Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (139. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.141
Cevap
120
Favori
340.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bilgiler için teşekkürler. Evet Malatya.

    Malatya ve Adıyamanda Türk telekomun deprem sonrası internet alt yapısı tamiri hususunda öyle çok bir çalışması olmadı. Bana göre deprem bahane edildi. Ülkenin bazı kamu ve özel kurumları hep depremi bahane ederek bazı şeyleri umursamadılar. Benzer şeyi bizzat ülkenin bakanlıkları yaptı. Sadece size değil biz depremzedelere de yaptılar. Mesela bir afadı, karayollarını, belediyeleri, elektrik dağıtım şirketleri falan haklılar. Ama bina tepesine konulan baz istasyonları hariç bu kurumları asla haklı görmüyorum. Çünkü deprem öncesinde de ekip sayısı falan çok azdı.Kırsaldaki alt yapıyı zaten terk etmişti. Elektrik dağıtımını sağlayan özel şirket arıza oldu mu hemen müdehale ediyor ama bunlar ilçedeki yerlerini bile yıllar önce kapatıp gitmişler. Durum buysa bu hakim alt yapı şirketi de bölgelere ayrılsın. Sürekli müşterinin mücadelesi etmesi ile yürüyen sistem çok verimsiz olur.



    Malatyada adresi verilen yer yıkıldı. Orda değiller artık. Ama telleri aynıdır büyük ihtimalle.


    Bir de malatya güya büyük şehir ne kablonet var ne süperonline. TTnet altyapısı tekel. Bu da şehrin yerel yöneticilerinin eseri.









  • konu için teşekkürler @XpressMusic34

    hocam ben konuyu basında ki bilgileri okudum.benim durumumu bilmeyenler için dükkanımız var bu dükkanın üstünde daireler var dükkanların kapı no caddeye bakıyor, daire girisleri ise ara sokaktan olduğu için farklı kapı no var.dairelerde internet var yan dükkanın da var ama bizim dükkan da yok.birkac farklı firmadan sorguladıgımda hizmet veremiyoruz yazısı cıktı bir arkadas bi link at sorgulama yaptıgımda boş port yok yazısı cıktı. bunun için Türk Telekom gittim, durumu anlattım bizden alıcaksanız on talep oluşturalım dediler ben de sizden almıycam sadece port için geldim dedim yan dükkanda ve dairelerde var bizde yok dediğimde hangi firmadan alacaksanız o bize ulaşsın dedi. firmalarda isi Türk Telekom attı. sadece port acılması lazım anladığım kadarıyla.


    cimer den yazdım ulaştırma bakanlığına. btk ya da mı yazmalıyım ?

  • madde 2

    XXX TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ (BAĞLI OLDUĞUNUZ) ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE;

    X X ADRESİNDE İKAMET ETMEKTEYİM/ETMEKTEYİZ. X X X NUMARALI HATTIN YASAL SAHİBİYİM/SAHİBİYİZ.(YALIN İNTERNET TALEBİ SÖZ KONUSU İSE, YALIN İNTERNET TALEBİ ŞEKLİNDE BELİRTİLMELİDİR) SAHA KODUMUZDA/DOLABIMIZDA YETERLİ PORT OLMADIĞINDAN HİZMET ALAMAMAKTAYIM/ALAMAMAKTAYIZ. BU DURUMLA İLGİLİ GEREKLİ İŞLEMLERİN SAĞLANMASINI ARZ EDERİM/ARZ EDERİZ. 


    (üstteki (madde1) gibi muhatap bilgileri (daire sakinleri) eklenir)



    hocam simdi bunu da yazsam katkısı olur mu? dükkan benim üstüme değil babamın üstüne ve yalın internet istiyorum telefon var icerde 2 tane ama yine de farketmez yeter ki port acılsın. altta ki görseli cimer e yazdığım şikayette de ekledim.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • icecube_fb kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Tuketici.btk.gov.tr adresinden de yazabilirsiniz. Rica ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 7 Temmuz 2023; 15:35:46 >
  • Olur hocam hiç sıkıntı yok.

  • Ben Mersin'deki Samet Bey e dilekçemi ilettim o da genel müdürlüğe iletti onay süreci nasıl işliyor bilen var mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hakan2423 H kullanıcısına yanıt

    Bölge müdürlüğüne, genel müdürlüğe iletiliyor. Oralardan onay gelmesi durumunda yatırım programına alınıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Temmuz 2023; 15:21:46 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Efendim binamız 1.5 senelik modern yeni sayılır. F/O nun onaylanması ihtimali arttırır mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Selamlar, müstakil bir evde adsl alt yapısında hizmet alıyorum. Santrale uzaklık 1.5 km gözüküyor. Twitter, linkedin den ceo, cto ya yazdım ama planlanan bir çalışma yok dendi. Kendim fiber çekmek istesem 100k isterler muhtemelen.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hakan2423 H kullanıcısına yanıt

    Binanın yaşıyla ilgili değil hocam 50 senelik binaya da verilebiliyor. Bölgedeki duruma göre değişiyor ihtimal hocam.

  • Muco kullanıcısına yanıt

    tuketici.btk.gov.tr adresini denediniz mi?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Ordan yine isp'ye yönlendirmiyorlar mı hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muco kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom İl veya İlçe Müdürlüğünüze gidip Altyapı birimi ile görüşüp şansınızı deneyin hocam. 5 yıldır ben başvuruyorum daha yeni vdsl kabinlerini ve ofsd leri gelip koydular. Daha aktifleşmedi ve ne zaman aktifleşeceğini de söylemiyorlar. Tamamen orada çalışan kişilerin size yardımcı olup olmamalarına bağlı durum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yanıta itiraz hakkınız oluyor eğer memnun kalmazsanız. Bu yüzden bu sistemden kayıt açın. @muco


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 12 Temmuz 2023; 15:49:30 >
  • Merhaba, Malatya'nın merkezinde her yıl mutlaka birkaç kere ADSL'den VDSL'e geçiş için başvuruda bulunuyordum fakat hepsinde port yok denilerek reddediliyordu. Bu konuyla ilgili geçen yıl Ekim ayında dilekçe de verdik fakat yanıt bile vermediler. 20Mbps ADSL2 kullanıyoruz fakat Türk Telekom artık bunun satışını yapmadığı için müşteri hizmetleri bu ay iki kere daha VDSL geçişi için talepte bulunalım diyerek bana ulaştı ama oluşturdukları talepler direkt olarak reddedildi. En son dün akşam arayan hanımefendi de internet hızınızı 16Mbps'ye düşürelim deyince itiraz ettim o da ben VDSL portu veya mümkünse fiber altyapı talebiniz olduğunu gerekli yerlere bildireceğim ama süreç çok uzun sürer haberiniz olsun diyerek kapattı. Ben artık Türk Telekom'un peşinde koşmaktan usandım. 15 yıldır aboneyiz ve adresimiz aynı ama 15 yıl öncesinden hiçbir farkı yok alt yapının bu nedenle geçen hafta Cimer'e bile kayıt oluşturdum. Çevredeki binaların %75'i ağır hasarlı olduğu halde hâlâ port yok bahanesini uyduruyorlar. Daha önce gelen saha ekipleri de ara ara talep oluşturun belki port boşken denk gelirsiniz diye öneride bulunmuştu. Baz istasyonları hasar görmüş ve güvenlik nedeniyle müdahale edilemiyormuş bu nedenle de ne zaman düzeleceği belli değilmiş yoksa direkt olarak Superbox'a geçeceğim bunlarla uğraşmak yerine.

    Ben bu süreci nasıl hızlandırabilirim veya sonuca ulaştırabilirim? Altyapı sorgumuz aşağıdaki şekilde.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • Yedaself kullanıcısına yanıt

    Merhaba. tuketici.btk.gov.tr üzerinden bir başvurunuz var mı? Ne yanıt veriliyor? Yanıta itiraz ettiğinizde gelen yanıt nedir BTK tarafından?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Daha önce BTK üzerinden bir başvurum olmadı. Türk Telekom Müdürlüğüne elden dilekçe vererek talepte bulunmuştuk yanıt vermediler. Geçen hafta Cimer'de oluşturduğum şikayet BTK'ya iletilmiş BTK'dan da dün Türk Telekom'a iletildiğine dair bir yanıt geldi şu anda işletme yanıtı bekleniyor olarak görünüyor.

  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.