Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (137. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.141
Cevap
120
Favori
340.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    Hocam beni Türk Telekom altyapı birimi aradı , dsmart portu açık ordan bağlanacaksınız dedi , dsmarta aktardılar 189 tl lik paket tanımladılar 2 güne gelip sistemi kuracaklarmış , yalnız beni arayan kadın Türk Telekom’da kalacaksınız portu onlardan alacaz dedi , garip iş anlamadım . Umarım oltaya gelmemişizdir


    edit: d smart ile görüştüm arayan numara onların değilmiş , ama dsmart abonelik başvurusu olmuş , arayan babyiye kabul etmiyorum deyin ekstra bi işleme gerek yok dedi esas dsmart temsilcisi , geçen gün bilgilerimizin sızıntı bilgisi vardı demek ordan yardırıyor dolandırıcılar, sıkıntısız hallettik şimdilik bakalım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beckonn -- 12 Haziran 2023; 13:46:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • derbederberber D kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün erişim planlama birimi ilgileniyor bu konularla. Kendileri ile yüz yüze görüşme imkanı bulursanız özel fiber kaça mal olur şeklinde sorabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/ozel-fiber-cektirme--152493687-5



    Bunun dışında,


    tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açarak ve adresinizi belirterek vdsl port yok hatası aldığınızı beyan edebilirsiniz. Gelecek olan yanıta göre hareket etmek daha yerinde olacaktır.

  • Beckonn B kullanıcısına yanıt

    Doğalgaz borularını takip ettirerek halledersin hocam kendin. Plastik kelepçelerle tuttur gitsin hocam. Hayırlı uğurlu olsun. Kabloyu Telekom veriyor sana sen kendin çekiyorsun. Bazı bölgelerde kendileri çekiyor ama her bölgede öyle değil. Mesele de değil esasen. Yarım saatini almaz kabloyu çekmek. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • 3 senedir fiber için uğraşıyorum, sene başında adresimin projede olduğunu öğrendim. Bu zamana kadar TT Genel müdürlük projemi "bütçe" dolayısıyla 2 kez reddetti. Şuan projem 3. kez genel müdürlükte ve onay aşamasında bekletiliyor ne zaman onaylanacağı belli değil. Açık kapı üzerinden aşağıdaki cevabı verdiler. TT İlçe müdürlük ile konuşmak fayda etmiyor, sosyal medya, mailler üzerinden cevap verilmiyor artık, btk ise yaramıyor, açık kapı cevabı da aşağıdaki gibi zaten. Bu durumda yapabileceğim başka birşey var mı ?
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Hocam elinizden gelen her şeyi yapmışsınız. Bunun akabinde yapılacak pek bir şey yok hocam. Kendilerinin de ifade ettiği gibi, deprem bölgelerine öncelik verdikleri için diğer bölgelerdeki yatırımlar yavaşladı. Sağlık olsun demekten başka bir şey kalmıyor geriye. Biraz zaman geçmesini bekleyin, inşallah müspet veya menfi bir yanıt alabilirsiniz ilerleyen süreçlerde.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Son mesajlarındaki deprem konusunda tâbi ki haklılar ancak bunu bahane olarak kullandıklarını düşünüyorum. Keza öyle olmasa sene başından beri projem 2 kez "bütçe" dolayısıyla reddedilmezdi. Proje ilk genel müdürlüğe onaya gittiğinde onay verilirdi...

    Ayrıca bu bahaneleri sadece bana mı var anlamadım. Yukarıdaki değerli Forumdaşın fiberi çekilmiş mesela.

    Hatta benim projem reddedilirken 2 sokak önümdeki TT çalışanı evine fiber çektirdi. Bunu ilçe müdürlüğe söylediğimde "o 2022 yılının projesi daha yeni fiberi çekiliyor" denilerek örttüler konunun üstünü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam ülkede her şey bahane olarak kullanılıyor zaten. Alakalı alakasız her şeye bahane üreten bir toplumuz. Bu kurumlara da yansımış vaziyette. Mesela dikkat edin, ülkemize gelen uluslararası firmalar da zaman içerisinde Türkleşiyor ve türk şirketleri gibi davranmaya başlıyor. Müşteri memnuniyetsizlikleri mi dersin başka şeyler mi.


    Zaten hocam, ben insanımıza bakınca (iş gereği çok insanla görüşüyorum) herkesin her şeye bahane uydurduğunu görüyorum. Yalan veya doğru. E zaten bu kurumlarda çalışanlar da sen ben gibi insanlar. Haliyle sirayet ediyor hocam her yere bu bahanecilik.


    Elbette deprem oldu, elbette önceliğin oraya verilmesi kadar doğal bir şey yok. Ancak eğer müşteriler sorun ve sıkıntıları ile ilgilenilmediğini ve bunun da bahane olarak öne sürüldüğünü düşünüyorsa bu demektir ki şirketlerin daha şeffaf olması lazım.


    Mesela çok zor değil il il yatırım listesi paylaşmak web sitelerinde. İşletmecilerden bunu hep talep ediyoruz ama senelerdir reddediliyor. İl il yatırım programı 2022, 2023 gibi gidebilir. Detaylı olmasına da gerek yok. Kimse sokak sokak bina bina veri paylaşın demiyor zaten. Kaba taslak ve detaylara girmeden de yapılabilir. BTK sitesinde var ama daha grafiksel ve biraz daha öznel olabilir. Bir tık yani.


    Gel gör ki, ülkede yazdığın her dilekçeye gelen yanıt gibi, " talep ve önerileriniz kayıt altına alınmış olup, ilerleyen süreçlerde değerlendirilecektir."


    Bak ezberden yazdım. Oraya koyulan görevlileri ctrl c + ctrl v yapsınlar diye istihdam etmiyorlardır umarım.


    @<< PriSonerS >>




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 12 Haziran 2023; 16:26:58 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Sağolun hocam , kabloyu veriyorlarsa gerisini hallederim dediğiniz gibi :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beckonn B kullanıcısına yanıt

    Binada onaylı proje olduktan sonra veriyorlar hocam. Sıkıntı yok hiç. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Müdürlükteki erişim planlama ile görüşürseniz veya örnek veriyorum abonelik talebi yaparsanız gelen ekip kabloyu verip gidiyor. Bazen de kendileri döşüyorlar bina içerisine. Bölgeden bölgeye değişiyor işte. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 12 Haziran 2023; 18:52:41 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam 😁👍 , kutuyu da binaya kursunlar hemen başvurumu yapacağım , binaya dağıtıcı kutuyu koymaları çok uzun sürer mi peki ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beckonn B kullanıcısına yanıt

    Bölgeden bölgeye değişiyor ama çok sürmez hocam inşallah. Bina, altyapı sorgulama sisteminde gözüktükten sonra başvuru yapabilirsiniz.Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 12 Haziran 2023; 19:14:24 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam :) bu iş olduysa bu konudaki yönergeler ve tavsiyeler sayesinde oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beckonn B kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam. Hakkımız geçmiş ise helal olsun. Dualarını beklerim :)


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam dualarım ve iyi niyetlerim sizinle ve bizim gibi bu süreçlerle karşı karşıya olan vatandaşlarımızladır 😁👋


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbulun göbeğindeyim. komsularda hep net var, bizim binada yok. evimin önünde telekom logarı var internet getirmiyorlar. 6 aydır altyapı gelmedi. bıraktım artık, linset'le komsuları hackleyip devam ediyorum. allah belasını versin böyle kurumun. bizi gayri ahlaki yollara sürükleyen bu kurumun ALLAH BELASINI VERSİN.



    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleribirgun.net
    Bir vatana ihanet hikâyesi: Telekom soygunu
    https://www.birgun.net/makale/bir-vatana-ihanet-hikayesi-telekom-soygunu-228902



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legen wait for it dary -- 13 Haziran 2023; 16:57:13 >
  • legen wait for it dary kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom CEO ümit Önal beye linkedln üzerinden durumunuzu kısaca yazın , bana bi gün sonra dönüş yapmışlardı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beckonn B kullanıcısına yanıt

    Çok sağolun hocam. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim hocam, yalnız btk'da kayıt nasıl açılıyor bulamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • derbederberber D kullanıcısına yanıt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 13 Haziran 2023; 23:18:11 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    yönlendirmeniz için teşekkür ederim hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.