Şimdi Ara

Turk Telekom LTE aramalari kapatildi uyarisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
16.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, biraz once cep telefonumda Turk Telekom LTE aramalari kapatildi uyarisi belirdi. Herhangi bir islem yapmadim, bunun nedeni nedir?

    Turk Telekom LTE aramalari kapatildi uyarisi



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Turk Telekom LTE Aramaları Kapatıldı

    Turk Telekom, bazı kullanıcılarının LTE aramalarını kapattığını duyurdu. Bu, ilgili kullanıcıların LTE ağında arama yapamayacakları ve yalnızca 2G ve 3G ağlarını kullanabilecekleri anlamına geliyor.

    "LTE Aramaları Kapatıldı" Ne Demek?

    LTE aramaları kapatıldı uyarısı, Turk Telekom hesabında LTE aramalarının devre dışı bırakıldığını gösterir. Bu durumda, cihazınız LTE ağında arama yapamaz ve yalnızca 2G ve 3G ağlarına bağlanarak arama yapabilir.

    Turk Telekom LTE Aramalarını Neden Kapattı?

    Turk Telekom, LTE aramalarını kapatma nedenini resmi olarak açıklamadı. Ancak, bunun şebeke yükünü azaltma veya ağ performansını iyileştirme gibi teknik nedenlerden kaynaklanabileceği düşünülüyor.

    LTE Aramaları Nasıl Açılır?

    LTE aramalarını yeniden açmak için Turk Telekom müşteri hizmetleriyle iletişime geçmen gerekiyor. Müşteri hizmetleri temsilcisi, hesabında LTE aramalarının neden kapatıldığını ve yeniden nasıl aktifleştirilebileceğini açıklayacaktır.

    Bu sorunla karşılaştıysan, sorunun çözümü için Turk Telekom müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeni öneririz. Müşteri hizmetleri temsilcileri, LTE aramalarının neden kapatıldığını ve hesabında yeniden nasıl aktif hale getirebileceğini açıklayacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hattınız faturalı mı, faturasız mı hocam?
  • Aslinda Bimcell Faturasiz

  • yusuf89 Y kullanıcısına yanıt
    TL yüklemediyseniz hattınız kapanmış olmasın?

    En net bilgiyi 444 4 551 BIMCell Müşteri Hizmetleri verir, eğer çağrı merkezi açık ise şuan arayın derim, gece yoğunluk yoktur çağrı merkezinde.
  • yusuf89 Y kullanıcısına yanıt
    En net bilgiyi 444 4 551 BIMCell Müşteri Hizmetleri verir, eğer çağrı merkezi açık ise şuan arayın derim, gece yoğunluk yoktur çağrı merkezinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 4 Ağustos 2021; 1:6:50 >
  • Hattim aktif calisiyor, icinde bakiye de var :) online cagri merkezinden yazdim, acaba bu sorunla baska karsilasan var mi diye foruma sormak istemistim, cevap icin tesekkurler

  • Geçici bir hata olabilir hocam, çok da üzerinde durmamak lazım. :) Volte aramalarını kastediyor sanırım.
  • Mesaj atıp servisi tekrar aktif etmeye deneyin

  • Bana da az önce bu uyarı geldi niye acaba

    Turk Telekom LTE aramalari kapatildi uyarisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarum_58 -- 17 Ağustos 2021; 20:22:34 >
  • Bugün Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım bir bilgi almak için ve altyapı çalışmaları nedeniyle ileriki saatlerde tekrar aramamı istediler. Zaten gün içinde telefonda sık sık 4G'den 3G'ye düşmesinden anlamıştım teknik bir sıkıntı olduğunu. Bence bu hatalar teknik sorundan kaynaklı.
  • bugun bende is yerimde 2 g disinda is ten cikana kadar sebeke yoktu sonra duzeldimi bilemem yer ankara sincan temelli
  • glory34 kullanıcısına yanıt
    yine sende 3g vardi bende 2g ile zor gorusme yapabildim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.