Şimdi Ara

📢 📲 TÜRK TELEKOM MOBiL FATURALI FATURASIZ TARiFELER PAKETLER KAMPANYALAR FIRSATLAR (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.368
Cevap
322
Favori
868.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim 1 sene taahütlü 1500 dk 35 tl lik aveadaydım. 1.5 ay önce tarifem dolduğu için yeni bir tarife önermelerini istedim.başta pek yanaşmadılar. bayağı bir kavga ettim. sonra hat taşımak için başka bir operatöre baş vurdum. oda taahüdüm dolmadan hattımı taşımayı beceremedi taahüdümün son gününde ozaman hattımı konturluya çevirin dedim. nedenini sorduklarında hattımı taşıyacağımı beyan ettim. 1 gün sonra bana 40 tl ye 1000 dk 500 sms ve 500 mb internet sundular. aveayla kavga etmekten bıktığımda nalet olsun dedim kendi kendime bu paketi onaylıyımda kurtarayım dedim. kabul ettim. 1 2 gün sonra avea tekrar aradı ve taahüt ettiğimde bana %40 indirimle aynı paketi tüm vergiler dahil en fazla 24 tl ye sunacaklarını söylediler bende kabul ettim tabi. bana 1 kaç gün önce fatur atutarımı gönderdier şoke oldum. 41 tl. ave gene yaptı avea lığını. hemen aradım tabi böyle bir faturayı kabul etmediğimi söyledim. inceleyeceklerini söyledir ve incelediler. sonuç ??? faturada bir yanlışlık yokmuş. indirimin aktivasyonunu 28 haziranda mı ne yapmışlar. iyide bana bu indirimi kendileri mayıs ayında kendileri sundu. bu indirimin aktivasyonunu geç yapmaları benim suçummuş gibi bana 41 tl lik bır fatura yollamışlar. turkcellden kamu vınn kullanıyorum onda da böyle faturayla ilgili bir sıkıntım olmuştu ve hemen düzellttiler. ave a da ise ...... yorumu size bırakıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaffer53 -- 30 Haziran 2013; 0:55:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alexxson

    Taraftar hattı costuran tarife HY 120 dakika 9.TL

    taşımadan önce buna geçiyim düşük fiyat olsun son fatura diyorsanız bu mevcut abone için kapalı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İndirim eylülde bitecek. Aynı koşullarda bir yıl daha uzatırlarsa devam ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de 21 tl lik seç 500 abonesiyim aveanın sitesinde ucuz bir tarife de yok hepsi bir 7.95 sabit ücretli abone alınmıyor
    20 tl lik kontrollu seç e faturalıdan geçiş yok birçok kısıtlama var. kontörlüye geçmek istesek geçiş bedeli var. ne yapacaz bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Avea'nın tüm tarifeleri "Yeni müşteri çekip 1 yıl bağlamak" içindir. Mevcut müşterilerine uygun bir tarifesi yoktur.
    -Yeni müşteriye 30'a verdiği tarifeyi, mevcut müşteriye 40'tan satar. (Sırf bu yüzden bile numara taşınır.)
    -Avea'nın ucuz tarifeleri, paralel ithalat telefonlar gibidir: Ohh ucuza getirdik, bak bu da aynısı ama daha ucuz dersin. Tâ ki sorun çıkana kadar. Sorun çıktığında paralel ith. telefon ne kadar berbatsa, Avea da öyle berbattır.
    -Müşteri temsilcisi hep telefon ulaşılmazken ya da yanınızda yokken arar. Şikayetvar'a da "aradık, ulaşamadık" derler.
    -1 müşteri temsilcisinin söylediğini diğeri yalanlar. Şikayet edersiniz "size öyle bir şey denmemiş" derler. Mutlaka görüşmenizi kaydedin.
    -Sorun yaşadığınızda size doğru düzgün hiçbir çözüm sunamazlar. inceleyip döneceğiz derler, dönmezler. Döndüklerinde de en başa dönersiniz. Hiçbir şey olmaz.
    -Mesela sadece biri: Avea'da kalma taahhüdümü bozmayıp, Tarifemin taahhüdünü bozan Avea (20 TL'den, 40'a çıktık), Telekom tarifemi değiştirdiğimi iddia etti. Telekomu aradım 4 yıldır tarifemi hiç değiştirmediğimi söyledi. 5 farklı temsilciyle saatlerce konuştum, hepsi her seferinde "telekom değişikliği" dedi. Konuş konuş, başa sar...
    -1 gün için bir aylık fatura ödersiniz. Geçebileceğiniz uygun bir tarife de yoktur.

    Son olarak;
    -Avea'da kurtulmadan önceki 3-5 günlüğüne geçeceğiniz tarife: SANİYELİ HEPSİBİR - 9 TL + Kat Kat Paketi 100 DK 5 TL (3 gün de olsa faturadan geçirmesin diye.)
    -Tavsiye operatör+tarife: Vodafone Cep Kazan+Komple Paket:1000 DK VF +500 Her yöne + 500mb + 500sms =30TL (26+ yaş için, değilse Freezone tarifeleri) <Daha uygun bir tarifeniz yoksa>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sagun18 -- 30 Haziran 2013; 18:35:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagun18

    -Avea'nın tüm tarifeleri "Yeni müşteri çekip 1 yıl bağlamak" içindir. Mevcut müşterilerine uygun bir tarifesi yoktur.
    -Yeni müşteriye 30'a verdiği tarifeyi, mevcut müşteriye 40'tan satar. (Sırf bu yüzden bile numara taşınır.)
    -Avea'nın ucuz tarifeleri, paralel ithalat telefonlar gibidir: Ohh ucuza getirdik, bak bu da aynısı ama daha ucuz dersin. Tâ ki sorun çıkana kadar. Sorun çıktığında paralel ith. telefon ne kadar berbatsa, Avea da öyle berbattır.
    -Müşteri temsilcisi hep telefon ulaşılmazken ya da yanınızda yokken arar. Şikayetvar'a da "aradık, ulaşamadık" derler.
    -1 müşteri temsilcisinin söylediğini diğeri yalanlar. Şikayet edersiniz "size öyle bir şey denmemiş" derler. Mutlaka görüşmenizi kaydedin.
    -Sorun yaşadığınızda size doğru düzgün hiçbir çözüm sunamazlar. inceleyip döneceğiz derler, dönmezler. Döndüklerinde de en başa dönersiniz. Hiçbir şey olmaz.
    -Mesela sadece biri: Avea'da kalma taahhüdümü bozmayıp, Tarifemin taahhüdünü bozan Avea (20 TL'den, 40'a çıktık), Telekom tarifemi değiştirdiğimi iddia etti. Telekomu aradım 4 yıldır tarifemi hiç değiştirmediğimi söyledi. 5 farklı temsilciyle saatlerce konuştum, hepsi her seferinde "telekom değişikliği" dedi. Konuş konuş, başa sar...
    -1 gün için bir aylık fatura ödersiniz. Geçebileceğiniz uygun bir tarife de yoktur.

    Son olarak;
    -Avea'da kurtulmadan önceki 3-5 günlüğüne geçeceğiniz tarife: SANİYELİ HEPSİBİR - 9 TL + Kat Kat Paketi 100 DK 5 TL (3 gün de olsa faturadan geçirmesin diye.)
    -Tavsiye operatör+tarife: Vodafone Cep Kazan+Komple Paket:1000 DK VF +500 Her yöne + 500mb + 500sms =30TL (26+ yaş için, değilse Freezone tarifeleri) <Daha uygun bir tarifeniz yoksa>

    o kadar aradım taradım bunu görememişim teşekkürler geçişe açıksa hemen buna geçerim sonra ver elini diğer operatör

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Şimdi müşteri hizmetlerini aradım 26.07.2013'de bitiyor dedi. Buraya güvenip hattı taşısak geçirecekler faturayı. İşte bu yüzden Avea ile bağımı koparmak istiyorum artık.

    Ben de o hatayı yaptım:Müşteri temsilcisine güvenmek... Taahhüt bitti dedi, 180 TL geçirecekti Avea. Avea Online işlemlerden kontrol edin.

    inexo: Geçişe açık, ben yeni geçtim. Sonra vodafone'a geçtim.
    Avea hala kendi müşterisi sanıp mesaj gönderiyor!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagun18

    quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Şimdi müşteri hizmetlerini aradım 26.07.2013'de bitiyor dedi. Buraya güvenip hattı taşısak geçirecekler faturayı. İşte bu yüzden Avea ile bağımı koparmak istiyorum artık.

    Ben de o hatayı yaptım:Müşteri temsilcisine güvenmek... Taahhüt bitti dedi, 180 TL geçirecekti Avea. Avea Online işlemlerden kontrol edin.

    inexo: Geçişe açık, ben yeni geçtim. Sonra vodafone'a geçtim.
    Avea hala kendi müşterisi sanıp mesaj gönderiyor!

    mh muhattap olmadan geçiliyor mu online işlemlerden.

    mh doğru tarihi vermiş aslında. çünkü online işlemlerde taahhütler görünmüyor artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inexo -- 30 Haziran 2013; 19:04:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben seç 500 kampanyasına eylül ayında katıldım...26 ağustosta son fatura kesiliyor...sonra 500dk-5000sms-1gb ın fiyatı 40tl olucak...ağustos içinde ararım, aynı fiyat teklif ederlerse devam yoksa buluruz bir tarife heralde...
  • inexo kullanıcısına yanıt
    Tarife geçişi sadece MH ile oluyor. Online de bayii de "geçemezsiniz" diyor.
    MH bana doğru tarih vermedi.http://forum.donanimhaber.com/m_75206561/f_//tm.htm#75206561
    Ben 1-2 hafta öncesine kadar bakıyordum Online işlemlerden, kalktıysa bilemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagun18

    -Avea'nın tüm tarifeleri "Yeni müşteri çekip 1 yıl bağlamak" içindir. Mevcut müşterilerine uygun bir tarifesi yoktur.
    -Yeni müşteriye 30'a verdiği tarifeyi, mevcut müşteriye 40'tan satar. (Sırf bu yüzden bile numara taşınır.)
    -Avea'nın ucuz tarifeleri, paralel ithalat telefonlar gibidir: Ohh ucuza getirdik, bak bu da aynısı ama daha ucuz dersin. Tâ ki sorun çıkana kadar. Sorun çıktığında paralel ith. telefon ne kadar berbatsa, Avea da öyle berbattır.
    -Müşteri temsilcisi hep telefon ulaşılmazken ya da yanınızda yokken arar. Şikayetvar'a da "aradık, ulaşamadık" derler.
    -1 müşteri temsilcisinin söylediğini diğeri yalanlar. Şikayet edersiniz "size öyle bir şey denmemiş" derler. Mutlaka görüşmenizi kaydedin.
    -Sorun yaşadığınızda size doğru düzgün hiçbir çözüm sunamazlar. inceleyip döneceğiz derler, dönmezler. Döndüklerinde de en başa dönersiniz. Hiçbir şey olmaz.
    -Mesela sadece biri: Avea'da kalma taahhüdümü bozmayıp, Tarifemin taahhüdünü bozan Avea (20 TL'den, 40'a çıktık), Telekom tarifemi değiştirdiğimi iddia etti. Telekomu aradım 4 yıldır tarifemi hiç değiştirmediğimi söyledi. 5 farklı temsilciyle saatlerce konuştum, hepsi her seferinde "telekom değişikliği" dedi. Konuş konuş, başa sar...
    -1 gün için bir aylık fatura ödersiniz. Geçebileceğiniz uygun bir tarife de yoktur.

    Son olarak;
    -Avea'da kurtulmadan önceki 3-5 günlüğüne geçeceğiniz tarife: SANİYELİ HEPSİBİR - 9 TL + Kat Kat Paketi 100 DK 5 TL (3 gün de olsa faturadan geçirmesin diye.)
    -Tavsiye operatör+tarife: Vodafone Cep Kazan+Komple Paket:1000 DK VF +500 Her yöne + 500mb + 500sms =30TL (26+ yaş için, değilse Freezone tarifeleri) <Daha uygun bir tarifeniz yoksa>

    Her Avea abonesinin bilmesi farz olan bilgiler bunlar,teşekkür ederim
    Edit
    Konu başlığına eklenirse daha faydalı olur

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagun18

    -Avea'nın tüm tarifeleri "Yeni müşteri çekip 1 yıl bağlamak" içindir. Mevcut müşterilerine uygun bir tarifesi yoktur.
    -Yeni müşteriye 30'a verdiği tarifeyi, mevcut müşteriye 40'tan satar. (Sırf bu yüzden bile numara taşınır.)
    -Avea'nın ucuz tarifeleri, paralel ithalat telefonlar gibidir: Ohh ucuza getirdik, bak bu da aynısı ama daha ucuz dersin. Tâ ki sorun çıkana kadar. Sorun çıktığında paralel ith. telefon ne kadar berbatsa, Avea da öyle berbattır.
    -Müşteri temsilcisi hep telefon ulaşılmazken ya da yanınızda yokken arar. Şikayetvar'a da "aradık, ulaşamadık" derler.
    -1 müşteri temsilcisinin söylediğini diğeri yalanlar. Şikayet edersiniz "size öyle bir şey denmemiş" derler. Mutlaka görüşmenizi kaydedin.
    -Sorun yaşadığınızda size doğru düzgün hiçbir çözüm sunamazlar. inceleyip döneceğiz derler, dönmezler. Döndüklerinde de en başa dönersiniz. Hiçbir şey olmaz.
    -Mesela sadece biri: Avea'da kalma taahhüdümü bozmayıp, Tarifemin taahhüdünü bozan Avea (20 TL'den, 40'a çıktık), Telekom tarifemi değiştirdiğimi iddia etti. Telekomu aradım 4 yıldır tarifemi hiç değiştirmediğimi söyledi. 5 farklı temsilciyle saatlerce konuştum, hepsi her seferinde "telekom değişikliği" dedi. Konuş konuş, başa sar...
    -1 gün için bir aylık fatura ödersiniz. Geçebileceğiniz uygun bir tarife de yoktur.

    Son olarak;
    -Avea'da kurtulmadan önceki 3-5 günlüğüne geçeceğiniz tarife: SANİYELİ HEPSİBİR - 9 TL + Kat Kat Paketi 100 DK 5 TL (3 gün de olsa faturadan geçirmesin diye.)
    -Tavsiye operatör+tarife: Vodafone Cep Kazan+Komple Paket:1000 DK VF +500 Her yöne + 500mb + 500sms =30TL (26+ yaş için, değilse Freezone tarifeleri) <Daha uygun bir tarifeniz yoksa>

    bnm şimdi bu ay 26 sında bittti buay yeni nesil500 deyim 38 lira falan gelecek fatura kesim tarihi 27 temmuzda ben bu tarifeye gecersem 27 sinden önce bu 38 liralık tutar ne olacak biraz daha aydınlatırmısın ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @koray.tekler


    quote:

    Orijinalden alıntı: sagun18

    -Avea'nın tüm tarifeleri "Yeni müşteri çekip 1 yıl bağlamak" içindir. Mevcut müşterilerine uygun bir tarifesi yoktur.
    -Yeni müşteriye 30'a verdiği tarifeyi, mevcut müşteriye 40'tan satar. (Sırf bu yüzden bile numara taşınır.)
    -Avea'nın ucuz tarifeleri, paralel ithalat telefonlar gibidir: Ohh ucuza getirdik, bak bu da aynısı ama daha ucuz dersin. Tâ ki sorun çıkana kadar. Sorun çıktığında paralel ith. telefon ne kadar berbatsa, Avea da öyle berbattır.
    -Müşteri temsilcisi hep telefon ulaşılmazken ya da yanınızda yokken arar. Şikayetvar'a da "aradık, ulaşamadık" derler.
    -1 müşteri temsilcisinin söylediğini diğeri yalanlar. Şikayet edersiniz "size öyle bir şey denmemiş" derler. Mutlaka görüşmenizi kaydedin.
    -Sorun yaşadığınızda size doğru düzgün hiçbir çözüm sunamazlar. inceleyip döneceğiz derler, dönmezler. Döndüklerinde de en başa dönersiniz. Hiçbir şey olmaz.
    -Mesela sadece biri: Avea'da kalma taahhüdümü bozmayıp, Tarifemin taahhüdünü bozan Avea (20 TL'den, 40'a çıktık), Telekom tarifemi değiştirdiğimi iddia etti. Telekomu aradım 4 yıldır tarifemi hiç değiştirmediğimi söyledi. 5 farklı temsilciyle saatlerce konuştum, hepsi her seferinde "telekom değişikliği" dedi. Konuş konuş, başa sar...
    -1 gün için bir aylık fatura ödersiniz. Geçebileceğiniz uygun bir tarife de yoktur.

    Son olarak;
    -Avea'da kurtulmadan önceki 3-5 günlüğüne geçeceğiniz tarife: SANİYELİ HEPSİBİR - 9 TL + Kat Kat Paketi 100 DK 5 TL (3 gün de olsa faturadan geçirmesin diye.)
    -Tavsiye operatör+tarife: Vodafone Cep Kazan+Komple Paket:1000 DK VF +500 Her yöne + 500mb + 500sms =30TL (26+ yaş için, değilse Freezone tarifeleri) <Daha uygun bir tarifeniz yoksa>

    Her Avea abonesinin bilmesi farz olan bilgiler bunlar,teşekkür ederim
    Edit
    Konu başlığına eklenirse daha faydalı olur

    Daha fazlası da var ama uzayınca herkes okumaz diye yazmadım.
    Her Avealı üstte yazdıklarımı bilmeli ve Avea'ya geçmek isteyenler de çok iyi bilmeli.
    Son 3 ayda tarifemi değiştirdikleri için yaklaşık 115 TL fazladan ödedim. Ne anlamı kaldı kampanyasının taahhüdünün?! Düşünsenize tarifenin taahhüdü bozuluyor 20 TL'den 40'a çıkıyor, fakat Avea'da faturalı hatta kalma taahhüdü bozulmuyor!
    Avea pişmanlıktır!

    krkmz1666, taahhüt bittiyse değiştirmen gerekmez zaten. 38 TL'yi de her koşulda ödersin.
    Senin yapman gereken, fatura kesiminden 6-7 gün önce numara taşımaya başvurmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sagun18 -- 30 Haziran 2013; 22:45:29 >




  • bana da bi kadeh doldur ordan cafer.... taahhüt bitti aşk sallantıya girdi. eski günleri istiyoruz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagun18



    krkmz1666, taahhüt bittiyse değiştirmen gerekmez zaten. 38 TL'yi de her koşulda ödersin.
    Senin yapman gereken, fatura kesiminden 6-7 gün önce numara taşımaya başvurmak.

    hııım tamam teşekkür ederim saol
  • 500 dk 5000 sms 1 gb net
    22 lira oduyorum bu ay son tahutum umarim cazip bir teklifle donerler ve kalirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanki avea yapıyorda diğerleri yapmıyor, bunların hepsi bir bence. Millet alıştı elinde telefonla oyuncak gibi oynamaya, bunlarda otomatik süt sağma makinesi gibi yerleştirdiler aparatları millete habire zam. Memura işçiye ne zam geliyorki, bunlar ne yapıyorlar, bunları hiç denetleyen yok devlet şöyle okkalı bir ceza kesecekki haksız kazanç var diye bunlara bakalım nasıl oluyormuş kafana göre zam yapmak ama bilinçli tüketici hakkını savunan tüketici yok memlekette.
    13 senelik hattımı başka operatörden gelenlere ucuz bize pahalı diye değiştirdim diğer operatörde taahüt dolduğunda aynını yaptı, kime güveneceksinki, en iyisi ailedekileri kontörlüye geçirmek ve zamda olsa kendimize faturalı hat almak. Yani yok aslında hiçbirinin farkı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anadoluparsı -- 1 Temmuz 2013; 10:42:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadoluparsı

    Sanki avea yapıyorda diğerleri yapmıyor, bunların hepsi bir bence. Millet alıştı elinde telefonla oyuncak gibi oynamaya, bunlarda otomatik süt sağma makinesi gibi yerleştirdiler aparatları millete habire zam. Memura işçiye ne zam geliyorki, bunlar ne yapıyorlar, bunları hiç denetleyen yok devlet şöyle okkalı bir ceza kesecekki haksız kazanç var diye bunlara bakalım nasıl oluyormuş kafana göre zam yapmak ama bilinçli tüketici hakkını savunan tüketici yok memlekette.
    13 senelik hattımı başka operatörden gelenlere ucuz bize pahalı diye değiştirdim diğer operatörde taahüt dolduğunda aynını yaptı, kime güveneceksinki, en iyisi ailedekileri kontörlüye geçirmek ve zamda olsa kendimize faturalı hat almak. Yani yok aslında hiçbirinin farkı.

    Aynen katılıyorum. Hiçbiri babamızın oğlu değil. Kendi kullanımına göre en uygun olana geçeceksin ve hiçbirinin fanatiği olmayacaksın.
    Fakat içlerinde Avea en amatörü... Tarifesinin koşullarını netleştirmeyeni... Ayrıntıları kendisi bile bilmeyeni... Değiştirdiği koşulları neden değiştirdiğini kendisi bile bilmeyeni... Mevcut müşterisine en pahalıdan satıp, en az avantaj sağlayanıdır.
    Avea, bir daha asla!




  • ben asıl bu operatörlerin 1 Temmuz itibari ile konuşmada %20 , sms için %75 ara bağlantı ücretlerindeki indirimi faturalara nasıl yansıtıp yansıtmayacağını merak ediyorum.bir bahane ile onuda yok sayıp kar üstüne kar ederler bence.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.