3 haftadır internetimin olmadığını belirtmek isterim ve buna rağmen fatura ödüyorum. 23 Mayıs'ta 6 aydır sorunsuz kullandığım TurkNet VDSL internetim kendiliğinden kesildi. TurkNet'e ilettiğim de bölgenizde TT kaynaklı arıza var denildi ve 26 Mayıs'ta modeme reset atmam söylendi. 27 Mayıs'ta İnternetim geldi, 2 saat kullandım hızımın düşürüldüğünü fark ettim ve tekrar kesildi yani portumu değiştirmişler.
TurkNet ekibi geldi iç tesisatta sorun olmadığını söyledi şimdi dalga geçer gibi modem kaynaklı diyorlar hızımı 50 Mbps' ten 14' e sabitlemişler, upload kötü. Utanmadan destek kaydı üzerinden yanıt vermemi kapatmışlar ve hala Twitter'dan destek kaydı üzerinden iletin diyorlar bunların IQ seviyesini gerçekten merak ediyorum. Hepsinin ekran görüntüleri mevcut hala modem aldırmaya çalışıyorlar kendi ekipleri bile iç tesisatta sorun yok dedi.
Benim anlamadığım 6 aydır sorunsuz kullandığım sağlam portu niye değiştiriyorlar ya da böyle bir hakları var mı? Diğer bir tarafta ise bilerek yapılmış olma ihtimalini düşünüyorum çünkü 1 hafta önce sokağa gelen TT çalışanlarına 20 gündür internet yok dediğimde bana "Bizim firmayı kullanmıyon, yabancı firma kullanıyon" şeklinde yanıt vermesidir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme