Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (141. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.141
Cevap
120
Favori
340.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Şikayetimizin çözümünün çözümü için tekrar şikayet kaydı oluşturacak duruma geldik...

    Sağolun hocam desteğiniz için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yedaself kullanıcısına yanıt

    Estağfurullah rica ederim. İnşallah en kısa sürede halledersiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    sinir oldum linkedinden yusuf beye ümit beye tekrar yazdım çünkü bu seferde sürekli internet kesintisi bölgesel çalışma vs olmaya başladı. sürekli saatte bir internet 5-10 dakika gidiyor. kafayı yiyicem. genel müdürlüğe gittim kapıdan bile sokmadılar. btk ve açık kapıdan tekrardan şikayet oluşturdum ve bu sefer farklı bir gelişme oldu.


    Sayın Yavuzdeğer, İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. 88496.... hizmet numaralı aboneliğinize ait talebinize istinaden internet hizmetinden yararlandığınız adreste teknik ekiplerimizce yapılan kontroller neticesinde; 24.07.2023 tarihinde başlayan bağlantı probleminin 25.07.2023 tarihinde giderildiği tespit edilmiştir. İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) hizmetine ait altyapının bulunmadığı tahmini projenin tamamlanması 01.10.2023 tarihine kadar öngörülmektedir. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Saygılarımızla.


    biraz umutlandım açıkcası. genel müdürlükteki güvenlik görevlisi telekom çalışanlarından daha çok yardımcı oldu inan. bir kaç arkadaşlarını aradı bilgi aldı ve onlarda bu bilgiyi verdi bana. tarih olarak bu şekilde yazmışlar. 2023 yılı içerisinde dediler ve btk dan gelen mesajda da 10. ay yazıyor. sizce bir umut varmıdır?





  • yavuzdeger Y kullanıcısına yanıt

    Umut her zaman vardır hocam. Umudunuzu yitirmeyin hiçbir zaman :) Onuncu ay olmaz on ikinci ay olur. Dert etmeyin hiç.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Dostum ben bir şey sormak istiyorum. Binadaki FTTB 'yi diyelim kabul edip FTTH 'ye çevirdiler. Benim daireye de fiberi çektiler. Bu dönüşüm FTTB üzerinden tesisatları yapılmış binadaki diğer insanların tesisatlarını yenilemelerine vs sebep oluyor mu ? Çünkü bina komple yaşlı insan dolu pek sanmıyorum isticeklerini. Bu dönüşüm yapılırsa diğer insanlar eski tesisatları ile internet almaya devam edebilir mi ? Papaz olmayalım çünkü bozdun demesinler. :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saameet_06 S kullanıcısına yanıt

    FTTH fiber sistem, yani bakır ile çalışmaz. Evet her daireye yeni kablo çekilmesi gerekir. Ancak Telekom derse ki, FTTB dursun, yanına FTTH koyalım isteyen bundan alsın isteyen bundan o zaman bir sorun olmaz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam böyle yaparsak daha iyi olur bence .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saameet_06 S kullanıcısına yanıt

    Telekom un tasarrufunda olan bir konu hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 31 Temmuz 2023; 23:14:18 >
  • yeni taşındığım binada internetten altyapı sorgulaması yaptığımda altyapı görünmüyor ama alt komşum yeni fiber hattın döşendiğini söylemişti aradan geçen 1 haftadan sonra eve kablo çekmeye geldiler. telefonla arayarak yeni abonelik başvurusunda bulundum merak ettiğim bu sürecin uzun olduğu mu yoksa internet gelmiş sadece bağlantı işlerinin kaldığımı daha önce bu tür işle karşılaşan olduysa bilgilendirebilir mi acaba?, teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANTON.k -- 1 Ağustos 2023; 6:9:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ANTON.k kullanıcısına yanıt

    Merhaba hangi işletmeci acaba? Fotoğraf var mı binanızdaki kutunun vb.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam eve gidince çekip atayım size şehir dışındayım ilginiz için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ANTON.k kullanıcısına yanıt

    Tabi hocam ne demek rica ederim.

  • Arkadaşlar merhaba. 10 yıldan fazladır fiber internet bekliyordum. Geçtiğimiz yılın sonunda mahallede çalışmalar başladı ve şuan kullanıma geçti ancak benim apartman hariç. Mahallede terkedilmiş eski evlere bile hat çekildi benim 10 daireli apartmanıma çekilmedi. Karşı apartmanıma çekildi bana çekilmedi :) 3m fazla kanal kazıp kablo çekse hayallerime kavuşacaktım :) Tt genel merkezine gittim mühendislerle konuştum, dilekçe verdim ama gelen giden yok. Sizce başka yapabileceğim bir şey varmı acaba ? En son müdürün odasına bascam :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    değerli hocam şehir dışından döndüm. apartmanda herhangi bir kutu yok sadece dairelere çekilen kablo var ev zaten 3 katlı. ben benim daireye çekilen kablonun fotoğrafını atıyorum(diğer dairelere çekilen kabloda aynı) alt yapı gelene kadar magnete başvuracağım sanırım uzun sürecek çünkü kutu vs. herhangi bir şey yok talebime karşı beni arayan teknik ekipte yok. ya nasip diyelim…

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar, ben de uzun uğraşlar sonucu projemi onaylattım. Yaklaşık 2-3 ay oldu ama kazıyı yaptıramıyorum. Belediye izni vs alınmış kepçe yok diyorlar şimdi bana. Bunun için nasıl ilerleyebilirim. Proje numaram falan her şey var. Sadece birgünlük çalışma yapmaları gerekiyor.

  • noyn__ kullanıcısına yanıt

    Hocam gelmemesi için sebep yok sizin durumda. Talebinizi iletirken FTTH talebi diye yazın lütfen.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tekrar gideceğim hocam bu sefer dediğiniz gibi yaparım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ANTON.k kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Evet hocam bu fiber kablosu. Bunun bağlanacağı bir kutu olacak binada veya binanın dış yüzeyinde. O kutu olmadan bağlantı alamazsınız maalesef.


    Dediğiniz gibi gelene kadar magnet kullanabilirsiniz. Ancak bu süreçte tuketici.btk.gov.tr üzerinden kutunun konulmasına yönelik taleplerinizi iletin lütfen.


    Bu adresten de tüketici şikayetleri sekmesinden kayıt açmayı unutmayın belirli aralıklarla.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - taleplerionlineislemler.turktelekom.com.tr
    Türk Telekom Online İşlem Merkezi
    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr
  • Taşeron firmanın çalışma programına bağlı hocam. Bu konuda yapılacak bir şey yok veya ben bilmiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Ağustos 2023; 17:3:52 >
  • noyn__ kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam.

  • 
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.