Şimdi Ara

TURK TELEKOM ÇILDIRTAN AKK SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikler herkese selamlar. Yazım biraz uzun olacak. Ben 35 mbit hipernet 100GB AKK paketini kullanıyorum. 35 mbit hızı hattım sorunsuz destekliyor. Ama ne hikmetse 100 gb akk'nı geçtiğim zaman hızım 16 mbit'e düşmesi gerekirken 5 mbit'e düşüyor Bu sorunla ilgili şikayet etmediğim yer kalmadı. Turk telekom'a defalarca arıza kaydı bırakmama rağmen herhangi bir geri dönüş olmadı. Sadece 1 kez bir geri dönüş oldu ve benimle ilgilenen teknik destek hattımın 16 mbit'i desteklemediğini söyledi ben defalarca ama 35 mbit kullanıyorum dememe rağmen 16 desteklemediğini söyledi. Hat değerlerim böyle:TURK TELEKOM ÇILDIRTAN AKK SORUNU Bununla ilgili btk'ya şikayet yazdım. BTK internetimin incelendiğini ve AKK sonrası hızımın güncellendiğini yazdı ama herhangi bir değişiklik yok. Bu resmen hırsızlıktan başka birşey değil. BİMER'e kadar yazdım onlarda btk ya yönlendirdi btk ya tekrardan yazdım yine aynı cevabı verdiler.
    TURK TELEKOM ÇILDIRTAN AKK SORUNU
    Ben artık bu sorunun çözülmesini istiyorum arıza kaydı bırakmaktan sıkıldım. Resmen çıldırmak üzereyim Turk telekom nasıl bu kadar kötü olabilir gerçekten anlamıyorum. Ben her ay ücretimi ödediğim halde bana verileceğini söylenen hizmeti alamıyorum. Derdimi sizede anlatmak istedim belki bir çözüme ulaşır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MertcanDemirbilek -- 26 Kasım 2017; 18:43:6 >







  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:24:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.