Şimdi Ara

Turkcell hattıma bilgim dışında işlem yapılması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Faturasız Turkcell hattımı kullanmaktayım.Ancak, 3.10.2024 tarihinde Turkcell mobil uygulamasına girdiğimde hattımın bilgim dışında faturalıya geçirildiğini gördüm. Bu işlem tamamen bana ait değil.

    Bugün müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede, hattımın 30.09.2024 tarihinde müşteri hizmetleri aracılığıyla faturalıya geçirildiği ve aynı gün bir bayiden paket değişikliği yapıldığını öğrendim. Bu işlemlerin hiçbiri benim onayım ya da bilgim dahilinde gerçekleşmemiştir. Ayrıca bu süreçle ilgili herhangi bir bilgilendirme SMS’i de tarafıma iletilmemiştir.

    Son derece ciddi ve dolandırıcılığa işaret eden bir durum.Bir başkasının neden benim adıma müşteri hizmetlerini arayıp faturalıya geçmesi sonra bayiden faturalı paket seçmesi anlamış değilim.

    Bayi bilgilerini talep ettiğimde ise tarafıma bu bilgi verilmemiştir.

    Sizce nasıl bir yol izlemeliyim.








  • BTK ya şikayet ve savcılığa suç duyurusunda bulunun
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Bu işlemeleri yapanlar belki üzerime cep telefonuda alabilirler belki. Btk şikayette bulundum turkcellden geri dönüş bekliyorum
  • Eminn72 kullanıcısına yanıt

    Btk şikayeti yetmez savcılığa da şikâyette bulunun bayide paşa paşa meydana çıkar .


    Türkcell den sözleşme evraklarını isteyin Faturalıya geçiş sözleşmenizi sözleşmede işlem yapanın bilgileri çıkar .


    Onları yapan telefonu hayli hayli alır .

  • Turkcell müşteri hizmetleri takım lideri geri dönüş yaptı. Müşteri hizmetleri ile konuşma olmamış Balıkesir Edremit turkcell şubesinden geçiş yapıldığını öğrendim. En son 1.5 sene önce Balıkesir Edremitte iken bu bayiden hat nakil işlemi yaptırmıştım
  • Bazı bayiler çakallık yapıyor, o bayide daha önce fatuırasıza taşıdıysanız faturaya geçiriorlar

    sonra da MH ile uğraş babam uğraş

    benim başıma da geldi,şikayet kaydı oluştrdum,sonra aryıp tekrar faturasıza geçmiştim, fatura da ödememiştim

  • < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • november27 N kullanıcısına yanıt
    evet yaklaşık 1.5 sene önce askerken gitmiştim. Kışlaya yakın bir yerde adı geçen şube.
  • Bayilerin görevi müşteriyi yıkamak diye yıllardır yazarım ama bu bayi yıkama olayını biraz fazla abartmış
  • deryadeniz907 D kullanıcısına yanıt
    Bayii ile telefondan iletişime geçtiğimde biz işlem yapmadık diyor. Müşteri hizmetleri sizin şubeden işlem yapıldığını söylediğimde 'bazen Turkcell müşteriden izinsiz taşıma yaptığında bunu bayiler yapmış gibi gösteriyor yasal olmadığı için diyor' dedi
  • Eminn72 kullanıcısına yanıt

    Kelime oyunu yapıyorlar inanma hem bayi hem de turkcell e karşı bütün yasal haklarını kullan göster o kan emicilere el mi yaman bey mi yaman

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Turkcell müşteri hizmetlerinden şikayet kaydı oluşturdum ve şikayetvar'a yazdım. Turkcellden geri dönüş olmadı.
    Cimer ve BTK'da şikayet kaydı açtım.
  • şimdi bir arkadaşım aradığında
    aradığınız numara geçici olarak servis dışıdır demeye başlamış telesekreter.
    ben birini aramayı deneyince talebiniz üzerine hattınız aramaya kapalıdır açmak için Müşteri hizmetleri ile görüşün diyor telesekreter.
    güncelleme:
    müşteri hizmetleri ile görüştüm hattım ayın 30unda dondurulmuş bayiden. Faturasızdan faturalıya benden izinsiz geçiş yapıldığı gün.
    Geri açın dediğimde müşteri hizmetleri suan sistemsel bir hata veriyor 1 saat sonra tekrar arayın dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eminn72 -- 4 Ekim 2024; 17:56:45 >
  • Eminn72 kullanıcısına yanıt

    Bu beceriksizlerin hangi işi düzgün ki

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    2.hat olarak kullandığım için fazla aktif kullanmıyorum. Telefonda şebeke var gösteriyor diye hiç düşünmedim dondurulması ihtimalini.
    Pazar günü akşam 18 de benden 600km olan bir şubede hattım faturasızdan faturalı ya geçiyor sonra paket yapılıyor sonrada donduruluyor 1 2 saat içinde.
    Müşteri hizmetleri ise dondurulmuş olan hattımı bile açamıyor nasıl iş valla anlamadım
  • Eminn72 kullanıcısına yanıt

    BTK üstünü örter savcılığa şikayette bulunmadığın sürece sonuç çıkmaz

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.