Şimdi Ara

Türk Telekom durduk yerde hattımı kapattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün sabahtan beri hattım kapalı. 3-5 gün önce faturasıza geçmek için bauşvurmuştum buunla mı ilgili bilmiyorum. Kimseyi arayamıyorum, beni arayanlar bu numara kullanılmıyor diye yanıtlanıyor, online işlemlere giremiyorum, bayiye gittim, bayi kendi telefonundan müşteri hizmetlerini aradı, müşteri hizmetleri "talep" oluşturdum dedi. 20 yıldır cep telefonu kullanırım, hayatımda ilk defa hattım kapanıyor ve bu saat oldu hala kapalı. Bundan sonra da bedava verseler yanaşmam. En kısa zamanda tivibu, t.telekom vdsl kapatıyuorum, mobil hattımı da başkasına geçiriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brusher -- 2 Mart 2017; 17:39:20 >



  • brusher B kullanıcısına yanıt
    Aferin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekomun saçma sapan sisteminden kaynaklanıyor,

    Mail at,şikayetvar a yaz... biraz uğraşırsın ama alırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açtık 3 hattımıda sonunda iyi hoş ama böyle süstem hataları üzüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak550

    Açtık 3 hattımıda sonunda iyi hoş ama böyle süstem hataları üzüyor

    hocam aynısı başıma geldi bu konuyu açmak için girdim senin konunu gördüm. ben de 5 gun once pttcell (türk telekom) faturalıdan faturasıza geçiş için talep verdim. bugun 2 defa armaışlar yetişemedim. hattım kapanmış. nasıl açtırdınız siz? ben kapatma talebi vermedim halbuki.
  • Şu saat itibariyle hat hala kapalı. ARayanlar " bu numara kullanılmamaktadır" şklinde kayıt dinliyor. En son 18:00'de aradığım müşteri hizmetleri yetkisizi " sistem güncellemesi var, gün içerisinde hattınız açılacak" dedi. Ulan gün mü kaldı akşam oldu dedim, aynı cümleyi tekrar etti. Küfürü hak ediyorlar ama yassak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    Şu saat itibariyle hat hala kapalı. ARayanlar " bu numara kullanılmamaktadır" şklinde kayıt dinliyor. En son 18:00'de aradığım müşteri hizmetleri yetkisizi " sistem güncellemesi var, gün içerisinde hattınız açılacak" dedi. Ulan gün mü kaldı akşam oldu dedim, aynı cümleyi tekrar etti. Küfürü hak ediyorlar ama yassak.

    nasıl iş yapıyorlar anlamadım benim de hala kapalı. btk ya şikayet yazdım. siz yazmadıysanız acilen siz de yazdın. twitterdan falan sallayın nerden bulduysam yapıştırıyorum eminim şikayet ekibi iyi tanıyordur beni.
  • Hattım faturasıza geçilmiş olarak açıldı. Demek ki neymiş? Numaranı başka operatöre taşısan kesinti yok, yeni hat alsan 5 dak.da kullanabilirsin ama Turk Telekom'da aynı şirket içinde faturalı hattını faturasıza geçirirsen ceza olarak en az 1.5 gün hattını kullanamazmışsın. 2017 senesinin memleketin sözde en gelişmiş ve oturmuş kurumunun kabiliyeti bu kadarmış. Yazıklar olsun deyip, başka operatörlere bakmaya başlıyorum. Ha diğerleri farklı mı? Al birini vur öbürüne. En azından 1 sene başka yerde takılırım sinirim geçer.

    Bu arada 3 defa müşteri hizmetleri ile tel görüşmesi, 3 defa twitter t.telekom teknik hizmetler, 4 tane de BTK şikayetinde bulundum. O yüzden en az 1.5 gün diyorum.
  • brusher B kullanıcısına yanıt
    Tamam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    Hattım faturasıza geçilmiş olarak açıldı. Demek ki neymiş? Numaranı başka operatöre taşısan kesinti yok, yeni hat alsan 5 dak.da kullanabilirsin ama Turk Telekom'da aynı şirket içinde faturalı hattını faturasıza geçirirsen ceza olarak en az 1.5 gün hattını kullanamazmışsın. 2017 senesinin memleketin sözde en gelişmiş ve oturmuş kurumunun kabiliyeti bu kadarmış. Yazıklar olsun deyip, başka operatörlere bakmaya başlıyorum. Ha diğerleri farklı mı? Al birini vur öbürüne. En azından 1 sene başka yerde takılırım sinirim geçer.

    Bu arada 3 defa müşteri hizmetleri ile tel görüşmesi, 3 defa twitter t.telekom teknik hizmetler, 4 tane de BTK şikayetinde bulundum. O yüzden en az 1.5 gün diyorum.

    benim hattımın aktif olduğunu söylüyorlar ama şebekeye bağlanamıyorum. lanet olsun yapacakları işe




  • Bu tip yalanları bana da söylediler. Ama beni arayanlar " bu numara kullanılmamaktadır" sesi dinliyordu. Bunu söyleyince "efendim sistem güncellemesi var" diye kıvırdılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brusher -- 3 Mart 2017; 22:35:10 >
  • Bir sonraki gün 9 ile 11 arasında sistem otomatik açabilir. Açılmadığı her gün arayıp sıkıştırın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • brusher B kullanıcısına yanıt
    Bende Turk Telekom'daki hattımı 2 defa faturasıza geçiriyim dedim adamLar kıvrandırdılar. En sonunda diğer operatöre taşıma talebinde bulununca faturasıza çevirmişler ama geç kaldıLar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.