Şimdi Ara

Turkcell Global Bilgi Eskisehir Cagrı Merkezi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
2.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TURKCELL GLOBAL BİLGİ''DEN

    ESKİŞEHİR''DE 350 KİŞİYE İSTİHDAM

     

     

    Türkiye''nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi,

    Eskişehir''de 350 kişiye istihdam sağlayacağı yeni bir çağrı merkezi açtı.

    Merkezin açılışı 9 Nisan Cuma günü,

    Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan''ın katılımıyla gerçekleşti.

     

     

    Türkiye''nin Doğu''suna ilk teknoloji yatırımını Erzurum ve Diyarbakır Çağrı Merkezleri ile yapan Turkcell Global Bilgi, bu merkezlerin sağladığı başarı ve artan iş hacmi doğrultusunda yeni bir yatırıma yönelerek Eskişehir Çağrı Merkezi''ni kurdu. 9 Nisan Cuma günü gerçekleştirilen merkezin açılışına, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer''in yanı sıra Eskişehir Valisi Mehmet Kılıçlar, Türkiye İş Kurumu Genel Müdürü Namık Ata, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan katıldı.

     

    Açılış töreninde konuşan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, yapılan yatırım ve istihdama katkısı nedeniyle Turkcell Global Bilgi''ye teşekkür ederek, ''Çağrı merkezi sektörü, günümüzde çok parlayan ve istihdama en çok katkı sağlayan sektörlerden birisi. Özellikle Eskişehir gibi Türkiye''nin merkezinde ve genç nüfusun ağırlıklı olduğu bir bölgeye böyle bir yatırım yapılması çok önemli. Ayrıca çalışanlara verdikleri eğitimler nedeniyle Türkiye İş Kurumu''na da teşekkürlerimi sunuyorum. Bu yatırımın özel sektöre örnek olmasını dilerim" şeklinde konuştu.  

     

    Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ise törende yaptığı konuşmada, Türkiye''ye yeni bir yatırım yapmaktan ötürü büyük mutluluk duyduklarını belirterek; ''Turkcell Global Bilgi''nin başarılarını ve çalışmalarını yakından takip ediyor ve destekliyoruz. Diyarbakır ve Erzurum''da kurduğumuz çağrı merkezleri ile o bölgelerde yaşayan pek çok gence istihdam sağladık. Yaptığım ziyaretlerde yüzlerinde gördüğüm mutluluk, ne kadar doğru bir iş yaptığımızı gösteriyor. Turkcell olarak, en büyük sosyal sorumluluğumuz, istihdama sağladığımız katkı. Türkiye''nin yaşam kalitesi en yüksek ve genç nüfusun yoğun olduğu Eskişehir''e de bir çağrı merkezi kurarak 350 gencimizi istihdam ediyoruz. Yatırımlarımız ilerleyen dönemlerde de devam edecek" dedi.

     

    Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan ise, Anadolu''da ve yurtdışında çağrı merkezi yatırımı yapan ilk Türk şirketi olduklarına dikkat çekti. Eskişehir lokasyonuyla birlikte yurtiçi ve yurtdışında toplam 11 çağrı merkezinde hizmet verdiklerini belirten Pekkan, son 10 yılda 110 milyon TL''lik yatırım yaptıklarını vurguladı. Turkcell Global Bilgi''nin 2009 yılında dünyanın en iyi üç çağrı merkezinden biri seçildiğini hatırlatan Pekkan, ''şirketimiz 5 bin 500 masa kapasitesi ve 7 bin 400 çalışanıyla Türkiye''de 50 milyon, Ukrayna''da ise 10 milyondan fazla kişiye katma değerli hizmet sağlıyor. Yüzde 45 pazar payıyla liderliğimizi sürdürürken önemli bir işveren konumuna geldik. Eskişehir merkezimizin, aynı zamanda kentin ve bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasında da önemli bir rol oynayacağına inanıyorum" dedi.

     

     

    Çalışanların yaş ortalaması 25

    İlk etapta Turkcell çağrılarının cevaplanacağı merkezde, 289''u takım üyesi olmak üzere toplam 315 kadrolu çalışan bulunuyor. 40 takım üyesinin oryantasyon eğitim süreci de devam ediyor. Yaş ortalamasının 25 olduğu merkezin çalışanlarının yüzde 70''i bayan, yüzde 30''u erkek müşteri temsilcilerinden oluşuyor. Çalışanların yüzde 45''i lise, yüzde 48''i üniversite mezunuyken, yüzde 7 oranında da üniversite öğrencisi istihdam ediliyor.

     

    Eskişehir Çağrı Merkezi''nde yılsonuna kadar ortalama aylık 500 bin müşteri kontağı ve 1.500.000 dakika üretim yapılması hedefleniyor.

     

    Yaklaşık 1.600 metrekare alan üzerine kurulu merkezde, operasyon merkezlerinin yanı sıra, eğitim ve toplantı odaları yer alıyor.

     

    Organizasyonda ayrıca Türkiye İş Kurumu ile Turkcell Global Bilgi işbirliğinde düzenlenen istihdam garantili kursların sertifika dağıtım töreni de gerçekleştirildi.

     

    Çağrı merkezi açılışının ardından, basın mensuplarıyla birlikte bina turu yapıldı ve gelen çağrılardan biri Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı ile Turkcell Genel Müdürü tarafından karşılandı.

     

     








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.