Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM FİBERNET/HİPERNET - ANA KONU (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13.260
Cevap
127
Favori
737.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    Gün geçmiyor ki bir terslik daha çıkmasın...

    Bu seferki görüşmem Türk Telekom Mühendisi ile oldu. İzmir'de Türk Telekomun iki Network Mühendisi varmış, biriyle görüştüm.

    ''Sizde sinyal var, cihazınızı da görüyoruz fakat yazılımsal bir sorun var. PSTN geçişi onaylamaya kalktığımda sistem hata veriyor.'' dedi. '' Bu yazılımsal sorunu bunca zamandır çözemediniz mi diye sordum. '' Açık kaynak kodları benim elimde olsa ben hemen çözerim fakat İstanbul'dan bilgisayar ile yönetiliyor. Bu sorun Türkiye'de beş kişi, İzmir'de sadece iki kişide çıktı, diğer sorun yaşadığımız adres ise Narlıdere'de. '' dedi. - Oldukça şanssız olduğumu bir kere daha anladım. -

    Kaç gündür internetsiz kaldım. Daha öncede GPON'u kurduunuz aktive olmadığı için sizi aradığımda '' Aaa öyle mi oraya fiber mi kurduk'' diye cevap aldığımı, koskaca şirketin milyarlık cihazı nasıl unuttuğunu söyledim. Şubeniz başka bir şey diyor, siz başka bir şey diyorsunuz koskaca şirket nasıl organize olamıyor dediğimde ise GPON'un yeni bir sistem olduğunu eksikliklerinin olduğunu söyledi. Üzerine Süperonline'ın Quiknet döneminden beri yaklaşık 4 yıldan beri GPON hizmeti verebildiğini söyledim. Türkiye'de bu işten anlayan mühendis mi kalmadı şeklinde yakındım. Türk Telekom'un fiber hizmetinde geç kaldığını ama donanımlarının Süperonline'dan çok daha güçlü olduğunu söyledi. Hizmet alınca bunu anlayacakmışım...

    Tekrar bağlanmamasından yakındıktan sonra ''Elimde kaynak kodları olsa veya donanımsal bir problem olsa pazar günü gece 12 de gelir yine yaparım, uzun zamandır sizin sorununuza çözüm aradıklarını söylediler. Bağlandıktan sonra eğer bir daha sorun çıkarsa gece 12 de bile beni arayabilirsiniz vb dedi en son. Ben de bağlandıktan sonra deneme amaçlı gece arayacağım bakalım.

    Sonuç olarak; Sorunun yazılımsal olduğu kesin fakat tam olarak neden kaynaklandığı dahi bulunamadı. İstanbul'dan bir kaç mühendis gelmiş, üzerinde uğraşıyorlarmış. Bugün de olabilir 2 hafta sonra da olabilir dediler.


    @Magilum

    Sorun yok, şalter atmış sadece.

    Daha altyapı tamamlanmadan tarife hazırlayan kuruma TTNet denir. 26 Nisanda MPLS'yi yeni taktılar adamlar. Ayrıca bir mühendis hareket alanının kısıtlılığndan yakınıyorsa o kurum sıçmış demektir.

    Bu arada donanımlarının daha güçlü olduğunu söylerken doğru söylemiş, Superonline sadece sitelere hizmet veriyor, TTNet ADSL'den Fibernete komple geçiş hedefliyor, o açıdan mantıklı, diğer türlü TTNet dijital hitler gibi birşey olurdu, gerçi şuan da o seviyelerde geziyor ama, hadi bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bjk_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    Gün geçmiyor ki bir terslik daha çıkmasın...

    Bu seferki görüşmem Türk Telekom Mühendisi ile oldu. İzmir'de Türk Telekomun iki Network Mühendisi varmış, biriyle görüştüm.

    ''Sizde sinyal var, cihazınızı da görüyoruz fakat yazılımsal bir sorun var. PSTN geçişi onaylamaya kalktığımda sistem hata veriyor.'' dedi. '' Bu yazılımsal sorunu bunca zamandır çözemediniz mi diye sordum. '' Açık kaynak kodları benim elimde olsa ben hemen çözerim fakat İstanbul'dan bilgisayar ile yönetiliyor. Bu sorun Türkiye'de beş kişi, İzmir'de sadece iki kişide çıktı, diğer sorun yaşadığımız adres ise Narlıdere'de. '' dedi. - Oldukça şanssız olduğumu bir kere daha anladım. -

    Kaç gündür internetsiz kaldım. Daha öncede GPON'u kurduunuz aktive olmadığı için sizi aradığımda '' Aaa öyle mi oraya fiber mi kurduk'' diye cevap aldığımı, koskaca şirketin milyarlık cihazı nasıl unuttuğunu söyledim. Şubeniz başka bir şey diyor, siz başka bir şey diyorsunuz koskaca şirket nasıl organize olamıyor dediğimde ise GPON'un yeni bir sistem olduğunu eksikliklerinin olduğunu söyledi. Üzerine Süperonline'ın Quiknet döneminden beri yaklaşık 4 yıldan beri GPON hizmeti verebildiğini söyledim. Türkiye'de bu işten anlayan mühendis mi kalmadı şeklinde yakındım. Türk Telekom'un fiber hizmetinde geç kaldığını ama donanımlarının Süperonline'dan çok daha güçlü olduğunu söyledi. Hizmet alınca bunu anlayacakmışım...

    Tekrar bağlanmamasından yakındıktan sonra ''Elimde kaynak kodları olsa veya donanımsal bir problem olsa pazar günü gece 12 de gelir yine yaparım, uzun zamandır sizin sorununuza çözüm aradıklarını söylediler. Bağlandıktan sonra eğer bir daha sorun çıkarsa gece 12 de bile beni arayabilirsiniz vb dedi en son. Ben de bağlandıktan sonra deneme amaçlı gece arayacağım bakalım.

    Sonuç olarak; Sorunun yazılımsal olduğu kesin fakat tam olarak neden kaynaklandığı dahi bulunamadı. İstanbul'dan bir kaç mühendis gelmiş, üzerinde uğraşıyorlarmış. Bugün de olabilir 2 hafta sonra da olabilir dediler.


    @Magilum

    Sorun yok, şalter atmış sadece.

    Daha altyapı tamamlanmadan tarife hazırlayan kuruma TTNet denir. 26 Nisanda MPLS'yi yeni taktılar adamlar. Ayrıca bir mühendis hareket alanının kısıtlılığndan yakınıyorsa o kurum sıçmış demektir.

    Bu arada donanımlarının daha güçlü olduğunu söylerken doğru söylemiş, Superonline sadece sitelere hizmet veriyor, TTNet ADSL'den Fibernete komple geçiş hedefliyor, o açıdan mantıklı, diğer türlü TTNet dijital hitler gibi birşey olurdu, gerçi şuan da o seviyelerde geziyor ama, hadi bakalım.

    Alıntıları Göster
    GoldPunch'ın başına gelenin benzeri benim başıma geldi.
    Müşteri hizmetlerini aradım size talep ederek fiber'e geçiş yapabiliyor muyum diye ama cevap olarak sizin bulunduğunuz binada fiber hizmeti yok. 6 ay önce aşağı takılan kutu ve çekilen hat neyin nesi diye sorarlar adama. Superonline'da taktı, Türk Telekom'da. Notebook taksitim olmasa Superonline'a geçerdim. 11-12 ay falan kaldı. Sonra özgürüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bjk_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    Gün geçmiyor ki bir terslik daha çıkmasın...

    Bu seferki görüşmem Türk Telekom Mühendisi ile oldu. İzmir'de Türk Telekomun iki Network Mühendisi varmış, biriyle görüştüm.

    ''Sizde sinyal var, cihazınızı da görüyoruz fakat yazılımsal bir sorun var. PSTN geçişi onaylamaya kalktığımda sistem hata veriyor.'' dedi. '' Bu yazılımsal sorunu bunca zamandır çözemediniz mi diye sordum. '' Açık kaynak kodları benim elimde olsa ben hemen çözerim fakat İstanbul'dan bilgisayar ile yönetiliyor. Bu sorun Türkiye'de beş kişi, İzmir'de sadece iki kişide çıktı, diğer sorun yaşadığımız adres ise Narlıdere'de. '' dedi. - Oldukça şanssız olduğumu bir kere daha anladım. -

    Kaç gündür internetsiz kaldım. Daha öncede GPON'u kurduunuz aktive olmadığı için sizi aradığımda '' Aaa öyle mi oraya fiber mi kurduk'' diye cevap aldığımı, koskaca şirketin milyarlık cihazı nasıl unuttuğunu söyledim. Şubeniz başka bir şey diyor, siz başka bir şey diyorsunuz koskaca şirket nasıl organize olamıyor dediğimde ise GPON'un yeni bir sistem olduğunu eksikliklerinin olduğunu söyledi. Üzerine Süperonline'ın Quiknet döneminden beri yaklaşık 4 yıldan beri GPON hizmeti verebildiğini söyledim. Türkiye'de bu işten anlayan mühendis mi kalmadı şeklinde yakındım. Türk Telekom'un fiber hizmetinde geç kaldığını ama donanımlarının Süperonline'dan çok daha güçlü olduğunu söyledi. Hizmet alınca bunu anlayacakmışım...

    Tekrar bağlanmamasından yakındıktan sonra ''Elimde kaynak kodları olsa veya donanımsal bir problem olsa pazar günü gece 12 de gelir yine yaparım, uzun zamandır sizin sorununuza çözüm aradıklarını söylediler. Bağlandıktan sonra eğer bir daha sorun çıkarsa gece 12 de bile beni arayabilirsiniz vb dedi en son. Ben de bağlandıktan sonra deneme amaçlı gece arayacağım bakalım.

    Sonuç olarak; Sorunun yazılımsal olduğu kesin fakat tam olarak neden kaynaklandığı dahi bulunamadı. İstanbul'dan bir kaç mühendis gelmiş, üzerinde uğraşıyorlarmış. Bugün de olabilir 2 hafta sonra da olabilir dediler.


    @Magilum

    Sorun yok, şalter atmış sadece.

    Daha altyapı tamamlanmadan tarife hazırlayan kuruma TTNet denir. 26 Nisanda MPLS'yi yeni taktılar adamlar. Ayrıca bir mühendis hareket alanının kısıtlılığndan yakınıyorsa o kurum sıçmış demektir.

    Bu arada donanımlarının daha güçlü olduğunu söylerken doğru söylemiş, Superonline sadece sitelere hizmet veriyor, TTNet ADSL'den Fibernete komple geçiş hedefliyor, o açıdan mantıklı, diğer türlü TTNet dijital hitler gibi birşey olurdu, gerçi şuan da o seviyelerde geziyor ama, hadi bakalım.

    adslden komple fibere geçiş çok uzun vade görünüyor.önce temiz bi dayağı hak ediyor




  • Şikayetvar'a şikayetimi yazdım en sonunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bjk_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: X-FI
    bunun dışında esas hızı görmek için IDM yetiyor sadece.

    Esas hızı IDM ile göreceğinizi sanmam, headerlarını falan filan gösterecek hali yok, IDM maksimum overheadle birlikte gösterir.

    Esas hızınızı modem arayüzünüzde görürsünüz sadece.

    4MB hızım var 420-430 hızla çekiyorum maksimum, bunun tek bir anlamı var: Header ve Overheadler 512'ye tamamlıyor.

    Alıntıları Göster
    Bugün neler oldu neler...

    Apartman görevlisi ile çok samimiyiz. Herhangi bir sıkıntısı olursa bize gelir, veya tam tersi ben ona anlatırım. Bu durumu ona detaylıca anlattım. Ben onları korkuturum, o gün aktif ederler merak etme demişti. Bugün de abimle dışardaydık, aklıma yine bu fiber olayı geldi. Tekrar arayayım dedim, aradım. Türk Telekom Karşıyaka Yetkilisi ile görüşmemiz şu şekilde oldu.

    B: Ben
    Y: Yetkili

    B: İyi günler. Ben xxx sitesinden arıyorum. Yazılımsal sorun var demiştiniz, son durum nedir acaba?

    Y: İyi günler. Ekiplerimiz üzerinde çalışıyorlar, Ankara'ya sorunu ilettik. Ben size dönüş yapacağım ama bir sorunumuz var. Az önce bizim ekip size gelmiş. Ve oradaki kendini bilmez birinden azar işitmişler.

    B: Aaa öyle mi? Ne olmuş tam olarak?

    Y: Fiber interneti söktürüyoruz bir daha sizi siteye sokmayacağız demişler, hakaret etmişler bizim ekibe. Orada ben olsaydım haddini bildirirdim o kendini bilmeze.

    B: Onun adına özür dilerim, gerçekten çok ileri gitmiş ama size gerçekten çok kızgınız SOL'un 1 günde aktif ettiği şeyi 3 ayda aktif edemediniz.

    Y: Efendim biliyoruz ama biz fiber işinde daha yeniyiz. - Biraz düşündükten sonra - Peki efendim şöyle bir şey yapalım. Aklıma şimdi geldi. Sizin sorun yazılımsal ve oraya fiberi aktif edemedik. Sizin faturadaki ve sistemdeki apartman dairesini farklı gösterelim. Ve telefon numaranızı değiştirelim, başka bir evmiş gibi işlem yapalım. O zaman aktif olacaktır?

    B: Benim aileme danışmam gerek, sizi 2dk sonra arayacağım

    ____________



    Ailemden izin aldım. O sırada ailemden, yetkililerin eve gelip kontrol ettiklerini öğrendim. Babam da eve gelen yetkililere epey bozulmuş. Onlar da haklısınız demişler. Yani siteye girerken epey sağlam bir fırça yemişler, daireye çıktıktan sonra da ailem bozulmuş.

    Ve tekrar aradım;
    _____________

    B: Tabii ki eğer olacaksa, telefon numaramızı da değiştirebilirsiniz.

    Y: Tamam efendim o zaman ben bugün bununla uğraşacağım.

    B: Teşekkürler, olumlu dönüşünüzü bekliyorum.

    __________

    Yaklaşık bir saat geçer yok, iki saat geçer yok. Üstüne onları tekrar aradım.
    ________

    B: İyi günler, halledebildiniz mi?

    Y: Onaylayacak ekibin çalışma süresi doldu. ( Akşam 6 olmuştu ) Yarın sabah ilgilenelim.

    B: Yarın bu işi mutlaka halledin ama sabır küpüne döndüm.

    Y: Tamam efendim, yüzde 90 internetinize kavuşacaksınız.

    ________

    Ondan sonra ekibe bozuk attığı site sorumlusunu aradım.

    B: Ben
    S: Site sorumlusu

    B: Abi sen biraz fazla korkutmuşsun sanırım sana böyle böyle dedi. - Dediklerini anlattım -

    S: Onlar bir daha gelsin ben siteye sokmayacağım onları. Arabalarını dışarı bıraksın yürüyerek gelsin. 3 aydır bağlayamadılar senin netini. Onlara bunu söyledim. Söktürüyoruz fiberi diye bağırdım falan.

    B: Abi tamam sakin ol, iyi olmuş ama sanırım fazla ileri gitmişsin. Şimdi fiberi sökerlerse...

    S: Merak etme, bir şey olmaz.


    Sonuç itibariyle fiber internet için telefon numaramızı değiştiriyoruz ve dediklerine kalırsa - ki hala sanmıyorum - yarın sabah aktif olacak.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 8 Mayıs 2012; 22:13:20 >




  • Okurken ben utandim, rezillik. Telefon numarasi degistirmek nedir ya.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    Bugün neler oldu neler...

    Apartman görevlisi ile çok samimiyiz. Herhangi bir sıkıntısı olursa bize gelir, veya tam tersi ben ona anlatırım. Bu durumu ona detaylıca anlattım. Ben onları korkuturum, o gün aktif ederler merak etme demişti. Bugün de abimle dışardaydık, aklıma yine bu fiber olayı geldi. Tekrar arayayım dedim, aradım. Türk Telekom Karşıyaka Yetkilisi ile görüşmemiz şu şekilde oldu.

    B: Ben
    Y: Yetkili

    B: İyi günler. Ben xxx sitesinden arıyorum. Yazılımsal sorun var demiştiniz, son durum nedir acaba?

    Y: İyi günler. Ekiplerimiz üzerinde çalışıyorlar, Ankara'ya sorunu ilettik. Ben size dönüş yapacağım ama bir sorunumuz var. Az önce bizim ekip size gelmiş. Ve oradaki kendini bilmez birinden azar işitmişler.

    B: Aaa öyle mi? Ne olmuş tam olarak?

    Y: Fiber interneti söktürüyoruz bir daha sizi siteye sokmayacağız demişler, hakaret etmişler bizim ekibe. Orada ben olsaydım haddini bildirirdim o kendini bilmeze.

    B: Onun adına özür dilerim, gerçekten çok ileri gitmiş ama size gerçekten çok kızgınız SOL'un 1 günde aktif ettiği şeyi 3 ayda aktif edemediniz.

    Y: Efendim biliyoruz ama biz fiber işinde daha yeniyiz. - Biraz düşündükten sonra - Peki efendim şöyle bir şey yapalım. Aklıma şimdi geldi. Sizin sorun yazılımsal ve oraya fiberi aktif edemedik. Sizin faturadaki ve sistemdeki apartman dairesini farklı gösterelim. Ve telefon numaranızı değiştirelim, başka bir evmiş gibi işlem yapalım. O zaman aktif olacaktır?

    B: Benim aileme danışmam gerek, sizi 2dk sonra arayacağım

    ____________



    Ailemden izin aldım. O sırada ailemden, yetkililerin eve gelip kontrol ettiklerini öğrendim. Babam da eve gelen yetkililere epey bozulmuş. Onlar da haklısınız demişler. Yani siteye girerken epey sağlam bir fırça yemişler, daireye çıktıktan sonra da ailem bozulmuş.

    Ve tekrar aradım;
    _____________

    B: Tabii ki eğer olacaksa, telefon numaramızı da değiştirebilirsiniz.

    Y: Tamam efendim o zaman ben bugün bununla uğraşacağım.

    B: Teşekkürler, olumlu dönüşünüzü bekliyorum.

    __________

    Yaklaşık bir saat geçer yok, iki saat geçer yok. Üstüne onları tekrar aradım.
    ________

    B: İyi günler, halledebildiniz mi?

    Y: Onaylayacak ekibin çalışma süresi doldu. ( Akşam 6 olmuştu ) Yarın sabah ilgilenelim.

    B: Yarın bu işi mutlaka halledin ama sabır küpüne döndüm.

    Y: Tamam efendim, yüzde 90 internetinize kavuşacaksınız.

    ________

    Ondan sonra ekibe bozuk attığı site sorumlusunu aradım.

    B: Ben
    S: Site sorumlusu

    B: Abi sen biraz fazla korkutmuşsun sanırım sana böyle böyle dedi. - Dediklerini anlattım -

    S: Onlar bir daha gelsin ben siteye sokmayacağım onları. Arabalarını dışarı bıraksın yürüyerek gelsin. 3 aydır bağlayamadılar senin netini. Onlara bunu söyledim. Söktürüyoruz fiberi diye bağırdım falan.

    B: Abi tamam sakin ol, iyi olmuş ama sanırım fazla ileri gitmişsin. Şimdi fiberi sökerlerse...

    S: Merak etme, bir şey olmaz.


    Sonuç itibariyle fiber internet için telefon numaramızı değiştiriyoruz ve dediklerine kalırsa - ki hala sanmıyorum - yarın sabah aktif olacak.




    Alıntıları Göster
    Sizin görevli iyi mi yapmış kötü mü yapmış muamma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Sizin görevli iyi mi yapmış kötü mü yapmış muamma.

    Ben de anlamadım, Allah kerim gidiyoruz abi.

    Bu arada bağlandıktan sonrada kesin sorunlar çıkar bak. Ya sürekli kopmalar olur ya hızı tam alamam vb.

    O kadar şanssızım ki Türkiye'de 5 kişide gözlemlenen sorun beni buldu. (Türk Telekom Network Mühendisi'nin bana söylediği)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Okurken ben utandim, rezillik. Telefon numarasi degistirmek nedir ya.....

    malesef sistemelr izin vemeyebiliyor.mesela konum değiştirince aynı şehirde bile olsan sabit ipn değişiyor.belli bölgelere belli ipler atanmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Sizin görevli iyi mi yapmış kötü mü yapmış muamma.

    Ben de anlamadım, Allah kerim gidiyoruz abi.

    Bu arada bağlandıktan sonrada kesin sorunlar çıkar bak. Ya sürekli kopmalar olur ya hızı tam alamam vb.

    O kadar şanssızım ki Türkiye'de 5 kişide gözlemlenen sorun beni buldu. (Türk Telekom Network Mühendisi'nin bana söylediği)

    Bu kadar şeyden sonra o mühendis Allah 1 dese inanmam. Töbe ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: montevo

    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Okurken ben utandim, rezillik. Telefon numarasi degistirmek nedir ya.....

    malesef sistemelr izin vemeyebiliyor.mesela konum değiştirince aynı şehirde bile olsan sabit ipn değişiyor.belli bölgelere belli ipler atanmış.

    Alıntıları Göster
    bu konularda pek bi fikrim yok ama telefon no.su değişse bile yine aynı sıkıntı devam edecek. Ha size vermiş ha üst kat komşuya. Bana kalırsa sorun yine devam eder.

    Temennimiz bi an önce kavuşmanız tabiki ama bu beceriksizler topluluğundan bi halt olmaz ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fireforge35

    bu konularda pek bi fikrim yok ama telefon no.su değişse bile yine aynı sıkıntı devam edecek. Ha size vermiş ha üst kat komşuya. Bana kalırsa sorun yine devam eder.

    Temennimiz bi an önce kavuşmanız tabiki ama bu beceriksizler topluluğundan bi halt olmaz ki.

    Alıntıları Göster
    @GoldPunch
    fiberde akn yi aştıktan sonra hız kaça düşüyormuş sorarmısın. yetkili birisiyle konuşursan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    @GoldPunch
    fiberde akn yi aştıktan sonra hız kaça düşüyormuş sorarmısın. yetkili birisiyle konuşursan.

    Alıntıları Göster
    Size bu kadar zamanda tamamlandıysa ben Fiber olayına kalkışmam bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    @GoldPunch
    fiberde akn yi aştıktan sonra hız kaça düşüyormuş sorarmısın. yetkili birisiyle konuşursan.

    Yarın sorarım ama internet sitelerinde de 1 megabit yazıyor. Geçen gün fiber kullanan birisi forumda 3 megabite sabitlendiğini söylemişti.

    @Nétwork

    Aynen abi.

    @fireforge35

    Bilmiyorum vallahi, her şey yarın belli olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montevo

    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Okurken ben utandim, rezillik. Telefon numarasi degistirmek nedir ya.....

    malesef sistemelr izin vemeyebiliyor.mesela konum değiştirince aynı şehirde bile olsan sabit ipn değişiyor.belli bölgelere belli ipler atanmış.

    Alıntıları Göster
    @GoldPunch

    Vay be ilginç gerçekten. Bizim sitede de şöyle bir sorun vardı; aynı apartmanda belirli kesim fiber kullanabilirken diğerleri fiber kullanamıyordu. Yani sistemde fiber olmadığı gözüküyormuş telefon no verince..

    Neyse aynı apartmanda fiber kullananlar kullanmayanlara hizmet numaralarını vermişler ama hala olmamış.

    Son durum ne bilmiyorum ama geçen gün TT arabası gördüm sitede, baktım fiber kabiniyle oynuyorlar, konuştuk biraz. Kartları yeniliyorlarmış, daha kaliteli kartlar takıyoruz dedi, birde port sayısımı ne azmış onları artırmışlar. Neyse ki kendi adresimi kullanıyorum, tel numaramda değişmedi. Buna şükür..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    @GoldPunch
    fiberde akn yi aştıktan sonra hız kaça düşüyormuş sorarmısın. yetkili birisiyle konuşursan.

    Yarın sorarım ama internet sitelerinde de 1 megabit yazıyor. Geçen gün fiber kullanan birisi forumda 3 megabite sabitlendiğini söylemişti.

    @Nétwork

    Aynen abi.

    @fireforge35

    Bilmiyorum vallahi, her şey yarın belli olacak.

    arkadaşım ben yazdım dedim ki telefon numaran değişecek diye. yok filan dediler. telefon numaran düzelsin sorun filan kalmaz görürsün. bu arada cuma'ya kadar net'in gelmezse ben cuma günü 100mbit için başvuracam. olur da neti alır ve senden önce bir hız testi yapıp buraya koyarsam bence sen o fiber dolabına benzin dök yak :))))




  • doktor x sen de haklıymışsın gerçekten.

    Bu arada şimdi aradılar, router ayarlarımı yaptılar ışıklar yandı. Yeni telefon numaramı verdiler. Seçtiğim paketi hatırlattılar. Router firmware'ini güncellediler. Yemektelermiş çalışanlar, gelince internetinizi açacağım dediler. Heyecan bastı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    doktor x sen de haklıymışsın gerçekten.

    Bu arada şimdi aradılar, router ayarlarımı yaptılar ışıklar yandı. Yeni telefon numaramı verdiler. Seçtiğim paketi hatırlattılar. Router firmware'ini güncellediler. Yemektelermiş çalışanlar, gelince internetinizi açacağım dediler. Heyecan bastı.

    yani şimdi 3 ay TelNo'yu değişmediğin için mi sinyal verilemedi ? bunu sana daha önce neden söylemediler ki yetkili muhendis ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n€tw0rK

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    doktor x sen de haklıymışsın gerçekten.

    Bu arada şimdi aradılar, router ayarlarımı yaptılar ışıklar yandı. Yeni telefon numaramı verdiler. Seçtiğim paketi hatırlattılar. Router firmware'ini güncellediler. Yemektelermiş çalışanlar, gelince internetinizi açacağım dediler. Heyecan bastı.

    yani şimdi 3 ay TelNo'yu değişmediğin için mi sinyal verilemedi ? bunu sana daha önce neden söylemediler ki yetkili muhendis ?

    Bu arıza 15 gündür var, daha önce fiberden sinyal alamıyoruz demişlerdi. Kablodan fazla ışık geçiyormuş o teknik bir sorunmuş. Yani tel nodan kaynaklanan zaman kaybım 15 gün.

    Bu arada tekrar aradılar, tarifemi vb sordular, bilgileri verdim. Birazdan aktif ediyoruz hazır olun dediler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    quote:

    Orijinalden alıntı: n€tw0rK

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    doktor x sen de haklıymışsın gerçekten.

    Bu arada şimdi aradılar, router ayarlarımı yaptılar ışıklar yandı. Yeni telefon numaramı verdiler. Seçtiğim paketi hatırlattılar. Router firmware'ini güncellediler. Yemektelermiş çalışanlar, gelince internetinizi açacağım dediler. Heyecan bastı.

    yani şimdi 3 ay TelNo'yu değişmediğin için mi sinyal verilemedi ? bunu sana daha önce neden söylemediler ki yetkili muhendis ?

    Bu arıza 15 gündür var, daha önce fiberden sinyal alamıyoruz demişlerdi. Kablodan fazla ışık geçiyormuş o teknik bir sorunmuş. Yani tel nodan kaynaklanan zaman kaybım 15 gün.

    Bu arada tekrar aradılar, tarifemi vb sordular, bilgileri verdim. Birazdan aktif ediyoruz hazır olun dediler.

    Alıntıları Göster
    Hacı seninki de ne dertmiş yahu. Bitmedi gitti kaç aydır.




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.