Arkadaşlar merhaba, Yaklaşık 2 aydır Türk Telekom Tplink Archer C5v modem kullanıyorum ve her hafta ortaya çıkan çok can sıkıcı bir problemim vardı. Bazı günlerde modem normal çalışmasına rağmen evdeki kablolu ve kablosuz tüm cihazların bağlantısı kesiliyordu. Tekrar bağlanmaya çalıştığımda asla bağlanamıyordum. Tek çare modemin fişini çekip tekrar takmaktı ve çok sıkılmıştım. Müşteri hizmetlerini aradığımda da yardımcı olmadılar, sistemde sorun görünmüyor yapabileceğimiz bir şey yok diyerek çağrıyı sonlandırdılar. Bugün sorun yine başıma gelince modemin loglarına baktığımda ne zaman bir cihazla modeme bağlanmaya çalışsam "No ip addresses to give, OFFER abandoned." hatasının kaydedildiğini gördüm. DHCP ayarlarına girdiğimde IP Range olarak yalnızca 30 cihazlık range olduğunu gördüm. Aralığı 192.168.1.31-192.168.1.99 yaptığımda tüm cihazlarım yine bağlanmaya başladı. Bu sorunu yaşayanlar için çözümü paylaşmak istedim. |
Bildirim