kurnazlar sözlerini tutmuyorlar ayrıca türknetin arkamda durmasını isterdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetsait.yagcı -- 10 Ağustos 2022; 15:54:31 > -
Bekleyelim konunuzu hocam ben anlamadım bir şey ama mutlaka konunuzda etiketleme yapın kaçırmayalım okuyalım.
-
Nasıl bir kablo aldırdılar hocam? Bina içi fiber mi yoksa şebekeden kullanılan fiber mi? Bina içi fiberin abone tarafından döşettirilmesi olağan bir durum ama şebekeye ait kablonun müşteri tarafından temin edilmesinin istenmesi garip ve mantıklı değil. Konunuzu merakla bekliyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam kelimesi kelimesine sana katılıyorum. Ben konu sahibi arkadaşa sormak istiyorum, konuyu açma amacınız acaba sorununuz ile ilgilenilmesi mi yoksa öfkenizi yatıştırmak mı?
Ben gerek kamu dairelerindeki resmi işlerde gerekse de özel şirketlerdeki işlerde üslup ve nezaketin çoğu zaman olumlu olarak karşılık bulduğuna, söz konusu meselenin daha hızlı ve iyi biçimde yapıldığına inanırım. Çünkü karşınızdaki de bir insan, ne ekerseniz onu biçersiniz. Elbetteki bu dediğimin az da olsa istisnaları olmuyor değil, ancak bu durumda da yapılması gereken bellidir. Bunu duyurmak gerekiyorsa orada kullanılacak üslup da bellidir.
Hülasa, söz konusu meseleyi daha nazik biçimde izah ederseniz yaşadığınız durumun o kadar kolay anlaşılabileceğine ve telafi edilebileceğine inanıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 11 Ağustos 2022; 20:50:19 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kac kere '' TURK TELEKOM ARIZAYI COZMUYOR'' dememe ragmen bir turlu beni takmadılar üstüne üstlük sürekli arıza bugün ertesi gun sonraki hafta çözülecek diye diye arıza var dediler sonrasında
fiber gelmeyecek dediler Türk Telekom şubesine gittim bizzat konuştum fiber apartmanıma 1 haftada döşendi sonrasında turknete mesaj attım fiber için dediler ki fiber sinyali gelirse siz yorulmayın biz sinyal günü sızı ararız, dediler sonrasında 1 hafta sonra sinyal geldi bekliyorum aramıyorlar dedim bunlar bir şey yapmayacak aradım turkneti sonrasında saha ekibi arayacak dediler hala arayan yoktu bugün geldi fiberciler modemi verdiler ama aynı gun bende internet kutusuna geçiş talebini verdim yeter artık bıktım su lanet firmadan.
Elli kere yazmışımdır kardeşim ariza var ama dinleyen yok ki resmen bot mesajlarla karşılaşıyoruz ayrıca bir şey yazmak isterim.
3 Ay once ayni turknet bana binamda ariza var deyip cat6 kablo aldırmıştı şimdi onlarda cope gitti fiber yüzünden.
Yani adam akili bilgi alamıyor musun kardeşim Türk Telekom'dan. Alamayacaksan ben
o zaman size neden para ödüyorum derler adama.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
“Türk.net o kadar bilgisiz ki 2022 yılında fiberin gelmeyeceğini iletmişti.”
Türk Telekom un fiber getireceğini Turknet nerden bilsin anlamadım? yüksek ihtimal Turknet in kendi fiber altyapısı icin sorguladınız ve size 2022 de gigafiber’in gelmeyeceğini iletti. Siz de onunla Türk Telekom un altyapısını aynı sanıyorsunuz |
Benzer içerikler
- modemden cızırtı gelmesi
- turknet altyapı haritası
- vae fiber modem
- turknet modem iade
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- turknete geçiş
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- turkcell abone sayısı
- zyxel modem kurulumu
- statik ip
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X