Şimdi Ara

Türk Telekom'un hatalı işlem rezaleti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
2.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam ben hat iptali olduğunu zannetmiyorum, zira hem faturali hem faturasiz hatta geçildiğine dair ayni anda sms almışsınız. Ortada sistemsel bir problem mevcut. Hattinizin belirli bir turu yok şu an da , sistem çakışıyor. Yuksek ihtimalle musteri hizmetlerindeki personel sizin hattinizi faturaliya gecirirken yanlis bir işlem yapti ve bu nedenle sistem çakışıyor.
    Online İşlemler uygulamasinda "Gecersiz gsm numarasi" hatasini almaniz için hattiniz komple kapanmasi(sinyal bile almamasi )gerekir. Yuksek ihtimalle hattinizin belirli bir odmee turu olmadigi icin sistem online işlemlere girişinizi engelliyor.

    Benim dusuncem hattiniz su an da aktif ve sizin uzerinize. Sizin problem yaşadiginiz kisim TT'nin sistemleri. Hattinizi taşiyabilmeniz gerekir normalde. *123# ve *124#'yi tuşladiginizda sistem size ne gibi bir ekran gosteriyor?
    Bir de edevlet uzerinde hattiniz aktif gorunuyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    zaten bu mail adresine her şeyi yazdım dün gece, bugün de hala bir dönüş sağlanmadı diye tekrar mail attım.twitter'dan burası ve ekşi sözlük'ün bağlantısının kopyalayıp desteği etiketledim, ayrıca özel mesajdan da yazdım.acaba daha ne veya neler yapmam lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu okumadan yazan troller var ya şaka gibi

    Adam mail atmış, twitter'dan yazmış dönüş alamamış hâlâ mail at twitter'dan yaz falan deniyor ya

    Abi kimlerle muhattab olmuşuz, kimlere ne anlatmaya çalışmışız ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dün gece on iki on üç saat öyle oldu sinyal yoktu, bağlantı sıfırdı.bugün 12.45 itibariyle geldi.bayi tc üzerinden baktı numarama hat üzerimde hala yalnız dedikleri numara kayıtlı gözükmüyor bizde, mh ise hattınız aktif diyor.

    işin komiği konuşmalarım kapanıyor dedikten sonra mh ile konuşma kapandı geri aradılar.işte böyle oluyor dedim.gülüyorum ağlanacak halime.

    son gelişmeyi zaten bir önce yorumda yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen katılıyorum. Hat bug'da kalmış diyebiliriz, bunuda ancak TT Genel Merkezi'ndekiler çözer. Onun içinde BTK'dan direkt yazılmalı.

    Twitter'dan ne zaman yazsam dönüş yapmaları uzun sürmüyordu. Sizi neden iplemediler anlayamadım valla.

    Acaba bu bug'da olan hattınıza mı arama yapıyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu an türk telekom ile ilgili hiçbir servisten yanıt alamıyorum.ne online işlemlere girebiliyorum, ne de volte/wifi arama smsleri cevap buluyor sadece türk telekom'dan şu an işleminizi gerçekleştiremiyoruz diye smsler geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    işin saçma yani mh arayınca tt abonesi olduğumuz için direkt menü çıkar oradan 1/2/3 neye gireceksen basıp giriyorduk ama ben mh'yi arayınca sanki başka bir hattan arıyormuşum gibi hep numara giriyorum bu hat üzerinden işlem yapmak istiyorum diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer Yazacağın yerler de geç cevap verilir yarın gün içinde dönerler e devler hatlarım da hat durumu ne görünüyor peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mh ile uğraşma artık hocam.

    Twitter'dan Türk Telekom sayfasına yaz, gerekirse tekrar tekrar yaz. Bir şekilde üst birimle irtibata geçmen lazım. Tabi bir yandan da BTK'dan yazmanda fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 30 Eylül 2020; 21:5:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    hat üzerimde tc ile bayiden baktılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayiden baktılar sen bak diyorum hattın ne durum da diye e devlet üzerinden

    www.turkiye.gov.tr
    Mobil/Sabit/İnternet/Kablo Tv/Uydu İşletmecilerinden Borç/Alacak Sorgulama ve Ödeme/iade İşlemleri
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-mobil-sabit-internet-kablo-tv-uydu-isletmecilerinden-borc-ve-alacak-sorgulama



    Telekom detaylı bilgiden hattın aktif mi pasif mi görünüyor diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. Müşteri Hizmetlerinin çözebilecegi bir durum degil bu. BTK'ya yazin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk ya kim cevap veriyor peki yada ne kadar sürecek bu sürec biliyormusunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ilk ay dolmadan cayma bedeli fazla cikmadan başka operatöre taşımanızı tavsiye ediyorum. Yoksa 1 aya kadar süreç uzar.

    Eğer hat iptal olmamışsa (ki olmamış) taşıma talebi onaylanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 30 Eylül 2020; 21:30:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Cevabı bildigim kadariyla Türk Telekom veriyor. Surec biraz daha uzun evet, ama firmalar BTK'dan gelen şikayetleri daha ciddiye aliyorlar.

    Başta firma cevap veriyor, siz itiraz edebiliyorsunuz. Bu surec 1-2 defa daha gerçekleştikten sonra cok yuksek ihtimalle probleminizi cozuyorlar. Cunku BTK firmayi uyariyor. Belki biraz daha uzun surebilecek bir durum, ama yuksek oranda cozuluyor. Twitter'daki destek ekibi bu problemi bir ihtimal cozebilir, hatta sistemsel problem mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibi hatti sistemsel problemden dolayi taşiyamadigini yazmis. Ama ben de hattin tasinacagini dusunuyorum. Sizin probleminiz TT'nin sistemi ile ilgili cunku. Numara tasimayi etkileyecegini zannetmiyorum. Eger ilk ay dolmadiysa numara taşimayi da deneyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen bende onu kast ettim. Başka operatöre taşırsa en azından numaranın ne olduğu anlaşılır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Durumun en kısa sürede çözülmesi öncelik kurulgiderse sürec üzuyor şuan bile yazsan 1 haftayı geçiyor süreç

    9 dan sonra arayıp sıkıştıracak gerekli yerlere yazılmış işi düzeltecek kişiler bu saatte çalışıyordur yada sistem kendiliğinden düzelecek.

    Firmalar tarafından Hediye gelen internetlerde bilgilendirme halan yapılmıyor %80 ve %100 de müşteri mağdur olursa sonuç alınıp düzeltilir piyango birine vurunca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    hat benim üzerimde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonunda twitter'dan uzun bir flood sonrası birisi ilgileneceğini yazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.