Şimdi Ara

Türk Telekom Tivibu kullanamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TT fiber için verdiği cihazı taktığımda tivibu çalışıyor. Fakat asus wi-fi 6 router taktığım zaman iptv ayarlarına yapmama rağmen tivibu hata verip duruyor. İlk tivibu bağlattığım zaman kendi routerıma taktığım zaman tivibu rahat kullanıyordum. Uzun bir süre kullanmadık tivibuyu kullanmak istediğimizde hata verdi. Müşteri hizmetleri aradık ama sonuç yok klasik tt müşteri hizmetleri. Ekip geldi benim cihazdan ilk denedi yok tivibu sunucu saat bilgisi alınamadı hatası veriyor. Onların verdiği cihazı taktı bu sefer tivibu çalıştı. Bu kurulumu normalde kendi routerımdan yapmışlardı. Kurulumu yapan arkadaşta gelen arkadaşta aynı kişiydi. Şaşırdı filan derken üstlerini amirlerini filan aradı bizim cihazı kullanmak zorunda dediler. Açıkcası şuan tivibu boşuna para veriyorum gibi geliyor. Kendi cihazımda kullanamayacaksam niye para veriyim? Evde annem izlesin diye aldık bu seferde sıkıntı çıkarıyolar. Ne yaparsam kendi cihazımda tivibu sıkıntısız kullanırım. Mac klon ve iptvde id ayarına 55 yaptım sadece.


    Not: TT modemi ev için yetersiz kalıyor ev büyük olduğu için daha 1 oda geçmeden patates oluyor cihaza elektrik vermek bile gereksiz. Köprü modu yapıp kullanayım dedim benim cihaza ip vermiyor bu sefer.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Tivibu'da Saat Bilgisi Alınamıyor Sorunu

    Bazı Türk Telekom Tivibu kullanıcıları, saat bilgilerinin alınamadığına dair bir sorun bildirmektedir. Bu sorun, çeşitli nedenlerden kaynaklanıyor olabilir.

    Olası Nedenler

    • Uygunsuz zaman dilimi ayarları
    • Yanlış veya güncel olmayan saat bilgisi sinyali
    • Donanım sorunları (örn. uydu alıcısı arızası)

    Çözüm Önerileri

    Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsin:

    • Zaman dilimi ayarlarını kontrol et ve doğru olduğundan emin ol.
    • Uydu alıcını yeniden başlatmayı dene.
    • Donanım bağlantılarını kontrol et (örn. kablolarda gevşeklik olup olmadığını kontrol et).
    • Tivibu müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek destek iste.

    Ek İpuçları

    • Tivibu uygulamasını en son sürüme güncelle.
    • Uydu alıcının yazılımının güncel olduğundan emin ol.
    • Diğer cihazlardan (örn. televizyon, telefon) Tivibu'ya erişmeyi dene.

    Sorun devam ederse, Tivibu müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeni öneririz. Alanında uzman kişiler, sorunun kaynağını belirlemene ve çözmene yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Zamanında VDSL kullanırken bu sorunu yaşamıştım. Sorunun sebebi aftermarket modemin/router'ın Telekom konfigürasyonuna sahip olmaması sebebiyle IPoE bağlantıyı dinamik yönlendirme yapmaması. Ayarlardan dinamik yönlendirme yapmanız gerekiyor çünkü Tivibu, PPPoE üzerinden çalışan internetinizden farklı bir VLAN'da çalışıyor. Ben sorunu Tp-Link'ten yardım alarak çözebilmiştim. Asus'u arayıp Tivibu kullandığınızı, Tivibu'ya ait IPoE bağlantı için dinamik yönlendirme ayarı yapmak istediğinizi söyleyin yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    türk telekom modem
    geçen ay açıldı
    Türk Telekom mobil
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.