Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (140. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.141
Cevap
120
Favori
340.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 138139140141142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yedaself kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğiniz elden verilen dilekçenin de bir takibi olması lazım yani takip no su vardır diye düşünüyorum. Size verilmedi ise bile sistemde vardır zannediyorum. Onun da akıbetine bakmak lazım.


    tuketici.btk.gov.tr den mutlaka kayıt açın hocam. Gelen yanıttan memnun kalmazsanız itiraz et düğmesine basmayı unutmayın.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Abonelik annemin adına olduğu için dilekçeyi o teslim etmişti ona da bununla ilgili bir belge veya takip no. vermemişler. Mesajınızın ardından bir de BTK üzerinden kayıt oluşturdum hocam. Deprem yüzünden müdürlüğü nereye taşıdılar onu bile bilmiyoruz şu an şehirde neyin nerede olduğu belli değil yoksa yine kalkıp müdürlüğe gideceğim.

  • @yedaself


    Hocam başvuruları annenizin e devleti üzerinden yürütebilirsiniz daha sağlıklı bir süreç olur. @Drak44 de Malatya da bu arada. Belki biliyordur yerini müdürlüğün.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 13 Temmuz 2023; 16:11:49 >
  • Evet onun e-devlet'i üzerinden ilerliyoruz. @Drak44 hocam öğrendiysen çok makbule geçer.

  • arkadaşlar iyi akşamlar benim bir sorunum var 1 haftadır bununla uğraştırıyorlar beni , babamın halasının ev internetini başka adrese taşıtmak istiyoruz fakat halam engelli biz bakıyoruz , çocuğu yok eşi de yeni vefat etti , adres değişikliği yapmak istediğimizde modemi iade etmemizi istiyorlar önce fakat benden almıyorlar mutlaka halam gitmeliymiş ya da vekalet almam gerekiyormuş ben bu engelli kadını boktan bir modem iadesi için ne notere götütrebilirim ne de telekom müdürlüğüne , ne yapmalıyım sinirden modemi kırıp parçalamak üzereyim , hava 35 derece ben bu lanet modemle uğraşıyorum bana bir yol söyleyin illa ki gidip orada çirkeflik mi yapıyım ? bu modemi evden gelip birisi alamaz mı bir telekom çalışanı , az kaldı cezasını felan ödeyip modem ücretiyle kapattırıcam hattı


    iki adreste de altyapı gponmuş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Boomcu -- 13 Temmuz 2023; 21:52:8 >
  • Boomcu kullanıcısına yanıt

    Merhaba geçmiş olsun.


    Noter eve geliyor ücretli mukabilinde vekalet almak için. Size yakın notere sorun isterseniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam bu vodafone da modemi kargoyla gönderme vardı bu telekomda yok mu ? kargo işi olsa hiç sorun olmayacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boomcu kullanıcısına yanıt

    Bildiğim kadarıyla yok. Vekalet işini dediğim şekilde çözebilirsiniz ama.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    bu sabah gidip hallettim bakalım anlattım durumu kimliği felan götürdüm biraz mırın kırın yaptılar ama aldılar modemi iade , bu akşam telefonla arayıp işlemleri başlatmaya çalışıcam teşekkürler yardım için bugün de almasalardı dediğin gibi yapacaktım vekalet işini

  • Boomcu kullanıcısına yanıt

    Hocam hayırlısı olsun, bu vekalet işini siz yine de yapın yarın öbür gün başka şeylerde de sıkıntı yaşarsınız mesela su gibi elektrik veya doğalgaz gibi işlemlerde.

  • Hocam merhabalar, insaattan cikan yeni binamiza sokaktaki turk telekom kutusundan apartmana dogru kutu isteginde bulunacagiz da, islemi kisaltmak icin onerebileceginiz bir tavsiye var midir acaba? Diger daire sahipleri ile toplu bir talep, btk, cimer, linkedn falan gercekten ise yariyor mu? 6 ay icinde gelecegini soylediler fakat sure cok uzun geldi bana. Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skeylove S kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    Binanızın yapı dosyası ile birlikte bağlı olduğunuz müdürlüğün erişim planlama birimine müracaat edeceksiniz. Müteaahhit bu işlemi yapabildiği gibi, sizler de yapabilirsiniz.

  • Dostlar merhaba , Giresun merkez 'de bir siteye taşındım. Bina girişinde bu kutu var fakat dairelere gidiş cat6 ile sağlanıyor , telekom ekibi kabloyu takarken eve kadar fiber vermezler dedi fakat müşteri hizmetlerindekiler Giresun Türk telekom müdürlüğüne başvuru yaparsanız 1000 mbit e kadar alırsınız dedi. Şu an cat6 üzerinden 100 mbit alıyorum. Nasıl bir dilekçe yazayım sizce ve sizce verirler mi odaya kadar fiberi bu kutudan ?


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saameet_06 -- 23 Temmuz 2023; 21:47:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • saameet_06 S kullanıcısına yanıt

    Bu kutu FTTB sistem. Yani FTTH için dilekçenizde "FTTH talep ediyorum" diye belirtmeniz gerekiyor. Bu kutudan da 1000 megabit alamazsınız maalesef. FTTH dönüşüm olmadıkça bin çok zor hatta imkansız.


    Moral bozmayın. Giresun il telekom müdürlüğüne FTTH talep ediyorum adres bu diye dilekçe verin. Onlar bir incelesin, size dönüş yaparlar. Gelen yanıta göre yol haritası çizeriz.


    Erişim planlama ile görüşeceksiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Tamamdır ben nu şekilde bir dilekçe vereyim bakalım ne diyecekler. Ona göre yol çizelim. Eyvallah .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ttdestek Twitter kanalına 100 kaçıncı şikayetimi ilettim aynı zamanda BTK dan sürekli yardiriyorum GPON gelsin diye böyle faydası olur mu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • saameet_06 S kullanıcısına yanıt

    Rica ederim.

  • hakan2423 H kullanıcısına yanıt

    Hem olur hem olmaz. Bağlı olduğunuz müdürlüğün erişim planlaması ile temasa geçmek önemli. Dilekçe vererek veya yüz yüze de görüşebilirsiniz.

  • İki hafta önce @XpressMusic34 hocamın da verdiği fikirle VDSL port açılması için taleplerinizin görmezden gelindiğine dair BTK'ya şikayette bulunmuştum. Geçen hafta cuma günü port ekleme çalışması yapıldığı ve artık geçiş için başvuru yapabileceğime dair yanıt verdiler şikayetime. Başvuruda bulundum ama bir haftadır da gelip hattımı o porta taşımalarını bekliyorum. Müşteri hizmetleri de sadece işlemler devam ediyor diyor, bu süreç yüzünden aboneliğimiz de pasife alınmış online hizmetlere bile giriş yapamıyorum. İnanılmaz bir kurum gerçekten.

    Goknet üzerinden sorgulama yapınca boş port da görünüyor artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yedaself -- 28 Temmuz 2023; 18:11:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba.


    Sorunun çözümü neden uzamıştır, inanın fikrim yok. Yeniden yazabilirsiniz ama BTK üzerinden.

  • 
Sayfa: önceki 138139140141142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.