Şimdi Ara

1 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
232
Cevap
35
Favori
27.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dublex06 kullanıcısına yanıt
    Teklifler o yönde geliyor hocam daha uyguna tarifeler çıkıyor 😊

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • Bir sorum olacak. Tarifeye geçişte sistem kurum kimliği görüntüsü yüklenmesini istemiyor mu? Sonuçta yasal olmayan bir işlem gibi görünüyor. Peki firma fark ettiğinde yarın öbür gün geçmişe dönük ödeme talebinde bulunmaz mı? Aklımda deli sorular :)

  • müsaitbiyerde M kullanıcısına yanıt
    Tarife değişikliğinde kurum kimliği istemiyor sistem çoğu müşterimize ve akrabalarımıza yaptık bu tarifeyi herhangi bir sorunla karşılaşmadık hatta taahhütü bitenler bile oldu yeni taahhüt yaptık efendim😊

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • müsaitbiyerde M kullanıcısına yanıt

    Evet üstad beni de düşündüren konu o idi, ancak 2 hat için 15 GB VE 20 GB için hızlı bir şekilde işlem gerçekleşti, ilgili ve nazik bir arkadaş...


    Sistemin bir açığı olabilir bu durum, ancak TT mobil de bu duruma göz yummuş olabilir veya fark edince evrak incelemesine düşer ya tarifeyi iptal ederler ya da bayinin yetkisini iptal diye düşünüyorum.


    1


    1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bkmçvş -- 19 Ocak 2024; 11:43:0 >




  • bkmçvş B kullanıcısına yanıt
    Evet sistemin bir açığı hocam,Türk Telekom müşteriye hiç bir yaptırım uygulamaz merak etmeyin🙏😊

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • evet şimdilik öyle gözüküyor... ama fark edilince ya sistemi değiştirler ya da abone alımına kapatırlar diye düşünüyorum.


    2 hat için sorunsuz geçiş yapıldı ve 12 ay taahhüt yapıldı.

  • bkmçvş B kullanıcısına yanıt
    Evet bizde öyle düşünüyoruz hocam kapanmadan faydalanmak lazım😊🙏

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • bkmçvş B kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam bilgilendirme için. Taahhütün bitmesine 1 hafta kaldı. Bitsin ben de geçeceğim.

  • müsaitbiyerde M kullanıcısına yanıt
    Eğer hattınız Türk Telekom ise ceza yansımıyor hemen yapalım 23 ocakta kapatıyorlar bu tatifeyi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • Sorunsuz geçiş yapıldı, taahhüt verdim teşekkür ediyorum.Biraz güven konusunda endişeliydim ancak arkadaş güvenilir, bu arada hat babamın üstüne isim farklı demeyin, telefon da annemin 😁
    1

    1
    1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhat2344 -- 21 Ocak 2024; 12:33:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ferhat2344 F kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam güzel günlerde kullanın 🙏

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • 2 hat geçişi yapıldı, ellerine sağlık hocam.

  • recep9404 R kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun efendim güzel günlerde kullanın 😊😊🙏

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • Destek oldu teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 hattımı geçirdim
    Bimcellden türktelekoma geçişini sağladı

    Aktif olarak 1 yıllık taahhüt gözükmekte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciddi0 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun efendim 😊😊

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • drvimu kullanıcısına yanıt
    Rica ederiz efendim 😊

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • WhatsApp tan iletişime geçildi


    Teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş çok hızlı bir şekilde iki hat içinde işlem yaptı

    Destek için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamün aleyküm,

    hali hazırda turk telekom da, yaklaşık 3.5 aydır taahhütlü olarak prime (faturalı) tarife kullanıyorum. Bu tarifelere geçersem cayma bedeli ve şuana kadar faydalanmış olduğum hediye gb vb şeyler için ücret çıkar mı?

    En ufak bir ceza / cayma bedeli çıkacaksa hiç aksiyon aramıyayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by_siverekli -- 22 Ocak 2024; 15:41:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.