Şimdi Ara

Fatura Üst Sınır Bilgilendirme Mesajı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
5.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler bugün böyle bir mail geldi. Güya benim halihazırda 100 liralık bilgilendirme sınırı varmış ama ben kesinlikle böyle bir talimat vermedim. Size de böyle bir mail geldi mi? Online İşlem Merkezi üzerinden ve mail kutunuzu da ayrıca kontrol edin.

    Bu 100 liralık bilgilendirme olayı herkese yaptıkları standart bir ayar mı beceriksizlerin?

    Fatura Üst Sınır Bilgilendirme Mesajı?

    Fatura Üst Sınır Bilgilendirme Mesajı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 1 Şubat 2019; 14:26:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fatura Üst Sınır Bilgilendirme Mesajı

    Türk Telekom, müşterilerine aylık fatura tutarları için 100 TL'lik bir üst sınır uygulamaktadır. Bu üst sınır, fatura tutarınızın 100 TL'yi aşması halinde geçerlidir.

    "Faturanızın 100 TL'lik üst sınırına ulaştınız" mesajı, fatura tutarınızın üst sınıra yaklaştığını veya ulaştığını belirtir. Bu durumda, ek harcamalarınız için ek ücret uygulanacaktır.

    Fatura üst sınırı, kontrolsüz harcamaları önlemek ve faturalarınızı yönetmenize yardımcı olmak için uygulanmıştır. Üst sınırınızı geçmemek için harcamalarınızı takip etmeniz ve gerekirse önlemler almanız önerilir.

    Fatura üst sınırı limiti hakkında daha fazla bilgi için Türk Telekom'un resmi web sitesini ziyaret edebilir veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz. TTNET fatura üst sınırı da Türk Telekom ile aynıdır ve 100 TL'dir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:53:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Hocam yeni mi başladı bu uygulama? Zaten birkaç yıldır var diye biliyorum. Ve zaten eskiden de bu bölüm vardı sistemde ama ben kullanmıyordum. Bu herifler ben istemeden mi devreye mi almışlar 100 lira limit koyarak?

    Bir de herkesin faturası artık sabit, değişken değil. Neden buna ihtiyaç duyuluyor ki. Tek fiyat sabit paket üründen her ay ne ödüyorsa o zaten. Sürpriz ne olabilir Telekom'un sahtekarlığı dışında?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 1 Şubat 2019; 14:24:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:53:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Benim limitsiz (eski Akn'lı 50 GB) paketi yıllardır hocam :) Geçen aya kadar hep 94 lira fatura öderken bu ay birden 119 liraya çıkınca bu mail geldi. Ev telefonu ayrıca var bu hat üzerinde. Meğer 100 lira otomatik sınır koymuşlar. Sizde de durum bu tür mü?

    Ayarı olduğu gibi bırakayım mı sizce yoksa almak istemiyorum deyip onay mı vereyim o ekranda. Bunların hiçbirşeyine tıklamak istemiyorum zira herşeyleri sahtekarlık üzerine kurulu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 1 Şubat 2019; 14:32:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:53:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Ev telefonu içinde ayrı olan OHM üzerinden girdim. Orada da fatura üst sınır olarak 100 lira limit tanımlamışlar ama ev telefonu için 25 lirayı geçmiyoruz ki hiç. :)

    TTNET ev interneti için belirlenen Fatura Üst Sınır SMS ve Mail ayarını az önce komple iptal ettim hocam. Bu ayarın mailime her ay gelen e-fatura'ya bir etkisi olmaz değil mi gönderim açısından?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 1 Şubat 2019; 14:56:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:53:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bro n'aptın ya korktum bir an yine bir çakallık oldu diye de önemli bir şey değil gibi duruyor bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fulton

    Bro n'aptın ya korktum bir an yine bir çakallık oldu diye de önemli bir şey değil gibi duruyor bu.
    Bende mail alınca alarma geçtim kanka yav.

    İnşallah kötü birşey çıkmaz bunların altından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende "Fatura üst sınır talebiniz bulunmamaktadır." diyor.
  • Slm bugün mail adresime bunun aynısı bir msj geldi:S

    Ben kaç yıllık ttnet üyesiyim ve iki ay önce yeni tarifeye gectim.daha fatura gelmedi ama 100 tl aşım msj kafamı kurcaladı doğrusu.

    Acaba diyorum 100 tl üzeri olan sınırlı,sınırsız tüm paketlere mi bu msj otomatik gidiyor😕

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.