Bildirim
Turk.Net hakiki öz şeffaflık karnesi (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Evet dert aldın reis. Daha fazla dertlenmeden dön bırak. Adamlar daha başlangıçta böyle. Hasbelkader bağlasalar yarın bir gün arıza halinde neler olur düşün.
-
Türknet aradı bugün. Diyor ki netgalaksi sistemsel bir sorun nedeniyle başvuru evrakı kendilerine ulaşmadığı için başvuruyu onaylamıyormuş. Bugün üçüncü kez başvuru yapıldı netgalaksiye. Yani demem o ki " al birini vur ötekine"
Bunların hiçbirinin birbirinden farkı yok maalesef. Btk da anca uyarı yazısı göndersin. Çok ağır cezalar gelmedikçe, lisans iptalleri gerçekleşmedikçe birşeylerin değişeceğine, düzeleceğine inanmıyorum..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Merhaba. Gerekli kontrolleri sağlayabildiniz mi? Sorunun kaynağı nedir? Hala aktivasyon gerçekleşmedi..quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, PM üzerinden bilgilerinize ulaşamadım. Tekrar GSM numaranızı gönderebilir misiniz? -
Şaka galiba bu. Yada fake. Turknetin gerçekten böyle bir hesabı var mı? -
Var ve çok yardım ediyor bu arkadaş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Madem gerçek bende hemen yazayım.
6 yıldır TurkNet kullanıyorum. Şimdiye kadar ciddi bir arıza yaşamadım. Ama aşağıda yazacağım konularda isteklerim var
1) Müşteri hizmetleri diye bir olay yok. Yapay zeka ile yönetmeye çalışıyorlar ama gerçek zekalara da ihtiyaç oluyor bazan.
2) Ev telefonunu Online işlemler menüsünden istediğimiz zaman istediğimiz numaraya yönlendirme, istediğimiz zaman da iptal etme özelliği eklenmeli.
3) Mail yoluyla gönderdikleri anketleri emek verip dolduruyoruz ama gönder butonuna bastığımızda hata verip tüm yazdıklarımız boşa gidiyor. İyi bir yazılımcı çalıştırmalılar.
4) Her il merkezinde mutlaka en az 1 adet fiziksel dükkan açmalılar. Danışmanlık, teknik destek, satış konularında birkaç çalışan olmalı.
5) Gsm sektöründe sanal operatörlük anlaşması yapıp TurkNet Mobil kurulmalı. TurkNet Ev İnterneti kullanlara Gsm hattıda verilmeli. Mesela evde kullandığımız telefon numarasını Gsm olarakta kullanma altyapısını kurmalı. En azından ev/iş dışındayken cepten yanıtlama olanağı olmalı.
6) İşimize yarayacak ek aparatlarda satılmalı. Örnek verecek olursam, GSM bayilerinin Telefon, telefon kılıfı, şarj aleti, modem vs satmaları gibi TurkNet te internet ile ilgili herşeyi satmalı. Modem zaten satıyor onun dışında menzil genişletici, kaliteli kablo, ev telefonu vs gibi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X