Şimdi Ara

TÜRKCELL'DEN AYRILANLARA SÜPER FATURA KAZIĞI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
7.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bende genc tarifenin 7 lirasından kurtulmak için hattı tasıdım.25inde fatura kesiliyordu. 25inde gece 3 de tasındı yinede 7 lirayı gecirdiler sagolsunlar.diger hattı tasımadan önce kontorluya geçirdim.onada konturluya gectiği için 2012 yılının tüm telsiz vergisini (13 lira) gecirdiler.
  • 10 gün de yeterli olmayabilir. En güzeli ve garantilisi taşımaya karar verdikten sonra paketleri iptal edip kontörlüye geçip ondan sonra taşıma talebinde bulunmak. 6 gün dersin 10 gün sürer, eksilk belge var deyip geri gönderirler bir bakmışsın 15 gün olmuş. Belli olmaz.
  • Müşteri hizmetleri sözde 28 saat içinde bize dönecekti, bugün 4 ncü gün, hala arayan soran yok.
  • Bu arada siz Turkcell için sıkıntınızı dile getirirken, aslında bir problem de Avea tarafında da var gibi.
    Daha doğrusu taşıma işlemi olması gerekenden daha geç tamamlanmış. Normalde en fazla 6 günde tamamlanması gerekiyor.
    Burada birkaç sebep olabiliyor.
    1) Gittiğiniz bayii taşıma kayıt işlemini hemen başlatmamış, sisteme girmemiş olabilir. Bu genelde, bayiiye akşam gidersiniz ertesi güne sarkıtılır, hafta sonu yoğun veya kapalı olurlar pazartesiye kalır, ay sonudur (hat taşıma için) kota dertleri yoktur ay başını beklerler şeklinde gelişebilir..
    2) Verdiğiniz belgeler ile ilgili sıkıntı olabilir. Örneğin kimlik fotokopisini bayii düzgün çekememiştir, üzerindeki bilgiler okunmaz, o zaman süreç uzar. Buna benzer bir durum olabilir.
    3) Operatörün kendi ana bayiisine değil, alt bayii diye tabir edilen, bahsettiğim ana bayiiye bağlı olan, genelde her operatörün adını tabelasına koymuş küçük telefoncu dükkanları üzerinden işlem yapılması (hat taşıma işleminin yapılmaya çalışılması) gibi durumlar da sürecin haliyle uzamasına neden olabilir.
    4) Turkcell tarafındaki bilgilerinizde uyuşmazlık ihtimalini göz ardı ediyorum çünkü zaten işleminiz gerçekleşmiş. Orada da sıkıntı olsa o zaman tamamen taşıma işlemi durdurulurdu.

    Kısacası Avea tarafından (bayii veya operatör) gerçekten zamanında taşıma işlemi tamamlansaydı, şuanda siz bu başlığı açmamış olurdunuz.
    Ayın 17'sinde işlem başlasa, en geç 23'ü gibi Avea hattınızı kullanmaya başlamanız gerekirdi. Kaldı ki, çoğu zaman aksi bir durum yoksa 3-4 günde bile tamamlanabiliyor. Size daha açıklayıcı olması için kendimden örnek vereyim. Bu cumartesi günü (5 Mayıs) numara taşıma işlemi başlattım ve de bugün (8 Mayıs) hattım yeni operatörüne geçmiş bile.

    Bu sebeple şu aşamada sormanız gereken sorulardan biri neden hattınız 8 günde taşındı? BTK tarafından konan yasal süre 6 gün iken hangi sebeple bu süre aşıldı? Bildiğim kadarıyla Avea Müşteri Hizmetlerini arayıp, hattınız ile ilgili taşıma işleminin hangi gün başladığını (evrakların sisteme hangi tarih itibariyle girildiğini) ve de eğer olması gereken tarihte girilmesine rağmen 6 günde tamamlanmadı ise, neden bunun uzadığının detaylarını sorup, burada paylaşmanızda fayda olduğu kanaatindeyim.




  • verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim arkadaşlar, az önce türkcell müşteri hizmetleri aradı, 75 TL lik paket ücretinin iptal olduğunu sadece taahhüdün ödenmesi yeterli olacağını bildirdi, kısacası iş çözüldü. Teşekkürler...
  • merhaba ayni durumla ben de karsilasiyorum. turkcell 1 gun icin 1 aylik faturayi talep ediyor. bu iste net bi katakulli var. avea ile turkcell bu konuda danisikli bile davraniyor olabilirler. birazdan turkcell i arayip konuscam olmadi hakem heyetine basvurcam umarim cozulur. fikri olan var mi???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gelen cevap:

    Sayın T,
    530******* numaralı hattınız için Mobil numara taşıma işlemi sonrasında çıkan faturanıza yansıyan aylık tarife ücreti ile ilgili şikayetiniz ulaşmıştır.
    530******* numaralı hattınız 20.06.2013 tarihinde ilettiğiniz talebe istinaden, 26.06.2013 tarihinde mobil numara taşınabilirliği ile farklı bir operatöre taşınmıştır.
    Numara taşıma işleminde ,son fatura kesim tarihi 25.06.2013 tarihinden numara taşıma işleminin yapıldığı tarih 26.06.2013 aralığına kadar olan dönemdeki görüşmeleriniz için fatura kesilmektedir. Kesilen faturaya tarifenin aylık sabit ücreti yansıtılmaktadır.
    Yapılan işlemler ve ücretlendirmede herhangi bir hata bulunmadığını bilgilerinize arz ederiz.
    Saygılarımızla,
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
    31/07/2013 16:00:43

    şeklinde. sizce hakem heyetine gideyim mi bir sonuç alır mıyım???
  • Sikayetvar.com denedin mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış olan bir şey yok. Bunun 1 günü, 1 dakikası yok. Her şey otomatik olarak yürütülür. Gece yarısı olduğunda artık sen yeni ayın tarifesini kullanmaya başlamışsın demektir. O zaman ben deli gibi konuşayım, internete gireyim fatura gelmeden de operatörden çıkıp gideyim. Olur mu? Olmaz.
  • şikayetvar ve btk şikayeti denedim sırada tüketici hakları var mecbur...

    işte sorun da orada zaten ben deli gibi konuşmadım, internete girmedim ayrıca kimse tarafından bilgilendirilmedim. bu konu gsm şirketleri için güzel bi gelir kapısı olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttuya

    şikayetvar ve btk şikayeti denedim sırada tüketici hakları var mecbur...

    işte sorun da orada zaten ben deli gibi konuşmadım, internete girmedim ayrıca kimse tarafından bilgilendirilmedim. bu konu gsm şirketleri için güzel bi gelir kapısı olmuş.

    Üzgünüm ama oradanda bir şey çıkacağını ummam,6 gün içinde geçmeyince bari tarifenizi değişşeytdiniz paketinizi iptal etseydiniz bunları yapmamışsınız kusura bakmayın ama biraz da kendi ihmaliniz bildiğiniz ve oluşan sonuçla karşılaşmanıza neden olmuş sakın Turkcelli savunduğumu sanmayın hat taşıma çıktığından beri avea kullanıyorum ve memnunum,son şansınızıda deneyin ama olumsuz olursa üzülüp kızmayın diye yazdım.kolay gelsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttuya

    şikayetvar ve btk şikayeti denedim sırada tüketici hakları var mecbur...

    işte sorun da orada zaten ben deli gibi konuşmadım, internete girmedim ayrıca kimse tarafından bilgilendirilmedim. bu konu gsm şirketleri için güzel bi gelir kapısı olmuş.

    Konuşup konuşmamanız önemli değil. Siz çıkmadığınız halde, hiç konuşmayın. Yine tarife ücretini ödersiniz. "Ben kullanmadım ki" diyemezsiniz ki. Bu gelir kapısı değil, haksızlığı önlemek için bir koruma yöntemi. Turkcell'e özel bir şey de değil zaten.
  • Adamlar bilerek bekletiyorlar. Bilerek sizin taşıma işlemini 26'sına sarkıtıp 25'inde yeni fatura dönemine sokup tam fatura geçiriyorlar. GSM mafyası bu olsa gerek.
  • Burda hata sizin gibi ama.. Onlar bi kaç saat için bile o ücreti almak zorunda.. Bunun için faturasıza geçip sonra operatör değiştirmeliydiniz.. Yada fatura kesim tarihinden 1 gün önce diğer operatöre geçecek şekilde ayarlamalıydınız.. Mantıklı olan bu olurdu.. Bunun sizde farkındasınızdır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel hort

    Adamlar böyle zengin oluyor

    Kimseye acımadan

    Numaranın 8. Günde taşınması da tam bir düzenbazlık. Ben yüzlerce defa numara taşıdım hiç bu kadar uzun sürmemişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEKİN 1881 -- 28 Mayıs 2016; 0:59:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllar önce faturalı hattım varken vodafone da aynı senin gibi 5 gün bekledi bekledi 6. Gün her ay olduğu gibi yeni aya geçti hat saat 10:00 gibi. Bu her ay sabit idi. 11:30 gibi hattım avea ya geçti. 1,30 saat için 1 ay parası verdim.


    O gün benim faturalı hat kullandığım son gündü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.