Şimdi Ara

Turk telekom fiber İnternet arızasi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Burak2658 B kullanıcısına yanıt

    Yeni ise kullanılan gün kadar ceza kesilir. İP hatası genelde MPLS yönetimindeki hatadan kaynaklı genelde bölgedeki sistem mühendisi çözüm sağlayamazsa tek çare sağlayıcı değiştirmek.


    Hattı kapatmadan taşıma yapmanız daha avantajı olur. Şikayet ceza için çözüm olmaz her türlü alınır. Taşımadan çıkan ceza genelde karşı firmada ödeniyor.

  • Ben arıza giderilmedigi için İnternet sağlayıcısı değiştirmek zorunda kalıyorum diye şansımı zorlamayiyim. Sizin bu yazdıklarınızı servise gelen çocuğa ileteyim.o kendi çözüm merkeziyle bir görüşsün belki birsey yaparlar pek umudum yokta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Halen kablo değişimi yapıyorlar.bina içindeki kutudan eve kadar gelen sarı fiber kabloyu değiştiriyorlar. Kabloda kopukluk olsa İnternetin hiç olmaması gerekmez mi.gece 3 4 saat kopmadan girebildiğim oluyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burak2658 B kullanıcısına yanıt
    O zaman problem yapısal kablolamada veya ONT'de değil. Bu sorun santral bazlı bir sorun gibi duruyor. Arıza kaydı bırakmak, müşteri hizmetlerini aramak bunlar biraz bu tür bir sorunun çözülmesi için verimli olmaz çünkü eve gelecek personelin sorunu anlaması biraz zor.

    Tavsiyem, yukarıda da yazılmış erişim planlamaya gidin diye, erişim planlamaya değil de en yakın müdürlüğe gidip "network ile görüşmek istiyorum" deyin. Görüştüğünüzde de PON gitmemesine rağmen router'ın IP'den düşüp geri geldiğini söyleyin bir kontrol etsinler. Mesele network biriminin işi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim binadaki ana fiber kutusunda arıza varmış.herkesin İnterneti kesiliyormuş ancak sadece ben fark edip şikayetçi olmuşum. Apartman girişindeki fiber kutusu değişecek büyük ihtimalle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kullandığınız router cihaz ile ilgili görüşlerinizi şuraya yazabilir misiniz?


    https://forum.donanimhaber.com/zte-zxhn-h3600-v9-kullanici-yorumlari--156082703-2

  • Bizim binaya gelen fiber kabloda kopukluk var demişlerdi. O kabloyu değiştirdiler şuan bir sorun görünmüyor. Bir kaç gün daha test edeceğim umarım olumsuz bir durum yaşamam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.