< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (143. sayfa)




-
-
Yasal yanıt süreleri kanunla belirlenmiştir.
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf
-
Yaklaşık 3 kere görüştüm, ilki 2022 kasım gibiydi sanırım 2023 yılı içinde geliceğini söylediler, ikincisinde (2023 başıydı sanırım) proje aşamasında olduğunu söylediler, üçüncüsünde (2023 mart) ordaki görevli şaşırdı hâlâ gelmemesine numaramı mailimi aldı ekiplere bildireceğini söyledi bundan 1-2 gün sonra kişisel bir numara arayıp apartmana girdik inceledik gibisinden anlamsız bişeyler söyledii hatırlamıyorum tam, bundan 1 ay sonra da btkya şikayet ettiğimde 2023 haziran ayı içerisinde projenin tamamlanacağını öngördüklerini aktardılar btk şikayet sistemi üzerinden tabi haziran ayı biter bitmez kdkya başvurdum yaklaşık 1 hafta önce de gönderme kararı çıktı. Yakın bir zamanda tekrar uğramayı düşünüyorum müdürlüğe
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AKonFire -- 10 Eylül 2023; 2:53:0 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Anladım hocam, uğrayın tabi. Son durum hakkında net bilgi alırsınız. Daha da gecikmez inşallah.
-
@XpressMusic34 Hocam merhaba, TT altyapısı üzerinden Turknet 35mb VDSL kullanmaktayım. Apartmanıma fiber kutusu gelmesi için BTK şikayet sayfası üzerinden TTNET AŞ ye şikayette bulundum. TTNET ten şöyle bir yanıt geldi ;
"İletmiş olduğunuz talebinizde farklı bir internet servis sağlayıcı firmadan hizmet almış olduğunuz anlaşılmış olup, talebinizi hizmet almakta olduğunuz firmaya iletmeniz gerektiğini bildirmek isteriz."
Turknet'in altyapı konusunda sorumlu olmadığını biliyorum. Yani altyapı konusunda benim aslında muhattabım Türk Telekom. Ben de kendilerine bu minvalde bir itirazda bulunup, altyapının iyileştirilmesi için çözüm sunulmasını talep ettim.
Sizin verebileceğiniz başka bir tavsiye var mıdır acaba?
-
Merhaba. Alternatif işletmeciler taleplerini kendi işletmecileri üzerinden iletmelidir. Bu sebeple, kendi işletmeniz üzerinden açacağınız kayıt ilgili işletmeci tarafından yerel işletmeciye iletilecektir. İletemiyoruz gibi şeyler söylerlerse siz yine de kaydı açın çünkü iletebiliyorlar ama nedense iletemiyoruz diyorlar. Belki de birçok işletmecinin iş akışında olmayan bir konu ama yine de denenebilir.
Bunun dışında,
Altyapı talepleri ile ilgili bağlı olunan müdürlüğe dilekçe verilebilir. Mesela şöyle
X X adresinde ikamet ederim, binama FTTH sağlanmasını talep ederim.
gibi düşünebilirsiniz.
Bunun dışında, Telekom a talep iletirken şu şu sağlayıcıdan hizmet alıyorum hızım da 35 ama ben 100 istiyorum demenize gerek yoktur. Zaten adres sorgulayıp oradaki mevcut durumu görebiliyorlar. Yani mesela eğer yeni kayıt açarsanız ya da sosyal medya üzerinden ttdestek hesabına ulaşırsanız
Adresim bu, FTTH talep ediyorum, adım soyadım bu numaram bu demeniz de yeterli oluyor hocam.
-
@XpressMusic34
Hocam yeni konut aldım. Müteahhit fiber başvuru yaptım dedi fakat bunu ben FTTH olarak yapmasını istiyorum bunu kontrol edebilirmiyim? Yada yeniden başvuru yapmalımıyım? Hız önemli home ofis çalışıyorum. Teşekkür ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba. Fiber başvurusu yaptım diyorsa FTTH dir muhtemelen ama siz kişisel olarak da bağlı olunan müdürlüğe dilekçe teslim edebiliyorsunuz bunda bir engel söz konusu değildir.
Xx adresinde ikamet ederim, FTTH talep ediyorum yazmanız yeterlidir. Hayırlı olsun bu arada konutunuz.
Tabi bölgenizdeki duruma göre vdsl de gelebilir ilk etapta ama ilerleyen süreçlerde FTTH ye dönüşmesinde engel yok. FTTH gelirse zaten hayırlı olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Eylül 2023; 23:47:43 > -
Evet 2 aydır yeni eve altyapı getirmiyorlar. Bu süreçte 3 kere gittik, 1 kere CEO'yu araya soktuk ve halen bir şey yok.
Başka işe yarar bir fikri olan var mı?
-
Gittiğinizde ne deniyor hocam tam olarak?
-
Sene sonuna kadar altyapı getireceğiz
-
CEO yu araya sokup işi halledemediyseniz durum çok vahim o zaman
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam Türk telekom un BTK şikayetime cevabına itiraz etmiştim "altyapıyı sizden alıyorum, bana altyapı konusunda destek olmalısınız" diye. Cevabıma dönüş geldi. Müdürlük ile görüşülmüş benim bölgemde şuan apartmana kadar fiber için bir çalışma olmadığını, aktif bir proje olmadığını ilettiler.
Müdürlüğe gidip dilekçe versem yanıtlarında bir farklılık olur mu? Yani yine bana orda bir projemiz veya proje için bütçemiz yok deseler ne yapabilirim?
-
Anlamadım ki işi. Altyapı hazır mahallede. Sadece kazı yapıp evime ve çevre evlere çekecekler. 3 aydır vdsl kutusu kurdular 3 aydır bir nevi boşa çalışıyor orada. Gelseler 1 günlük işleri var 2 aydır başvuru bekliyor.
-
İnşallah bu söz tutulur hocam.
-
Merhaba. Sizin dilekçenizin akabinde bölgeniz dosyasına konur ve proje hazırlanır, onaya gönderilir bölgeniz adına oluşturulur şahsi olarak oluşturulmaz. En azından proje süreçlerine ön ayak olmuş olur dilekçeniz hocam. Bu sebeple dilekçenizi bağlı olduğunuz müdürlüğe teslim edip takip no alınız.
-
Bu sabah modemde 3.5 milyon CRC hatasıyla hızın 100 mbps den 50 mbps ye düştüğünü gördüm. İç hat yeni ve kablolarda en ufak yer değiştirme olmamasına rağmen elektrikçi de anlam veremedi hat bir şekilde zarar görmüş. Kablo siparişi verdim ama bina ankastresi ulaşılamayacak noktada çatıda.
Bu bina ankastresinin yerini bina girişine aldırmak istiyorum ancak kablo payı hiç yok. Nereye başvurmak gerekiyor bu durumda? ISS aktarmıyor telekoma arızayı sorun iç hatta diyerek.
VDSL altyapısında forumda birkaç aynı sorunu yaşayan gördüm durduk yere bu altyapı sorunlarının oluşmaya başlaması da rastlantıdan öte şüpheli bir durum.
https://forum.donanimhaber.com/internet-baglanti-kopma-sorunu-bir-turlu-cozulemedi--156958631
https://forum.donanimhaber.com/vdsl-hat-zayiflamasi-db-degerleri-ana-konu--124531325-209
Hep aynı şikayet ve aynı cevaplar verilmiş iç hatta atılmış suçlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 28 Eylül 2023; 14:42:31 >
-
Selamlar
Bağlı olunan müdürlüğe gidilir, erişim planlama ile söz konusu kutunun yerinin değiştirilmesi konuşulur. Kabloda pay olmadığı da söylenir. Telekom buna göre bir aksiyon alacaktır. Ekip gelir keşif yapar, ne kadar kablo lazım onu hesaplayıp gider. Taşeron firma da gelip yeniden montajını yapar.
Çatıdan binanın girişine indirdiğinizde (bina kaç kat bilmiyorum) bütün daire kablolarını da binanın girişine almanız gerekir. Telekom da bunun parasını ödemeyeceğine göre, bütün kabloların yönü değişmesi lazım ve metre bazında kurtarmayabilir.
Teferruat var ama gidip görüşerek detaylıca aktarılırsa yardımcı olunur.
-
hocam birsey soracagım 3 sene önce zar zor bina ma vdsl cektirdim şimdi fibere dönüştürsünler istiyorum fiber kablo bizim binanın önünden asagıdaki yeni yapılan bir binaya gidiyor fiber çekmişlerdi gecen sene müdürlükle konuşşam acaba bizim binayada cekerlermi
-
Siz başvurunuzu yapın bunda bir engel söz konusu değil.
X x x adresinde ikamet ederim, ftth talep ediyorum şeklinde yazabilirsiniz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X