Faturasız Turkcell hattımı kullanmaktayım.Ancak, 3.10.2024 tarihinde Turkcell mobil uygulamasına girdiğimde hattımın bilgim dışında faturalıya geçirildiğini gördüm. Bu işlem tamamen bana ait değil. Bugün müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede, hattımın 30.09.2024 tarihinde müşteri hizmetleri aracılığıyla faturalıya geçirildiği ve aynı gün bir bayiden paket değişikliği yapıldığını öğrendim. Bu işlemlerin hiçbiri benim onayım ya da bilgim dahilinde gerçekleşmemiştir. Ayrıca bu süreçle ilgili herhangi bir bilgilendirme SMS’i de tarafıma iletilmemiştir. Son derece ciddi ve dolandırıcılığa işaret eden bir durum.Bir başkasının neden benim adıma müşteri hizmetlerini arayıp faturalıya geçmesi sonra bayiden faturalı paket seçmesi anlamış değilim. Bayi bilgilerini talep ettiğimde ise tarafıma bu bilgi verilmemiştir. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim. |
Turkcell hattıma bilgim dışında işlem yapılması
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
BTK ya şikayet ve savcılığa suç duyurusunda bulunun -
Bu işlemeleri yapanlar belki üzerime cep telefonuda alabilirler belki. Btk şikayette bulundum turkcellden geri dönüş bekliyorum -
Btk şikayeti yetmez savcılığa da şikâyette bulunun bayide paşa paşa meydana çıkar .
Türkcell den sözleşme evraklarını isteyin Faturalıya geçiş sözleşmenizi sözleşmede işlem yapanın bilgileri çıkar .
Onları yapan telefonu hayli hayli alır .
-
Turkcell müşteri hizmetleri takım lideri geri dönüş yaptı. Müşteri hizmetleri ile konuşma olmamış Balıkesir Edremit turkcell şubesinden geçiş yapıldığını öğrendim. En son 1.5 sene önce Balıkesir Edremitte iken bu bayiden hat nakil işlemi yaptırmıştım -
Bazı bayiler çakallık yapıyor, o bayide daha önce fatuırasıza taşıdıysanız faturaya geçiriorlar
sonra da MH ile uğraş babam uğraş
benim başıma da geldi,şikayet kaydı oluştrdum,sonra aryıp tekrar faturasıza geçmiştim, fatura da ödememiştim
-
-
evet yaklaşık 1.5 sene önce askerken gitmiştim. Kışlaya yakın bir yerde adı geçen şube. -
Bayilerin görevi müşteriyi yıkamak diye yıllardır yazarım ama bu bayi yıkama olayını biraz fazla abartmış -
Bayii ile telefondan iletişime geçtiğimde biz işlem yapmadık diyor. Müşteri hizmetleri sizin şubeden işlem yapıldığını söylediğimde 'bazen Turkcell müşteriden izinsiz taşıma yaptığında bunu bayiler yapmış gibi gösteriyor yasal olmadığı için diyor' dedi -
Kelime oyunu yapıyorlar inanma hem bayi hem de turkcell e karşı bütün yasal haklarını kullan göster o kan emicilere el mi yaman bey mi yaman
-
-
Turkcell müşteri hizmetlerinden şikayet kaydı oluşturdum ve şikayetvar'a yazdım. Turkcellden geri dönüş olmadı.
Cimer ve BTK'da şikayet kaydı açtım. -
şimdi bir arkadaşım aradığında
aradığınız numara geçici olarak servis dışıdır demeye başlamış telesekreter.
ben birini aramayı deneyince talebiniz üzerine hattınız aramaya kapalıdır açmak için Müşteri hizmetleri ile görüşün diyor telesekreter.
güncelleme:
müşteri hizmetleri ile görüştüm hattım ayın 30unda dondurulmuş bayiden. Faturasızdan faturalıya benden izinsiz geçiş yapıldığı gün.
Geri açın dediğimde müşteri hizmetleri suan sistemsel bir hata veriyor 1 saat sonra tekrar arayın dedi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eminn72 -- 4 Ekim 2024; 17:56:45 > -
Bu beceriksizlerin hangi işi düzgün ki
-
2.hat olarak kullandığım için fazla aktif kullanmıyorum. Telefonda şebeke var gösteriyor diye hiç düşünmedim dondurulması ihtimalini.
Pazar günü akşam 18 de benden 600km olan bir şubede hattım faturasızdan faturalı ya geçiyor sonra paket yapılıyor sonrada donduruluyor 1 2 saat içinde.
Müşteri hizmetleri ise dondurulmuş olan hattımı bile açamıyor nasıl iş valla anlamadım -
BTK üstünü örter savcılığa şikayette bulunmadığın sürece sonuç çıkmaz
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X